abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39690183
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:05 schreef drexciya het volgende:

[..]

Lees de Intermediair van de afgelopen week om te zien hoe goed Zweden, het "beloofde land" van Wouter, het wel niet doet. Het artikel bevestigt eens te meer het probleem van partijen die denken dat de overheid alles voor de burger kan regelen.
Een link is misschien wel handig?
http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=347429
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
pi_39690395
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:48 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Als iemand niet krititisch is naar de linkse politiek zijn het BvD wel. Die zijn zelf zo links als de pest. Je moet het programma een keertje kijken.
keek bijna altijd
pi_39690407
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:

[..]

Een link is misschien wel handig?
http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=347429
Of het bijbehorende topic

http://forum.fok.nl/topic/860869
pi_39690668
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef merino het volgende:

[..]

die is zo uitgekouwd daar moet je echt niet meer mee aankomen. Je gaat mij er echt never van overtuigen dat een rechts beleid zal werken in de huidige wereldsituatie. En aangezien jij waarschijnlijk nooit met woorden overtuigd zal kunnen worden lijkt het me mooi om het eens 4 jaar de kans te geven. Alsof god ons meteen 4 jaar rampspoed Egyptian style gaat sturen
Man, je bent van 1985, je hebt nog geen dag gewerkt in je leven, je bent student. Je hebt geen flauw benul wat een links beleid voor invloed heeft op Nederland.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2006 14:45:28 ]
  maandag 10 juli 2006 @ 15:14:13 #105
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39691482
quote:
Op maandag 10 juli 2006 00:30 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Ik ben voor de subsidies, maar dan alleen als de koeien buiten lopen, en het weer deels voor de sier is, dus niet honderden koeien in grote stallen en altijd binnenhouden..... Kleinere weilanden, met meer bosjes etc erin om vogels te laten broeden....

Op die manier help je de natuur, en behoud je het landschap
Dat kost echt geen miljarden zoals nu hoor.
Landbouwsubsidies zijn ronduit schandalig. Nieuwe vorm van kolonalisatie. en maar gek vinden dat economien buiten die zone geen hoge groei hebben...
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_39691543
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:44 schreef Scorpie het volgende:

Man, je bent van 1985, je hebt nog geen dag gewerkt in je leven, je bent student. Je hebt geen flauw benul wat een links beleid voor invloed heeft op Nederland.
Dit in tegenstelling tot jou, geboren in 1983, nou, jij hebt veel ervaring met werken en links beleid

2 jaar ouder en dan zo'n grote bek? Lachwekkend.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2006 15:17:53 ]
  maandag 10 juli 2006 @ 15:16:23 #107
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39691546
quote:

[..]

rechts beleid zeker wel
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_39691576
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dit in tegenstelling tot jou, geboren in 1983, nou, jij hebt veel ervaring met werken en links beleid
Ow ow ow, wat een kansloze opmerking. Zal ik hem dan maar even terugkoppen: Hoor je mij in dit topic iets roepen over de inhoud van het linkse beleid? NEE

En nu tjeften n00b dat je er bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2006 15:18:50 ]
pi_39691603
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:16 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

rechts beleid zeker wel
Weer zo`n hersenloze halfslachtige kansloze bash-poging.
Ook voor jou: Zeg ik iets over het rechts/links beleid in dit topic? NEE

En ook voor jou: tjeften met je n00b pogingen tot bashen
pi_39691619
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef Scorpie het volgende:

Ow ow ow, wat een kansloze opmerking. Zal ik hem dan maar even terugkoppen: Hoor je mij in dit topic iets roepen over het linkse beleid? NEE

En nu tjeften n00b dat je er bent.
Zeg, gedraag je even normaal, pubertje. Jij begint met leeftijden en bashen, jankerd.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2006 15:19:37 ]
pi_39691652
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zeg, gedraag je even normaal, pubertje.
Ga je nog in op mijn opmerking, of merk je zelf dat je nu klaar bent?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2006 15:21:33 ]
pi_39691831
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:19 schreef Scorpie het volgende:

Ga je nog in op mijn opmerking, of merk je zelf dat je nu klaar bent?
Met jou ben ik inderdaad klaar
pi_39691840
quote:
Als CDA en PvdA in de peilingen wel weer fors zouden gaan verschillen dan zal het effect van stategisch stemmen minder groot zijn, maar anders zouden de verkiezingen van 22 november 2006 wel eens alleen een uitspraak van de kiezer kunnen worden, welke premier men wil.
Grappig, een soort pleidooi om geen peilingen meer te houden voor de verkiezingen. Want die beinvloeden de uitslag dan aanzienlijk.
pi_39691970
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Met jou ben ik inderdaad klaar
Werkelijk inhoudelijk gereageerd op mijn vraag, kenmerkend voor je leeftijd en je geestelijke staat_O-, echt heel volwassen *PROEST*

Ontopic:

Ik zou zelf misschien graag zien dat het CDA als coalitiepartner blijft meeregeren, welke partij er naast komt hangt ervanaf, sommige punten van de PVDA vind ik wel goed, maar ik ben bang dat CDA+PVDA elkaar niet in evenwicht kunnen houden.

De VVD is een reeele mogelijkheid alhoewel ze met Verdonk een onstabiele factor in huis hebben, ik weet niet of dat in de aankomende periode bevorderend is voor de rust in het kabinet. De andere kleinere partijen zijn geen optie, daar kan ik me voor de rest niet mee associeren.

Als de PVDA aan de macht zou komen zou ik ze graag met de VVD zien samenwerken, dan moet het op zich wel loslopen als de PVDA maar niet teveel impopulaire maatregelen die de afgelopen jaren zijn genomen gaat terugdraaien, dan zijn we weer terug bij af.

Kortom, het is mij redelijk om het even.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2006 15:29:35 ]
  maandag 10 juli 2006 @ 15:35:39 #115
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39692167
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weer zo`n hersenloze halfslachtige kansloze bash-poging.
Ook voor jou: Zeg ik iets over het rechts/links beleid in dit topic? NEE
waar sloeg die opmerking die ik qoute dan op?
quote:
En ook voor jou: tjeften met je n00b pogingen tot bashen

nee, jouw opmerking waarop ik reageerde was niet kansloos

maar blijf vooral opgefokt
And that is the news.''
pi_39692243
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:35 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

nee, jouw opmerking waarop ik reageerde was niet kansloos
Ow, je wilde zeggen dat zijn post onderbouwd was Die jongen zat net zoals ik in de poepluiers onder Paars, en Balkenende is net zoals mij zijn 1e kabinet dat hij actief meemaakt Kom op zeg, beetje nuanceren. Die jongen post "Ik wil een links kabinet" en thats it. Je zit hier in POL, niet in ONZ zeg ik dan maar.

En jij begint gelijk over rechts te blaten, terwijl je toch duidelijk in mijn post hierboven kan zien dat ik niet links, noch rechts ben. Duidelijk? Dus niet gelijk over rechts praten als iemand even op de rem stapt, daar schiet je niks mee op En nu gaan we weer ontopic.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2006 15:40:41 ]
  maandag 10 juli 2006 @ 15:41:05 #117
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_39692333
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ow, je wilde zeggen dat zijn post onderbouwend was Die jongen zat net zoals ik in de poepluiers onder Paars, en Balkenende is net zoals mij zijn 1e kabinet dat hij actief meemaakt Kom op zeg, beetje nuanceren zulke lui die niet weten wat ze zeggen. Als je dan toch kiest voor een partij, zeg dan iig waarom. Die jongen post "Ik wil een links kabinet" en thats it. Je zit hier in POL, niet in ONZ zeg ik dan maar.
Je bent 2 jaar ouder en je hetb wle die ervaring met werken en links beleid etc wat hij niet heeft. In 2 jaar is ineens alles anders...
Je kan toch gewoon om een onderbowing vragen. Zo reactie is niet nodig. Dat hoort juist eerder in ONZ dan in POL.
Ik weet het, ik reageerde ook slecht. Maar ik zie de noodzxaak er niet in als je zoeits over iemand zegt om dan wel inhoudelijk te reageren.
einde offtopic geneuzel
And that is the news.''
pi_39692434
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:41 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Je bent 2 jaar ouder en je hetb wle die ervaring met werken en links beleid etc wat hij niet heeft. In 2 jaar is ineens alles anders...
Je kan toch gewoon om een onderbowing vragen. Zo reactie is niet nodig. Dat hoort juist eerder in ONZ dan in POL.
Ik weet het, ik reageerde ook slecht. Maar ik zie de noodzxaak er niet in als je zoeits over iemand zegt om dan wel inhoudelijk te reageren.
Helaas, je aannames kloppen niet. Zoals je zal lezen in mijn posts geef ik zelf ook aan dat ik niet alles weet, en nog jong en onbezonnen ben, maar ik heb een hekel aan jonge mensen die maar meelopen met een meute zonder dat ze dat kunnen onderbouwen.

Dan krijg je oneliners zoals "Ik ben voor links, want ik vind het zielig voor de asielzoekers" of "Ik ben voor rechts, want ik ben tegen de allochtonen", en daar kan ik me dus kwaad om maken. Verdiep je eerst ergens in voordat je een standpunt inneemt, en dat deed de desbetreffende persoon niet. Die zei "mij kan je er niet van overtuigen, punt uit". En dat is dus juist zo jammer.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2006 15:45:15 ]
  maandag 10 juli 2006 @ 15:58:02 #119
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39692841
Ik voorzie dat Bos elke kans zal grijpen om in het kabinet te komen. Ook als ze met CDA zullen "moeten" regeren. Ik betwijfel trouwens of het CDA dat wil.
chanceless
pi_39693051
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:58 schreef TheShadow het volgende:
Ik voorzie dat Bos elke kans zal grijpen om in het kabinet te komen. Ook als ze met CDA zullen "moeten" regeren. Ik betwijfel trouwens of het CDA dat wil.
Waarom zou het CDA dat niet willen? Het kabinet zou dan hoogstwaarschijnlijk iig niet tweemaal vallen in 4 jaar tijd. Omgekeerd is overigens dezelfde redenering toe te passen, het CDA zal ook elke kans grijpen om te regeren.
  maandag 10 juli 2006 @ 16:10:34 #121
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39693207
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom zou het CDA dat niet willen? Het kabinet zou dan hoogstwaarschijnlijk iig niet tweemaal vallen in 4 jaar tijd. Omgekeerd is overigens dezelfde redenering toe te passen, het CDA zal ook elke kans grijpen om te regeren.
Het CDA heeft eigenwaarde!

Nee... misschien zal CDA wel gesprekken aangaan, maar ik ben bang dat men er niet uit komt. De partijen moeten teveel concessies doen in dat geval. In de campagne voor de verkiezingen zullen de partijen zich van elkaar onderscheiden. Dat leid naar tegenovergestelde standpunten.

toezeggingen is dan kiezersbedrog.
chanceless
  maandag 10 juli 2006 @ 16:21:04 #122
124377 pmb_rug
salvation received
pi_39693552
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:37 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ja hoor, zie hier en hier.
wat een briljante websites
verder is het probleem me niet duidelijk. zo staat er oa dat alle europese landen het voorbeeld van NL hebben gevolgd en dat de regels in Nl zijn aangescherpt.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_39693578
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:10 schreef TheShadow het volgende:

Nee... misschien zal CDA wel gesprekken aangaan, maar ik ben bang dat men er niet uit komt. De partijen moeten teveel concessies doen in dat geval. In de campagne voor de verkiezingen zullen de partijen zich van elkaar onderscheiden. Dat leid naar tegenovergestelde standpunten.

Het CDA heeft nog nooit moeite gehad om van bondgenoot te wijzigen als het politieke klimaat verschoof, de enige keer dat het CDA uit de boot is gevallen was tijdens Paars.

Het zou hoogstens kiezersbedrog zijn als een van beiden van te voren zou aankondigen dat een coalitie met de ander ondenkbaar was maar daar zul je Bos of Balkenende niet op betrappen.
  maandag 10 juli 2006 @ 16:22:33 #124
124377 pmb_rug
salvation received
pi_39693600
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:05 schreef drexciya het volgende:

[..]

Lees de Intermediair van de afgelopen week om te zien hoe goed Zweden, het "beloofde land" van Wouter, het wel niet doet. Het artikel bevestigt eens te meer het probleem van partijen die denken dat de overheid alles voor de burger kan regelen.
daar hoef ik de intermediair niet voor te lezen
zweden gaat het heel moeilijk krijgen de komende 15 jaar en wie weet nog langer....

dit bewijst eens te meer dat Wouter Bos compleet ongeschikt is om NL te leiden omdat hij een gedegen visie mist. Dit KAN NL gewoon geen goed doen.

[ Bericht 10% gewijzigd door pmb_rug op 10-07-2006 16:28:55 ]
?Porque no te calles?
pi_39693621
quote:

[..]

Jij wel? En je hebt voorbeelden van links beleid in Nederland?
Even voor de duidelijkheid welke linkse regeringen hebben we hier gehad de afgelopen 150 jaar?
  maandag 10 juli 2006 @ 16:23:53 #126
124377 pmb_rug
salvation received
pi_39693636
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:58 schreef TheShadow het volgende:
de grap is dat dit, imo, de enige partner is voor de pvda. vvd heeft toch echt hele andere ideeen over NL en Bos wil absoluut niet met die linkse idioten regeren. dat wordt een groot probleem voor hem. ik zie daardoor nog wel een Balkenende IV van de grond komen.
?Porque no te calles?
pi_39693663
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:10 schreef TheShadow het volgende:

[..]

quote:

Het CDA is niet zo moeilijk die verkopen zich wel aan de hoogste bieder. In het huidige beleid voert het CDA ook de ondertoon. Het is veel meer VVD dan CDA.
  maandag 10 juli 2006 @ 16:29:41 #128
124377 pmb_rug
salvation received
pi_39693813
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

[..]

Het CDA is niet zo moeilijk die verkopen zich wel aan de hoogste bieder. In het huidige beleid voert het CDA ook de ondertoon. Het is veel meer VVD dan CDA.
nee kerel, JPB is gepromoveerd zo'n beetje op dat zorgstelsel!!
?Porque no te calles?
  maandag 10 juli 2006 @ 16:31:50 #129
50888 TheShadow
ach jha ...
pi_39693866
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:24 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat CDA zich niet zo makkelijk verkoopt aan PVDA. Ik denk namelijk dat Balkenende, bos wel kan schoppen! (in de werksfeer natuurlijk)

Het is in ieder geval zo dat ik da wel zou willen (ook in de privesfeer)

Bos:

chanceless
pi_39694181
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:31 schreef TheShadow het volgende:

Ik denk dat CDA zich niet zo makkelijk verkoopt aan PVDA. Ik denk namelijk dat Balkenende, bos wel kan schoppen! (in de werksfeer natuurlijk)
Laat ik het zo stellen en er even van uitgaand dat de PvdA de grootste partij wordt, als het CDA kan kiezen tussen met de PvdA regeren en dan Balkenende laten vallen (niet zo denkbeeldig, ik vermoed dat Balk geen positie als vice premier zal accepteren) of niet regeren, dan denk ik dat het CDA heel snel Ja zegt.

PvdA en VVD hebben al eerder bewezen uitstekend door een deur te kunnen als het nodig is, Paars 1 en 2 hebben beide 4 jaar volgemaakt, iets wat Balkenende nu bepaald niet kan zeggen.
pi_39694485
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:29 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

nee kerel, JPB is gepromoveerd zo'n beetje op dat zorgstelsel!!
Zorgstelsel was er in iets andere vorm ook zonder CDA of met de PvdA wel gekomen. Dat is geen grootse daad geweest ofzo om in te voeren.
pi_39694556
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:31 schreef TheShadow het volgende:

[..]

Het is in ieder geval zo dat ik da wel zou willen (ook in de privesfeer)

Bos:

[afbeelding]
Het CDA heeft nu weer een paar jaar aan de macht kunnen ruiken na er 8 jaar buiten te hebben gestaan. Die gaan echt ver om door te kunnen regeren hoor. Ook het offeren van JPB voor een paap zal geen groot probleem zijn. Verhagen staat klaar om vice-premier te worden.
pi_39695764
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:53 schreef achterhetspoor het volgende:

[..]

Het CDA heeft nu weer een paar jaar aan de macht kunnen ruiken na er 8 jaar buiten te hebben gestaan.
De grenzeloze arrogantie konden ze al snel niet meer onderdrukken. Dat bleek wel tijdens het najaarsoverleg van 2004...De incubatietijd was dus nog minder dan twee jaar......
[quote]
pi_39696818
Maakt 't nog uit voor christelijk nederland, een rechts beleid met het CDA en VVD of een PVDA_GROENLINKS_SP beleid?
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_39696909
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef Ludger het volgende:
Maakt 't nog uit voor christelijk nederland, een rechts beleid met het CDA en VVD of een PVDA_GROENLINKS_SP beleid?
Een Christelijk beleid heeft m.i. niets met "links" of "rechts" te maken..
pi_39698200
Daar heb je wel gelijk in...

Ik verwacht na Balkenende III òf een CDA-VVD kabinet of de Pvda met Groen links & Sp...

CDA-Pvda lijkt me niet voor de hand liggen volgend jaar, jullie wel?

Ik (christen) twijfel tussen CDA en CU(Christenunie)... aangezien de CU economisch links lijkt, zal een CDA-VVD- CU kabinet er wel niet van komen en bij Pvda-GL-SP zullen ze ook wel overbodig zijn... Ik houd het daarom op CDA vooralsnog...op 22 Nov.

Qua ethiek heb ik wel meer met de CU... economisch vertrouw ik het CDA meer...
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  maandag 10 juli 2006 @ 19:08:41 #137
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_39698221
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef Ludger het volgende:
drugs/drank en acceptatie van extreme dingen is meer iets voor links, dus als je dat niet wilt kun je beter hopen dat de linksen niet aan de macht komen.....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_39698305
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:08 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

drugs/drank en acceptatie van extreme dingen is meer iets voor links, dus als je dat niet wilt kun je beter hopen dat de linksen niet aan de macht komen.....
Wel 's een joint gehad maar denk toch echt dat sommige jongeren er gewoon kapot aan gaan, aan soft en harddrugs... Beetje autoriteit van bovenaf kan geen kwaad.
pi_39699203
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:11 schreef Ludger het volgende:

[..]

Wel 's een joint gehad maar denk toch echt dat sommige jongeren er gewoon kapot aan gaan, aan soft en harddrugs... Beetje autoriteit van bovenaf kan geen kwaad.
In landen waar ze er veel meer moeite mee hebben en strenger optreden (VS en Frankrijk b.v.) hebben ze ook veel meer problemen. Er zitten vaak 2 kanten aan.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:19:35 #140
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_39717195
quote:
Op zondag 9 juli 2006 14:09 schreef One_of_the_few het volgende:
als er iets inhoudsloos en populistisch geneuzel is dan is het wel de reactie van Balkenende op de AOW plannen van Bos.
Het enige wat hij en Verhagen doen zijn dingen roepen die gewoon niet kloppen. Daarnaast hebben ze zelf geen duidelijkheid gegeven over hoe ze het willen aanpakken. waarschijnlijk met botte bezuinigingen op de zwaksten.
Dat noem je inhoudelijk?

Ik ben het totaal oneens met dat beleid, en dat terwijl mijn directe omgeving het meeste baat heeft bij dit beleid.
Prima dat jij het een goed plan vindt, maar ik vind het een waardeloos plan. En dat niet elke partij zijn standpunt cq oplossing heeft bedacht rond een bepaald thema is logisch, aangezien het verkiezingsprogramma van bijna elke partij nog niet klaar is. Dus die inhoudelijke discussie kan zeker nog worden gevoerd.
Verder zijn er genoeg andere oplossingen voor het AOW probleem, zoals langer doorwerken.
Ik hoop trouwens niet dat mensen strategisch gaan stemmen!
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 11:22:11 #141
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_39717267
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef merino het volgende:
ik vind weinig mogelijkheden geloofwaardig eigenlijk. Balkenende 4
ook Pvda - CDA vind ik gewoon absurd. Dan vind ik Pvda - VVD nog logischer met Rutte als lijsttrekker.
Zie zelf toch nog het liefst een Pvda - SP - Groenlinks kabinet
Dat is geloofwaarddig!
En vergeet niet dat SP het altijd goed doet in de pelingen, maar dat de verkiezingsuitslag altijd tegenvalt!
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_39718102
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 11:22 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Dat is geloofwaarddig!
En vergeet niet dat SP het altijd goed doet in de pelingen, maar dat de verkiezingsuitslag altijd tegenvalt!
Ze vertonen wel best een aardige groei 2, 5, 9, 9. Waarbij die laatste 9 van de laatste verkiezingen is toen er natuurlijk veel linkse stemmen richting de PvdA gingen.
pi_39719212
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef merino het volgende:
i

Zie zelf toch nog het liefst een Pvda - SP - Groenlinks kabinet
Waarom?

Ik kan me niet voorstellen dat je daar voor kunt zijn, tenzij je een profiteur/zakkenvuller bent, die graag teert op de overheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')