Hier wat prettige voorbeeldjes:quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:30 schreef Re het volgende:
ja je moet toch wat verzinnen he?
Ik zoek mensen voor een groot project waar ik al een tijdje mee speel en nu met een verse studio in het vooruitzicht kan het van start gaan.
Het idee:
i-pod (en equivalenten) is het nieuwe fenomeen, lopend door de stad haal je ze er zo uit, witte oordopjes, verzonken gezichten, luisteren naar muziek, blije mensen, verdrietige mensen enz. Daar moet toch iets mee te doen zijn dacht ik zo dus:
4 muziek nummers, 4 emoties, 4 foto's
wat wil ik dan:
euforie (hint)
verdriet
bezinning
boosheid
wat moet jij dan:
4 nummers doorgeven die bovenstaande emoties in je losbrengen, ik download ze op de i-pod, jij luistert ze af, in afzondering en ik neem de portret foto's
shoots beginnen in November, maar nu wil ik al even kijken voor de interesse
Ik zaterdag. Bwehehehquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:00 schreef PeRi het volgende:
Dat deel twee zo goed nog beter mag worden als dan deel één.
Leuk is ie he?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:11 schreef Puckzzz het volgende:
Wat heeft Jerruh een leuke lach trouwenshij kijkt altijd zo stoer op de foto's maar hij mag best wat meer lachen als ik dit zo zie
14.gifquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zaterdag. Bweheheh
En Re, ik ben zo vrij geweest om een foto van Mukie van Photophoria te plukken.
Als je het liever niet hebt dat ik de foto's in de OP plaats moet je het zeggen
da's een heul lang pleri...prile..prelim...ja! gewoon lijstje jah!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef Re het volgende:
ok hier ff een preliminary lijstje
nog te verwerken
missbliss
ripley
falanx
in de planning
Sanne
Skaai
Dizer
qu63
PeRi
XcUZ_Me
mvdlubbe
Shark.Bait
An24
Beestjuh
CrazyCharlie's neefje (neem nog ff contact op ja)
PiperMaru (nog ergens vaag)
interesse uit vorige topic:
BloodyLotte
Take_a_Picture
roooosje
caradoc
Jett
vast nog wel iemand vergeten, excuses daarvoor
Waarom wist ik dat ik hier spijt van ging krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef Re het volgende:
ok hier ff een preliminary lijstje
nog te verwerken
missbliss
ripley
falanx
in de planning
Sanne
Skaai
Dizer
qu63
PeRi
XcUZ_Me
mvdlubbe
Shark.Bait
An24
Beestjuh
CrazyCharlie's neefje (neem nog ff contact op ja)
PiperMaru (nog ergens vaag)
interesse uit vorige topic:
BloodyLotte
Take_a_Picture
roooosje
caradoc
Jett
vast nog wel iemand vergeten, excuses daarvoor
In m'n hoofd. Ik moet even de goede nummers bij de juiste emoties zien te plaatsenquote:
Ik had toch Puckzzz als model moeten gebruikenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:47 schreef An24 het volgende:
Waarom wist ik dat ik hier spijt van ging krijgen![]()
![]()
quote:
volgens mij heb ik hier al meerder malen bewezen dat ik echt blont ben al is het maar te meten aan de intelligentie die uit mijn posts sijpeltquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had toch Puckzzz als model moeten gebruiken
(voor de lezertjes, ik ken maar 2 of 3 blondines en-geen enkele is echt)
[..]
das toch wel een lange zin voor een blondine hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hier al meerder malen bewezen dat ik echt blont ben al is het maar te meten aan de intelligentie die uit mijn posts sijpelt![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
ditoquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hier al meerder malen bewezen dat ik echt blont ben al is het maar te meten aan de intelligentie die uit mijn posts sijpelt![]()
oeh, roept u maar! Ik moet over een half uur weg naar terschelling voor werk, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Re het volgende:
Ripley, ik heb wat foto's voor je om te keuren die ik hier graag zou willen posten...
Ik ben blondquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
kom je gezellig ff langs, sanne en skaai zijn er ook zaterdagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
oeh, roept u maar! Ik moet over een half uur weg naar terschelling voor werk, dus ik ben benieuwd
en anders kan ik morgen in amsterdam wel checken hoe of wat? Laat maar horen hoe je het wil regelen?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef Skaai het volgende:
Re! Dat mp3tjes sturen ging niet helemaal puik. Ik zet ze over op mijn eigen mp3 speler, dan pluggen we morgen wel wat iPod oordopjes erin![]()
betalen doe je morgen maarquote:
debsterr!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:13 schreef Re het volgende:
[..]
betalen doe je morgen maar
http://photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=369 deze voor debsterr
http://photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=438 en deze voor mukie
Moet je mij eens uitleggen hoe je weet dat de foto's mooi zijn maar je ze nog niet hebt gezien?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef Sanne het volgende:
Er zijn zulke mooie foto's gemaakt!
Kan niet wachten tot ik ze kan zien!
Hele dikke kus voor Re.
Ze waren al mooi in rode staat, maar als ze eenmaal zijn bewerkt zijn ze vast nog mooierquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Moet je mij eens uitleggen hoe je weet dat de foto's mooi zijn maar je ze nog niet hebt gezien?
Jomanda kwaliteiten?
nette kleren?... gewoon je kloffie hoor en ja zou het tof vinden als je zou kunnenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:00 schreef ableton het volgende:
Ik wil mij ook wel opgeven Re als het mag
Alleen moet je dan nette kleren aan...?![]()
En ben ik dan rond januari '07 aan de beurt?![]()
Prachtig!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:54 schreef Re het volgende:
Ripley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja paar pxs te groot dat komt vanavond wel
Rest in Peace?quote:
zullen wij ook maar weer eens wat afspreken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef Re het volgende:
[..]
MB, falanx, skaai en youen Dizer vanavond
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen wij ook maar weer eens wat afspreken?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:54 schreef Re het volgende:
Ripley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is in dit geval dus alleen nummero 2. R3 heb je hier niet bijgezet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:16 schreef qu63 het volgende:
en Ripley! r2 en r3 werd ik meteen drietig van![]()
nee was ff te vroeg met online zetten dus ik heb ze hernummerdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
dat is in dit geval dus alleen nummero 2. R3 heb je hier niet bijgezet?
ahquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:31 schreef Re het volgende:
[..]
nee was ff te vroeg met online zetten dus ik heb ze hernummerd
maar je had er op je site 4 geuploadquote:
Ripley mênquote:
tof!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:50 schreef yvonne het volgende:
Cool en ja, hoi.
Het is in Amsterdamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hai,
Nou ik ben nog steeds geinteresseerd en ben al op zoek naar 4 nummers.
Is het mogelijk als ik na 16 augustus aan de beurt ben?
Ik weet niet waar ik heen moet om die foto's te laten maken en ik kan dan namelijk weer gratis reizen met m'n OV![]()
na 16 augustus is geheel mogelijk, mijn agenda is eindelijk weer eens leegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hai,
Nou ik ben nog steeds geinteresseerd en ben al op zoek naar 4 nummers.
Is het mogelijk als ik na 16 augustus aan de beurt ben?
Ik weet niet waar ik heen moet om die foto's te laten maken en ik kan dan namelijk weer gratis reizen met m'n OV![]()
LOL maja als het in de weekenden gedaan wordt maakt het sowieso niet uitIk hoor het wel
Mooi, kunnen we deze week weer lekker op een terras zitten zuipenquote:Op zondag 23 juli 2006 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
na 16 augustus is geheel mogelijk, mijn agenda is eindelijk weer eens leeg, we mailen wel
Zeg, blijf van hem afquote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef fraubitch het volgende:
re ik was eerst he, wanneer heb je weer tijd voor mij? hoe was je vakantie trouwens?
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, blijf van hem af.
Oh wacht... als we nou tegelijkertijd met hem afsprekenDan zie ik jou ook
![]()
ik moet ook nog steedsquote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef fraubitch het volgende:
re ik was eerst he, wanneer heb je weer tijd voor mij? hoe was je vakantie trouwens?
ik ben belangrijkerquote:
quote:
quote:
de iPod staat hier los van hequote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef fraubitch het volgende:
Ik vind dit de beste tot nu toe. Voor mijn gevoel wordt het oorspronkelijke idee -het overbrengen van de emoties- hier het sterkst neergezet: ik kan ze haast meevoelen. En ik vind de toning en contrast eerlijk gezegd lekkerder dan het eeuwige roodfilter-grijs. maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:54 schreef Re het volgende:
Ripley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haai!quote:Op zondag 23 juli 2006 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
na 16 augustus is geheel mogelijk, mijn agenda is eindelijk weer eens leeg, we mailen wel
Dat is dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
De computer van Re is "hopelijk' vanaf morgen weer gefixt en kunnen al weer wat foto's geplaatst worden. Voor afspraken met Re, moet je denk ik eventjes via de mail doen.
Dat is vandaag!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
De computer van Re is "hopelijk' vanaf morgen weer gefixt
pc gefixt? nu de ban nogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is vandaag!!!
*duimt dat het goed komt*
Voorzichtig met die harde schijven he!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
PC is half gefixt. Nu nog de hardeschijve met de foto's erop
Zij/Wij doen ons bestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Voorzichtig met die harde schijven he!!!![]()
En veel suc6!![]()
Ben benieuwd naar die van jou!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is vandaag!!!
*duimt dat het goed komt*
Ik kan goed acterenquote:
Ook nog? Jeetje, je bruist van het talent.quote:
Mijn telefoon doet het anders nog steeds.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het probleem is een beetje dat Re nog even geband is en dus niks kán plaatsen.
(Overigens weet ik niet of ze al klaar zijn of niet)
Mooie foto!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
En even een schopje omhoog.
Ik had de eer om gister voor de lens te mogen verschijnen en aangezien Re nu even niet kan posten, post ik vast een klein voorproefje
[afbeelding]
Ja, MB herkende jou ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:06 schreef loehoes het volgende:
[..]
Mooie foto!
Ik zag jou op A'dam CS zondag!![]()
De wereld is klein.quote:
Hij leest dit vast welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is tof. Ik wil ook wel meedoen, als dat nog kan.. Ik ga nummers zoeken !
Edit: ach, ik neem mijn iPod wel mee. Kan ik ter plekke dingen aanzetten.
Oud moederbord of zijn het alleen de instellingen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
Foto's staan op twee Harddisks die niet meer compatibel zijn met de moederbord en de instellingen niet juist zijn waardoor ze niet toegangkelijk zijn. Nu gewoon nog een wizzkid vinden die ze kan afstemmen op elkaar en dan kunnen we weer beginnen
De instellingen met zowel het oude als de nieuwe moederbord.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Oud moederbord of zijn het alleen de instellingen?
dat is niet aan mij.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:31 schreef Sanne het volgende:
Wat een onzin PKfotografie.
Jij weet ook dat Re hier niet kan posten momenteel. Moeten we dan allemaal maanden gaan wachten?
De Foto's blijven staan . Maar, posten uit naam van een gebande is dus niet toegestaan. En helemaal niet op de wijze zo als de poster doet, ze als eigen foto's presenteren. Daarnaast is de Ban van RE niet ons probleem en ook niet het probleem van FOT. Het is een probleem tussen de FA's/A's en RE. Ga daar klagen , niet hier bij ons.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:31 schreef Sanne het volgende:
Wat een onzin PKfotografie.
Jij weet ook dat Re hier niet kan posten momenteel. Moeten we dan allemaal maanden gaan wachten?
het gezeik van PKhielenlikker en deze opmerking vind ik eerlijk gezegd een beetje sfeerverpestend Lord_dreamer: we gaan gewoon verder zoals we voor zijn ban deden: een mooi topic maken met fotos die van ons door RE zijn gemaakt. hij vind het fijn als er een aantal foto's zijn geplaatst door users, puur omdat het een foto is. daar staat zijn ban helemaal van los, vind je niet? Ik kan je opmerking gerust begrijpen maar hou het ook even een beetje gezellig en respectvol.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
De Foto's blijven staan . Maar, posten uit naam van een gebande is dus niet toegestaan. En helemaal niet op de wijze zo als de poster doet, ze als eigen foto's presenteren. Daarnaast is de Ban van RE niet ons probleem en ook niet het probleem van FOT. Het is een probleem tussen de FA's/A's en RE. Ga daar klagen , niet hier bij ons.
Verder geouweneel over de bans etc wordt gewoon verwijderd.
Er zijn meer mensen die het fijn zouden als een rij gebanden weer zouden kunnen posten. men weet hoe ik reageer en hoe tolerant ik daarin ben. Een heel rij users is de dupe van een actie van de gebande zelf. Dan kan je de Mods aanvallen, maar verstandiger is het de gebande op zijn flikker te geven. HIj heeft zich namelijk in deze positie gemanouvreerd. Niet ik. En verder blijven de foto's staan. Kijk rond en zie de wijze van posten hoe het wel kan zonder uitlokkend over te komen wat QU63 naar mijn mening doet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gezeik van PKhielenlikker en deze opmerking vind ik eerlijk gezegd een beetje sfeerverpestend Lord_dreamer: we gaan gewoon verder zoals we voor zijn ban deden: een mooi topic maken met fotos die van ons door RE zijn gemaakt. hij vind het fijn als er een aantal foto's zijn geplaatst door users, puur omdat het een foto is. daar staat zijn ban helemaal van los, vind je niet? Ik kan je opmerking gerust begrijpen maar hou het ook even een beetje gezellig en respectvol.
Klik dan op de link johquote:
Ja, dat heb ik natuurlijk allang gedaan.quote:
Johquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik natuurlijk allang gedaan.![]()
Bij mijn weten ligt het portret recht nog steeds bij de gefotografeerde, dus is jou uitspraak onterechtquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:23 schreef PKfotografie het volgende:
ehh niet om heel vervelend enzo tedoen.
dit is een topic van RE
als re de foto's wil posten dan plaatst hij ze wel als hij weer op fot kan komen.
dit is foto's plaatsen waarvan niet duidelijk is of ze hier neer gezet mogen worden. (toestemming van de fotograaf)
en ehh linkje hier boven gaat naar een ander forum . ik weet niet in hoeverre dat gewenst is
ik heb er al eentje gezien en die is tof!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben vorige week op de kiek geweest. Midden tussen mijn tentamens en een studiereis naar Berlijn, dus ik was erg fris en fruitig.. Maar, het was tof. En ik ben natuurlijk ontiegelijk nieuwsgierig naar het resultaat.
Er zitten er inderdaad nog een paar voor die we deze en volgende week gaan bewerken en dan die van jou.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
MB had 1 foto snel bewerkt toen ik er was, waarschijnlijk heb je die gezien. Ik denk dat er nog een aantal wachtenden voor me zijn die op bewerking wachten..
Wat hij zegtquote:
it's ohh so quiet....quote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat hij zegtIk vind de laatste erg geinig
Eens is met peaquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:51 schreef pea4fun het volgende:
Ik vind ze steeds meer spreken Re, doe je goed
Dizer ís lief!quote:
ik hou van een kadering die de emotie naar voren brengt dus details over of iemand in de frame past is niet van groot belang in mijn ogenquote:Op maandag 8 januari 2007 00:26 schreef Graaf_Tell het volgende:
Best leuke foto's alleen jammer dat het hoofd van het model er niet helemaal op staat ....dat vind ik een beetje jammer.
Is dat met een reden?
Daar verschillen wij dan in meningquote:Op maandag 8 januari 2007 00:46 schreef Re het volgende:
[..]
ik hou van een kadering die de emotie naar voren brengt dus details over of iemand in de frame past is niet van groot belang in mijn ogenmeestal versterkt het juist de foto
50/50 ongeveerquote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gewoon een grote kop
Re, geweldige foto's!
Maaruh, volgens mij zijn er een hoop anderen dan die ik heb uitgezocht?
Ik zie inderdaad wel de foto's die jij gekozen hebt meer emotie naar voren brengenquote:Op maandag 8 januari 2007 11:07 schreef Re het volgende:
[..]
50/50 ongeveer, iets meer variatie
en ahh dank je
Het uitzoeken duurde ongeveer even lang als normaalquote:Op maandag 8 januari 2007 11:00 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gewoon een grote kop
Re, geweldige foto's!
Maaruh, volgens mij zijn er een hoop anderen dan die ik heb uitgezocht?
Hier de opstelling (met dank aan de creatieve geest van MissBlissquote:Op maandag 8 januari 2007 11:18 schreef freud het volgende:
Mooie pics Re!! Vooral 3 en 4 geven wat meer het 'ik luister en doe mee' gevoel imo, dan de eerste twee. Belichting in jouw foto's blijft errrg goed. Kan je een keertje een kleine schets van bovenaf van je setup posten bij een dergelijke foto?
ja het zijn blauwkleurige lampen en er komt daglicht vanafquote:Op maandag 8 januari 2007 18:56 schreef freud het volgende:
Super!! Thanx!! Is 900W niet f*cking zwaar? Ik heb met mijn 250W regelmatig dat ik ze echt goed terug moet schroeven. Die daglichtlampen zijn best handig zie ik... Beetje dezelfde kleurtemperatuur als je flitsers?
credits naar MBquote:Op maandag 8 januari 2007 18:57 schreef Ripley het volgende:
Gelukkig kun je beter fotograferen dan tekenen Re
Ik vind de tekening je eigenlijk wel iets beter weergevenquote:
Oefening baart kunst zeggen zequote:
Wat P zegt... Hier zit echt veel meer emotie in...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
NiceDit is echt al veel mooier dan de series "in den beginne"
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
Mwa, het is geen kwestie van beter mijn best doen, want dat zou beteken dat de anderen dat minder deden. Het is meer een kwestie van openstellen, denk ik. Je mag gek doen, je mag huilen, je mag boos zijn. Omdat de sfeer bij Re en MB ook relaxed is en ze met enthousiasme werken, zorgt er voor dat je je ook open kunt zijn. Wat de achtergrond betreft, dat was ook het eerst wat bij mij opviel, maar ik vind het wel iets hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef skiczukie het volgende:
Hoezo, een stijgende lijn. Het model doet beter haar best, maar de foto's zelf vind ikminder mooi, met die grijze achtergronden. Liever het lekker zwarte zoals je 'in het begin' had, veel mooier contrast.
WHZquote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ben ik het wel mee eens, beetje minder licht op (of meer afstand tot) de achtergrond zou mooier zijn, zeker bij een donkerharig model. Maar goed, dat hele roodfilter-gebeuren hoeft van mij toch niet zo, dat is natuurlijk een kwestie van smaak en hierna zal ik er niet meer over beginnen. misschienquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef skiczukie het volgende:
Liever het lekker zwarte zoals je 'in het begin' had, veel mooier contrast.
Met Channelmixer kan je het virtueel toepassenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef Vliegvrager het volgende:
Maar goed, dat hele roodfilter-gebeuren hoeft van mij toch niet zo
prachtige verscheidenheid in uitdrukkingen. heel erg goed gedaan, zowel Roooooooooooosje als Re!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef Re het volgende:
Roooosje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest hier
die is altijd openquote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef p-etr-a het volgende:
Is de inschrijving hiervoor nog open?
die breng ik inderdaad meestal niet in beeld, gaat me in eerste instantie om de emotie, meestal geven de witte draden het een en ander al weg qua iPod gebruikquote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef pauld het volgende:
Gave serie. Moet zeggen dat ik 1 ding mis: de i-pod zelf. Groot gedeelte van mijn plezier in de muziek en het uitkiezen van de liedjes zit 'm in dat apparaatje. Breng je die express niet in beeld?
waarom noem je het dan wel : the ipod............ emo rollblaat ding?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef Re het volgende:
[..]
die breng ik inderdaad meestal niet in beeld, gaat me in eerste instantie om de emotie, meestal geven de witte draden het een en ander al weg qua iPod gebruik
omdat het gewoon lekker bektquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
waarom noem je het dan wel : the ipod............ emo rollblaat ding?
mja, ik kan dat op drie verschillende manieren in PS, maar ik kan de behoefte aardig onderdrukkenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met Channelmixer kan je het virtueel toepassen
Zo heet ie ook nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:07 schreef prupke het volgende:
[..]
waarom noem je het dan wel : the ipod............ emo rollblaat ding?
Je wilt me mee uit vragen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef Nosh het volgende:
TVP vanwege voordehandliggende redenen.
Voor zulke gekkigheid bestaat het Amersfoort topic al.quote:
Het bekt idd wel goedquote:
Ik stuur je vanmiddag nog wel een berichtjequote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef Nosh het volgende:
TVP vanwege voordehandliggende redenen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef prupke het volgende:
Het bekt idd wel goed
je had het ook the music emo.... enz kunnen noemen dan.
maar ..dat is mijn visie daarop.
music emo...enz? Wat is dat voor titel danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:45 schreef prupke het volgende:
[..]
Het bekt idd wel goed
je had het ook the music emo.... enz kunnen noemen dan.
maar ..dat is mijn visie daarop.
Au3quote:
quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:59 schreef prupke het volgende:
Het was helemaal niet negatief bedoeld hoor.
je hebt nl wel meer apparaten waar je muziek mee kan luisteren.. zo bedoelde ik het
ja die komen erquote:Op woensdag 27 juni 2007 08:25 schreef freud het volgende:
Komen er eigenlijk nog nieuwe hoofdstukken?
nu ben ik benieuwdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef Xilantof het volgende:
Ja, er missen 2 posts.
Nutteloze kick (en reactie erop) verwijderd.
ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Jerruh het volgende:
ey RE, even tussendoor, heb jij binnen nu en een maand nog tijd voor een shoot? ik zal je zo ff de details PMén
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |