Declahoerquote:
Egwel, die Fok!stok Hoogvlietse Rapcrew pic was ook al oudquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:43 schreef Makster het volgende:
En niks makster onder een steen gvd kut lim
10-0, ik heb die discussie overigens gemist. En dat als el presidentequote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
10-0 11-0, ik heb die discussie overigens gemist. En dat als el presidente![]()
De avond is nog vroegggggquote:
Fokstok in je arie watataquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Egwel, die Fok!stok Hoogvlietse Rapcrew pic was ook al oud
[..]
10-0, ik heb die discussie overigens gemist. En dat als el presidente![]()
Shure, wel 3 maanden geleden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:40 schreef hicham het volgende:
Egwel, die Fok!stok Hoogvlietse Rapcrew pic was ook al oud
Die willem is ee betweterige pismongoolquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shure, wel 3 maanden geleden.![]()
![]()
Kansloos topic. 2 takt carterolie.
Waar ga je heen, voor hoe lang, en ik heb je aanvraag voor vertrek gemistquote:
3 maanden op jouw leeftijd is idd een stuk minder lang dan 3 maanden op mijn leeftijdquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar ga je heen, voor hoe lang, en ik heb je aanvraag voor vertrek gemist
Welk mailadres heb je gebruikt om de aanvraag in te dienen
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef hicham het volgende:
3 maanden op jouw leeftijd is idd een stuk minder lang dan 3 maanden op mijn leeftijd
Na 400cc Sambuca niet meer.quote:
Ik ga naar Zwedenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar ga je heen, voor hoe lang, en ik heb je aanvraag voor vertrek gemist
Welk mailadres heb je gebruikt om de aanvraag in te dienen
[..]
3 maanden op jouw leeftijd is idd een stuk minder lang dan 3 maanden op mijn leeftijd
Na 1200 cc bier en een zaje van 7 ook neit helemaal meerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Na 400cc Sambuca niet meer.![]()
Vind het nog knap dat ik redelijk kan typen na deze hoeveelheid + wat biertjes.![]()
Willem met z'n brommertjes en dieselquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Die willem is ee betweterige pismongool![]()
Hij heeeft veeeel kansloze opmerkingen gemaakt![]()
![]()
Ha, zet die roze bril eens af en vergeet het zinkende schip niet op tijd te verlaten!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:51 schreef Rib-i het volgende:
'n Avond![]()
Iemand die de OP bij wil houden tijdens mijn afwezigheid?
>>quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:48 schreef hicham het volgende:
[..]
WBbebebehebwbhwwwhbwhj w Vakken vullen!!!!!!!!2111111~~![]()
![]()
![]()
: D
:D:
:D:D:
quote:
quote:
Is nu bezig met vakken vullen duzzzzquote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zelfs Polen krijg je niet aan het vakkenvullen.![]()
Ik zit qua bier al op de 2000cc amateurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Na 1200 cc bier en een zaje van 7 ook neit helemaal meer![]()
Een neger in Zweden!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ga naar Zweden![]()
Ik ga 2 a 3 weken
Aanvraag niet ingediend
Nog nooit in Zweden geweest, dus daar is kijken. Schijnt zeer mooi te wezen, ik ga onhaasten daar![]()
Ik spreek een beetje Zweeds!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:55 schreef Makster het volgende:
Nog nooit in Zweden geweest, dus daar is kijken. Schijnt zeer mooi te wezen, ik ga onhaasten daar![]()
Gelijk zijn bed in gerold.quote:
Ik ben ook amateur, das gunstigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zit qua bier al op de 2000cc amateur(still counting, fles sambuca staat achter slot en grendel
) en wat is zaje in godsnaam?
Dat was mijn grens, achter de balie van de MAC en in een supermarkt of warenhuis rondlopen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:10 schreef Makster het volgende:
Wie vult er vakkenDas kenker, te lang gedaan
Complete MP3 of alleen dat stukje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
Roepie rrrrrroepieeeeeeee
Loituma![]()
Luister er al de hele avond naar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |