Je kunt dat altijd proberen te compenseren met "liefde", vinden jongens doorgaans een goede ruilquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, maar mn ex betaalde wel alles voor me als we samen wat gingen doen, scheelt ook dat hij een aantal jaren ouder was dan ik en een baan had. Maar ik voelde me er wel schuldig over.![]()
Maar ondertussen heb je hem wel alles gewoon laten betalen ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Maar ik voelde me er wel schuldig over.![]()
Geld is veel belangerijker dan datquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:14 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Je kunt dat altijd proberen te compenseren met "liefde", vinden jongens doorgaans een goede ruil![]()
Waarom niet? Ze gaat toch met haar volle verstand mee een restaurant in?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:17 schreef tonks het volgende:
Ik doe dat vaak wel omdat ik 430 stufi krijg en zij doet een folderwijk en dan ga ik haar niet 30 euro voor eten laten betalen.
Als het je vriendin was een keertje ofzo, natuurlijk alleen als je het zelf voorstelt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
Als je bijv naar de bioscoop gaat met een meisje, vind je dan dat je het moet betalen voor een meisje? En vinden de meiden dat de jongens moeten betalen?
Uit principe betaal ik dan wel veel voor meiden, maar aan de andere kant denk ik dan ook weer van: ja waarom zou ik haar film moeten betalen?
Hoe had ik dat moeten doen zonder geld? En trouwens wat ik zelf kon betalen, betaalde ik ook zelf.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:14 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Maar ondertussen heb je hem wel alles gewoon laten betalen ?![]()
dat is de positieve kant van een pauperfamilie, veel stufi.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:17 schreef tonks het volgende:
Ik doe dat vaak wel omdat ik 430 stufi krijg en zij doet een folderwijk en dan ga ik haar niet 30 euro voor eten laten betalen.
Nog niet misschien.quote:Moeten jongens alles betalen voor meiden?
En dan nog zwart werken erbijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat is de positieve kant van een pauperfamilie, veel stufi.
eensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij de eerste afspraak(jes) is dit meestal wel gebruikelijk.
Dat wordt later natuurlijk steeds minder, en als ze fatsoenlijk is, stelt ze gewoon voor om mee te betalen e.d.
Dat maak jij ervan. ik vind het maar achterlijk en dom.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:36 schreef MarkNMGN het volgende:
Bij de eerste afspraak(jes) is dit meestal wel gebruikelijk.
ja iddquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef tonks het volgende:
Belasting betalen valt onder pauper.
nee, JIJ valt onder pauper. Belasting betalen is goedquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef tonks het volgende:
Belasting betalen valt onder pauper.
Ja voor jou wel krijg je mooi meer uitkering pauperquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
nee, JIJ valt onder pauper. Belasting betalen is goed![]()
aldus iemand met 430 euro stufi per maand.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja voor jou wel krijg je mooi meer uitkering pauper.
je kunt moeilijk ontkennen dat het gebruikelijk is, lijkt mequote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:43 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. ik vind het maar achterlijk en dom.
oww tis gewoon een rentedragende lening, dacht dat je zoveel kreeg wegens laag inkomen van ouders...quote:
Dan krijg je ook maar max. 290 ofzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
oww tis gewoon een rentedragende lening, dacht dat je zoveel kreeg wegens laag inkomen van ouders...
hij heeft een rentedragende lening bij de ibg ben ik net achter.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:21 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Alleen als je je studie niet afmaakt, dus dan ben je niet alleen pauper, maar ook stumper
klopt ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dan krijg je ook maar max. 290 ofzo.
Nee, dat is dan weer 't bedrag dat je krijgt als je ouders te weinig inkomen hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:22 schreef MarkNMGN het volgende:
Dan krijg je ook maar max. 290 ofzo.
De jongens die zo dom zijn om daadwerkelijk al die rotzooi voor die breezahs te betalen zijn juist het probleemquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:33 schreef Ayaxola het volgende:
Vrouwen zijn de grootste profiteurs die er zijn
Single zijn heeft dus zo z'n voordelenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:41 schreef thedude0 het volgende:
[..]
De jongens die zo dom zijn om daadwerkelijk al die rotzooi voor die breezahs te betalen zijn juist het probleem
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:41 schreef thedude0 het volgende:
[..]
De jongens die zo dom zijn om daadwerkelijk al die rotzooi voor die breezahs te betalen zijn juist het probleem
Hoe duur is dat nou een date bij de ballenbak.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:45 schreef Sjarr het volgende:
Als de jongen op het eerste afspraakje betaalt, en die keren erna of 50/50, of dan de jongen weer, en dan weer het meisje, gewoon wat afwisseling. Dat lijkt mij het beste/leukste. Ik vind het niet leuk als iemand altijd voor mij betaald, want dan lijkt het net alsof ik het niet kan betalen ofzo![]()
quote:Moeten jongens alles betalen voor meiden?
Ja oke, maar dat vind ik een andere zaak natuurlijk..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:54 schreef Bob-B het volgende:
Mijn vriendin heeft helemaal niet zoveel te besteden, ze doet super haar best om alles te kopen wat ze moet hebben dus ik zou mezelf schuldig voelen om haar bv een etentje te laten betalen...
jou vriendin wijf is een golddiggerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Noem mijn vriendin geen golddigger mafkees
dat moet jij toch weten neem ik aan? een 3 sterren restaurant is aardig duur namelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe duur is dat nou een date bij de ballenbak.
true truequote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:54 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jou vriendin wijf is een golddigger![]()
skkl![]()
Nou dat valt wel mee hoor, maar als je 12 bent en 2,50 zakgeld krijgt dan zou ik het ook duur vindenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:05 schreef Sjarr het volgende:
[..]
dat moet jij toch weten neem ik aan? een 3 sterren restaurant is aardig duur namelijk.
Ja, toen ik 12 was vond ik het ook erg duur.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, maar als je 12 bent en 2,50 zakgeld krijgt dan zou ik het ook duur vinden
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:10 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel, en jij ook, alleen jij gedraagt je nogsteeds als iemand van 12![]()
Wijs van beraad en oud in de daadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:12 schreef tonks het volgende:
Jong van geest he
Hmmm ik sla over, zelfs als je alles zou betalen...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Als ik zo naar je fotoboek kijk mag je wel een keertje met me uit eten, ik betaal
![]()
.
Ik weet niet tegen wie jij lult, maar ik had het in ieder geval niet tegen jouquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm ik sla over, zelfs als je alles zou betalen...
Ok?
No hard feelings
Ik ook niet tegen jou.... boner....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik weet niet tegen wie jij lult, maar ik had het in ieder geval niet tegen jou.
Ohhh ja inderdaad, sorryquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ook niet tegen jou.... boner....
Ik had het over dezelfde als waar jij het over had.... duh![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ohhh ja inderdaad, sorry. Je quotte mij, dus ik dacht dat je het tegen mij had
.
Met beide niet, Tonksquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:18 schreef tonks het volgende:
Rekkie bedoel je nu dat je niet met sjarr uitwilt of niet met dwc?
Neuh, ik vind dat niet echt "heertjesgedrag", eigenlijk. Als een man alles voor mij wil betalen, dan zou ik me redelijk gekocht dan wel vernederd voelen. Pffffff, vandaag de dag kan een vrouw zichzelf toch wel verzorgen? En oh, ik studeer gewoon fulltime...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:20 schreef Tigereve het volgende:
Mijn vriend betaald eigenlijk alles wel voor me. Gisteren verraste ik hem ermee door stiekem de rekening te betalen. Hij was blij verrast
Niet dat ik het niet kan betalen maar hij vindt nu eenmaal dat het zo hoort. Hij is degene met het meeste geld, bron van inkomste enz enz ( ik studeer nog).
Houdt zelfs de deur voor me open, schuift de stoel aan tijdens het eten in restaurant enz enz. Heertje he
Tsja, ik kan het zelf ook wel, maar hij wil het gewoon niet al te vaak hebben. Ik betaal wel eens het drinken tijdens een filmpje ofzo, maar hij vindt dat ik mijn geld beter kan besteden dan aan een paar borrels. En dat is echt wel lief van hem.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:06 schreef innovative het volgende:
[..]
Neuh, ik vind dat niet echt "heertjesgedrag", eigenlijk. Als een man alles voor mij wil betalen, dan zou ik me redelijk gekocht dan wel vernederd voelen. Pffffff, vandaag de dag kan een vrouw zichzelf toch wel verzorgen? En oh, ik studeer gewoon fulltime...
Ik zou dat dus niet lief vinden. Omdat je op die manier enige "schuld" op bouwt ten opzichte van hem. Omdat hij "het mannetje" is, en over het geld gaat en betaalt. Daarmee bouw je een soort van machtspatroon in, een afhankelijkheid.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:20 schreef Tigereve het volgende:
Tsja, ik kan het zelf ook wel, maar hij wil het gewoon niet al te vaak hebben. Ik betaal wel eens het drinken tijdens een filmpje ofzo, maar hij vindt dat ik mijn geld beter kan besteden dan aan een paar borrels. En dat is echt wel lief van hem.
Werk je bij een gelddrukker dan!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:11 schreef Turquaz52 het volgende:
wahaha, ik doe alles voor mijn chick..![]()
dus ja, ik betaal alles voor haar.. mss heb ik geen inkomen, maar geld kan ik zo maken![]()
![]()
toevallig zijn mijn beide ooms drukkerijenquote:
Praat eens niet van dat feministische poep.....quote:Op zondag 9 juli 2006 15:30 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik zou dat dus niet lief vinden. Omdat je op die manier enige "schuld" op bouwt ten opzichte van hem. Omdat hij "het mannetje" is, en over het geld gaat en betaalt. Daarmee bouw je een soort van machtspatroon in, een afhankelijkheid.
Precies! Ik ga dus heus niet toekijken hoe mijn vriendin de bioscoop kaartjes gaat betalen hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 20:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Praat eens niet van dat feministische poep.....
Wat een grote kul zeg
ik ga niet om je inkomen vragen, maar ben wel benieuwdquote:Op zondag 9 juli 2006 20:49 schreef OG-Loco het volgende:
Ik verdien nu voor mn leeftijd gewoon een klauw geld, en zou er geen moeite mee hebben hiermee mn vriendin wat te verwennen. Of zij dat wil of niet kan ze het best zelf aangeven.
Waarom zou jij je dan schuldig voelen, tis toch logisch als je een kaartje voor jezelf betaalt, je voelt je juist schuldig als iemand anders dat voor je doet...quote:Op zondag 9 juli 2006 20:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Precies! Ik ga dus heus niet toekijken hoe mijn vriendin de bioscoop kaartjes gaat betalen hoordan zou IK me juist schuldig voelen
![]()
![]()
Eh dat zegt hij ookquote:Op zondag 9 juli 2006 21:33 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Waarom zou jij je dan schuldig voelen, tis toch logisch als je een kaartje voor jezelf betaalt, je voelt je juist schuldig als iemand anders dat voor je doet...
Nee hij zegt dat je je als jongen schuldig voelt als je vriendin zelf moet betalen...quote:
Hij refereert aan zijn situatie en hij is jongen....quote:Op zondag 9 juli 2006 21:35 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Nee hij zegt dat je je als jongen schuldig voelt als je vriendin zelf moet betalen...
Nee.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Turquaz52 het volgende:
als je snapt wat ik bedoel
Ja en ik, als meisje, vind dat jongens NIET alles moeten betalen voor hun vriendin.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij refereert aan zijn situatie en hij is jongen....![]()
dan moetje er wat moeite voor doen, ff opnieuw:quote:
en andersom natuurlijk ookquote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef Operc het volgende:
niet alles, maar ze moeten wel iets kunnen en willen betalen voor hen
Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik weet niet hoe zij zich daar verder bij voelt dan...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is het erg dan dat ik alles betaal?
Voor 2 vrouwen nota bene
Ze zullen we moeten.... het zijn namelijk mijn dochter en mijn partnerquote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik weet niet hoe zij zich daar verder bij voelt dan...
Misschien dat dat geldt voor jouw relatie.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:30 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik zou dat dus niet lief vinden. Omdat je op die manier enige "schuld" op bouwt ten opzichte van hem. Omdat hij "het mannetje" is, en over het geld gaat en betaalt. Daarmee bouw je een soort van machtspatroon in, een afhankelijkheid.
Tja, ik vind dat als de een standaard voor de kosten op draait, er maar weinig sprake is van overleg. Overleg is voor mij samen geld ophoesten en dat samen uitgeven. Niet dat een geld op hoest en de ander het uit geeft. Dat vind ik profiteren.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Misschien dat dat geldt voor jouw relatie.
Wij gaan samen over het geld en waar het aan besteed wordt. Gewoon goed overleg heet dat.
Feministisch? Nee, gewoon geëmancipeerd, dat is heel wat anders dan feministisch. Ik ben namelijk helemaal niet van het erg overtrokken geschreeuw dat vrouwen overal en altijd hetzelfde zijn als mannen, dat mannen achter het aanrecht moeten en vrouwen onder de auto, zeg maar. Ik vind alleen dat je als vrouw wel voor jezelf hoort te zorgen, en je niet afhankelijk moet gaan opstellen. De enige reden die ik zie daarvoor is als je thuis zit door ziekte of omdat er kinderen op te voeden zijn (want ik heb er echt geen problemen mee als vrouwen liever lekker moederen dan carrière nastreven).quote:Op zondag 9 juli 2006 20:15 schreef Rekkie het volgende:
Praat eens niet van dat feministische poep.....
Wat een grote kul zeg
Andere situatie: samenwonend met kind (toch?). Dan vind ik dat je samen een keuze maakt. Zij brengt dan misschien niks in qua liquide middelen, maar wel op een heel belangrijk ander vlak: opvoeding. Dan vind ik het niet vreemd, je hebt allebei een bepaald deel van het "gezinsleven en inbreng". Maar ik kan, met de beste wil van de wereld, niet snappen waarom jongens betalen voor hun vriendin, en meiden zich dat -zonder schuldgevoel- aan laten leunen als er nog niet eens wordt samengewoond... Of als de dame in questie gewoon zelf d'r geld kan verdienen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef Rekkie het volgende:
Is het erg dan dat ik alles betaal?
Voor 2 vrouwen nota bene
Tsja, ze verdiend er wel zelf bij maar dat gaat merendeel op aan de zorgkosten en haar opleiding.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:33 schreef innovative het volgende:
[..]
Feministisch? Nee, gewoon geëmancipeerd, dat is heel wat anders dan feministisch. Ik ben namelijk helemaal niet van het erg overtrokken geschreeuw dat vrouwen overal en altijd hetzelfde zijn als mannen, dat mannen achter het aanrecht moeten en vrouwen onder de auto, zeg maar. Ik vind alleen dat je als vrouw wel voor jezelf hoort te zorgen, en je niet afhankelijk moet gaan opstellen. De enige reden die ik zie daarvoor is als je thuis zit door ziekte of omdat er kinderen op te voeden zijn (want ik heb er echt geen problemen mee als vrouwen liever lekker moederen dan carrière nastreven).
In alle andere gevallen krijg je er gewoon een machtsverhouding door in een relatie. Ik vind dat je als vrouw jezelf moet kunnen redden. Lekker makkelijk zeg, altijd alles krijgen... 't Is niet alsof een jongen/man er minder hard voor hoeft te werken als jij. Gelijkheid in een relatie krijg je door elkaar gelijk te behandelen en je gelijk te gedragen.
[..]
Andere situatie: samenwonend met kind (toch?). Dan vind ik dat je samen een keuze maakt. Zij brengt dan misschien niks in qua liquide middelen, maar wel op een heel belangrijk ander vlak: opvoeding. Dan vind ik het niet vreemd, je hebt allebei een bepaald deel van het "gezinsleven en inbreng". Maar ik kan, met de beste wil van de wereld, niet snappen waarom jongens betalen voor hun vriendin, en meiden zich dat -zonder schuldgevoel- aan laten leunen als er nog niet eens wordt samengewoond... Of als de dame in questie gewoon zelf d'r geld kan verdienen.
Later pas? Niet direct?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, ze verdiend er wel zelf bij maar dat gaat merendeel op aan de zorgkosten en haar opleiding.
Ik vindt het helemaal niet erg om te betalen. Dat betaald zich later in de relatie wel terug.
de mijne is bijna 11 jaar ouder en heeft ook een baan. Toch moet meneer het niet proberen om alles voor me te betalenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, maar mn ex betaalde wel alles voor me als we samen wat gingen doen, scheelt ook dat hij een aantal jaren ouder was dan ik en een baan had. Maar ik voelde me er wel schuldig over.![]()
ik open je fotoboek om te kijken of er een geboortedatum in staat... Staat mijn scherm niet op volledig, zie ik bij relatie "ja, met MikeyM"... ik denk, wat krijgen we nou, MikeyMan is van mij! Volledig scherm deed de truc... Was echt een fractie van een secondequote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef Zwaffel het volgende:
de mijne is bijna 11 jaar ouder en heeft ook een baan. Toch moet meneer het niet proberen om alles voor me te betalendan wordt ik best boos
en dat weet ie.
Ik zou niet weten ook waarom hij voor mij moet betalen. 1x,alla. Maar telkens? mooi niet
Iddquote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Ik betaal over het algemeen wel meer dan mn vriendin ja. Ten eerste omdat ik ouder ben en wat meer geld te besteden heb, maar als jongen vind ik gevoelsmatig ook een beetje dat het zo hoort.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:54 schreef innovative het volgende:
[..]
ik open je fotoboek om te kijken of er een geboortedatum in staat... Staat mijn scherm niet op volledig, zie ik bij relatie "ja, met MikeyM"... ik denk, wat krijgen we nou, MikeyMan is van mij! Volledig scherm deed de truc... Was echt een fractie van een seconde![]()
Maar goed, dat heb ik dus ook.
Maar dan koop je haar liefde wel een beetje eigenlijk he...?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Ik betaal over het algemeen wel meer dan mn vriendin ja. Ten eerste omdat ik ouder ben en wat meer geld te besteden heb, maar als jongen vind ik gevoelsmatig ook een beetje dat het zo hoort.
Neuh, zo zie ik het niet. Naar verhouding betalen we ongeveer allebei wel evenveel, maar ik heb zoals gezegd gewoon wat meer te besteden. En ik weet ook dat zij er geen misbruik van zou maken en ook geregeld graag zelf iets wil betalen voor ons.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Maar dan koop je haar liefde wel een beetje eigenlijk he...?
Zo zie jij dat waarschijnlijk. Maar ja, 12 jarigen een ijsje aanbieden staat voor jou waarschijnlijk gelijk aan een relatie, dus dan snap ik jouw argument wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Maar dan koop je haar liefde wel een beetje eigenlijk he...?
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zo zie jij dat waarschijnlijk. Maar ja, 12 jarigen een ijsje aanbieden staat voor jou waarschijnlijk gelijk aan een relatie, dus dan snap ik jouw argument wel.
wat een belachelijke onzin zeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
maar als jongen vind ik gevoelsmatig ook een beetje dat het zo hoort.
en ik vind die mening belachelijke onzinquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er staat "Ik vind"
Dat zijn mening.... accept it
ben ik het ook mee eens hoeft niet altijd hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef Ixnay het volgende:
Als de een 2500 verdient per maand en de ander studeert en alleen stufi heeft met een bijbaantje van 200 euro, lijkt het me normaal dat de fulltime werknemer vaker betaalt (niet altijd).
Onafhankelijk van welk geslacht die fulltime werknemer is.
En ik nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:23 schreef thedude0 het volgende:
[..]
en ik vind die mening belachelijke onzin
Sorry, volgens de psych ben ik geboren zonder geweten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:06 schreef avotar het volgende:
[..]
![]()
Wat spring je hard in de verdediging zeg.. slecht geweten?
Wat ik er mee probeer aan te geven is... betaal niet alles voor een meisje, want dat gevoel zal ze zeker wel kunnen krijgen anders...
Ik ook niet trouwens.quote:
huiliequote:Op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef P0rt0 het volgende:
Mijn vriendin werkt, en waar ik nog studeer betaal ik toch meestal wel enige dingen.. puur om aan te tonen dat ik geen armoedzaaier ben.
Echter is dit niks vergeleken met wat het aantal euro's dat zij in onze 4 jarige-relatie heeft uitgegeven aan mij![]()
Kortom: degene die het meeste verdient, zal ook het meeste betalen. Lijkt mij fair.
schat
Als je het zelf blijkbaar niet wil doen, vind ik het een beetje dom dat je het wel doet. je meent er dan namelijk niets van en doet het alleen omdat anderen dat van je willen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Uit principe betaal ik dan wel veel voor meiden, maar aan de andere kant denk ik dan ook weer van: ja waarom zou ik haar film moeten betalen?
Idd. Vrouwen willen emanciperen, dus waarom zou het niet omgedraaid kunnen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:46 schreef jaoka het volgende:
[..]
Als je het zelf blijkbaar niet wil doen, vind ik het een beetje dom dat je het wel doet. je meent er dan namelijk niets van en doet het alleen omdat anderen dat van je willen.
Betaal liever iets zelf dan dat iemand het voor je betaald die dan de hele tijd zich druk zit te maken over de 9 euro die hij betaald heeft
Waarom hoort dat zo?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als jongen heb ik er weinig problemen mee iets meer uit te geven als het meisje... Aan het begin hoort het misschien ook wel zo...!
Zodra een dame overigens zelf ergens om gaat vragen kan ze snel opzouten!![]()
Door een van je grandioze snelheids filmpjes (Lees: 80KM/u) te verkopen?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:11 schreef Turquaz52 het volgende:
wahaha, ik doe alles voor mijn chick..![]()
dus ja, ik betaal alles voor haar.. mss heb ik geen inkomen, maar geld kan ik zo maken![]()
![]()
Jij stemt SP zeker?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
IddNoem mij maar een stenentijdperkfossiel, maar diegene die het lijden kan betaald.
Amenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef Toxic_nl het volgende:
De dood aan alle vrouwen die dat tijdens het uitgaan wel doen. Ik hoor het vaak genoeg van dames "Ja, ik krijg het toch wel van jongens, hoef zelf bijna geen geld mee te nemen."
![]()
![]()
Kutzwervers!![]()
![]()
daar heb ik ook een leuk verhaal over.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef Toxic_nl het volgende:
De dood aan alle vrouwen die dat tijdens het uitgaan wel doen. Ik hoor het vaak genoeg van dames "Ja, ik krijg het toch wel van jongens, hoef zelf bijna geen geld mee te nemen."
![]()
![]()
Kutzwervers!![]()
![]()
en terecht!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daar heb ik ook een leuk verhaal over.
op de jisperkermis (draaimolen, schiettent+groot cafe met veel bier ende gezelligheid).
op een gegeven moment loop ik naar de kleinste zaal, helemaal achteraan. daar zag ik een paar meisjes die ik een beetje ken (hoi, doei en hoe is het relatie). dus ik bestel vrolijk 2 biertjes. zeggen ze ineens. koop je niets voor ons? waarop ik antwoorde dat ik ook nog wel wou. "jaaaa, maaaar de jongens kopen altijd voor de meisjes he!"
nou, dacht het niet! iedereen koopt voor iedereen. ik ga niet in me eentje voor 5 man bierkopen. ben meteen weggelopen naar mijn vaste uitgaansgroep terug.
optieven verdomme
Dat zijn de goedkope hoeren..... maar als het er op aan komt.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef Toxic_nl het volgende:
![]()
![]()
Kutzwervers!![]()
![]()
Helemaal mee eens. Je hoeft het niet tot de euro nauwkeurig gelijk te doen. Maar als je vriendin ook een (bij)baan heeft en ongeveer net zoveel verdient als jou, en jou alles laat betalen (bioscoop, uit eten, entree voor pretpark ofzo) zou ik me afvragen of je niet gebruikt word. Jij moet anders zeker van jouw geld jou en haar dingen betalen en ze heeft zelf de volledige beschikking over haar geld?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Ja, haije. Ze gaan zelf maar werken. Ik wil best een keer iets meer betalen ofzo, maar in principe is het gewoon ongeveer gelijk. Ik haal de kaartjes voor de bios, doet zij 't drinken en een snackje. Dat 't voor 't idee gelijk is zeg maar. Ik ben geen filantropische instelling.
Dat soort gasten geloof ik voor geen meter en/of ze hebben een bord voor hun kop. Kortom; ze zijn niet gezond.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:06 schreef Blackletter het volgende:
als ik ergens naar toe ga met mijn vriend() betaald hij meestal wel, terwijl hij weet dat ik het niet leuk vind als hij altijd alles betaald en dat ik ook mee wil betalen, enz. voel me er vaak wel schuldig over als hij dan betaald.
oke soms heb ik ook geen geld bij me, maar dan wil ik hem dat later terug betalen maar dat mag dan niet van hem.
ik vind het wel heel lief van hem maar ik snap niet dat veel jongens (die ik ken) altijd willen betalen.
goed mens ben jij \o/quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:50 schreef diertjuh het volgende:
Ik zou niet eens willen dat een jongen alles voor mij betaald. Het liefst betaal ik zelf dingen of allebei de helft van de rekening..
slaat ook nergens opquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Dat soort gasten geloof ik voor geen meter en/of ze hebben een bord voor hun kop. Kortom; ze zijn niet gezond.
klinkt goed, alleen ik vind het zoo lullig om aan mijn vriendin geld te vragen omdat ik dat van haar krijg.. in een nuchtere bui kan je natuurlijk niet zeggen van: ik scheld alles kwijt.. maar dat doe ik altijd wel... (of gewoon in natura laten uitbetalen, heb ik natuurlijk veel lieverquote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:16 schreef innovative het volgende:
Trouwens, hoe zit het met vervoerskosten?
Tot een half jaar geleden bietsten vriendje en ik altijd auto's bij ouders. Dat deden we zo veel mogelijk om en om, zowel vanwege het fenomeen "Bob" als vanwege kosten. Inmiddels heeft hij een auto.
Ik vind niet dat ik het kan maken hem alle kosten voor die auto op te laten hoesten als we er samen mee weg gaan. Kijk, een ritje naar het winkelcentrum omdat we lui zijn, maar lange afstanden? Ik schrijf dus netjes de kilometers op en maak aan 't eind van de maand een vaste vergoeding over.
Je bent een sukkel eerste klasquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
slaat ook nergens opnoem me ouderwets maar ik vind gewoon dat de jongen betaalt voor zn meisje.. ok op een terrasje is iets anders maar als je een avondje weggaat ofzo
Jij bent niet ouderwets maar gewoon een idiootquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
slaat ook nergens opnoem me ouderwets maar ik vind gewoon dat de jongen betaalt voor zn meisje.. ok op een terrasje is iets anders maar als je een avondje weggaat ofzo
Ik heb sowieso geen probleem met geld terugvragen, of het teruggevraagd krijgen. Maar ik heb om te beginnen gewoon zelf aangeboden om te betalen.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:48 schreef Thrilled het volgende:
klinkt goed, alleen ik vind het zoo lullig om aan mijn vriendin geld te vragen omdat ik dat van haar krijg.. in een nuchtere bui kan je natuurlijk niet zeggen van: ik scheld alles kwijt.. maar dat doe ik altijd wel... (of gewoon in natura laten uitbetalen, heb ik natuurlijk veel liever) daarbij komt dat ik een "vast" inkomen heb en zij niet, dus dan betaal ik liever wat meer...
Mee eens... Kijk, ik vind het leuk verwend te worden, natuurlijk, dat vindt iedereen! Als iets echter de norm is, is het allang geen verwennerij meer. Dan is de lol ervan af.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef P0rt0 het volgende:
Je bent een sukkel eerste klasAlsof vrouwen geen geld hebben of niet iets kunnen gebruiken. Waar komt die houding vandaan? Je doet nu net alsof de vrouw geen geld heeft... Mjah, jij bent zo makkelijk te beïnvloeden met z'n houding, en volgens mij heb je het zelf niet door
amenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:42 schreef innovative het volgende:
[..]
Mee eens... Kijk, ik vind het leuk verwend te worden, natuurlijk, dat vindt iedereen! Als iets echter de norm is, is het allang geen verwennerij meer. Dan is de lol ervan af.
Plus dat ik het gewoon een emancipatiegebrek vind als een jongen standaard betaalt. Ik kan mijn eigen geld wel verdienen, en ik kan ook mezelf heel goed onderhouden. Niks geen vent bij nodig. Goed, vrouwen verdienen gemiddeld 15% minder in EU-landen, maar ik zuip ook heel wat minder dan mijn vriendje, dus per saldo gaat het allemaal best.
In andere woorden; je komt zo aan je neukbeurtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:23 schreef MadMarco het volgende:
Een meisje mag best wel wat betalen. Al vind ik het niet nodig om kleine dingetjes te delen. Zolang je er iets voor terugkrijgt en een leuke tijd heb moet je niet zeuren als man zijnde. Wat boeit mij 10 euro nou![]()
Jij is vrouw?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:46 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
In andere woorden; je komt zo aan je neukbeurtDat mannen daar nog steeds intrappen
Dan ben je blind, want er staat toch echt "man"quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij is vrouw?Gezien je Avatar wel....
Duh.... . echt?quote:Op zondag 16 juli 2006 01:13 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Dan ben je blind, want er staat toch echt "man"
Nee ik lieg.quote:
Wat kan jou dat nu schelen man.... daar heb jij toch geen last van.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:16 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Nee ik lieg.
ontopic: mannen die betalen en vrouwen niet mogen van mij <banwaardig>.
Je woont toch nog bij je papa? Hoe kom je dan aan 430 stufi?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:17 schreef tonks het volgende:
leen van frisia.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je woont toch nog bij je papa? Hoe kom je dan aan 430 stufi?
Nee man.quote:Op zondag 16 juli 2006 01:44 schreef Geqxon het volgende:
Repeat, die avatar. Eng.
quote:Op zondag 16 juli 2006 01:44 schreef Geqxon het volgende:
Repeat, die avatar. Eng.
ahh kut voor jequote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef ik_1 het volgende:
O ja ... ik heb bij mijn reactie in de tegenwoordige tijd zitten praten, maar het moet in de verleden tijd zijn, 2 jaar geleden ( toen was ik 16, nu dus 18 ) was het de laatste keer dat ik wat met een meisje had en ook nooit geen date meer gehad met een meisje dus.
Wil je nu een banaan ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef ik_1 het volgende:
O ja ... ik heb bij mijn reactie in de tegenwoordige tijd zitten praten, maar het moet in de verleden tijd zijn, 2 jaar geleden ( toen was ik 16, nu dus 18 ) was het de laatste keer dat ik wat met een meisje had en ook nooit geen date meer gehad met een meisje dus.
nee, geintje, ben kerngezond, heb een tijdje gedacht bi te zien, dus heb ff jongens geprobeerd ( nooit seks mee gehad trouwens )_ , maar ben toch gewoon hetero heb ik pas ontdekt.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef ik_1 het volgende:
Ben 15 maanden ziek geweest, dus heb 15 maanden thuis gezeten, ik heb pas 5 maanden weer een leven.
So truequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef Liinda het volgende:
"Vrouwen, ze kosten alleen maar geld!"
Nee, tuurlijk niet.quote:Moeten jongens alles betalen voor meiden?
Nou, waarom er nog mee omgaan dan. Iets dat alleen maar geld kost en waar je niks voor terug krijgt... lijkt me makkelijke keuze.quote:
Betalen in natura is idd altijd een optie!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:17 schreef Geqxon het volgende:
Maar als een jongens alles voor het meisje betaald he.
Dan gaat dat meisje zich schuldig voelen, en dan is het voor haar lastig om nee te zeggen als je vraagt of ze je wilt pijpen.
Ja ik snap wat je bedoeld domme kut crimineel. En maar stoer doen..quote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ga niet om je inkomen vragen, maar ben wel benieuwd![]()
ik werk bijv. niet, solicitatie brieven heb ik allemaal ingeleverd, heb een goede CV en wacht op de solicitatie gesprek af. als ik nou een baantje had, zou ik mijn meisje dubbel zo veel verwennen![]()
weetje hoe ik mijn geld verdien? door elkedag de TV en mijn Laptop te testen of ze nogsteeds werkenen zo te zien werkt mijn Laptop dus heb ik weer 15 euro in mn zak als je snapt wat ik bedoel
![]()
![]()
![]()
![]()
Leg 'm eens uit, want ik snap niks uit het verhaal van hem.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef Tijntjes het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoeld domme kut crimineel. En maar stoer doen..
Het is een AOW steuntrekker?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:54 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Leg 'm eens uit, want ik snap niks uit het verhaal van hem.
Wees blij, voor hetzelfde geld had je het pas ontdekt toen hij met die harde genotsknots in je ster zat te wroetenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:06 schreef ik_1 het volgende:
[..]
nee, geintje, ben kerngezond, heb een tijdje gedacht bi te zien, dus heb ff jongens geprobeerd ( nooit seks mee gehad trouwens )_ , maar ben toch gewoon hetero heb ik pas ontdekt.
Laat je breezers strippen voor de cam op je laptop en verdien je daar geld mee door ze te chanteren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef Tijntjes het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoeld domme kut crimineel. En maar stoer doen..
Verdomme man, op dat moment had je ze al in je broekzak als je het goed uitgespeeld had (mits ze er knap uitzagen natuurlijk). Als ze met zo'n reactie komen is het echt een eitje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daar heb ik ook een leuk verhaal over.
op de jisperkermis (draaimolen, schiettent+groot cafe met veel bier ende gezelligheid).
op een gegeven moment loop ik naar de kleinste zaal, helemaal achteraan. daar zag ik een paar meisjes die ik een beetje ken (hoi, doei en hoe is het relatie). dus ik bestel vrolijk 2 biertjes. zeggen ze ineens. koop je niets voor ons? waarop ik antwoorde dat ik ook nog wel wou. "jaaaa, maaaar de jongens kopen altijd voor de meisjes he!"
nou, dacht het niet! iedereen koopt voor iedereen. ik ga niet in me eentje voor 5 man bierkopen. ben meteen weggelopen naar mijn vaste uitgaansgroep terug.
optieven verdomme
ze waren dus niet knap hequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:33 schreef frenkck het volgende:
[..]
Verdomme man, op dat moment had je ze al in je broekzak als je het goed uitgespeeld had (mits ze er knap uitzagen natuurlijk). Als ze met zo'n reactie komen is het echt een eitje.
prima, dus jij betaald alles als ik je tegenkom. waar ga jij uit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef vintrax het volgende:
Of jongens alles moeten betalen voor meiden? Dan zit je bij mij aan het verkeerde adres!Als meisje zijnde trakteer ik juist liever op iemand anders.
Zit verder geen theorie achter ofzo hoor, maar ik vind niet dat een jongen zich verantwoordelijk moet voelen voor een meisje.Niet dat ik daar iets tegen heb hoor. Als iemand een keertje iets voor mij betaalt vind ik dat best, maar toch trakteer ik liever zelf iemand anders dan andersom. Ik voel me dan altijd zo schuldig en het zo niet waard..
![]()
![]()
Maar dat laaste zal wel te maken hebben met mijn minderwaardigsheidcomplex
Mijn vrouw verdient zelf haar centjes wel... en voor mijn dochter heb ik het graag overquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:51 schreef jaoka het volgende:
[..]
Nou, waarom er nog mee omgaan dan. Iets dat alleen maar geld kost en waar je niks voor terug krijgt... lijkt me makkelijke keuze.
Hoef je ook niet meer te zeiken, scheelt behalve geld dus ook nog tijd dus.
(Maar dan ook echt geen meisje meer en ook echt niet meer zeiken he?)
Ook voor de Jongen?quote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Bura het volgende:
Toen ik naar de bios ging betaalde ik wel allesBen een meisje. xD
Rlxxt voor die jongenquote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Bura het volgende:
Toen ik naar de bios ging betaalde ik wel allesBen een meisje. xD
oh kut tis geen onzquote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef Robbadefrissa het volgende:
ik laat meisjes altijd voor mij betalen
Hoogeisend breezer sletje?quote:Op maandag 16 april 2007 14:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik vind van wel. Wil je mijn vriendje zijn?
Nou als een gast mij mee naar de bioscoop bevraagt betaald hij, als ik hem vraag betaal ik of 50/50
Op de 1e date betaald hij (vooral als het ook de laatste date was
en anders gewoon samen/om en om
Ben ik blij om, ik kan amper mezelf onderhouden, laat staan jou erbijquote:Op donderdag 12 april 2007 11:21 schreef rena het volgende:
Lekkere kick![]()
Maar ik vind van niet, dan ga ik me echt fucking afhankelijk voelen of zoIk heb ook mijn eigen geld
![]()
Ik ben duurquote:Op maandag 16 april 2007 19:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ben ik blij om, ik kan amper mezelf onderhouden, laat staan jou erbij
gelijk heb je ... die moeite moet bewaard blijven voor het koken en stofzuigen...quote:Op maandag 16 april 2007 16:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
trouwens de jongen betaald altijd en af en toe geef ik hem geld
ik heb echt geen zin om een uur aan de bar te wachten
niet dat ik lang moet wachten maar gewoon teveel moeite
Als meiden dat bij mij flikken zeg ik bij de eerste keer nee al: Prima dan betaal jij het zelf maar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het gaat mij er eigenlijk om daa de jongen heel graag wil betalen en je dan wel twee keer nee moet zeggen tot hij alles betaald of dat je het samen deelt. Dan weet je tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt
Ik bedoel meer van als hij het niet eens voorstelt om te betalen maar verwacht dat het meisje wel betaald of 50/50 dan is ie gewoon een beetje bot en hoef je ook niet op een 2e date als ie nu al moeilijk doet over geldquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als meiden dat bij mij flikken zeg ik bij de eerste keer nee al: Prima dan betaal jij het zelf maar.
Ik wordt daar zo moe van he
Zal ik je bioscoop kaartje betalen?
Nee hoeft niet.
Prima.
En waarom zou een meisje niet voorstellen om te betalen? Net zo dom dan toch?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van als hij het niet eens voorstelt om te betalen maar verwacht dat het meisje wel betaald of 50/50 dan is ie gewoon een beetje bot en hoef je ook niet op een 2e date als ie nu al moeilijk doet over geld
Omdat het een eerste date isquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En waarom zou een meisje niet voorstellen om te betalen? Net zo dom dan toch?![]()
Dus?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Omdat het een eerste date is
duh
horkquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus?
Dat meisje wilt toch zelf ook daten?
En jij als breezerhoer hebt mindergeld dan dat arme joch, sneu kindquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:19 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van als hij het niet eens voorstelt om te betalen maar verwacht dat het meisje wel betaald of 50/50 dan is ie gewoon een beetje bot en hoef je ook niet op een 2e date als ie nu al moeilijk doet over geld
Hier is het condoom altijd gratisquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:53 schreef Gabry het volgende:
Als ze een prostituee is dan moet je alles betalen.
Okee en dat slaat op ?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En jij als breezerhoer hebt mindergeld dan dat arme joch, sneu kind
Dat jij, als een meisje dat lekker breezers drinkt, wel geld voor breezers overhebt, maar niet voor het meebetalen van een date?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Okee en dat slaat op ?
Hmm zegt meer over hem dan over jouquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Okee en dat slaat op ?
Jezus jij bent echt een hork, en ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat jij, als een meisje dat lekker breezers drinkt, wel geld voor breezers overhebt, maar niet voor het meebetalen van een date?
dan pas je ook niet bij eklaarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat jij, als een meisje dat lekker breezers drinkt, wel geld voor breezers overhebt, maar niet voor het meebetalen van een date?
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jezus jij bent echt een hork, en ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom.
Wijsheid.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Monotomo het volgende:
Uhm, eerste dates betaal ik altijd. Als we een beetje naar elkaar toegroeien enzo allebei de helft. Een keer trakteren is natuurlijk nooit weg!
Rustig aan tegen mijn zoonquote:Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jezus jij bent echt een hork, en ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom.
Ja dat is wel schraal uitgaan zonder geldquote:Op maandag 23 april 2007 17:37 schreef fathank het volgende:
Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen, want ik ga niet het hele topic doorlezen. Maar van die wijven die uitgaan zonder geld, omdat ze toch wel weer drankjes kunnen scoren bij jongens. Als ze nou bier zouden drinken, oke. Maar een malibu-cola in ruil voor 5 minuten lullen ga je echt krijgen. Daarom vraag ik ook nooit of ze wat willen drinken, maar haal ik gewoon 2 bier. Lusten ze geen bier, geen nood. Lusten ze wel bier, pluspunt
net als van die lui die naar de kroeg gaan en helemaal niks drinkenquote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja dat is wel schraal uitgaan zonder geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |