Prachtige motor inderdaadquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi dingZ1000 is een zeer mooie basis voor een Fighter
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
65 euro ofzo wanneer ze je zienquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
pinkers zitten achter die 'kieuwen'
nice, very nice
Achja, pliesie houdt je toch nooit bijquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
nice, very nice
hij is nu 4 keer aangehouden en na wat uitleg en geslijmquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef Youp het volgende:
65 euro ofzo wanneer ze je zien
veel crossmotoren enzo hebben hem ook daar zitten... leuk als je even door de modder gereden hebt
Ah mooi toch danquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is nu 4 keer aangehouden en na wat uitleg en geslijmermee weggekomen..hij heeft allerlei regels opgezocht waaraan zo een plaat moet voldoen (zichtbaar, positie etc.)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:32 schreef -XX- het volgende:
Nieuw![]()
Het is echt kei snel afgekoeld buiten![]()
noem eens wat danquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is nu 4 keer aangehouden en na wat uitleg en geslijmermee weggekomen..hij heeft allerlei regels opgezocht waaraan zo een plaat moet voldoen (zichtbaar, positie etc.)
Nog even wachten op het Atjequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Niet![]()
? Daar was ik nou helemaal vanuit gegaan!
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik houdt niet zo van adjes![]()
http://www.pennenpartyworld.nl/images/adje_tv.jpg
Sterk verhaal. Geen trajectcontrole die iets met deze plaat kan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In de wet staan dingen over zichtbaarheid, niet meetbaarheidquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sterk verhaal. Geen trajectcontrole die iets met deze plaat kan.![]()
Ow, ik ging maffen, zo'n beetje.![]()
![]()
![]()
Dat hoop ik niet neequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:45 schreef Youp het volgende:
[..]
als ik een lekkere nacht wil hebben roep ik ook niet om jou
Ja dat zijn wequote:Op donderdag 6 juli 2006 22:50 schreef -XX- het volgende:
Misschien een stomme vraagmaar dat zijn jullie wel van me gewent
Wat is FIPO?
Geweldigquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Oke danweet ik dat ook weer
Beetje bij beetje leer ik toch nog wat in zo'n onzin topic
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
vanavond even door de regen gelopenwas niet eens erg
er kwam gewoon warm water naar beneden
![]()
hey, 't is hier geen onzin hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:53 schreef -XX- het volgende:
Oke danweet ik dat ook weer
Beetje bij beetje leer ik toch nog wat in zo'n onzin topic
![]()
Weet je zeker dat het regen wasquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
![]()
Ja oké sommige dingen zijn wel zinnigquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef bwt het volgende:
[..]
hey, 't is hier geen onzin hoor
allemaal zinnig
Noujaquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
100 % zeker, ik ging drank halen![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoujaJe weet het maar nooit met chinezen!, die staan overal te........ nvm!
![]()
Raar gokje, maar vol misschien?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
wat is er met het andere topic gebeurd![]()
Joh, tief eens op met dat gelul. Met een supersport kun je harder bochten makenquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:17 schreef Youp het volgende:
[..]
hij is vooral gemaakt om HARD bochten te maken.... dat je drempels met 100+ kan nemen is een leuke bijkomstigheid
Dat is erg snelquote:
Z1000 isquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
nice, very nice
Ze hebben hier met waterski's achter een auto gehangen, zo hoog stond het waterquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Mercy_symbol het volgende:![]()
![]()
En dat is dan de taalexpertquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:35 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is erg snelik kan het zo al helemaal niet bijhouden.
![]()
Geeft niet, dan heb ik het deze keer niet gemist.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Z1000 is![]()
en in het groen![]()
![]()
en met een pijpje van superpole![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Maatwerk titanium demper met graveerwerkIk val in herhaling
sorrie
[..]
Ze hebben hier met waterski's achter een auto gehangen, zo hoog stond het water![]()
Daarom ben ik juist weinig hier, Fok MC is een slechte invloed op mijn excellente taalniveau.quote:
Foordad juh duh taalvauten eruid hepd geviltert ben juh wel efentjuhs besichquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist weinig hier, Fok MC is een slechte invloed op mijn excellente taalniveau.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Daarom ben ik juist weinig hier, Fok MC is een slechte invloed op mijn excellente taalniveau.![]()
Flauw hoor daarop reageren met zon overduidelijke perfect gespelde postquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Foordad juh duh taalvauten eruid hepd geviltert ben juh wel efentjuhs besich![]()
![]()
ja ik walg er ook een beetje vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Flauw hoor daarop reageren met zon overduidelijke perfect gespelde post![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Flauw hoor daarop reageren met zon overduidelijke perfect gespelde post![]()
![]()
Trustenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Had jij het niet laatst over een rijkeluiskind bij jou in de buurt?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:56 schreef worldpimber het volgende:
Ja eeuhm, ik wil dit topic ook in me lijstje.![]()
best groot en lompquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Rib-i het volgende:
en met een pijpje van superpole![]()
![]()
![]()
[afbeelding] Maatwerk titanium demper met graveerwerkIk val in herhaling
sorrie
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
poging om bij te lezen gestaakt, want er was alweer een nw topic
Basisquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag irl gezien:
[afbeelding]
die kentekenplaat![]()
nice, very nice
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:42 schreef Makster het volgende:
Ga echt niet meer bijlezen![]()
Mogguh![]()
[..]
Basis
Dat ding is gewoon al ernstig bruut zonder aanpassingen![]()
gewoon op de grond flikkeren dat dingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Bijlezen is ook niet meer te doen.Ik snap niet dat er bij deze warmte nog zo veel getypt wordt.
![]()
Z1000 is inderdaad erg mooi. Vooral in zwart met rood zadel.De originele uitlaten zijn juist zo apart dat het best zonde is om ze meteen te vervangen.
Idd, geen zin om achter de comp te zitten als ik thuis komquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Bijlezen is ook niet meer te doen.Ik snap niet dat er bij deze warmte nog zo veel getypt wordt.
![]()
Z1000 is inderdaad erg mooi. Vooral in zwart met rood zadel.De originele uitlaten zijn juist zo apart dat het best zonde is om ze meteen te vervangen.
het enigste waar ik tegenop zie is dat ik zelf iets krijg als ik dat ding in de prak rijdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon op de grond flikkeren dat dingdan heb je meteen en goede reden
![]()
Ik ook niet zo, maar ik had wel vertaalwerk te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, geen zin om achter de comp te zitten als ik thuis kom![]()
Bovendien gisteren van 08:00 tot 23:45 gewerktMaar goed was wel leuk, beetje presentaties geven en zielen werven enzo
![]()
2 potentiele pareltjes gestriktquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ook niet zo, maar ik had wel vertaalwerk te doen.Het is alleen iets te benauwd geweest om zo veel concentratie op te brengen.
Heb je veel zieltjes weten te werven?
Stumperquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
2 potentiele pareltjes gestriktNee geen chauffeurs, uitzendkneuzen zoals ik
![]()
Nog meer sletjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
ah jij wilt alles voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Uitzendkneuzen zullen wel geen chicks zijn neem ik aan?![]()
Uuhm, dat is wel het laatste waar ik aan denk. Eerst het kuipwerk tjekke als je op je smoel gaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
het enigste waar ik tegenop zie is dat ik zelf iets krijg als ik dat ding in de prak rijdverder is het best een goed plan
![]()
quote:
Beetje jammer dat het daar weer over kleding cq "echte motorrijders" gaatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:45 schreef dribbel79 het volgende:
Oh help.... Motor rijders die tussen de file doorrijden , maar zag dat er al wat Fok MC'ers actief zijn...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:18 schreef hollander172 het volgende:
Wat is dat toch?Overdag is hier geen fuck te doen en 's avonds poepen jullie zo een heel topic vol.
![]()
Zakenmannetjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:42 schreef dribbel79 het volgende:
Lieve, lieve mede Fok MC'ers,
Hierbij wens ik jullie het allerbeste voor aankomend weekend.
Vanavond zal ik ergens op een terras in Veendaal (jaja, ik doe het zelf wel:) plaatsnemen om hier een en ander aan Hertog-Jan te nuttigen.
Morgen staat mijn verjaardag gepland, gezellig met vrienden en familie het feit vieren dat ik 19 juni jongstleden mijn 27e levensjaar in ben gegaan (jaja, ik doe het zelf wel:).
Zondag is er een BBQ en de WK finale...
En bier en tieten natuurlijk, het hele weekend lang...
Nou doei ! !![]()
PS: jullie nog weekendplannen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |