prop in de mondquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja.
Om er mee te praten na 2 seconden al maarja daar voel je niet zo veel van als ze in je bed ligt![]()
Tja meestal willen ze je naam weten voor de neuken, preutse slettenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Praten?Met ze in bed liggen?
Wat is er mis met buitenseks?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:31 schreef bwt het volgende:
enne - was 40 vierkante meter ook al weer?
hoeveel bij hoeveel?
miep miep miepquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja meestal willen ze je naam weten voor de neuken, preutse slettenEnne buitensex doet ik niet aan, ik wil comfort
![]()
![]()
quote:
Ongeveer 5x8quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:31 schreef bwt het volgende:
enne - was 40 vierkante meter ook al weer?
hoeveel bij hoeveel?
en jij wil comfort?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Dat bed was meer als voorbeeld bedoeld, ik kan moeilijk in de lift zeggen want dant snapt niemand het meer
Inderdaad en BasE is niet meer de enige die een boete voor 25kw met uitdraai heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:39 schreef Youp het volgende:
koos spee legt uit waarom je op een 25kw motor moet rijden
grmblz ik heb dat probleem straks ook met mn nieuwe fiets, zit een uitdraai bijquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Inderdaad en BasE is niet meer de enige die een boete voor 25kw met uitdraai heeft:P
Owja een motor is een instabiel voertuig![]()
Geen idee maarja die agenten die praatten ook alsof ze er niet het fijne van wisten. En dan komt Spee zichzelf helemaal nog belachelijker als normaal maken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:42 schreef Youp het volgende:
[..]
grmblz ik heb dat probleem straks ook met mn nieuwe fiets, zit een uitdraai bij220cc minder dan mn ktm alleen de KTM staat als 20kw op kenteken
maar die kerel op de TV had geen uitdraai? of ze hebben dat gewoon niet uitgezonden omdat ze dan te veel boze reacties zouden krijgen natuurlijk
goed ik gok het er straks maar op dat het goed komt met mn uitdraai.... mn KTM heeft ook 609cc (precies) en er staat helemaal niks van het vermogen op de papieren.. ben wel eens aangehouden en geen enkele keer hebben ze wat gezegd over de cilinderinhoud of wat dan ook...quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee maarja die agenten die praatten ook alsof ze er niet het fijne van wisten. En dan komt Spee zichzelf helemaal nog belachelijker als normaal maken.
Staat er bij de KTM ook op dat het een licht voertuig is?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:48 schreef Youp het volgende:
[..]
goed ik gok het er straks maar op dat het goed komt met mn uitdraai.... mn KTM heeft ook 609cc (precies) en er staat helemaal niks van het vermogen op de papieren.. ben wel eens aangehouden en geen enkele keer hebben ze wat gezegd over de cilinderinhoud of wat dan ook...
op de papieren van de KTM staat nada... niet dat het een zware motor is, niet dat het een lichte motor is.... en ook niet hoeveel vermogen hij heeft... op de papieren van de CBR van mn neef staat wel 75kw ofzo en "dit betreft een zware motorfiets"quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Staat er bij de KTM ook op dat het een licht voertuig is?
Maarja komt wel goed heur, hoe lang moet je nog 25KW?
Ah ok dan heb je er ook geen fuck aan in princiepequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef Youp het volgende:
[..]
op de papieren van de KTM staat nada... niet dat het een zware motor is, niet dat het een lichte motor is.... en ook niet hoeveel vermogen hij heeft... op de papieren van de CBR van mn neef staat wel 75kw ofzo en "dit betreft een zware motorfiets"
idd... ik hoop dat op de papieren van de nieuwe ook niks staatquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah ok dan heb je er ook geen fuck aan in princiepe
Deden ze anders net bij wegmisbruikers toch ook of niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:57 schreef Youp het volgende:
[..]
idd... ik hoop dat op de papieren van de nieuwe ook niks staatdat scheelt namelijk alweer... dan moeten ze eerst bij de RDW na gaan trekken hoeveel vermogen de motor heeft en dat duurt ze veel te lang
(zo zou dat bij de ktm ook moeten)
hey daar zeg je wat... toen ik het op moest vragen (voordat ik mn KTM ging aanschaffen) heb ik 3kwartier aan de telefoon gehangenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deden ze anders net bij wegmisbruikers toch ook of niet?![]()
Tja maar de plisie krijgt voorrang op de burgerman natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:59 schreef Youp het volgende:
[..]
hey daar zeg je wat... toen ik het op moest vragen (voordat ik mn KTM ging aanschaffen) heb ik 3kwartier aan de telefoon gehangen
ze zullen wel hun eigen database hebbenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja maar de plisie krijgt voorrang op de burgerman natuurlijk
Kom er binnenkort misschien achterquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ze zullen wel hun eigen database hebben
dan strooi ik jou uit over de zeequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom er binnenkort misschien achter![]()
Zal als ik bij de politie wordt aangenomen eens met artikel 5jes gaan strooien in limburg
Van 27 naar 25,5 Cquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef bwt het volgende:
AHHHHHHH, heeeeeerlijjk.
De wind door mijn flat heen
heeeeerlijk koeler
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:04 schreef Youp het volgende:
[..]
dan strooi ik jou uit over de zeewanneer je levend in de verbrandingsoven bent geweest
word maar geen verkeersagent want dan krijg je een perm ban uit PTAquote:
Op een motorquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:06 schreef Youp het volgende:
shit ik rij al 140, dat merk je niet eh![]()
die man moeten ze eens in een echte auto zetten
Wordt motoragent ooit, ga de scooters van nederland aanpakkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef Youp het volgende:
[..]
word maar geen verkeersagent want dan krijg je een perm ban uit PTA
op een motor merk je wel degelijk dat je hard rijd... ik heb wel eens 200+ gereden zonder echt in de gaten te hebben dat ik zo hard reed.. ik dacht zelf 140-150quote:
Nieuw tegenwoordig zon beetje alles 600cc en lager. Met oudere motoren zit het vaak wat moeilijker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
Welke mooie, beetje betaalbare motor heb je standaard in 25Kw?
Of bestaan die niet?
Op zon 1 cilinder olieboot wel jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:09 schreef Youp het volgende:
[..]
op een motor merk je wel degelijk dat je hard rijd... ik heb wel eens 200+ gereden zonder echt in de gaten te hebben dat ik zo hard reed.. ik dacht zelf 140-150
mijn KTMquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
Welke mooie, beetje betaalbare motor heb je standaard in 25Kw?
Of bestaan die niet?
jep, maar op een kuipdier ook, want als je niet plat gaat liggen kom je er wel achterquote:
Volgens mij heeft ze al zat dingen die trillenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:10 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn KTM
20kw op papieren 50pk aan het achterwiel legaal
kopeh?
Ik had het over je eerste opmerkingquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn 1cilinder olieboot rijdt max 150... en in de praktijk kom ik nooit boven de 125... want dat is gewoon gevaarlijk voor het motorblok...
ik had het over in de (snelle) auto
Neequote:Op donderdag 6 juli 2006 21:10 schreef Youp het volgende:
[..]
mijn KTM
20kw op papieren 50pk aan het achterwiel legaal
kopeh?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al zat dingen die trillen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |