quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Alle genomineerden:
Aardvarck: Cult Copy
About: Bongo
Chris Liebing/Speedy J: Collabs 3000 - Metalism
Gem: Escapades
Jawat!: Ut Zwarte Aap
De Jeugd Van Tegenwoordig: Parels voor de Zwijnen
Johan: Thx Jhn
Machinefabriek: Marijn
Opgezwolle: Eigen Wereld
The Opposites: De Fik er in
Spinvis: Dagen van Gras, Dagen van Stro
Textures: Drawing Circles
Ik vind persoonlijk niets meer voor de hand liggen dan The Beatles (dat bleek ook wel). Maar als zij het niet zijn en ook Elvis niet, tja, dan kom je als eerste bij the second best uit, toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef ranja het volgende:
Ik vind de Stones zeker niet meer voor de hand liggend dan de Beatles
Een voor de hand liggende eendagsvliegquote:Je zou het een eendagsvlieg kunnen noemen. Ze hebben vast wel meer gedaan maar 'iedereen' kent toch maar dat ene nummer...
Juiste tijd ongeveer..quote:
quote:
Nou duik je teveel de obscuriteit inquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:09 schreef GLO het volgende:
The Ventures - Walk Don't Run?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:15 schreef Asmodian het volgende:
Steppenwolf - Born to be Wild?
Of waren die Canadees?
Let maar niet op mij, ik ga me in een hoekje staan schamenquote:
Zoals Dancing In The Street?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:20 schreef Asmodian het volgende:
Is het iets van Martha & The Vandellas?
Dat was de titel waar ik op probeerde te komenquote:
Maar die hints geef je niet voor jezelf...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef ranja het volgende:
Ik zou zowel Steppenwolf als Martha & the Vendellas nooit voor de hand liggend noemen
en Newbie, bij jou misschien maar bij mij niet
Nee, maar alles wat wel voor de hand ligt is het niet. Dus wat doe je dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:21 schreef ranja het volgende:
Ik zou zowel Steppenwolf als Martha & the Vendellas nooit voor de hand liggend noemen
The Ventures zijn een bekende band, los van of jij dat nou vindt of niet.quote:en Newbie, bij jou misschien maar bij mij niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |