De losse LP zijn volgens mij veelal uitgebreidt met een extra disc. Leave home heb ik hier ook, daar staat een geweldig concert bij en de verloren track Carbona not glue.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:27 schreef ranja het volgende:
Hm, ik heb van van de Ramones "Al the stuff and more, vol 1" en daar staan toch gave bonustracks op hoor. Niet veel, 2 live en 2 studio nummers, maar wel de moeite waard. Maar ik had die lp's dan ook niet
Timberlake, maar dat schenk ik jequote:
Ach, er staat in elk geval geen TOPICTITEL: voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:38 schreef GLO het volgende:
(Mizek daarentegen, in de topictitel, is evenwel onvergeeflijk)
zoals het had moeten zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:28 schreef belsen het volgende:
[..]
De losse LP zijn volgens mij veelal uitgebreidt met een extra disc. Leave home heb ik hier ook, daar staat een geweldig concert bij en de verloren track Carbona not glue.
Iig om The Heights. Hoe die centrale persoon heet weet ik niet. Andere band evenmin.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:45 schreef belsen het volgende:
Zo ploeter je 15 jaar in Noordwijk met je bandje The Post / The Ponies. Zo scoor je in 1 jaar tweemaal een contract bij Excelsior Recordings.
Wie gebeurde dit en om welke bands gaat het?
IIG The Heights, ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:56 schreef GLO het volgende:
[..]
Iig om The Heights. Hoe die centrale persoon heet weet ik niet. Andere band evenmin.
Je bent zelfs een bijvoegelijk naamwoord geworden!quote:
Staat deze vraag nou nog open?quote:
Huh? Belsen was toch bezig?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik ben even een paar uurtjes weg.
Parkeer de vraag maar.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Staat deze vraag nou nog open?
Maar ja natuurlijk, Marc v/d Holst. Dat wist ik achteraf ook wel. Die woont in Leiden.
Is Satellite City van de twee weggestuurde leden van Sukilove?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen de Belgische bands Sukilove en Satellite City?
O ja, hij is naar Noordwijk verhuisd. Hij woonde eerst wel in Leiden, achter de Haarlemmerstraat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:56 schreef belsen het volgende:
[..]Noordwijk, volgens mij (ik zie hem in elk geval nooit in Leiden).
Met dank aan DD dan, want die bommengooiers had ik nooit geweten.quote:Dit was dus het antwoord.
Marc van der Holst en de bands zijn The Heights en Hospital Bombers.
GLO +1
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Yoko Ono?
quote:Allemaal op weg naar niets
Doen we zus of zomaar iets?
Soms net echt, maar meestal kitsch
Want wie speelt er nog zichzelf?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:52 schreef peaceman het volgende:
Simplistisch verbond - Zoek jezelf (broeder)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:52 schreef peaceman het volgende:
Simplistisch verbond - Zoek jezelf (broeder)
quote:I wanted to be with you alone
And talk about the weather
But traditions I can trace against the child in your face
Wont escape my attention
You keep your distance with a system of touch
And gentle persuasion
Im lost in admiration could I need you this much
Oh, youre wasting my time
Youre just wasting time
Berkery +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:57 schreef Berkery het volgende:
Tears for Fears - Head over heels
Die jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Limahl
Gelukkig niet net weggekaaptquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:48 schreef ranja het volgende:
me and Julio dus (heb gewoon de single van beide)
Sack_blabbath +1quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kazoo?
uzumaki_naruto + 1quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Blue Oyster Cult!
Voortgekomen uit Metal Molly.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Er stond nog een vraag van mij:
Wat is de overeenkomst tussen de Belgische bands Sukilove en Satellite City?
Van de week in de auto toevallig gestuit op Don't fear the reaper. Briljant nummer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Blue Oyster Cult!
Nog 1!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:27 schreef ranja het volgende:
Abba
Anna
Acdc
Annabella
Kayak
Baccara
Adam Ant
Aha
Gamma ray
Japan
Kadanz
Mama Cas
Santana
Tara
Frank Zappa
Sandra
Xandra
Gala
Magna Carta
Arjan Brass
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef ranja het volgende:
ik zat te twijfelen over Magma, is dat een band?
Dom he, dat je die dan vergeet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij zo'n vraag mag Bananarama natuurlijk niet ongenoemd blijven
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij zo'n vraag mag Bananarama natuurlijk niet ongenoemd blijven
A-ha, zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:36 schreef Gambolputty het volgende:
Talk Talk, ook wel een vermelding waard
Is Aha ook 2 lettergrepen?
ik vergeef je de spelfautquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Coen Wauters?
Neh, denk zoals bij 95% van mijn vragen: Vervolgvraagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:52 schreef GLO het volgende:
Bloodhound Gang?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:56 schreef bukgeit het volgende:
Domino Theory?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:59 schreef bukgeit het volgende:
Ik gA nu Al slApen, mAAr roep nog even:
Mark Arm
Hey wat slimquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:53 schreef jerver73 het volgende:
ZZZ?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
A's ?
Die mis ik echt in het lijstje...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:23 schreef jerver73 het volgende:
kraak & smaak - boogie angst
En dat is idd nummer 5quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:04 schreef jerver73 het volgende:
de jeugd van tegenwoordig - parels voor de zwijnen
moet ik anders nog even mn audio vraag uit de kast halen of zijn er weinig mensen met mogelijkheden tot luisteren?quote:BERLIJN (ANP) - Zangeres Shakira zingt voor de finale om het wereldkampioenschap voetbal tussen Frankrijk en Italië in het Olympiastadion van Berlijn. De populaire Colombiaanse verzorgt zondag een kort optreden op een enorme trap op het veld. De Spaanse tenor Placido Domingo treedt in de pauze van de wedstrijd op.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alle genomineerden:
Aardvarck: Cult Copy
About: Bongo
Chris Liebing/Speedy J: Collabs 3000 - Metalism
Gem: Escapades
Jawat!: Ut Zwarte Aap
De Jeugd Van Tegenwoordig: Parels voor de Zwijnen
Johan: Thx Jhn
Machinefabriek: Marijn
Opgezwolle: Eigen Wereld
The Opposites: De Fik er in
Spinvis: Dagen van Gras, Dagen van Stro
Textures: Drawing Circles
Ik vind persoonlijk niets meer voor de hand liggen dan The Beatles (dat bleek ook wel). Maar als zij het niet zijn en ook Elvis niet, tja, dan kom je als eerste bij the second best uit, toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef ranja het volgende:
Ik vind de Stones zeker niet meer voor de hand liggend dan de Beatles
Een voor de hand liggende eendagsvliegquote:Je zou het een eendagsvlieg kunnen noemen. Ze hebben vast wel meer gedaan maar 'iedereen' kent toch maar dat ene nummer...
Juiste tijd ongeveer..quote:
quote:
Nou duik je teveel de obscuriteit inquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:09 schreef GLO het volgende:
The Ventures - Walk Don't Run?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:15 schreef Asmodian het volgende:
Steppenwolf - Born to be Wild?
Of waren die Canadees?
Let maar niet op mij, ik ga me in een hoekje staan schamenquote:
Zoals Dancing In The Street?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Asmodian het volgende:
Is het iets van Martha & The Vandellas?
Dat was de titel waar ik op probeerde te komenquote:
Maar die hints geef je niet voor jezelf...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef ranja het volgende:
Ik zou zowel Steppenwolf als Martha & the Vendellas nooit voor de hand liggend noemen
en Newbie, bij jou misschien maar bij mij niet
Nee, maar alles wat wel voor de hand ligt is het niet. Dus wat doe je dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef ranja het volgende:
Ik zou zowel Steppenwolf als Martha & the Vendellas nooit voor de hand liggend noemen
The Ventures zijn een bekende band, los van of jij dat nou vindt of niet.quote:en Newbie, bij jou misschien maar bij mij niet
Nee, het nummer is toch een klassieker? Een van de oer-nummers?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar die hints geef je niet voor jezelf...
en dat voor de hand liggend vat ik ook niet helemaal..als je daarmee op de naam v/d uitvoerende(n) doelt, zou ik daar pas in meegaan als de laatse 3 letters eraf waren..
quote:Walravens.info Hitoverzicht is offline
"Op deze website hebben wij onrechtmatig gebruik gemaakt van het merk Top 40 en de bij dit merk behorende hitlijst. Dit merk en deze hitlijst zijn eigendom van Stichting Nederlandse Top 40. Het gebruik van dit merk en deze hitlijst is exclusief voorbehouden aan de Stichting Nederlandse Top 40."
It was fun while it lasted!
info@walravens.info
Degene die je vergeten bent bedenkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:27 schreef GLO het volgende:
Nee, maar alles wat wel voor de hand ligt is het niet. Dus wat doe je dan?![]()
Ah, zo..tja, hij is iig enorm vaak gecovered, dus dat moet wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, het nummer is toch een klassieker? Een van de oer-nummers?
Oud nieuws peacequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef peaceman het volgende:
Ik wilde het ff opzoeken, want ik heb toch geen idee.Zie ik dit staan:
[..]
Die zijn van later, want die hebben het gecoverd (net als tig anderen)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef Asmodian het volgende:
Door newbie's hint moet ik aan Iggy & The Stooges denken, maar die zijn zeker van later, toch?
Dan moet ik gelijk denken aan Papa Ooom Mow Mow van The Rivingtons, maar die zal het toch niet zijn? Over obscuur gesproken namelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Degene die je vergeten bent bedenken
Surfin Bird en Wooly Bully zijn wel de beste gokken tot nu toe (al is dat ook subjectief denk ik).
Nee, inderdaad is die te obscuurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef GLO het volgende:
Dan moet ik gelijk denken aan Papa Ooom Mow Mow van The Rivingtons, maar die zal het toch niet zijn? Over obscuur gesproken namelijk.
Glo +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:36 schreef GLO het volgende:
Of Louie Louie van The Kingsmen?
Dat zou best 'ns kunnen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:36 schreef GLO het volgende:
Ik heb em nog gemailed maar het is echt over en uit...... :--(quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef peaceman het volgende:
Ik wilde het ff opzoeken, want ik heb toch geen idee.Zie ik dit staan:
[..]
Ik wist hem nu ook (door de Iggy & the Stooges hint)...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:36 schreef GLO het volgende:
Nou, kweenie, ik vind het helemaal niet zo voor de hand liggend. Maar ja, dat zijn die Mojo-lijstjes zelden. Pas toen newbie het over veel covers had, leek me dit wel een goeie gok. Ook omdat-ie klopte met je eendagsvlieg-omschrijving.quote:
quote:: 26e aflevering 12 & 13 augustus 2006.
Na het geweldig succesvol verlopen jubileumfestival “25 jaar” in 2005 zijn wij van mening “op dezelfde voet verder te moeten gaan” .
Wij zijn dan ook enorm trots u opnieuw een grandioos programma te kunnen presenteren. Grootheden als Paul Overstreet en Jim Glaser zullen hun opwachting maken. Daarnaast toonaangevende acts uit Canada en de USA, zoals bijv. Brian Sklar & The Tex Pistols; John Arthur Martinez met zijn band; en nog veel meer.
In totaal 18 acts zijn gecontracteerd. Onder de button “programma” ziet u watdit jaar zoal te bieden heeft.
Naast het vele moois uit het buitenland gaan de bezoekers aandit jaar een “primeur” beleven. De legendarische groep “Sommerset” zal zich in de originele bezetting presenteren. Deze kanjers “van toen” gaan een beperkt aantal optredens verzorgen, beginnend bij
.
Bij elkaar een prachtig programma, bijzonder afwisselend en artistiek gezien van een zeer hoog niveau.
Haaaa! "op dezelfde voet"!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef schaap001 het volgende:
Een Country Line Dance festival ?
Nou ja, dit soort lijsten zijn altijd subjectief. Natuurlijk. Maar Louie Louie is toch wel een van de oer-nummers, een van de meest gecoverde nummers en waar de hele garage/alternatieve rock'n'roll mee begon. Toen ik die op 1 zag staan had ik niet het idee vanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef schaap001 het volgende:
Nee, ik zie niet in waarom dit de "number 1 must have single of all time" zou moeten zijn...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Country?
Da's idd yee-haw!quote:Een compleet festival met alles wat daarbij hoort, zoals:
* grote dansvloeren (op zodanige plaatsen dat het zicht op de podia niet ontnomen wordt)
* Een zeer uitgebreide muziek-en westernbraderie,
* Stands waar CD’s e.d. van optredende groepen te verkrijgen zijn,
* Duizenden zitplaatsen; diverse bars, koffiestand, grote barbecue, bistro e.d.
* Dat alles in de prachtige Floralia Showtuin waarin zich alles afspeelt en als een uniek decor dient voor Nederland’s grootste countrymusic-evenement.
Entreeprijs:
Zaterdag ¤ 8,- p/p.
Zondag ¤ 11,- p/p. geen voorverkoop… er is voldoende ruimte.
Kinderen tot 12 jaar, onder geleide, gratis
quote:The band get stage invasion at Hollywood Bowlended their biggest ever US gig with a stage invasion last night (June 6).
The band, who played Los Angeles' Hollywood Bowl, watched as sections of the 18,000 capacity crowd rushed on to join the group onstage as they played closing song
Singerlet excitement of the band's largest US show get the better of him at times, frequently stage-diving into the crowd, inviting an audience member on stage to dance with him for '
' and even went for an epic run during 2004 hit single '
'.
Ik zat meer te denken richting het historisch belang van een single als je het hebt over 'all time must have' en dus kwam ik uit bij Rock Around The Clock, Hound Dog, Love Me Do of eventueel God Save The Queen. Louie Louie had ik dan niet kunnen bedenken: dus ik vroeg me af wat de criteria waren bij het samenstellen van zo'n lijst. Hebben ze een enquette onder lezers en/of journalisten gehouden?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, dit soort lijsten zijn altijd subjectief. Natuurlijk. Maar Louie Louie is toch wel een van de oer-nummers, een van de meest gecoverde nummers en waar de hele garage/alternatieve rock'n'roll mee begon. Toen ik die op 1 zag staan had ik niet het idee vanwat ik bij andere lijsten wel vaak heb.
Er staat niet bij hoe de lijst is samengesteld. Mogelijk de 'experts' (journalisten dus).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:31 schreef schaap001 het volgende:
ik vroeg me af wat de criteria waren bij het samenstellen van zo'n lijst. Hebben ze een enquette onder lezers en/of journalisten gehouden?
Helemaal mee eens. Ik vind het maar een rare keuze.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken richting het historisch belang van een single als je het hebt over 'all time must have' en dus kwam ik uit bij Rock Around The Clock, Hound Dog, Love Me Do of eventueel God Save The Queen. Louie Louie had ik dan niet kunnen bedenken: dus ik vroeg me af wat de criteria waren bij het samenstellen van zo'n lijst. Hebben ze een enquette onder lezers en/of journalisten gehouden?
Ik vind de benoeming van Good Vibrations tot beste single ooit een stuk raarderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef GLO het volgende:
Helemaal mee eens. Ik vind het maar een rare keuze.
Wel in de juiste niche?quote:
quote:
Ik niet. Niet dat het mijn keuze zou zijn, maar het is wel een plaat die vanuit muziekhistorisch oogpunt valt te billijken. Dat gaat een stuk minder op voor Louie Louie. Dat is toch weinig meer dan een van de vele rock & roll standards. Een opvallend veel gecoverde, dat wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind de benoeming van Good Vibrations tot beste single ooit een stuk raarder
We worden het toch niet eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:49 schreef GLO het volgende:
Ik niet. Niet dat het mijn keuze zou zijn, maar het is wel een plaat die vanuit muziekhistorisch oogpunt valt te billijken. Dat gaat een stuk minder op voor Louie Louie. Dat is toch weinig meer dan een van de vele rock & roll standards. Een opvallend veel gecoverde, dat wel.
ah, tis vrijdag he.... Radiohead?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Er zitten ook redelijk wat fans van deze band bij Trivia.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Belle & Sebastian
quote:Belle And Sebastian play biggest ever US show
The band get stage invasion at Hollywood Bowl
Belle & Sebastian ended their biggest ever US gig with a stage invasion last night (June 6).
The band, who played Los Angeles' Hollywood Bowl, watched as sections of the 18,000 capacity crowd rushed on to join the group onstage as they played closing song 'The Boy With The Arab Strap'.
The Scots band, backed by the 80-piece LA Philharmonic Orchestra, performed a career-spanning set, from their 1996 debut album, 'Tigermilk', to recent effort 'The Life Pursuit', which was recorded in Los Angles.
Singer Stuart Murdoch let excitement of the band's largest US show get the better of him at times, frequently stage-diving into the crowd, inviting an audience member on stage to dance with him for 'Jonathan David' and even went for an epic run during 2004 hit single 'You're Cover's Blown'.
Belle & Sebastian played:
'Fuck This Shit'
'I Fought In A War'
'La Pastie De La Bourgeoisie'
'The Model'
'Sukie In The Graveyard'
'Don't Leave The Light On Baby'
'I'm Waking Up To Us'
'Jonathan David'
'If She Wants Me'
'Lord Anthony'
'Dear Catastrophe Waitress'
'If You're Feeling Sinister'
'You're Cover's Blown'
'Dirty Dream Number Two'
'I'm A Cuckoo'
'The Wrong Girl'
'If You Find Yourself Caught In Love'
'Sleep The Clock Around'
'The State I Am In'
'The Boy With The Arab Strap'
Earlier support had come from American band The Shins.
The set, which was watched by former Hole singer Courtney Love, ended with the stage invasion, while other audience members gave the Scottish band a lengthy standing ovation.
© IPC MEDIA 1996-2006, All rights reserved | Site User Terms | Privacy Policy | Advertising Info | Contact Us | Buy Our Content
In The Magazine
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Annifrid Lyngstad?
Ze is inderdaad het product van het Nazi-fokprogramma van Himmler maar ik wil eigenlijk de juiste term ook nog horen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:43 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
ze is het kind van een duitse soldaat... in het kader van het zuiver houden van het ras. Maar ik weet de term daarvoor niet meer.
Wat was het volledige antwoord dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Om de gang er in te houden:
Buurvrouw_Rietman +1
Dat gerucht gaat al jaren...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:58 schreef schaap001 het volgende:
David Hasselhoff schijnt... weet alleen niet of dat echt waar is?
Schaap001 +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:58 schreef schaap001 het volgende:
David Hasselhoff schijnt... weet alleen niet of dat echt waar is?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:00 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Schaap001 +1
Ik ook niet maar bron: http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_961345.html?menu
Yep. Vorige week in HMH en 19 juli wederom.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:17 schreef pyl het volgende:
John Fogerty?
Oef, bijna Scrut! Witteman en Andriessen zijn juist en ze houden inderdaad beiden van Bach,.... maar er is nog een andere saillante - en triviale - band ....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Paul Witteman en Louis Andriessen. Hun band is Bach?
Yep, de familieband is de band waarnaar ik zocht. Het zijn zelfs volle neven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, ze zijn familie van elkaar toch?
Nee, een legendarisch jazz-album met klassieke invloeden uit 1960.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:51 schreef jerver73 het volgende:
simplisties verbond?
Juiste artiest, verkeerde album.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:55 schreef schaap001 het volgende:
Miles Davis - Kind of Blue ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |