Ik schaar mezelf tegenwoordig onder de semiprofs.quote:
Zakkenvullen?quote:zaje = zakje![]()
Wie vult er vakkenDas kenker, te lang gedaan
Jeutje wat een kneuzenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Complete MP3 of alleen dat stukje?
Check deze live optreden en vraag je af of je nog wel verder wilt luisteren
De komende maand ben je iig niet van dat deuntje af, je bent een verloren ziel
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Ha, zet die roze bril eens af en vergeet het zinkende schip niet op tijd te verlaten!
Hoelang heb jij eigelijk dat icoontej al op MF?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Complete MP3 of alleen dat stukje?
Check deze live optreden en vraag je af of je nog wel verder wilt luisteren
De komende maand ben je iig niet van dat deuntje af, je bent een verloren ziel
Kweenimeer, maar iedereen die ook een dergelijke icon heeft is een copycatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:33 schreef bwt het volgende:
[..]
Hoelang heb jij eigelijk dat icoontej al op MF?
Ik zit op 1,2 liter en twee dubbele wiskey's.Heb ook ineens twee toetsenborden en 3 beeldschermenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Na 1200 cc bier en een zaje van 7 ook neit helemaal meer![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
Net gewerkt en daarna met mijn buurman over lessen staan lullen en toen gedouched voor de waar is BazzieK nazi's. Leuk te zien dat ik weer op alle fora belachelijk wordt gemaakt![]()
Enne hiesjam om 2 uur zet ik nog wel 1 of 2 films aan heur![]()
![]()
Volgens mij is dan iedere dag een leermoment hierquote:
Amateur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zit op 1,2 liter en twee dubbele wiskey's.Heb ook ineens twee toetsenborden en 3 beeldschermen.
Ik ga hier niet zitten filosoferen,maar iedere minuut van je leven is een leermomentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is dan iedere dag een leermoment hierKan er wel tegen heur, wordt zo lang ik me kan herinneren al door alles en iedereen uitgescholden
![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is dan iedere dag een leermoment hierKan er wel tegen heur, wordt zo lang ik me kan herinneren al door alles en iedereen uitgescholden
![]()
Pff amateurs, 7 liter ranja uit mijn stoere beker:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Amateur.![]()
![]()
Inmiddels bijna 3 liter en 400cc Sambuca.![]()
Vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Amateur.![]()
![]()
Inmiddels bijna 3 liter en 400cc Sambuca.![]()
Bent ik al lang achterquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Ben ook vaak de lul, geloof me, het went![]()
Shit, hou jij alle fora buiten MF en Fok! ook al bij?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
Leuk te zien dat ik weer op alle fora belachelijk wordt gemaakt![]()
Ik kan nog tot aan de 4 liter en 1000cc Sambuca en dan ga ik Allah zien geloof ik.quote:
Ja man, wat denk je dat ik anders heel de dag doe, geen leven enzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shit, hou jij alle fora buiten MF en Fok! ook al bij?![]()
Als ik je vriendin was, zou ik zeggen, ga maar lekker in het logeerbed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan nog tot aan de 4 liter en 1000cc Sambuca en dan ga ik Allah zien geloof ik.![]()
Ik ga zo lekker naar bed, mijn lever heeft genoeg beweging gekregen nu.![]()
scherpquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shit, hou jij alle fora buiten MF en Fok! ook al bij?Nu ben ik er grof bij..
Kan je als expert dan nog iets in het bijzonders aanraden?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja man, wat denk je dat ik anders heel de dag doe, geen leven enzo![]()
![]()
De Wiskey is op,maar heb nog wel twee kratten bier staan,en die gaan vandaag niet meer opkomen.Ga ook naar bed.Weltrusten iedereenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik kan nog tot aan de 4 liter en 1000cc Sambuca en dan ga ik Allah zien geloof ik.![]()
Ik ga zo lekker naar bed, mijn lever heeft genoeg beweging gekregen nu.![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je als expert dan nog iets in het bijzonders aanraden?
Ik hoorde iets over Sugerbabes.![]()
Want?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ik je vriendin was, zou ik zeggen, ga maar lekker in het logeerbed.![]()
Je kent haar. (een heel klein beetje)quote:Geeft ze wel eens tegengas..![]()
Volgens de fles heb ik nog 300cc te gaan tot de bodem, dat gaan we niet meer redden vandaag.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:03 schreef richardgie het volgende:
[..]
De Wiskey is op,maar heb nog wel twee kratten bier staan,en die gaan vandaag niet meer opkomen.Ga ook naar bed.Weltrusten iedereen.
Omdat je stinkt.quote:
Omdat jij goed weet wat je wil, meestal is de vriendin de vrouw die het ventje een beetje in het gareel houdt.quote:Geen tegengas dus maar waartegen eigenlijk?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Omdat je stinkt.![]()
[..]
Omdat jij goed weet wat je wil, meestal is de vriendin de vrouw die het ventje een beetje in het gareel houdt.![]()
Edit. ik vermoedde dat ze bijna nooit wat zegt.Weltrusten all.
![]()
![]()
![]()
wederom scherpquote:
Net gewassen.quote:
Ik hou mezelf in het gareel en dat gaat prima, heb daar geen vrouw voor nodig hoor.quote:Omdat jij goed weet wat je wil, meestal is de vriendin de vrouw die het ventje een beetje in het gareel houdt.![]()
Wtfquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
http://www.superdudes.nl/Worldbeater
![]()
Hoe kom jij bij die site... wat een stumpers daar, allemaal breezah. Normaal Nederlands kunnen ze niet spellen daarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
http://www.superdudes.nl/Worldbeater
![]()
Tja google he, ook niet mijn favoriete sitequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hoe kom jij bij die site... wat een stumpers daar, allemaal breezah. Normaal Nederlands kunnen ze niet spellen daar![]()
Ow ja w8 ff...quote:
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Hoi! Ik heb ook een motor, mag ik meedoen?
Zolang het geen Honda isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:23 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Hoi! Ik heb ook een motor, mag ik meedoen?
Géén Honda nee! Alhoewel ik totaal niet tegen jappen ben (motors dan..)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zolang het geen Honda is
geintje hoor, zelfs honda's worden schoorvoetend geaccepteerd
GS500 powerrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
BIER!!
Ik rij nu een R6, daarvoor een GS500e 25kw
Die zin die klopt nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:27 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
[..]
Géén Honda nee! Alhoewel ik totaal niet tegen jappen ben (motors dan..)
Nee lul zelf ook maar slap, vindt zon beetje alles wel mooiquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:27 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
[..]
Géén Honda nee! Alhoewel ik totaal niet tegen jappen ben (motors dan..)
Was echt een gaaf machientje ja!quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:26 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
BIER!!
Ik rij nu een R6, daarvoor een GS500e 25kw
Iedereen maakt foutenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:28 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
[..]
Was echt een gaaf machientje ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |