Prachtige motor inderdaadquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi dingZ1000 is een zeer mooie basis voor een Fighter
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
65 euro ofzo wanneer ze je zienquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
pinkers zitten achter die 'kieuwen'
nice, very nice
Achja, pliesie houdt je toch nooit bijquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
nice, very nice
hij is nu 4 keer aangehouden en na wat uitleg en geslijmquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef Youp het volgende:
65 euro ofzo wanneer ze je zien
veel crossmotoren enzo hebben hem ook daar zitten... leuk als je even door de modder gereden hebt
Ah mooi toch danquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is nu 4 keer aangehouden en na wat uitleg en geslijmermee weggekomen..hij heeft allerlei regels opgezocht waaraan zo een plaat moet voldoen (zichtbaar, positie etc.)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:32 schreef -XX- het volgende:
Nieuw![]()
Het is echt kei snel afgekoeld buiten![]()
noem eens wat danquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is nu 4 keer aangehouden en na wat uitleg en geslijmermee weggekomen..hij heeft allerlei regels opgezocht waaraan zo een plaat moet voldoen (zichtbaar, positie etc.)
Nog even wachten op het Atjequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet![]()
? Daar was ik nou helemaal vanuit gegaan!
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik houdt niet zo van adjes![]()
http://www.pennenpartyworld.nl/images/adje_tv.jpg
Sterk verhaal. Geen trajectcontrole die iets met deze plaat kan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In de wet staan dingen over zichtbaarheid, niet meetbaarheidquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sterk verhaal. Geen trajectcontrole die iets met deze plaat kan.![]()
Ow, ik ging maffen, zo'n beetje.![]()
![]()
![]()
Dat hoop ik niet neequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:45 schreef Youp het volgende:
[..]
als ik een lekkere nacht wil hebben roep ik ook niet om jou
Ja dat zijn wequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef -XX- het volgende:
Misschien een stomme vraagmaar dat zijn jullie wel van me gewent
Wat is FIPO?
Geweldigquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Oke danweet ik dat ook weer
Beetje bij beetje leer ik toch nog wat in zo'n onzin topic
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
vanavond even door de regen gelopenwas niet eens erg
er kwam gewoon warm water naar beneden
![]()
hey, 't is hier geen onzin hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Oke danweet ik dat ook weer
Beetje bij beetje leer ik toch nog wat in zo'n onzin topic
![]()
Weet je zeker dat het regen wasquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
![]()
Ja oké sommige dingen zijn wel zinnigquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef bwt het volgende:
[..]
hey, 't is hier geen onzin hoor
allemaal zinnig
Noujaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
100 % zeker, ik ging drank halen![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoujaJe weet het maar nooit met chinezen!, die staan overal te........ nvm!
![]()
Raar gokje, maar vol misschien?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
wat is er met het andere topic gebeurd![]()
Joh, tief eens op met dat gelul. Met een supersport kun je harder bochten makenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef Youp het volgende:
[..]
hij is vooral gemaakt om HARD bochten te maken.... dat je drempels met 100+ kan nemen is een leuke bijkomstigheid
Dat is erg snelquote:
Z1000 isquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
nice, very nice
Ze hebben hier met waterski's achter een auto gehangen, zo hoog stond het waterquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
![]()
En dat is dan de taalexpertquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is erg snelik kan het zo al helemaal niet bijhouden.
![]()
Geeft niet, dan heb ik het deze keer niet gemist.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Z1000 is![]()
en in het groen![]()
![]()
en met een pijpje van superpole![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Maatwerk titanium demper met graveerwerkIk val in herhaling
sorrie
[..]
Ze hebben hier met waterski's achter een auto gehangen, zo hoog stond het water![]()
Daarom ben ik juist weinig hier, Fok MC is een slechte invloed op mijn excellente taalniveau.quote:
Foordad juh duh taalvauten eruid hepd geviltert ben juh wel efentjuhs besichquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist weinig hier, Fok MC is een slechte invloed op mijn excellente taalniveau.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist weinig hier, Fok MC is een slechte invloed op mijn excellente taalniveau.![]()
Flauw hoor daarop reageren met zon overduidelijke perfect gespelde postquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Foordad juh duh taalvauten eruid hepd geviltert ben juh wel efentjuhs besich![]()
![]()
ja ik walg er ook een beetje vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Flauw hoor daarop reageren met zon overduidelijke perfect gespelde post![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Flauw hoor daarop reageren met zon overduidelijke perfect gespelde post![]()
![]()
Trustenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Had jij het niet laatst over een rijkeluiskind bij jou in de buurt?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:56 schreef worldpimber het volgende:
Ja eeuhm, ik wil dit topic ook in me lijstje.![]()
best groot en lompquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Rib-i het volgende:
en met een pijpje van superpole![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Maatwerk titanium demper met graveerwerkIk val in herhaling
sorrie
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
poging om bij te lezen gestaakt, want er was alweer een nw topic
Basisquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
nice, very nice
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:42 schreef Makster het volgende:
Ga echt niet meer bijlezen![]()
Mogguh![]()
[..]
Basis
Dat ding is gewoon al ernstig bruut zonder aanpassingen![]()
gewoon op de grond flikkeren dat dingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Bijlezen is ook niet meer te doen.Ik snap niet dat er bij deze warmte nog zo veel getypt wordt.
![]()
Z1000 is inderdaad erg mooi. Vooral in zwart met rood zadel.De originele uitlaten zijn juist zo apart dat het best zonde is om ze meteen te vervangen.
Idd, geen zin om achter de comp te zitten als ik thuis komquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Bijlezen is ook niet meer te doen.Ik snap niet dat er bij deze warmte nog zo veel getypt wordt.
![]()
Z1000 is inderdaad erg mooi. Vooral in zwart met rood zadel.De originele uitlaten zijn juist zo apart dat het best zonde is om ze meteen te vervangen.
het enigste waar ik tegenop zie is dat ik zelf iets krijg als ik dat ding in de prak rijdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon op de grond flikkeren dat dingdan heb je meteen en goede reden
![]()
Ik ook niet zo, maar ik had wel vertaalwerk te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, geen zin om achter de comp te zitten als ik thuis kom![]()
Bovendien gisteren van 08:00 tot 23:45 gewerktMaar goed was wel leuk, beetje presentaties geven en zielen werven enzo
![]()
2 potentiele pareltjes gestriktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, maar ik had wel vertaalwerk te doen.Het is alleen iets te benauwd geweest om zo veel concentratie op te brengen.
Heb je veel zieltjes weten te werven?
Stumperquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
2 potentiele pareltjes gestriktNee geen chauffeurs, uitzendkneuzen zoals ik
![]()
Nog meer sletjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
ah jij wilt alles voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uitzendkneuzen zullen wel geen chicks zijn neem ik aan?![]()
Uuhm, dat is wel het laatste waar ik aan denk. Eerst het kuipwerk tjekke als je op je smoel gaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het enigste waar ik tegenop zie is dat ik zelf iets krijg als ik dat ding in de prak rijdverder is het best een goed plan
![]()
quote:
Beetje jammer dat het daar weer over kleding cq "echte motorrijders" gaatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef dribbel79 het volgende:
Oh help.... Motor rijders die tussen de file doorrijden , maar zag dat er al wat Fok MC'ers actief zijn...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef hollander172 het volgende:
Wat is dat toch?Overdag is hier geen fuck te doen en 's avonds poepen jullie zo een heel topic vol.
![]()
Zakenmannetjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef dribbel79 het volgende:
Lieve, lieve mede Fok MC'ers,
Hierbij wens ik jullie het allerbeste voor aankomend weekend.
Vanavond zal ik ergens op een terras in Veendaal (jaja, ik doe het zelf wel:) plaatsnemen om hier een en ander aan Hertog-Jan te nuttigen.
Morgen staat mijn verjaardag gepland, gezellig met vrienden en familie het feit vieren dat ik 19 juni jongstleden mijn 27e levensjaar in ben gegaan (jaja, ik doe het zelf wel:).
Zondag is er een BBQ en de WK finale...
En bier en tieten natuurlijk, het hele weekend lang...
Nou doei ! !![]()
PS: jullie nog weekendplannen???
en je had nietsquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:50 schreef stinkie het volgende:
Word ik net gebeld door de verzekering, ivm met ongeluk in november. Ze gaan 300 euro smartengeld overmaken
Ken het wel maar weet nog steeds bij god net waar het van isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:50 schreef hicham het volgende:
Ik heb geen weekendplannen, ik ben saai. Zal wel iets met tweewielers te maken hebben
[afbeelding]
Voor degenen die onder een steen hebben gelegen (Makster bijv.), klik
Wtfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:50 schreef hicham het volgende:
Voor degenen die onder een steen hebben gelegen (Makster bijv.), klik
Het is een fragment uit een Fins muzieknummer, iemand heeft het geplakt onder een videofragment uit een Anime serie en nu is het een ware rage gewordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ken het wel maar weet nog steeds bij god net waar het van is![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is een fragment uit een Fins nummer, iemand heeft het geplakt onder een fragment uit een Anime serie en nu is het een ware rage op het internet
MP3 remixes: http://loituma.ru/index.php?sel=5
Flash varianten: http://www.hersenscheet.com/loi/loitumaflash.php
Had die zooi allemaal al gezien, zoals ik al zei, kende het al maar wist niet waar het vandaan kwamquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat lul je nou, je hebt het nog niet eens kunnen bekijken of luisteren![]()
I'm with stupid. Kop houden en kijken hoer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat lul je nou, je hebt het nog niet eens kunnen bekijken of luisteren![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
I'm with stupid. Kop houden en kijken hoer.
Hitler![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had die zooi allemaal al gezien, zoals ik al zei, kende het al maar wist niet waar het vandaan kwam![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
I'm with stupid. Kop houden en kijken hoer.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Ken je plaats
Blijf dan ook bij je vaatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wassen!Oke, ander onderwerp, want dit vat ik niet meer
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kaas?... En ik maar denken dat die lucht ergens anders vandaan kwam![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kaas?... En ik maar denken dat die lucht ergens anders vandaan kwam![]()
Je mag voor me komen vakkenvullenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:43 schreef -XX- het volgende:
Sorry!
Ik moet losssssss, uit !Te veel energie
!
Heldquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:48 schreef hicham het volgende:
[..]
WBbebebehebwbhwwwhbwhj w Vakken vullen!!!!!!!!2111111~~![]()
![]()
![]()
: D
:D:
:D:D:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zelfs Polen krijg je niet aan het vakkenvullen.![]()
Een wel erg leuk en verslavend deuntjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Het is een fragment uit een Fins muzieknummer, iemand heeft het geplakt onder een videofragment uit een Anime serie en nu is het een ware rage geworden
MP3 remixes: http://loituma.ru/index.php?sel=5
Flash varianten: http://www.hersenscheet.com/loi/loitumaflash.php
Ach joh enige kans op een positief imago heb ik hier toch nooit gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:51 schreef worldpimber het volgende:![]()
Ooit krijg je rezpect boy
Snel je stempel halen, anders red je het nooit.![]()
Je bent alleen wel sowieso te laat, dit topic is slechts geblaat ende onzin verworden![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
DOH! Ik zei nog zo "Zakkenvullen"
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is waarDe centen groeien niet op de ruggen!
Helaas!!
Bij mij wel, heb alleen een hekel aan scheren.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is waarDe centen groeien niet op de ruggen!
Helaas!!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij mij wel, heb alleen een hekel aan scheren.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Bij mij wel, heb alleen een hekel aan scheren.![]()
Joh, doe niet zo zakelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:48 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lekker randomquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:16 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 2 dequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:16 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kon toch bijna niks betalen us zo leuk was het nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:21 schreef -XX- het volgende:
Dat lijkt me zo leukals je je motorrijbewijs hebt, en dat je dan gaat surfen naar een motor
![]()
![]()
Vind dat nu al leukmaar nu moet ik dat nog niet doen, want ik kom van alles tegennnnnn ohhh die is mooi, en betaalbaar
Owhhh die!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:22 schreef dribbel79 het volgende:
alleen die CBR, Ninja en die Gixxer zouden me bekoren...ehh, zou ik geil van worden (is minder zakelijk, whehehe)
Whihiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik kon toch bijna niks betalen us zo leuk was het niet
Chek die reclame er opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef dribbel79 het volgende:
[afbeelding]
Da's wat veur Rausje...én in Brazil, én een Honda...
Ja zou graag een nieuw 600 of 750 ofzo hebben maar dat zit er nog lang niet inquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
WhihiGoehoed zoeken
![]()
Alleen als je motor gekocht hebt, wil je altijd nog doorzoekenmaar dat moet je altijd laten he
!
Dan vind je dezelfde, of betere, voor goedkoper enzo !![]()
De onderste is wel zo puikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:22 schreef dribbel79 het volgende:
alleen die CBR, Ninja en die Gixxer zouden me bekoren...ehh, zou ik geil van worden (is minder zakelijk, whehehe)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:30 schreef dribbel79 het volgende:
Alleen de kleurstelling hè??
I'm off, bier en tieten remember...
voor Hies...baai baai
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:30 schreef dribbel79 het volgende:
Alleen de kleurstelling hè??
I'm off, bier en tieten remember...
voor Hies...baai baai
Joh, toon een beetje zelfrespect en kick die baas van jou vaarwel. Geen eens tijd om te levenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zit nog op het fokking kantoor.![]()
![]()
![]()
Nu opruimen, en naar huis, sportschool slaan we toch maar over.Morgen weer.
![]()
![]()
Veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef dribbel79 het volgende:
Lieve, lieve mede Fok MC'ers,
Hierbij wens ik jullie het allerbeste voor aankomend weekend.
Vanavond zal ik ergens op een terras in Veendaal (jaja, ik doe het zelf wel:) plaatsnemen om hier een en ander aan Hertog-Jan te nuttigen.
Morgen staat mijn verjaardag gepland, gezellig met vrienden en familie het feit vieren dat ik 19 juni jongstleden mijn 27e levensjaar in ben gegaan (jaja, ik doe het zelf wel:).
Zondag is er een BBQ en de WK finale...
En bier en tieten natuurlijk, het hele weekend lang...
Nou doei ! !![]()
PS: jullie nog weekendplannen???
Je hebt het de laatste tijd opvallend vaak over drank, wil je iets kwijtquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Veel plezier vanavonden ook gefeliciteerd met je verjaring
![]()
morgen een bruiloft in een voor mij onbekend dorp( word dus lekker zuipen en vreselijke oudere dames afzeiken
![]()
en zondag zeker en vast iets met 2 wielers doen![]()
Die baas is vanmiddag om 1~2 uur naar huis gegaan, en is nu op vakantie naar Frankrijk, zonder ook maar iets nuttigs te hebben gedaan, behalve onrust stoken, iedereen van hun werk afhouden. En maar zeggen, t'is druk, en er is geen tijd, gesprekken kort houden, orders er doorheen douwen, niet te langen praten met collega's, hou elkaar in de gaten, we moeten door.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:42 schreef hicham het volgende:
Joh, toon een beetje zelfrespect en kick die baas van jou vaarwel. Geen eens tijd om te leven![]()
Beetje veel wit, maar ik had idd reeds een bod gedaan op Marktplaats ca. 3 dagen geleden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef hicham het volgende:
>> Te koop: Spyke leren combipak, iets voor Pepijn
Nope, niet echt. Knie deed het al vrij snel weer zo goed als normaal (met trainen nog wat kast gehad) en duim mist nog maar klein beetje kracht, maar daar heb ik ook geen last van.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en je had nietstoch ?
misschien krijg ik dan ook nog een bakje geldik had een boel au
![]()
Klinkt als de ideale werkgever.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
Die baas is vanmiddag om 1~2 uur naar huis gegaan, en is nu op vakantie naar Frankrijk, zonder ook maar iets nuttigs te hebben gedaan, behalve onrust stoken, iedereen van hun werk afhouden. En maar zeggen, t'is druk, en er is geen tijd, gesprekken kort houden, orders er doorheen douwen, niet te langen praten met collega's, hou elkaar in de gaten, we moeten door.![]()
![]()
quote:Op maandag 03 juli 2006 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Griebels, maanden staan er originele uitlaten op Marktplaats voor 75 euro, diverse sets, en nu ik ze 19 juli voor een circuitdag nodig heb staat er bijna niets, en ook niet onder de 150 euro.
Iemand die nog van een setje afmoet?
Of ze verhuurt, onder voorbehoud/borg schadevrij?
quote:Op dinsdag 04 juli 2006 00:14 schreef Kanarie het volgende:
Ik heb hier nog een setje liggen.
Wel wil ik ze graag terug, maar effe lenen kan altijd.
Bij schade krijg ik vervangende van je.
quote:Op woensdag 05 juli 2006 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[...]
Dat is een hele goede deal.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 05 juli 2006 23:46 schreef Kanarie het volgende:
[...]
Jij bent ook degene die mij gemaild heeft neem ik aan?
Ik zie een ander adres dan je hier laat zien, vandaar dat ik het effe wil checken.
quote:Op donderdag 06 juli 2006 22:04 schreef Worldbeater het volgende:
[...]Shit, iemand doet zich als mij voor.![]()
Ik ben trouwens ook een ex collega van een MF parking meeter. Heet iets anders geloof ik.
Ken het topic verder niet, maar ik hoorde al van je voordat ik hier ging posten.
quote:Op donderdag 06 juli 2006 22:06 schreef Kanarie het volgende:
Hehehe.
Laat ik het zo stellen, ik zit nu op jouw plaats.
Ik doe de technical support sinds 2 maanden.
quote:Op donderdag 06 juli 2006 22:40 schreef Worldbeater het volgende:
JT zoekt het vuur dichtbij.
Nu met zijn drieen?
Heeft mijn baan overgenomen van begin dit jaar. Vooral de laatste quote.quote:Op donderdag 06 juli 2006 22:44 schreef Kanarie het volgende:
Jep.
Ik wil jou ook nog wel effe uithoren.
En niet ziekmelden, want dan krijg je een proces aan je broek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:18 schreef Worldbeater het volgende:Kijk maar uit dat ie niet ineens met zijn hand in je broekje zit, dat is pas unreal reality.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Maak jij een gek grapje vind je..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:38 schreef hollander172 het volgende:
Kijk maar uit dat ie niet ineens met zijn hand in je broekje zit, dat is pas unreal reality.![]()
Ik had hem vriendelijk de tyfus gewenst, iemand die zo omgaat met zijn personeel kunnen ze hoog opstroppen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maak jij een gek grapje vind je..
Hij snoerde van de week nog zijn broek los, en pakte mijn hand. Tijdens een staf vergadering.![]()
Gisteren moest ik op zijn schoot komen zitten.
Rare methodes om zijn woorden kracht bij te zetten.![]()
![]()
Idd?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik had hem vriendelijk de tyfus gewenst, iemand die zo omgaat met zijn personeel kunnen ze hoog opstroppen.
quote:Had anders echt met je blote hand en een stukje grof schuurpapier zijn lul er af gerukt, kijken wie er dan tof is![]()
Denk dat niemand het lef zal hebben je niet tof te vinden, als je met een afgescheurde fallus in je hand staatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik had hem vriendelijk de tyfus gewenst, iemand die zo omgaat met zijn personeel kunnen ze hoog opstroppen.
Had anders echt met je blote hand zijn lul er af gerukt, kijken wie er dan tof is![]()
Idd, laat ik vanavond 2 collega'tjes lopen waar ik langs kon gaan. Zit ik hier alleen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:56 schreef hollander172 het volgende:
Idd?Sorry hoor maar werk is werk. Neuken/sexen doe je maar in het kopieerhok of na werktijd.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aiiii papi, das idd een betere strafquote:
Ik geloof nog niet eens dat wij de man, 55 jaar oud, samen aan kunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:48 schreef Makster het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Idd, laat ik vanavond 2 collega'tjes lopen waar ik langs kon gaan. Zit ik hier alleen.![]()
NeukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Hahahahahaquote:
Koffiedrinken kan je thuis ook en scheelt een hoop tijd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:01 schreef Worldbeater het volgende:
Idd, laat ik vanavond 2 collega'tjes lopen waar ik langs kon gaan. Zit ik hier alleen.![]()
![]()
quote:Wat zegt dit over monogamiteit eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Maar samen koffie drinken is gezelliger.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:09 schreef hollander172 het volgende:
Koffiedrinken kan je thuis ook en scheelt een hoop tijd.![]()
Passed a test.quote:Wat zegt dit over monogamiteit eigenlijk?
Ik ben meer van de vleeshaken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Aiiii papi, das idd een betere straf
Met ee nscrubhandschoen zijn zak ophalen, dan met een schuurpapier over zijn helm en dan met een ruk zijn plasser lossen![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:11 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de vleeshaken.![]()
Ik lees las dan ook weleens mee in het keldertje.![]()
![]()
Ben normaal niet gek van blauw, maar dit pak is erg vet inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:04 schreef hicham het volgende:
>> Te koop: Spyke leren combipak, iets voor Pepijn
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die baas is vanmiddag om 1~2 uur naar huis gegaan, en is nu op vakantie naar Frankrijk, zonder ook maar iets nuttigs te hebben gedaan, behalve onrust stoken, iedereen van hun werk afhouden. En maar zeggen, t'is druk, en er is geen tijd, gesprekken kort houden, orders er doorheen douwen, niet te langen praten met collega's, hou elkaar in de gaten, we moeten door.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En niet ziekmelden, want dan krijg je een proces aan je broek.
Ik durf nog amper ontslag te nemen, het lijkt de maffia wel.![]()
En het is onmogelijk om niet iets te vergeten, zoveel werk krijg je op je bord.
Uiteraard wordt die 1% vergeten je 100% aangerekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maak jij een gek grapje vind je..
Hij snoerde van de week nog zijn broek los, en pakte mijn hand. Tijdens een staf vergadering.![]()
Gisteren moest ik op zijn schoot komen zitten.
Rare methodes om zijn woorden kracht bij te zetten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Declahoerquote:
Egwel, die Fok!stok Hoogvlietse Rapcrew pic was ook al oudquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:43 schreef Makster het volgende:
En niks makster onder een steen gvd kut lim
10-0, ik heb die discussie overigens gemist. En dat als el presidentequote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
10-0 11-0, ik heb die discussie overigens gemist. En dat als el presidente![]()
De avond is nog vroegggggquote:
Fokstok in je arie watataquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Egwel, die Fok!stok Hoogvlietse Rapcrew pic was ook al oud
[..]
10-0, ik heb die discussie overigens gemist. En dat als el presidente![]()
Shure, wel 3 maanden geleden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
Egwel, die Fok!stok Hoogvlietse Rapcrew pic was ook al oud
Die willem is ee betweterige pismongoolquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shure, wel 3 maanden geleden.![]()
![]()
Kansloos topic. 2 takt carterolie.
Waar ga je heen, voor hoe lang, en ik heb je aanvraag voor vertrek gemistquote:
3 maanden op jouw leeftijd is idd een stuk minder lang dan 3 maanden op mijn leeftijdquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar ga je heen, voor hoe lang, en ik heb je aanvraag voor vertrek gemist
Welk mailadres heb je gebruikt om de aanvraag in te dienen
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef hicham het volgende:
3 maanden op jouw leeftijd is idd een stuk minder lang dan 3 maanden op mijn leeftijd
Na 400cc Sambuca niet meer.quote:
Ik ga naar Zwedenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar ga je heen, voor hoe lang, en ik heb je aanvraag voor vertrek gemist
Welk mailadres heb je gebruikt om de aanvraag in te dienen
[..]
3 maanden op jouw leeftijd is idd een stuk minder lang dan 3 maanden op mijn leeftijd
Na 1200 cc bier en een zaje van 7 ook neit helemaal meerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Na 400cc Sambuca niet meer.![]()
Vind het nog knap dat ik redelijk kan typen na deze hoeveelheid + wat biertjes.![]()
Willem met z'n brommertjes en dieselquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Die willem is ee betweterige pismongool![]()
Hij heeeft veeeel kansloze opmerkingen gemaakt![]()
![]()
Ha, zet die roze bril eens af en vergeet het zinkende schip niet op tijd te verlaten!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Rib-i het volgende:
'n Avond![]()
Iemand die de OP bij wil houden tijdens mijn afwezigheid?
>>quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:48 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
quote:
Is nu bezig met vakken vullen duzzzzquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zelfs Polen krijg je niet aan het vakkenvullen.![]()
Ik zit qua bier al op de 2000cc amateurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Na 1200 cc bier en een zaje van 7 ook neit helemaal meer![]()
Een neger in Zweden!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ga naar Zweden![]()
Ik ga 2 a 3 weken
Aanvraag niet ingediend
Nog nooit in Zweden geweest, dus daar is kijken. Schijnt zeer mooi te wezen, ik ga onhaasten daar![]()
Ik spreek een beetje Zweeds!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
Nog nooit in Zweden geweest, dus daar is kijken. Schijnt zeer mooi te wezen, ik ga onhaasten daar![]()
Gelijk zijn bed in gerold.quote:
Ik ben ook amateur, das gunstigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zit qua bier al op de 2000cc amateur(still counting, fles sambuca staat achter slot en grendel
) en wat is zaje in godsnaam?
Dat was mijn grens, achter de balie van de MAC en in een supermarkt of warenhuis rondlopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:10 schreef Makster het volgende:
Wie vult er vakkenDas kenker, te lang gedaan
Complete MP3 of alleen dat stukje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Roepie rrrrrroepieeeeeeee
Loituma![]()
Luister er al de hele avond naar![]()
![]()
Ik schaar mezelf tegenwoordig onder de semiprofs.quote:
Zakkenvullen?quote:zaje = zakje![]()
Wie vult er vakkenDas kenker, te lang gedaan
Jeutje wat een kneuzenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Complete MP3 of alleen dat stukje?
Check deze live optreden en vraag je af of je nog wel verder wilt luisteren
De komende maand ben je iig niet van dat deuntje af, je bent een verloren ziel
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ha, zet die roze bril eens af en vergeet het zinkende schip niet op tijd te verlaten!
Hoelang heb jij eigelijk dat icoontej al op MF?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Complete MP3 of alleen dat stukje?
Check deze live optreden en vraag je af of je nog wel verder wilt luisteren
De komende maand ben je iig niet van dat deuntje af, je bent een verloren ziel
Kweenimeer, maar iedereen die ook een dergelijke icon heeft is een copycatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Hoelang heb jij eigelijk dat icoontej al op MF?
Ik zit op 1,2 liter en twee dubbele wiskey's.Heb ook ineens twee toetsenborden en 3 beeldschermenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Na 1200 cc bier en een zaje van 7 ook neit helemaal meer![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
Net gewerkt en daarna met mijn buurman over lessen staan lullen en toen gedouched voor de waar is BazzieK nazi's. Leuk te zien dat ik weer op alle fora belachelijk wordt gemaakt![]()
Enne hiesjam om 2 uur zet ik nog wel 1 of 2 films aan heur![]()
![]()
Volgens mij is dan iedere dag een leermoment hierquote:
Amateur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zit op 1,2 liter en twee dubbele wiskey's.Heb ook ineens twee toetsenborden en 3 beeldschermen.
Ik ga hier niet zitten filosoferen,maar iedere minuut van je leven is een leermomentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is dan iedere dag een leermoment hierKan er wel tegen heur, wordt zo lang ik me kan herinneren al door alles en iedereen uitgescholden
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is dan iedere dag een leermoment hierKan er wel tegen heur, wordt zo lang ik me kan herinneren al door alles en iedereen uitgescholden
![]()
Pff amateurs, 7 liter ranja uit mijn stoere beker:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Amateur.![]()
![]()
Inmiddels bijna 3 liter en 400cc Sambuca.![]()
Vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Amateur.![]()
![]()
Inmiddels bijna 3 liter en 400cc Sambuca.![]()
Bent ik al lang achterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ben ook vaak de lul, geloof me, het went![]()
Shit, hou jij alle fora buiten MF en Fok! ook al bij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
Leuk te zien dat ik weer op alle fora belachelijk wordt gemaakt![]()
Ik kan nog tot aan de 4 liter en 1000cc Sambuca en dan ga ik Allah zien geloof ik.quote:
Ja man, wat denk je dat ik anders heel de dag doe, geen leven enzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shit, hou jij alle fora buiten MF en Fok! ook al bij?![]()
Als ik je vriendin was, zou ik zeggen, ga maar lekker in het logeerbed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan nog tot aan de 4 liter en 1000cc Sambuca en dan ga ik Allah zien geloof ik.![]()
Ik ga zo lekker naar bed, mijn lever heeft genoeg beweging gekregen nu.![]()
scherpquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shit, hou jij alle fora buiten MF en Fok! ook al bij?Nu ben ik er grof bij..
Kan je als expert dan nog iets in het bijzonders aanraden?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja man, wat denk je dat ik anders heel de dag doe, geen leven enzo![]()
![]()
De Wiskey is op,maar heb nog wel twee kratten bier staan,en die gaan vandaag niet meer opkomen.Ga ook naar bed.Weltrusten iedereenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan nog tot aan de 4 liter en 1000cc Sambuca en dan ga ik Allah zien geloof ik.![]()
Ik ga zo lekker naar bed, mijn lever heeft genoeg beweging gekregen nu.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je als expert dan nog iets in het bijzonders aanraden?
Ik hoorde iets over Sugerbabes.![]()
Want?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ik je vriendin was, zou ik zeggen, ga maar lekker in het logeerbed.![]()
Je kent haar. (een heel klein beetje)quote:Geeft ze wel eens tegengas..![]()
Volgens de fles heb ik nog 300cc te gaan tot de bodem, dat gaan we niet meer redden vandaag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
De Wiskey is op,maar heb nog wel twee kratten bier staan,en die gaan vandaag niet meer opkomen.Ga ook naar bed.Weltrusten iedereen.
Omdat je stinkt.quote:
Omdat jij goed weet wat je wil, meestal is de vriendin de vrouw die het ventje een beetje in het gareel houdt.quote:Geen tegengas dus maar waartegen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat je stinkt.![]()
[..]
Omdat jij goed weet wat je wil, meestal is de vriendin de vrouw die het ventje een beetje in het gareel houdt.![]()
Edit. ik vermoedde dat ze bijna nooit wat zegt.Weltrusten all.
![]()
![]()
![]()
wederom scherpquote:
Net gewassen.quote:
Ik hou mezelf in het gareel en dat gaat prima, heb daar geen vrouw voor nodig hoor.quote:Omdat jij goed weet wat je wil, meestal is de vriendin de vrouw die het ventje een beetje in het gareel houdt.![]()
Wtfquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
http://www.superdudes.nl/Worldbeater
![]()
Hoe kom jij bij die site... wat een stumpers daar, allemaal breezah. Normaal Nederlands kunnen ze niet spellen daarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
http://www.superdudes.nl/Worldbeater
![]()
Tja google he, ook niet mijn favoriete sitequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij die site... wat een stumpers daar, allemaal breezah. Normaal Nederlands kunnen ze niet spellen daar![]()
Ow ja w8 ff...quote:
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Hoi! Ik heb ook een motor, mag ik meedoen?
Zolang het geen Honda isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Hoi! Ik heb ook een motor, mag ik meedoen?
Géén Honda nee! Alhoewel ik totaal niet tegen jappen ben (motors dan..)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang het geen Honda is
geintje hoor, zelfs honda's worden schoorvoetend geaccepteerd
GS500 powerrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
BIER!!
Ik rij nu een R6, daarvoor een GS500e 25kw
Die zin die klopt nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:27 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
[..]
Géén Honda nee! Alhoewel ik totaal niet tegen jappen ben (motors dan..)
Nee lul zelf ook maar slap, vindt zon beetje alles wel mooiquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:27 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
[..]
Géén Honda nee! Alhoewel ik totaal niet tegen jappen ben (motors dan..)
Was echt een gaaf machientje ja!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
BIER!!
Ik rij nu een R6, daarvoor een GS500e 25kw
Iedereen maakt foutenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:28 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
[..]
Was echt een gaaf machientje ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |