En gemiddeld in zijn leven 36 broodjes aap opeet.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:41 schreef IkWilbert het volgende:
Ach en als je dan bedenkt dat ieder mens in zijn slaap wel eens een spin per ongeluk doorslikt![]()
En zijn angel niet scherp genoeg is om door de huid van een mens te prikken?quote:Op maandag 10 juli 2006 13:43 schreef Neohammer het volgende:
ja, wist je dat de Hooiwagen (soort kate moss) supergiftig is?
Hooiwagens zijn niet giftig. Een mythe die de ronde doet stelt dat hooiwagens over het krachtigste gif beschikken, maar door hun kleine tanden niet door de huid van een mens kunnen bijtenquote:Op maandag 10 juli 2006 13:43 schreef Neohammer het volgende:
Heb ik dus jarenlang voor waarheid aangenomen.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:04 schreef B03S het volgende:
[..]
Hooiwagens zijn niet giftig. Een mythe die de ronde doet stelt dat hooiwagens over het krachtigste gif beschikken, maar door hun kleine tanden niet door de huid van een mens kunnen bijten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hooiwagen
Gadver, broodje aapquote:Op maandag 10 juli 2006 13:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En gemiddeld in zijn leven 36 broodjes aap opeet.
Ik las "mensenhaar"quote:Op maandag 10 juli 2006 14:26 schreef Herald het volgende:
zo schijnt het dat de mensenhaai ook vaker voor kan komen in de Noordzee als het klimaat warmer wordt
Inderdaad, en straks wordt afrika rijk en krijg je acties als "Help Nederland de winter door. Geef" Met op de achtergrond een broodmagere Balkenende.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:59 schreef Hallulama het volgende:
Ja, een warmer klimaat komt niet alleen, je krijgt alle voor- en nadelen erbij cadeau, of je nou wil of niet.
Daar ga je weer met dat onzin verhaal.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:43 schreef Neohammer het volgende:
Ik zie ze regelmatig in California. Ik heb volgens mij een nest met Black Widows in de buurt, want ik vind ze regelmatig terug in mijn tuin. Van de week nog een hele dikke vette de dood in gejaagd....quote:Op maandag 10 juli 2006 13:34 schreef salutem het volgende:
Zwarte weduwes, roodrug spin koen steeds vaker voor in NL
Ik heb er zelf nog nooit wat van gehoord, wie wel ?
http://www.telegraaf.nl/b(...)innen_rukken_op.html
Het zou best kunnen. Er is aardig wat handel tussen de Verenigde Staten en Europa, en het is niet onwaarschijnlijk dat een paar spinnen een vliegreisje overleven ofzo..... Qua klimaat kunnen die beesten best in Nederland leven, zeker in de zomer.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef AchJa het volgende:
Het lijkt me weer een verschrikkelijke hoax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |