Nee, het nummer is toch een klassieker? Een van de oer-nummers?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar die hints geef je niet voor jezelf...
en dat voor de hand liggend vat ik ook niet helemaal..als je daarmee op de naam v/d uitvoerende(n) doelt, zou ik daar pas in meegaan als de laatse 3 letters eraf waren..
quote:Walravens.info Hitoverzicht is offline
"Op deze website hebben wij onrechtmatig gebruik gemaakt van het merk Top 40 en de bij dit merk behorende hitlijst. Dit merk en deze hitlijst zijn eigendom van Stichting Nederlandse Top 40. Het gebruik van dit merk en deze hitlijst is exclusief voorbehouden aan de Stichting Nederlandse Top 40."
It was fun while it lasted!
info@walravens.info
Degene die je vergeten bent bedenkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:27 schreef GLO het volgende:
Nee, maar alles wat wel voor de hand ligt is het niet. Dus wat doe je dan?![]()
Ah, zo..tja, hij is iig enorm vaak gecovered, dus dat moet wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, het nummer is toch een klassieker? Een van de oer-nummers?
Oud nieuws peacequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef peaceman het volgende:
Ik wilde het ff opzoeken, want ik heb toch geen idee.Zie ik dit staan:
[..]
Die zijn van later, want die hebben het gecoverd (net als tig anderen)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:32 schreef Asmodian het volgende:
Door newbie's hint moet ik aan Iggy & The Stooges denken, maar die zijn zeker van later, toch?
Dan moet ik gelijk denken aan Papa Ooom Mow Mow van The Rivingtons, maar die zal het toch niet zijn? Over obscuur gesproken namelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Degene die je vergeten bent bedenken
Surfin Bird en Wooly Bully zijn wel de beste gokken tot nu toe (al is dat ook subjectief denk ik).
Nee, inderdaad is die te obscuurquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:34 schreef GLO het volgende:
Dan moet ik gelijk denken aan Papa Ooom Mow Mow van The Rivingtons, maar die zal het toch niet zijn? Over obscuur gesproken namelijk.
Glo +1quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:36 schreef GLO het volgende:
Of Louie Louie van The Kingsmen?
Dat zou best 'ns kunnen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:36 schreef GLO het volgende:
Ik heb em nog gemailed maar het is echt over en uit...... :--(quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef peaceman het volgende:
Ik wilde het ff opzoeken, want ik heb toch geen idee.Zie ik dit staan:
[..]
Ik wist hem nu ook (door de Iggy & the Stooges hint)...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:36 schreef GLO het volgende:
Nou, kweenie, ik vind het helemaal niet zo voor de hand liggend. Maar ja, dat zijn die Mojo-lijstjes zelden. Pas toen newbie het over veel covers had, leek me dit wel een goeie gok. Ook omdat-ie klopte met je eendagsvlieg-omschrijving.quote:
quote:: 26e aflevering 12 & 13 augustus 2006.
Na het geweldig succesvol verlopen jubileumfestival “25 jaar” in 2005 zijn wij van mening “op dezelfde voet verder te moeten gaan” .
Wij zijn dan ook enorm trots u opnieuw een grandioos programma te kunnen presenteren. Grootheden als Paul Overstreet en Jim Glaser zullen hun opwachting maken. Daarnaast toonaangevende acts uit Canada en de USA, zoals bijv. Brian Sklar & The Tex Pistols; John Arthur Martinez met zijn band; en nog veel meer.
In totaal 18 acts zijn gecontracteerd. Onder de button “programma” ziet u watdit jaar zoal te bieden heeft.
Naast het vele moois uit het buitenland gaan de bezoekers aandit jaar een “primeur” beleven. De legendarische groep “Sommerset” zal zich in de originele bezetting presenteren. Deze kanjers “van toen” gaan een beperkt aantal optredens verzorgen, beginnend bij
.
Bij elkaar een prachtig programma, bijzonder afwisselend en artistiek gezien van een zeer hoog niveau.
Haaaa! "op dezelfde voet"!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef schaap001 het volgende:
Een Country Line Dance festival ?
Nou ja, dit soort lijsten zijn altijd subjectief. Natuurlijk. Maar Louie Louie is toch wel een van de oer-nummers, een van de meest gecoverde nummers en waar de hele garage/alternatieve rock'n'roll mee begon. Toen ik die op 1 zag staan had ik niet het idee vanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:49 schreef schaap001 het volgende:
Nee, ik zie niet in waarom dit de "number 1 must have single of all time" zou moeten zijn...
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Country?
Da's idd yee-haw!quote:Een compleet festival met alles wat daarbij hoort, zoals:
* grote dansvloeren (op zodanige plaatsen dat het zicht op de podia niet ontnomen wordt)
* Een zeer uitgebreide muziek-en westernbraderie,
* Stands waar CD’s e.d. van optredende groepen te verkrijgen zijn,
* Duizenden zitplaatsen; diverse bars, koffiestand, grote barbecue, bistro e.d.
* Dat alles in de prachtige Floralia Showtuin waarin zich alles afspeelt en als een uniek decor dient voor Nederland’s grootste countrymusic-evenement.
Entreeprijs:
Zaterdag ¤ 8,- p/p.
Zondag ¤ 11,- p/p. geen voorverkoop… er is voldoende ruimte.
Kinderen tot 12 jaar, onder geleide, gratis
quote:The band get stage invasion at Hollywood Bowlended their biggest ever US gig with a stage invasion last night (June 6).
The band, who played Los Angeles' Hollywood Bowl, watched as sections of the 18,000 capacity crowd rushed on to join the group onstage as they played closing song
Singerlet excitement of the band's largest US show get the better of him at times, frequently stage-diving into the crowd, inviting an audience member on stage to dance with him for '
' and even went for an epic run during 2004 hit single '
'.
Ik zat meer te denken richting het historisch belang van een single als je het hebt over 'all time must have' en dus kwam ik uit bij Rock Around The Clock, Hound Dog, Love Me Do of eventueel God Save The Queen. Louie Louie had ik dan niet kunnen bedenken: dus ik vroeg me af wat de criteria waren bij het samenstellen van zo'n lijst. Hebben ze een enquette onder lezers en/of journalisten gehouden?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, dit soort lijsten zijn altijd subjectief. Natuurlijk. Maar Louie Louie is toch wel een van de oer-nummers, een van de meest gecoverde nummers en waar de hele garage/alternatieve rock'n'roll mee begon. Toen ik die op 1 zag staan had ik niet het idee vanwat ik bij andere lijsten wel vaak heb.
Er staat niet bij hoe de lijst is samengesteld. Mogelijk de 'experts' (journalisten dus).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:31 schreef schaap001 het volgende:
ik vroeg me af wat de criteria waren bij het samenstellen van zo'n lijst. Hebben ze een enquette onder lezers en/of journalisten gehouden?
Helemaal mee eens. Ik vind het maar een rare keuze.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken richting het historisch belang van een single als je het hebt over 'all time must have' en dus kwam ik uit bij Rock Around The Clock, Hound Dog, Love Me Do of eventueel God Save The Queen. Louie Louie had ik dan niet kunnen bedenken: dus ik vroeg me af wat de criteria waren bij het samenstellen van zo'n lijst. Hebben ze een enquette onder lezers en/of journalisten gehouden?
Ik vind de benoeming van Good Vibrations tot beste single ooit een stuk raarderquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:35 schreef GLO het volgende:
Helemaal mee eens. Ik vind het maar een rare keuze.
Wel in de juiste niche?quote:
quote:
Ik niet. Niet dat het mijn keuze zou zijn, maar het is wel een plaat die vanuit muziekhistorisch oogpunt valt te billijken. Dat gaat een stuk minder op voor Louie Louie. Dat is toch weinig meer dan een van de vele rock & roll standards. Een opvallend veel gecoverde, dat wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:37 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vind de benoeming van Good Vibrations tot beste single ooit een stuk raarder
We worden het toch niet eensquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:49 schreef GLO het volgende:
Ik niet. Niet dat het mijn keuze zou zijn, maar het is wel een plaat die vanuit muziekhistorisch oogpunt valt te billijken. Dat gaat een stuk minder op voor Louie Louie. Dat is toch weinig meer dan een van de vele rock & roll standards. Een opvallend veel gecoverde, dat wel.
ah, tis vrijdag he.... Radiohead?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Er zitten ook redelijk wat fans van deze band bij Trivia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |