En jij als breezerhoer hebt mindergeld dan dat arme joch, sneu kindquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:19 schreef Principessa.Farfal... het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van als hij het niet eens voorstelt om te betalen maar verwacht dat het meisje wel betaald of 50/50 dan is ie gewoon een beetje bot en hoef je ook niet op een 2e date als ie nu al moeilijk doet over geld
Hier is het condoom altijd gratisquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:53 schreef Gabry het volgende:
Als ze een prostituee is dan moet je alles betalen.
Okee en dat slaat op ?quote:Op woensdag 18 april 2007 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En jij als breezerhoer hebt mindergeld dan dat arme joch, sneu kind
Dat jij, als een meisje dat lekker breezers drinkt, wel geld voor breezers overhebt, maar niet voor het meebetalen van een date?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Okee en dat slaat op ?
Hmm zegt meer over hem dan over jouquote:Op woensdag 18 april 2007 22:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Okee en dat slaat op ?
Jezus jij bent echt een hork, en ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom.quote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat jij, als een meisje dat lekker breezers drinkt, wel geld voor breezers overhebt, maar niet voor het meebetalen van een date?
dan pas je ook niet bij eklaarquote:Op woensdag 18 april 2007 22:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat jij, als een meisje dat lekker breezers drinkt, wel geld voor breezers overhebt, maar niet voor het meebetalen van een date?
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jezus jij bent echt een hork, en ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom.
Wijsheid.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:20 schreef Monotomo het volgende:
Uhm, eerste dates betaal ik altijd. Als we een beetje naar elkaar toegroeien enzo allebei de helft. Een keer trakteren is natuurlijk nooit weg!
Rustig aan tegen mijn zoonquote:Op donderdag 19 april 2007 11:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jezus jij bent echt een hork, en ik heb geen zin meer om uit te leggen waarom.
Ja dat is wel schraal uitgaan zonder geldquote:Op maandag 23 april 2007 17:37 schreef fathank het volgende:
Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen, want ik ga niet het hele topic doorlezen. Maar van die wijven die uitgaan zonder geld, omdat ze toch wel weer drankjes kunnen scoren bij jongens. Als ze nou bier zouden drinken, oke. Maar een malibu-cola in ruil voor 5 minuten lullen ga je echt krijgen. Daarom vraag ik ook nooit of ze wat willen drinken, maar haal ik gewoon 2 bier. Lusten ze geen bier, geen nood. Lusten ze wel bier, pluspunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |