Later pas? Niet direct?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Tsja, ze verdiend er wel zelf bij maar dat gaat merendeel op aan de zorgkosten en haar opleiding.
Ik vindt het helemaal niet erg om te betalen. Dat betaald zich later in de relatie wel terug.
de mijne is bijna 11 jaar ouder en heeft ook een baan. Toch moet meneer het niet proberen om alles voor me te betalenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, maar mn ex betaalde wel alles voor me als we samen wat gingen doen, scheelt ook dat hij een aantal jaren ouder was dan ik en een baan had. Maar ik voelde me er wel schuldig over.![]()
ik open je fotoboek om te kijken of er een geboortedatum in staat... Staat mijn scherm niet op volledig, zie ik bij relatie "ja, met MikeyM"... ik denk, wat krijgen we nou, MikeyMan is van mij! Volledig scherm deed de truc... Was echt een fractie van een secondequote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef Zwaffel het volgende:
de mijne is bijna 11 jaar ouder en heeft ook een baan. Toch moet meneer het niet proberen om alles voor me te betalendan wordt ik best boos
en dat weet ie.
Ik zou niet weten ook waarom hij voor mij moet betalen. 1x,alla. Maar telkens? mooi niet
Iddquote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Ik betaal over het algemeen wel meer dan mn vriendin ja. Ten eerste omdat ik ouder ben en wat meer geld te besteden heb, maar als jongen vind ik gevoelsmatig ook een beetje dat het zo hoort.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:54 schreef innovative het volgende:
[..]
ik open je fotoboek om te kijken of er een geboortedatum in staat... Staat mijn scherm niet op volledig, zie ik bij relatie "ja, met MikeyM"... ik denk, wat krijgen we nou, MikeyMan is van mij! Volledig scherm deed de truc... Was echt een fractie van een seconde![]()
Maar goed, dat heb ik dus ook.
Maar dan koop je haar liefde wel een beetje eigenlijk he...?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Ik betaal over het algemeen wel meer dan mn vriendin ja. Ten eerste omdat ik ouder ben en wat meer geld te besteden heb, maar als jongen vind ik gevoelsmatig ook een beetje dat het zo hoort.
Neuh, zo zie ik het niet. Naar verhouding betalen we ongeveer allebei wel evenveel, maar ik heb zoals gezegd gewoon wat meer te besteden. En ik weet ook dat zij er geen misbruik van zou maken en ook geregeld graag zelf iets wil betalen voor ons.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Maar dan koop je haar liefde wel een beetje eigenlijk he...?
Zo zie jij dat waarschijnlijk. Maar ja, 12 jarigen een ijsje aanbieden staat voor jou waarschijnlijk gelijk aan een relatie, dus dan snap ik jouw argument wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Maar dan koop je haar liefde wel een beetje eigenlijk he...?
quote:Op maandag 10 juli 2006 19:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zo zie jij dat waarschijnlijk. Maar ja, 12 jarigen een ijsje aanbieden staat voor jou waarschijnlijk gelijk aan een relatie, dus dan snap ik jouw argument wel.
wat een belachelijke onzin zeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
maar als jongen vind ik gevoelsmatig ook een beetje dat het zo hoort.
en ik vind die mening belachelijke onzinquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er staat "Ik vind"
Dat zijn mening.... accept it
ben ik het ook mee eens hoeft niet altijd hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef Ixnay het volgende:
Als de een 2500 verdient per maand en de ander studeert en alleen stufi heeft met een bijbaantje van 200 euro, lijkt het me normaal dat de fulltime werknemer vaker betaalt (niet altijd).
Onafhankelijk van welk geslacht die fulltime werknemer is.
En ik nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:23 schreef thedude0 het volgende:
[..]
en ik vind die mening belachelijke onzin
Sorry, volgens de psych ben ik geboren zonder geweten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:06 schreef avotar het volgende:
[..]
![]()
Wat spring je hard in de verdediging zeg.. slecht geweten?
Wat ik er mee probeer aan te geven is... betaal niet alles voor een meisje, want dat gevoel zal ze zeker wel kunnen krijgen anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |