ahh kut voor jequote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef ik_1 het volgende:
O ja ... ik heb bij mijn reactie in de tegenwoordige tijd zitten praten, maar het moet in de verleden tijd zijn, 2 jaar geleden ( toen was ik 16, nu dus 18 ) was het de laatste keer dat ik wat met een meisje had en ook nooit geen date meer gehad met een meisje dus.
Wil je nu een banaan ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef ik_1 het volgende:
O ja ... ik heb bij mijn reactie in de tegenwoordige tijd zitten praten, maar het moet in de verleden tijd zijn, 2 jaar geleden ( toen was ik 16, nu dus 18 ) was het de laatste keer dat ik wat met een meisje had en ook nooit geen date meer gehad met een meisje dus.
nee, geintje, ben kerngezond, heb een tijdje gedacht bi te zien, dus heb ff jongens geprobeerd ( nooit seks mee gehad trouwens )_ , maar ben toch gewoon hetero heb ik pas ontdekt.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef ik_1 het volgende:
Ben 15 maanden ziek geweest, dus heb 15 maanden thuis gezeten, ik heb pas 5 maanden weer een leven.
So truequote:Op woensdag 26 juli 2006 15:58 schreef Liinda het volgende:
"Vrouwen, ze kosten alleen maar geld!"
Nee, tuurlijk niet.quote:Moeten jongens alles betalen voor meiden?
Nou, waarom er nog mee omgaan dan. Iets dat alleen maar geld kost en waar je niks voor terug krijgt... lijkt me makkelijke keuze.quote:
Betalen in natura is idd altijd een optie!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 03:17 schreef Geqxon het volgende:
Maar als een jongens alles voor het meisje betaald he.
Dan gaat dat meisje zich schuldig voelen, en dan is het voor haar lastig om nee te zeggen als je vraagt of ze je wilt pijpen.
Ja ik snap wat je bedoeld domme kut crimineel. En maar stoer doen..quote:Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ga niet om je inkomen vragen, maar ben wel benieuwd![]()
ik werk bijv. niet, solicitatie brieven heb ik allemaal ingeleverd, heb een goede CV en wacht op de solicitatie gesprek af. als ik nou een baantje had, zou ik mijn meisje dubbel zo veel verwennen![]()
weetje hoe ik mijn geld verdien? door elkedag de TV en mijn Laptop te testen of ze nogsteeds werkenen zo te zien werkt mijn Laptop dus heb ik weer 15 euro in mn zak als je snapt wat ik bedoel
![]()
![]()
![]()
![]()
Leg 'm eens uit, want ik snap niks uit het verhaal van hem.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef Tijntjes het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoeld domme kut crimineel. En maar stoer doen..
Het is een AOW steuntrekker?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 03:54 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Leg 'm eens uit, want ik snap niks uit het verhaal van hem.
Wees blij, voor hetzelfde geld had je het pas ontdekt toen hij met die harde genotsknots in je ster zat te wroetenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:06 schreef ik_1 het volgende:
[..]
nee, geintje, ben kerngezond, heb een tijdje gedacht bi te zien, dus heb ff jongens geprobeerd ( nooit seks mee gehad trouwens )_ , maar ben toch gewoon hetero heb ik pas ontdekt.
Laat je breezers strippen voor de cam op je laptop en verdien je daar geld mee door ze te chanteren?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:33 schreef Tijntjes het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoeld domme kut crimineel. En maar stoer doen..
Verdomme man, op dat moment had je ze al in je broekzak als je het goed uitgespeeld had (mits ze er knap uitzagen natuurlijk). Als ze met zo'n reactie komen is het echt een eitje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
daar heb ik ook een leuk verhaal over.
op de jisperkermis (draaimolen, schiettent+groot cafe met veel bier ende gezelligheid).
op een gegeven moment loop ik naar de kleinste zaal, helemaal achteraan. daar zag ik een paar meisjes die ik een beetje ken (hoi, doei en hoe is het relatie). dus ik bestel vrolijk 2 biertjes. zeggen ze ineens. koop je niets voor ons? waarop ik antwoorde dat ik ook nog wel wou. "jaaaa, maaaar de jongens kopen altijd voor de meisjes he!"
nou, dacht het niet! iedereen koopt voor iedereen. ik ga niet in me eentje voor 5 man bierkopen. ben meteen weggelopen naar mijn vaste uitgaansgroep terug.
optieven verdomme
ze waren dus niet knap hequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:33 schreef frenkck het volgende:
[..]
Verdomme man, op dat moment had je ze al in je broekzak als je het goed uitgespeeld had (mits ze er knap uitzagen natuurlijk). Als ze met zo'n reactie komen is het echt een eitje.
prima, dus jij betaald alles als ik je tegenkom. waar ga jij uit?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:50 schreef vintrax het volgende:
Of jongens alles moeten betalen voor meiden? Dan zit je bij mij aan het verkeerde adres!Als meisje zijnde trakteer ik juist liever op iemand anders.
Zit verder geen theorie achter ofzo hoor, maar ik vind niet dat een jongen zich verantwoordelijk moet voelen voor een meisje.Niet dat ik daar iets tegen heb hoor. Als iemand een keertje iets voor mij betaalt vind ik dat best, maar toch trakteer ik liever zelf iemand anders dan andersom. Ik voel me dan altijd zo schuldig en het zo niet waard..
![]()
![]()
Maar dat laaste zal wel te maken hebben met mijn minderwaardigsheidcomplex
Mijn vrouw verdient zelf haar centjes wel... en voor mijn dochter heb ik het graag overquote:Op donderdag 3 augustus 2006 02:51 schreef jaoka het volgende:
[..]
Nou, waarom er nog mee omgaan dan. Iets dat alleen maar geld kost en waar je niks voor terug krijgt... lijkt me makkelijke keuze.
Hoef je ook niet meer te zeiken, scheelt behalve geld dus ook nog tijd dus.
(Maar dan ook echt geen meisje meer en ook echt niet meer zeiken he?)
Ook voor de Jongen?quote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Bura het volgende:
Toen ik naar de bios ging betaalde ik wel allesBen een meisje. xD
Rlxxt voor die jongenquote:Op zondag 15 april 2007 17:49 schreef Bura het volgende:
Toen ik naar de bios ging betaalde ik wel allesBen een meisje. xD
oh kut tis geen onzquote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef Robbadefrissa het volgende:
ik laat meisjes altijd voor mij betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |