abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39668050
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:30 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik zou dat dus niet lief vinden. Omdat je op die manier enige "schuld" op bouwt ten opzichte van hem. Omdat hij "het mannetje" is, en over het geld gaat en betaalt. Daarmee bouw je een soort van machtspatroon in, een afhankelijkheid.
Praat eens niet van dat feministische poep.....

Wat een grote kul zeg
pi_39668132
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Wat een grote kul zeg
Precies! Ik ga dus heus niet toekijken hoe mijn vriendin de bioscoop kaartjes gaat betalen hoor dan zou IK me juist schuldig voelen
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 9 juli 2006 @ 20:49:10 #103
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_39669065
Ik verdien nu voor mn leeftijd gewoon een klauw geld, en zou er geen moeite mee hebben hiermee mn vriendin wat te verwennen. Of zij dat wil of niet kan ze het best zelf aangeven.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_39669301
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:49 schreef OG-Loco het volgende:
Ik verdien nu voor mn leeftijd gewoon een klauw geld, en zou er geen moeite mee hebben hiermee mn vriendin wat te verwennen. Of zij dat wil of niet kan ze het best zelf aangeven.
ik ga niet om je inkomen vragen, maar ben wel benieuwd
ik werk bijv. niet, solicitatie brieven heb ik allemaal ingeleverd, heb een goede CV en wacht op de solicitatie gesprek af. als ik nou een baantje had, zou ik mijn meisje dubbel zo veel verwennen
weetje hoe ik mijn geld verdien? door elkedag de TV en mijn Laptop te testen of ze nogsteeds werken en zo te zien werkt mijn Laptop dus heb ik weer 15 euro in mn zak als je snapt wat ik bedoel
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_39670567
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Precies! Ik ga dus heus niet toekijken hoe mijn vriendin de bioscoop kaartjes gaat betalen hoor dan zou IK me juist schuldig voelen
Waarom zou jij je dan schuldig voelen, tis toch logisch als je een kaartje voor jezelf betaalt, je voelt je juist schuldig als iemand anders dat voor je doet...
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_39670585
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:33 schreef Quiestisia het volgende:

[..]

Waarom zou jij je dan schuldig voelen, tis toch logisch als je een kaartje voor jezelf betaalt, je voelt je juist schuldig als iemand anders dat voor je doet...
Eh dat zegt hij ook
pi_39670630
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Eh dat zegt hij ook
Nee hij zegt dat je je als jongen schuldig voelt als je vriendin zelf moet betalen...
pi_39670678
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:35 schreef Quiestisia het volgende:

[..]

Nee hij zegt dat je je als jongen schuldig voelt als je vriendin zelf moet betalen...
Hij refereert aan zijn situatie en hij is jongen....
pi_39670698
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:56 schreef Turquaz52 het volgende:
als je snapt wat ik bedoel
Nee.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_39670762
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:37 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hij refereert aan zijn situatie en hij is jongen....
Ja en ik, als meisje, vind dat jongens NIET alles moeten betalen voor hun vriendin.
pi_39670811
quote:
Op zondag 9 juli 2006 21:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Nee.
dan moetje er wat moeite voor doen, ff opnieuw:

Ik ben een Jongen, met een Vriendin. kapiesh?
Ik betaal juist voor mijn vriendin omdat ik het anders niet juist vind, omdat me dan niet chill voel. dan denk ik dat het niet juist is.. ik betaal daarom ook altijd de tickets en het eten zelf, natuurlijk moet ze zelf voor haar eigen kleding dokken.. maar dat is wat anders
Quote van Tjabbo:
  zondag 9 juli 2006 @ 23:25:14 #112
95123 Operc
Nr. 40
pi_39675706
niet alles, maar ze moeten wel iets kunnen en willen betalen voor hen
pi_39675954
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef Operc het volgende:
niet alles, maar ze moeten wel iets kunnen en willen betalen voor hen
en andersom natuurlijk ook
pi_39676046
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef Quiestisia het volgende:

[..]

en andersom natuurlijk ook
Is het erg dan dat ik alles betaal?

Voor 2 vrouwen nota bene
pi_39676096
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Voor 2 vrouwen nota bene
Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik weet niet hoe zij zich daar verder bij voelt dan...
pi_39676249
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef Quiestisia het volgende:

[..]

Nou ja, je moet het zelf weten natuurlijk, maar ik weet niet hoe zij zich daar verder bij voelt dan...
Ze zullen we moeten.... het zijn namelijk mijn dochter en mijn partner

Flauw sorry ik weet het
  zondag 9 juli 2006 @ 23:40:08 #117
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39676333
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:30 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik zou dat dus niet lief vinden. Omdat je op die manier enige "schuld" op bouwt ten opzichte van hem. Omdat hij "het mannetje" is, en over het geld gaat en betaalt. Daarmee bouw je een soort van machtspatroon in, een afhankelijkheid.
Misschien dat dat geldt voor jouw relatie.

Wij gaan samen over het geld en waar het aan besteed wordt. Gewoon goed overleg heet dat.
pi_39692012
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Misschien dat dat geldt voor jouw relatie.

Wij gaan samen over het geld en waar het aan besteed wordt. Gewoon goed overleg heet dat.
Tja, ik vind dat als de een standaard voor de kosten op draait, er maar weinig sprake is van overleg. Overleg is voor mij samen geld ophoesten en dat samen uitgeven. Niet dat een geld op hoest en de ander het uit geeft. Dat vind ik profiteren.

[ Bericht 31% gewijzigd door innovative op 10-07-2006 15:40:41 ]
pi_39692102
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:15 schreef Rekkie het volgende:

Wat een grote kul zeg
Feministisch? Nee, gewoon geëmancipeerd, dat is heel wat anders dan feministisch. Ik ben namelijk helemaal niet van het erg overtrokken geschreeuw dat vrouwen overal en altijd hetzelfde zijn als mannen, dat mannen achter het aanrecht moeten en vrouwen onder de auto, zeg maar. Ik vind alleen dat je als vrouw wel voor jezelf hoort te zorgen, en je niet afhankelijk moet gaan opstellen. De enige reden die ik zie daarvoor is als je thuis zit door ziekte of omdat er kinderen op te voeden zijn (want ik heb er echt geen problemen mee als vrouwen liever lekker moederen dan carrière nastreven).

In alle andere gevallen krijg je er gewoon een machtsverhouding door in een relatie. Ik vind dat je als vrouw jezelf moet kunnen redden. Lekker makkelijk zeg, altijd alles krijgen... 't Is niet alsof een jongen/man er minder hard voor hoeft te werken als jij. Gelijkheid in een relatie krijg je door elkaar gelijk te behandelen en je gelijk te gedragen.
quote:
Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef Rekkie het volgende:

Voor 2 vrouwen nota bene
Andere situatie: samenwonend met kind (toch?). Dan vind ik dat je samen een keuze maakt. Zij brengt dan misschien niks in qua liquide middelen, maar wel op een heel belangrijk ander vlak: opvoeding. Dan vind ik het niet vreemd, je hebt allebei een bepaald deel van het "gezinsleven en inbreng". Maar ik kan, met de beste wil van de wereld, niet snappen waarom jongens betalen voor hun vriendin, en meiden zich dat -zonder schuldgevoel- aan laten leunen als er nog niet eens wordt samengewoond... Of als de dame in questie gewoon zelf d'r geld kan verdienen.
  maandag 10 juli 2006 @ 15:54:36 #120
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39692731
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:33 schreef innovative het volgende:

[..]

Feministisch? Nee, gewoon geëmancipeerd, dat is heel wat anders dan feministisch. Ik ben namelijk helemaal niet van het erg overtrokken geschreeuw dat vrouwen overal en altijd hetzelfde zijn als mannen, dat mannen achter het aanrecht moeten en vrouwen onder de auto, zeg maar. Ik vind alleen dat je als vrouw wel voor jezelf hoort te zorgen, en je niet afhankelijk moet gaan opstellen. De enige reden die ik zie daarvoor is als je thuis zit door ziekte of omdat er kinderen op te voeden zijn (want ik heb er echt geen problemen mee als vrouwen liever lekker moederen dan carrière nastreven).

In alle andere gevallen krijg je er gewoon een machtsverhouding door in een relatie. Ik vind dat je als vrouw jezelf moet kunnen redden. Lekker makkelijk zeg, altijd alles krijgen... 't Is niet alsof een jongen/man er minder hard voor hoeft te werken als jij. Gelijkheid in een relatie krijg je door elkaar gelijk te behandelen en je gelijk te gedragen.
[..]

Andere situatie: samenwonend met kind (toch?). Dan vind ik dat je samen een keuze maakt. Zij brengt dan misschien niks in qua liquide middelen, maar wel op een heel belangrijk ander vlak: opvoeding. Dan vind ik het niet vreemd, je hebt allebei een bepaald deel van het "gezinsleven en inbreng". Maar ik kan, met de beste wil van de wereld, niet snappen waarom jongens betalen voor hun vriendin, en meiden zich dat -zonder schuldgevoel- aan laten leunen als er nog niet eens wordt samengewoond... Of als de dame in questie gewoon zelf d'r geld kan verdienen.
Tsja, ze verdiend er wel zelf bij maar dat gaat merendeel op aan de zorgkosten en haar opleiding.
Ik vindt het helemaal niet erg om te betalen. Dat betaald zich later in de relatie wel terug.
pi_39692839
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:54 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Tsja, ze verdiend er wel zelf bij maar dat gaat merendeel op aan de zorgkosten en haar opleiding.
Ik vindt het helemaal niet erg om te betalen. Dat betaald zich later in de relatie wel terug.
Later pas? Niet direct?

Stoppen!!! met alles te betalen
pi_39694302
Als het betaald wordt, heb ik er geen problemen mee Of ik betaal iets te drinken. Maar zelf betalen heb ik ook geen moeite mee
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  maandag 10 juli 2006 @ 16:49:12 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_39694400
Het ligt er aan. Als het zijn idee is om in een restaurant te eten terwijl hij weet dat ik krap bij kas zit vind ik van wel. In andere gevallen vind ik 50/50 het netst.
  maandag 10 juli 2006 @ 16:50:47 #124
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39694468
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:12 schreef DanseMacabre het volgende:
Nee, maar mn ex betaalde wel alles voor me als we samen wat gingen doen, scheelt ook dat hij een aantal jaren ouder was dan ik en een baan had. Maar ik voelde me er wel schuldig over.
de mijne is bijna 11 jaar ouder en heeft ook een baan. Toch moet meneer het niet proberen om alles voor me te betalen dan wordt ik best boos en dat weet ie.

Ik zou niet weten ook waarom hij voor mij moet betalen. 1x,alla. Maar telkens? mooi niet
pi_39694593
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef Zwaffel het volgende:
de mijne is bijna 11 jaar ouder en heeft ook een baan. Toch moet meneer het niet proberen om alles voor me te betalen dan wordt ik best boos en dat weet ie.

Ik zou niet weten ook waarom hij voor mij moet betalen. 1x,alla. Maar telkens? mooi niet
ik open je fotoboek om te kijken of er een geboortedatum in staat... Staat mijn scherm niet op volledig, zie ik bij relatie "ja, met MikeyM"... ik denk, wat krijgen we nou, MikeyMan is van mij! Volledig scherm deed de truc... Was echt een fractie van een seconde

Maar goed, dat heb ik dus ook.
pi_39694688
Ik betaal over het algemeen wel meer dan mn vriendin ja. Ten eerste omdat ik ouder ben en wat meer geld te besteden heb, maar als jongen vind ik gevoelsmatig ook een beetje dat het zo hoort.
  maandag 10 juli 2006 @ 17:10:10 #127
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39695097
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef devv05 het volgende:
Ik betaal over het algemeen wel meer dan mn vriendin ja. Ten eerste omdat ik ouder ben en wat meer geld te besteden heb, maar als jongen vind ik gevoelsmatig ook een beetje dat het zo hoort.
Idd Noem mij maar een stenentijdperkfossiel, maar diegene die het lijden kan betaald.
  maandag 10 juli 2006 @ 17:28:11 #128
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_39695575
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:54 schreef innovative het volgende:

[..]

ik open je fotoboek om te kijken of er een geboortedatum in staat... Staat mijn scherm niet op volledig, zie ik bij relatie "ja, met MikeyM"... ik denk, wat krijgen we nou, MikeyMan is van mij! Volledig scherm deed de truc... Was echt een fractie van een seconde

Maar goed, dat heb ik dus ook.
Mikeyman ik heb mn eigen andere mikeyman
  maandag 10 juli 2006 @ 17:58:53 #129
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39696476
quote:
Maar dan koop je haar liefde wel een beetje eigenlijk he...?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39696921
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef avotar het volgende:

[..]

Neuh, zo zie ik het niet. Naar verhouding betalen we ongeveer allebei wel evenveel, maar ik heb zoals gezegd gewoon wat meer te besteden. En ik weet ook dat zij er geen misbruik van zou maken en ook geregeld graag zelf iets wil betalen voor ons.
  maandag 10 juli 2006 @ 19:11:01 #131
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39698285
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef avotar het volgende:

[..]

Zo zie jij dat waarschijnlijk. Maar ja, 12 jarigen een ijsje aanbieden staat voor jou waarschijnlijk gelijk aan een relatie, dus dan snap ik jouw argument wel.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:06:20 #132
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_39714206
quote:
Op maandag 10 juli 2006 19:11 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Zo zie jij dat waarschijnlijk. Maar ja, 12 jarigen een ijsje aanbieden staat voor jou waarschijnlijk gelijk aan een relatie, dus dan snap ik jouw argument wel.

Wat spring je hard in de verdediging zeg.. slecht geweten?

Wat ik er mee probeer aan te geven is... betaal niet alles voor een meisje, want dat gevoel zal ze zeker wel kunnen krijgen anders...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_39715177
quote:
maar als jongen vind ik gevoelsmatig ook een beetje dat het zo hoort.
wat een belachelijke onzin zeg.
pi_39715338
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:02 schreef thedude0 het volgende:

[..]

wat een belachelijke onzin zeg.
Er staat "Ik vind"

Dat zijn mening.... accept it

Ergens ben ik het wel met hem eens
pi_39715674
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Er staat "Ik vind"

Dat zijn mening.... accept it
en ik vind die mening belachelijke onzin
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:04:39 #136
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_39727781
Als de een 2500 verdient per maand en de ander studeert en alleen stufi heeft met een bijbaantje van 200 euro, lijkt het me normaal dat de fulltime werknemer vaker betaalt (niet altijd).
Onafhankelijk van welk geslacht die fulltime werknemer is.
pi_39729418
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:04 schreef Ixnay het volgende:
Als de een 2500 verdient per maand en de ander studeert en alleen stufi heeft met een bijbaantje van 200 euro, lijkt het me normaal dat de fulltime werknemer vaker betaalt (niet altijd).
Onafhankelijk van welk geslacht die fulltime werknemer is.
ben ik het ook mee eens hoeft niet altijd hoor
pi_39729461
Alleen (mee)betalen als je er iets aan hebt, zoals borstvergrotingen bijvoorbeeld .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_39729524
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 10:23 schreef thedude0 het volgende:

[..]

en ik vind die mening belachelijke onzin
En ik niet
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:14:55 #140
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39737813
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:06 schreef avotar het volgende:

[..]

Wat spring je hard in de verdediging zeg.. slecht geweten?

Wat ik er mee probeer aan te geven is... betaal niet alles voor een meisje, want dat gevoel zal ze zeker wel kunnen krijgen anders...
Sorry, volgens de psych ben ik geboren zonder geweten.

Maar ik betaal idd niet alles voor haar, soms koopt ze haar eigen sokken
pi_39737828
Ik ook niet...
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 23:15:52 #142
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39737849
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

En ik niet
Ik ook niet trouwens.
Alleen paupers die een uitkering hebben of een Breazah slet onderhouden zijn het niet eens met zijn mening.

Maar eerlijkheids halve moet ik dan die 2e wel iets gelijk geven
pi_39742120
Mijn vriendin werkt, en waar ik nog studeer betaal ik toch meestal wel enige dingen.. puur om aan te tonen dat ik geen armoedzaaier ben.

Echter is dit niks vergeleken met wat het aantal euro's dat zij in onze 4 jarige-relatie heeft uitgegeven aan mij

Kortom: degene die het meeste verdient, zal ook het meeste betalen. Lijkt mij fair.

schat
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
pi_39744222
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:48 schreef P0rt0 het volgende:
Mijn vriendin werkt, en waar ik nog studeer betaal ik toch meestal wel enige dingen.. puur om aan te tonen dat ik geen armoedzaaier ben.

Echter is dit niks vergeleken met wat het aantal euro's dat zij in onze 4 jarige-relatie heeft uitgegeven aan mij

Kortom: degene die het meeste verdient, zal ook het meeste betalen. Lijkt mij fair.

schat
huilie
pi_39748208
eerste date fso, filmpje, betaal ik eigenlijk altijd wel, die 8 euro is niet echt om wakker van te liggen, maar verder niet teveel verwennen, anders moet je altijd alles gaan betale
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:59:19 #146
8369 speknek
Another day another slay
pi_39748698
Nee. Als vrouwen er vanuit gaan dat de man alles betaalt, zijn het afhankelijke hoeren. En die types moet je toch niet hebben.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_39749009
eerlijk gezegd gaat het automatisch ....50-50 dan of we wisselen het af.
pi_39760380
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Uit principe betaal ik dan wel veel voor meiden, maar aan de andere kant denk ik dan ook weer van: ja waarom zou ik haar film moeten betalen?
Als je het zelf blijkbaar niet wil doen, vind ik het een beetje dom dat je het wel doet. je meent er dan namelijk niets van en doet het alleen omdat anderen dat van je willen.

Betaal liever iets zelf dan dat iemand het voor je betaald die dan de hele tijd zich druk zit te maken over de 9 euro die hij betaald heeft

pi_39761424
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 17:46 schreef jaoka het volgende:

[..]

Als je het zelf blijkbaar niet wil doen, vind ik het een beetje dom dat je het wel doet. je meent er dan namelijk niets van en doet het alleen omdat anderen dat van je willen.

Betaal liever iets zelf dan dat iemand het voor je betaald die dan de hele tijd zich druk zit te maken over de 9 euro die hij betaald heeft

Idd. Vrouwen willen emanciperen, dus waarom zou het niet omgedraaid kunnen?
pi_39761495
Omdat de meeste meiden dan iemand anders zoeken die wel voor ze betaald
pi_39761542
de meeste meiden mogen van mij dan ook <banwaardig> krijgen
  woensdag 12 juli 2006 @ 19:11:49 #152
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_39762602
Jammergenoeg zijn er nog te veel jongens die maar al te graag alles voor een meisje betalen in de hoop haar snel aan z'n snikkel te kunnen rijgen. Helaas is het jammer dat veel meisjes met dat idee in hun achterhoofd er vanuit gaan dat jongens dan toch wel betalen, ofwel: ze maken gewoon misbruik van deze jongens. Ik mag zulke nephoeren(-lopers) niet.
  woensdag 12 juli 2006 @ 20:51:18 #153
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_39766051
Als jongen heb ik er weinig problemen mee iets meer uit te geven als het meisje... Aan het begin hoort het misschien ook wel zo...!
Zodra een dame overigens zelf ergens om gaat vragen kan ze snel opzouten!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_39771214
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 20:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Als jongen heb ik er weinig problemen mee iets meer uit te geven als het meisje... Aan het begin hoort het misschien ook wel zo...!
Zodra een dame overigens zelf ergens om gaat vragen kan ze snel opzouten!
Waarom hoort dat zo?
  woensdag 12 juli 2006 @ 23:34:08 #155
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_39772420
Njah hoort zo... is verkeerd geformuleerd dan. Ik heb er iig geen problemen mee aan het begin wat meer te moeten betalen.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_39796443
Ik geef gewoon uit aan "ons" wat ik uit wil geven, is het geld op dan is het op en dan moet er geld komen (niet van mij)... Dus wanneer ik iemand mee naar de bios neem en ik betaal voor haar en mij en ik betaal ook een popcorn en het geld is op, dan mag zij me drinken kopen.... Zo blijven we beide blij, want het maakt mij niet zo heel veel uit of ik meer betaal (als er maar wat terug komt).
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:45:30 #157
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_39799541
quote:
Op zondag 9 juli 2006 15:11 schreef Turquaz52 het volgende:
wahaha, ik doe alles voor mijn chick..
dus ja, ik betaal alles voor haar.. mss heb ik geen inkomen, maar geld kan ik zo maken
Door een van je grandioze snelheids filmpjes (Lees: 80KM/u) te verkopen?

Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_39799600
Nee joh! Ouderwets gedoe, bah! Gewoon de ene keer trakteert de kerel en een andere keer de vrouw. En met cadeautjes precies hetzelfde
Noot noot.
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:49:05 #159
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_39799675
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Idd Noem mij maar een stenentijdperkfossiel, maar diegene die het lijden kan betaald.
Jij stemt SP zeker?
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_39800767
De dood aan alle vrouwen die dat tijdens het uitgaan wel doen. Ik hoor het vaak genoeg van dames "Ja, ik krijg het toch wel van jongens, hoef zelf bijna geen geld mee te nemen. "

Kutzwervers!
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_39803853
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:25 schreef Toxic_nl het volgende:
De dood aan alle vrouwen die dat tijdens het uitgaan wel doen. Ik hoor het vaak genoeg van dames "Ja, ik krijg het toch wel van jongens, hoef zelf bijna geen geld mee te nemen. "

Kutzwervers!
Amen
pi_39805533
Ik wou vandaag ook met een meisje naar de bios maar toen bedacht ik me dat ik dan waarschijnlijk moest betalen maar daar had ik geen zin in want ze is niet mn vriendin
......Signature-loos......
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:50:00 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_39827450
op een date betaal ik, maar daarna 50/50.
waar ik trouwens een hekel aan heb zijn meisjes (maar ook jongere jongens) met of zonder geld, die nooit een rondje halen... en ondertussen wel alles accepteren. als je geen geld heb moet je het maar niet altijd accepteren. en als ik dan al 2 rondjes voor 8 man gehaald heb. en ik zeg dat het jouw beurt is moet je niet gaan lopen zeiken dat je geen geld heb, dan krijgen alleen de mensen die mij ook een rondje geven nog
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:59:23 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_39827687
quote:

Kutzwervers!
daar heb ik ook een leuk verhaal over.
op de jisperkermis (draaimolen, schiettent+groot cafe met veel bier ende gezelligheid).
op een gegeven moment loop ik naar de kleinste zaal, helemaal achteraan. daar zag ik een paar meisjes die ik een beetje ken (hoi, doei en hoe is het relatie). dus ik bestel vrolijk 2 biertjes. zeggen ze ineens. koop je niets voor ons? waarop ik antwoorde dat ik ook nog wel wou. "jaaaa, maaaar de jongens kopen altijd voor de meisjes he!"
nou, dacht het niet! iedereen koopt voor iedereen. ik ga niet in me eentje voor 5 man bierkopen. ben meteen weggelopen naar mijn vaste uitgaansgroep terug.
optieven verdomme
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_39827715
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

daar heb ik ook een leuk verhaal over.
op de jisperkermis (draaimolen, schiettent+groot cafe met veel bier ende gezelligheid).
op een gegeven moment loop ik naar de kleinste zaal, helemaal achteraan. daar zag ik een paar meisjes die ik een beetje ken (hoi, doei en hoe is het relatie). dus ik bestel vrolijk 2 biertjes. zeggen ze ineens. koop je niets voor ons? waarop ik antwoorde dat ik ook nog wel wou. "jaaaa, maaaar de jongens kopen altijd voor de meisjes he!"
nou, dacht het niet! iedereen koopt voor iedereen. ik ga niet in me eentje voor 5 man bierkopen. ben meteen weggelopen naar mijn vaste uitgaansgroep terug.
optieven verdomme
en terecht!
Noot noot.
pi_39830597
quote:

Kutzwervers!
Dat zijn de goedkope hoeren..... maar als het er op aan komt.....

Teven!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 20:11:41 #167
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_39830948
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:46:57 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_39831745
laatst was ik er ook weer ingetrapt drinken voor een chick te halen... heeft utieindelijk niets opgeleverd
pi_39831872
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef Mikkie het volgende:
Ja, haije. Ze gaan zelf maar werken. Ik wil best een keer iets meer betalen ofzo, maar in principe is het gewoon ongeveer gelijk. Ik haal de kaartjes voor de bios, doet zij 't drinken en een snackje. Dat 't voor 't idee gelijk is zeg maar. Ik ben geen filantropische instelling .
Helemaal mee eens. Je hoeft het niet tot de euro nauwkeurig gelijk te doen. Maar als je vriendin ook een (bij)baan heeft en ongeveer net zoveel verdient als jou, en jou alles laat betalen (bioscoop, uit eten, entree voor pretpark ofzo) zou ik me afvragen of je niet gebruikt word. Jij moet anders zeker van jouw geld jou en haar dingen betalen en ze heeft zelf de volledige beschikking over haar geld?
pi_39832449
als ik ergens naar toe ga met mijn vriend( ) betaald hij meestal wel, terwijl hij weet dat ik het niet leuk vind als hij altijd alles betaald en dat ik ook mee wil betalen, enz. voel me er vaak wel schuldig over als hij dan betaald.
oke soms heb ik ook geen geld bij me, maar dan wil ik hem dat later terug betalen maar dat mag dan niet van hem.
ik vind het wel heel lief van hem maar ik snap niet dat veel jongens (die ik ken) altijd willen betalen.
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_39832661
Als mijn vriendin (die ik nu niet heb, dus ik beschrijf een situatie met een ex)) geen geld bij zich heeft en ze wil later terugbetalen zou ik dat ook niet willen. Het hoeft niet allemaal zo precies wat mij betreft. Maar als we bijvoorbeeld op he terras zitten en we bestellen wat tedrinken betaal ik meestal het eerste en daarna zij en zo gaat dat om en om. En als we uit eten gingen betaalden we meestal ook ieder de helft. Bij de bioscoop betaal ik meestal de kaartjes en zij het drinken (de eerste keer niet toen heb ik alles betaald). Het was niet iets wat we afgesproken hadden maar zo ging het gewoon tussen ons.
pi_39840092
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 21:06 schreef Blackletter het volgende:
als ik ergens naar toe ga met mijn vriend( ) betaald hij meestal wel, terwijl hij weet dat ik het niet leuk vind als hij altijd alles betaald en dat ik ook mee wil betalen, enz. voel me er vaak wel schuldig over als hij dan betaald.
oke soms heb ik ook geen geld bij me, maar dan wil ik hem dat later terug betalen maar dat mag dan niet van hem.
ik vind het wel heel lief van hem maar ik snap niet dat veel jongens (die ik ken) altijd willen betalen.
Dat soort gasten geloof ik voor geen meter en/of ze hebben een bord voor hun kop. Kortom; ze zijn niet gezond.
pi_39840736
Ik zou niet eens willen dat een jongen alles voor mij betaald. Het liefst betaal ik zelf dingen of allebei de helft van de rekening..
pi_39841408
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:50 schreef diertjuh het volgende:
Ik zou niet eens willen dat een jongen alles voor mij betaald. Het liefst betaal ik zelf dingen of allebei de helft van de rekening..
goed mens ben jij \o/
pi_39843286
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 01:23 schreef P0rt0 het volgende:

[..]

Dat soort gasten geloof ik voor geen meter en/of ze hebben een bord voor hun kop. Kortom; ze zijn niet gezond.
slaat ook nergens op noem me ouderwets maar ik vind gewoon dat de jongen betaalt voor zn meisje.. ok op een terrasje is iets anders maar als je een avondje weggaat ofzo
pi_39843634
Trouwens, hoe zit het met vervoerskosten?

Tot een half jaar geleden bietsten vriendje en ik altijd auto's bij ouders. Dat deden we zo veel mogelijk om en om, zowel vanwege het fenomeen "Bob" als vanwege kosten. Inmiddels heeft hij een auto.

Ik vind niet dat ik het kan maken hem alle kosten voor die auto op te laten hoesten als we er samen mee weg gaan. Kijk, een ritje naar het winkelcentrum omdat we lui zijn, maar lange afstanden? Ik schrijf dus netjes de kilometers op en maak aan 't eind van de maand een vaste vergoeding over.
pi_39843901
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:16 schreef innovative het volgende:
Trouwens, hoe zit het met vervoerskosten?

Tot een half jaar geleden bietsten vriendje en ik altijd auto's bij ouders. Dat deden we zo veel mogelijk om en om, zowel vanwege het fenomeen "Bob" als vanwege kosten. Inmiddels heeft hij een auto.

Ik vind niet dat ik het kan maken hem alle kosten voor die auto op te laten hoesten als we er samen mee weg gaan. Kijk, een ritje naar het winkelcentrum omdat we lui zijn, maar lange afstanden? Ik schrijf dus netjes de kilometers op en maak aan 't eind van de maand een vaste vergoeding over.
klinkt goed, alleen ik vind het zoo lullig om aan mijn vriendin geld te vragen omdat ik dat van haar krijg.. in een nuchtere bui kan je natuurlijk niet zeggen van: ik scheld alles kwijt.. maar dat doe ik altijd wel... (of gewoon in natura laten uitbetalen, heb ik natuurlijk veel liever ) daarbij komt dat ik een "vast" inkomen heb en zij niet, dus dan betaal ik liever wat meer...
pi_39848884
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:06 schreef Thrilled het volgende:

[..]

slaat ook nergens op noem me ouderwets maar ik vind gewoon dat de jongen betaalt voor zn meisje.. ok op een terrasje is iets anders maar als je een avondje weggaat ofzo
Je bent een sukkel eerste klas Alsof vrouwen geen geld hebben of niet iets kunnen gebruiken. Waar komt die houding vandaan? Je doet nu net alsof de vrouw geen geld heeft... Mjah, jij bent zo makkelijk te beïnvloeden met z'n houding, en volgens mij heb je het zelf niet door
pi_39849320
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 08:06 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Jij bent niet ouderwets maar gewoon een idioot
pi_39850448
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 09:48 schreef Thrilled het volgende:
klinkt goed, alleen ik vind het zoo lullig om aan mijn vriendin geld te vragen omdat ik dat van haar krijg.. in een nuchtere bui kan je natuurlijk niet zeggen van: ik scheld alles kwijt.. maar dat doe ik altijd wel... (of gewoon in natura laten uitbetalen, heb ik natuurlijk veel liever ) daarbij komt dat ik een "vast" inkomen heb en zij niet, dus dan betaal ik liever wat meer...
Ik heb sowieso geen probleem met geld terugvragen, of het teruggevraagd krijgen. Maar ik heb om te beginnen gewoon zelf aangeboden om te betalen.

Kijk, hij verdient per saldo ongeveer dubbel zo veel als ik. Maar door die auto, is zijn vrij besteedbare inkomen ongeveer net zo hoog, plus dat hij minder gesponsord wordt vanuit paps en mams. Nu zou dat voor mij alsnog geen reden zijn hem te "onderhouden", maar laten we eerlijk zijn: die auto geeft ook mij vrijheden. Want als er geen auto hier thuis is, kan ik hem bellen en vragen of ik 'm even mee mag nemen, en als we uit willen, hoeven we geen ouders meer aan te horen die vertellen dat "de zon schijnt en je ook best kunt gaan fietsen". Vind 't nogal oneerlijk om hem de lasten te laten dragen en zelf alleen de lusten te hebben...

Natura is geen betaalmiddel, ik heb altijd zin, dus dan had ik inmiddels zulke grote credieten opgebouwd dat die auto hier op de oprit had gehoord in plaats van bij hem in de straat
pi_39850516
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 13:44 schreef P0rt0 het volgende:
Je bent een sukkel eerste klas Alsof vrouwen geen geld hebben of niet iets kunnen gebruiken. Waar komt die houding vandaan? Je doet nu net alsof de vrouw geen geld heeft... Mjah, jij bent zo makkelijk te beïnvloeden met z'n houding, en volgens mij heb je het zelf niet door
Mee eens... Kijk, ik vind het leuk verwend te worden, natuurlijk, dat vindt iedereen! Als iets echter de norm is, is het allang geen verwennerij meer. Dan is de lol ervan af.

Plus dat ik het gewoon een emancipatiegebrek vind als een jongen standaard betaalt. Ik kan mijn eigen geld wel verdienen, en ik kan ook mezelf heel goed onderhouden. Niks geen vent bij nodig. Goed, vrouwen verdienen gemiddeld 15% minder in EU-landen, maar ik zuip ook heel wat minder dan mijn vriendje, dus per saldo gaat het allemaal best.
pi_39850798
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 14:42 schreef innovative het volgende:

[..]

Mee eens... Kijk, ik vind het leuk verwend te worden, natuurlijk, dat vindt iedereen! Als iets echter de norm is, is het allang geen verwennerij meer. Dan is de lol ervan af.

Plus dat ik het gewoon een emancipatiegebrek vind als een jongen standaard betaalt. Ik kan mijn eigen geld wel verdienen, en ik kan ook mezelf heel goed onderhouden. Niks geen vent bij nodig. Goed, vrouwen verdienen gemiddeld 15% minder in EU-landen, maar ik zuip ook heel wat minder dan mijn vriendje, dus per saldo gaat het allemaal best.
amen

geëmancipeerde vrouwen zijn
pi_39853398
Een meisje mag best wel wat betalen. Al vind ik het niet nodig om kleine dingetjes te delen. Zolang je er iets voor terugkrijgt en een leuke tijd heb moet je niet zeuren als man zijnde. Wat boeit mij 10 euro nou
^_
pi_39858592
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 16:23 schreef MadMarco het volgende:
Een meisje mag best wel wat betalen. Al vind ik het niet nodig om kleine dingetjes te delen. Zolang je er iets voor terugkrijgt en een leuke tijd heb moet je niet zeuren als man zijnde. Wat boeit mij 10 euro nou
In andere woorden; je komt zo aan je neukbeurt Dat mannen daar nog steeds intrappen
pi_39860227
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 19:46 schreef P0rt0 het volgende:

[..]

In andere woorden; je komt zo aan je neukbeurt Dat mannen daar nog steeds intrappen
Jij is vrouw? Gezien je Avatar wel....

* Rekkie has checked profile
pi_39866925
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 21:01 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jij is vrouw? Gezien je Avatar wel....

Dan ben je blind, want er staat toch echt "man"
pi_39866965
quote:
Op zondag 16 juli 2006 01:13 schreef P0rt0 het volgende:

[..]

Dan ben je blind, want er staat toch echt "man"
Duh.... . echt?
pi_39867000
quote:
Op zondag 16 juli 2006 01:15 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Duh.... . echt?
Nee ik lieg.

ontopic: mannen die betalen en vrouwen niet mogen van mij <banwaardig>.
pi_39867051
quote:
Op zondag 16 juli 2006 01:16 schreef P0rt0 het volgende:

[..]

Nee ik lieg.

ontopic: mannen die betalen en vrouwen niet mogen van mij <banwaardig>.
Wat kan jou dat nu schelen man.... daar heb jij toch geen last van.
Als er van die hoeren zijn ben ik alleen maar blij dat ik niet zo'n vriendin heb.....
Ik hoop juist dat ik ze eens tegenkomt, zulke stelletjes.... is toch humor
pi_39867605
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:17 schreef tonks het volgende:
Ik doe dat vaak wel omdat ik 430 stufi krijg en zij doet een folderwijk en dan ga ik haar niet 30 euro voor eten laten betalen.
Je woont toch nog bij je papa? Hoe kom je dan aan 430 stufi?
pi_39867609
quote:
Op zondag 16 juli 2006 01:42 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Je woont toch nog bij je papa? Hoe kom je dan aan 430 stufi?
leen van frisia.
pi_39867650
Repeat, die avatar. Eng.
pi_39867681
Ik moet maar eens het hele topic lezen voordat ik weer ergens op reageer. Sorry
pi_39869098
quote:
Op zondag 16 juli 2006 01:44 schreef Geqxon het volgende:
Repeat, die avatar. Eng.
Nee man.

Niet eng!

Fucking Ranzig
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_39874340
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef thedude0 het volgende:

[..]

dat lijkt me toch van niet
Doe het wel.
  zondag 16 juli 2006 @ 13:31:16 #196
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_39874402
laatst date gehad met een meid, ze vond het cool dat ik haar de ijsjes had laten betalen Zij had daar hekel aan als alles voor haar betaald werd, naja eigenlijk had ik ook wel willen betalen maar niet genoeg cashgeld bij me. Toch nog goed uitgepakt
  zondag 16 juli 2006 @ 13:35:28 #197
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_39874512
quote:
Op zondag 16 juli 2006 01:44 schreef Geqxon het volgende:
Repeat, die avatar. Eng.
wat zou ik graag die rits willen dicht trekken (ff dr van uitgaan dat dr un rits is)
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_39877465
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:49 schreef EsDe het volgende:

[..]

Jij stemt SP zeker?
Jij Pim Fortuyn zeker?

En ja, hij stemt SP
The eyes of a person are the mirrors of the soul
  zondag 16 juli 2006 @ 15:22:15 #199
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_39877527
Als je alles gaat lopen betalen voor d'r, kom je ontzettend wanhopig over. En aangezien dat niet cheyl is, is het antwoord op de TT: Nee.
[i]deze ruimte is te huur[/i]
pi_39877573
Niks moet.

Amerikaanse vrouwen hebben er wel een handje van om de man alles te laten betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')