Dat is voor over de heuvels en bergenquote:
Stiekem?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stiekem schuilt daar een stout jongentje![]()
hij is vooral gemaakt om HARD bochten te maken.... dat je drempels met 100+ kan nemen is een leuke bijkomstigheidquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is voor over de heuvels en bergendie hebben we hier niet in Nederland
Alhoewel!, de wegen beginnen er wel steeds meer op te lijken!, ze hebben steeds meer vering nodig!
Oppenent moeten er nog springveren op de voertuigen zitten ook!, al die paaltjes die dan niet meer te ontwijken zijn met alleen te sturen!
Hij gaat dalijk zeggen dat ze dat wel hebben in limburg maar iedereen weet dat dat niet echt nederland isquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat is voor over de heuvels en bergendie hebben we hier niet in Nederland.
Net zo'n geluid als uit de cagiva raptor!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef Youp het volgende:
[..]
hij is vooral gemaakt om HARD bochten te maken.... dat je drempels met 100+ kan nemen is een leuke bijkomstigheid
en je weet ongeveer wat voor geluid hij maakt he
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Net zo'n geluid als uit de cagiva raptor!![]()
![]()
klopt want de limburgers hebben het "brand" bier ergens in de jaren 60 naar de rest van nederland ge-exporteerdquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij gaat dalijk zeggen dat ze dat wel hebben in limburg maar iedereen weet dat dat niet echt nederland is![]()
Een verdwaald stuk duitslandquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij gaat dalijk zeggen dat ze dat wel hebben in limburg maar iedereen weet dat dat niet echt nederland is![]()
oh..... ik dacht dat je een andere raptor bedoeldequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Net zo'n geluid als uit de cagiva raptor!![]()
![]()
hey, 't is een uitloper van belgië hoorquote:
Van die zie je er ook steeds meer gaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:19 schreef Youp het volgende:
[..]
oh..... ik dacht dat je een andere raptor bedoelde
[afbeelding]
ik denk dat de gemiddelde limburger een grotere hekel heeft aan duitsland en duitsers dan de gemiddelde noorderlingquote:
autoquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Van die zie je er ook steeds meer gaanBen benieuwd wat voor rijbewijs je daar wel voor nodig hebt, auto of motor!
![]()
Maakt niet uit hoor, wij hebben een hekel aan zowel duitsland als limburgquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef Youp het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde limburger een grotere hekel heeft aan duitsland en duitsers dan de gemiddelde noorderling
Maakt op zich niet zoveel uit tochquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker typefoutje dan, zitten ook zo dicht bij elkaar al die letters van Belgie en duitsland
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:24 schreef -XX- het volgende:
Daar lopen wel mooie gozers rondalleen als ze hun mond open trekken
Ben je al gauw afgeknapt!
![]()
nope, autoquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verschilt dacht ik, sommige motor volgens mij![]()
jaloers he, op de lekkere vlaai (ECHTE vlaai) het goede bier, het mooie landschap en natuurlijk hebben we hier minder last van allochtonen en overbevolking... als je in amsterdam komt kun je de blanke mensen op 1 hand tellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, wij hebben een hekel aan zowel duitsland als limburg
Nee, het ene is dom en de andere zijn nazi'squote:Op donderdag 6 juli 2006 21:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maakt op zich niet zoveel uit tochKomt zo'n beetje op het zelfde neer!
Het is daar wel een stuk goedkoper zekerquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:25 schreef Youp het volgende:
[..]
nope, auto
[..]
jaloers he, op de lekkere vlaai (ECHTE vlaai) het goede bier, het mooie landschap en natuurlijk hebben we hier minder last van allochtonen en overbevolking... als je in amsterdam komt kun je de blanke mensen op 1 hand tellen
(no offence pimber en hicham)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, het ene is dom en de andere zijn nazi's
Vlaaiquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:25 schreef Youp het volgende:
[..]
jaloers he, op de lekkere vlaai (ECHTE vlaai) het goede bier, het mooie landschap en natuurlijk hebben we hier minder last van allochtonen en overbevolking... als je in amsterdam komt kun je de blanke mensen op 1 hand tellen
(no offence pimber en hicham)
Nicequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:27 schreef Youp het volgende:
soundcheck![]()
(en een niet zo spectaculaire wheelie in de 2e versnelling)
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/KTM/MOV01332.MPG
mwah, valt tegen... in de grote discotheken (Time-Out, Zenith (laatste schijnt de grootste van de benelux te zijn maar de eerste lijkt mij persoonlijk groter) betaal je zo'n 10 euro entree en 1,75 ofzo per munt/bon/whateverquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het is daar wel een stuk goedkoper zeker? kwa uitgaan, drankjes enzo
![]()
En voor de vrouwen naar Noord holland hé!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
VlaaiBossche Bollen
Voor bier gaan we naar belgie en voor landschap naar duitsland, wat beide dichterbij is dan zuid-limburg
En allochtonen dumpen we binnenkort ook wel allemaal bij jullie
![]()
1.75quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah, valt tegen... in de grote discotheken (Time-Out, Zenith (laatste schijnt de grootste van de benelux te zijn maar de eerste lijkt mij persoonlijk groter) betaal je zo'n 10 euro entree en 1,75 ofzo per munt/bon/whatever
belgisch bierquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
VlaaiBossche Bollen
Voor bier gaan we naar belgie en voor landschap naar duitsland, wat beide dichterbij is dan zuid-limburg
En allochtonen dumpen we binnenkort ook wel allemaal bij jullie
![]()
Mailto: kspee@justitie.nlquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:27 schreef Youp het volgende:
soundcheck![]()
(en een niet zo spectaculaire wheelie in de 2e versnelling)
Das niet goedkoop idd maar ook niet duur.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah, valt tegen... in de grote discotheken (Time-Out, Zenith (laatste schijnt de grootste van de benelux te zijn maar de eerste lijkt mij persoonlijk groter) betaal je zo'n 10 euro entree en 1,75 ofzo per munt/bon/whatever
die hebben we hier ook zatquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
En voor de vrouwen naar Noord holland hé!![]()
![]()
Tuurlijk wat jij wil schatquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
En voor de vrouwen naar Noord holland hé!![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nu niet weer gaan poepen he!Dat vind ik niet zo leuk!
en dat voor 2 van de grootste (als het niet al dé grootste zijn) discotheken van t landquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Das niet goedkoop idd maar ook niet duur.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:30 schreef Youp het volgende:
[..]
belgisch bierKOPPIJN! rotzooi wat die er allemaal doorheen gooien
dan kan je dus beter duits bier drinken (of nog nooit van het rheinheitsgebot gehoord?
)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mailto: kspee@justitie.nl
CC:
BCC:
Subject: Wegmisbruiker
Hey Koos, hier hebben we er weer zo een.
Aanpakken dat stuk tuig, probeer wel achter het kenteken te komen en mail het je later door.
Groeten,
Bas
P.S. Bedankt je vrouw voor die heerlijke kruimelvlaai afgelopen weekend
![]()
Gigantisch groot met 100 mensen er inquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:32 schreef Youp het volgende:
[..]
en dat voor 2 van de grootste (als het niet al dé grootste zijn) discotheken van t landmaarja in de studentensteden is natuurlijk alles duurder
Je bent 1 jaar ouder ofzo en ik ben geboren alcoholist dus niet zeikenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:34 schreef Youp het volgende:
[..]
hoor hemik dronk al bier toen jij nog in de wieg lag
wat jij wil joh, iig niet van die kauwe kakquote:
2 jaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent 1 jaar ouder ofzo en ik ben geboren alcoholist dus niet zeiken![]()
![]()
Tja ze ruiken die limburgers gewoon, jij trekt walvissen en mannen aanquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:35 schreef Youp het volgende:
[..]
wat jij wil joh, iig niet van die kauwe kakik kom btw vaak genoeg in het noorden, in de buurt van -xx- heb ik vrij veel familie wonen.... maar ik kan niet zeggen dat het daar zo speciaal is
Dronk ook redelijk vroeg bier, weet niet precies wanneer meer (zal vast in verband met elkaar staanquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:36 schreef Youp het volgende:
[..]
2 jaaren ik dronk al bier op mn 6e
(alcoholvrij
)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef -XX- het volgende:
Bij mij scheert het alchol al door me bloed sinds mijn geboorte
Vandaar dat ik het nooit drink!![]()
ik snapte nog niet wat alcohol wasquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dronk ook redelijk vroeg bier, weet niet precies wanneer meer (zal vast in verband met elkaar staan) Maar alcoholvrij
![]()
![]()
Ja pa een goed pak slaag geven danquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:38 schreef Youp het volgende:
[..]
ik snapte nog niet wat alcohol wasen toen heeft mn pa me eens malt gevoerd
dat drink ik tegenwoordig ook niet meer neezit zo'n ranzige nasmaak aan
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo ver ik weet geen van beide![]()
Geadopteerd misschien!
![]()
![]()
Op mijn werk hadden ze iets van 100 van die blikjes over, omdat ze 1 datum overdatumt waren, mocht het niet meer verkocht wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:38 schreef Youp het volgende:
[..]
ik snapte nog niet wat alcohol wasen toen heeft mn pa me eens malt gevoerd
dat drink ik tegenwoordig ook niet meer neezit zo'n ranzige nasmaak aan
Bij ons worden ze dan afgeprijsdquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Op mijn werk hadden ze iets van 100 van die blikjes over, omdat ze 1 datum overdatumt waren, mocht het niet meer verkocht wordenAlles weg gepleurd
!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:03 schreef hicham het volgende:
Volgens mij stond de vangrail langs de doordraaier, niet andersom
Haha, geinig!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:13 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
Alleen die afmetingen die werden opgegeven vond ik nogal vreemdziet!
Tijd voor superpa!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb trouwens een probleempje met mijn voorrem, tijdens het rijden moet je zoveel kracht zetten om te remmen dat je geen gevoel hebt over de voorrem. Zodra ik stil sta gaat de voorrem weer heel soepeltjes. Ik denk dat een remcylinder vast of niet goed zit van de voorrem, iemand anders nog ideeën? Dit weekend maar even uitelkaar halen, want dit is ook niet fijn remmen zo.
Remolie kan het niet wezen lijkt me, dat is vorig jaar ververst
vuur bouwen en dan de blikjes dr inquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Op mijn werk hadden ze iets van 100 van die blikjes over, omdat ze 1 datum overdatumt waren, mocht het niet meer verkocht wordenAlles weg gepleurd
!
Zal de baas leuk vindenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:41 schreef Youp het volgende:
[..]
vuur bouwen en dan de blikjes dr indie ploffen mooi
achja kon jij ook niet wetenquote:
Ah klote manquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef Youp het volgende:
[..]
achja kon jij ook niet wetenik was een paar weken 7 toen het gebeurde dus vandaar dat ik weet dat ik op mn 6e (of misschien al eerder
) bier dronk
heb ik toch geen verstand van, ik werk met auto'squote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die zooi mag je meestal niet zomaar meenemen meestal
Die mag je wel zomaar meenemen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:44 schreef Youp het volgende:
[..]
heb ik toch geen verstand van, ik werk met auto's
Dat kan je zelf instellenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:47 schreef -XX- het volgende:
HUHHoeveel posts gaan er dan in 1 pagina?
dat is verlengt
![]()
Posertquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:48 schreef Youp het volgende:
[..]
niet, daar verbrand ik gewoon serieus wat rubber mee
ahh zoquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat kan je zelf instellenMaar er gaan er 300 in een topic
![]()
Johquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:52 schreef Youp het volgende:
[..]
niet door te burnen hoordoor te hoeken
Tnx, hij liep alleen gelijk vast hier.quote:
Ben je daar toen nog in de war van geweest?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:43 schreef Youp het volgende:
achja kon jij ook niet wetenik was een paar weken 7 toen het gebeurde dus vandaar dat ik weet dat ik op mn 6e (of misschien al eerder
) bier dronk
neuh niet echt in de war geweest, t drong gewoon niet tot me door het eerste jaar...quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, hij liep alleen gelijk vast hier.![]()
[..]
Ben je daar toen nog in de war van geweest?![]()
Heb je uberhaupt nog herinneringen?![]()
Antwoorden niet verplicht.![]()
![]()
ik ben voor niemand bangquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hij komt je alleen opzoeken en in elkaar rossen als je niet antwoord
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben voor niemand bang![]()
al zag pep er wel erg gevaarlijk uit op die rapper foto
Heftige shit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:00 schreef Youp het volgende:
neuh niet echt in de war geweest, t drong gewoon niet tot me door het eerste jaar...
en veel herinneringen heb ik helaas niet nee
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heftige shit.![]()
Jammer dat je niet veel meer weet.
Ik ben altijd benieuwd wat het met kinderen doet, en eventueel op latere leeftijd.
Mijn ventje was drie jaar toen ik ging scheiden en heeft een half jaar gestotterd.
Terwijl er nooit ruzie of geweld is geweest.Doet toch veel met zo'n kind.
Het dochtertje van een collega bleef vorig jaar gelijk op scghool zitten toen pappa en mamma uit elkaar gingen.
Met 6~7 jaar ben je al helemaal best een grote ventje.
Tot ziens allemaal in het volgende topic.![]()
![]()
![]()
mjah hoe jonger je bent hoe minder je er van mee krijgt lijkt me... ik heb ook een jaar over gedaan op school toen mn vader overleed... echter bij een scheiding (die ook heftig is natuurlijk) raak je meestal niet een van je ouders helemaal kwijt.. maarja het roept natuurlijk wel een boel vragen bij een kind... het overlijden van een ouder is wat dat betreft een stuk duidelijker maar misschien ook weer harder...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heftige shit.![]()
Jammer dat je niet veel meer weet.
Ik ben altijd benieuwd wat het met kinderen doet, en eventueel op latere leeftijd.
Mijn ventje was drie jaar toen ik ging scheiden en heeft een half jaar gestotterd.
Terwijl er nooit ruzie of geweld is geweest.Doet toch veel met zo'n kind.
Het dochtertje van een collega bleef vorig jaar gelijk op scghool zitten toen pappa en mamma uit elkaar gingen.
Met 6~7 jaar ben je al helemaal best een grote ventje.
Tot ziens allemaal in het volgende topic.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |