Mijn telefoon doet het anders nog steeds.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het probleem is een beetje dat Re nog even geband is en dus niks kán plaatsen.
(Overigens weet ik niet of ze al klaar zijn of niet)
Mooie foto!quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
En even een schopje omhoog.
Ik had de eer om gister voor de lens te mogen verschijnen en aangezien Re nu even niet kan posten, post ik vast een klein voorproefje
[afbeelding]
Ja, MB herkende jou ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:06 schreef loehoes het volgende:
[..]
Mooie foto!
Ik zag jou op A'dam CS zondag!![]()
De wereld is klein.quote:
Hij leest dit vast welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit is tof. Ik wil ook wel meedoen, als dat nog kan.. Ik ga nummers zoeken !
Edit: ach, ik neem mijn iPod wel mee. Kan ik ter plekke dingen aanzetten.
Oud moederbord of zijn het alleen de instellingen?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
Foto's staan op twee Harddisks die niet meer compatibel zijn met de moederbord en de instellingen niet juist zijn waardoor ze niet toegangkelijk zijn. Nu gewoon nog een wizzkid vinden die ze kan afstemmen op elkaar en dan kunnen we weer beginnen
De instellingen met zowel het oude als de nieuwe moederbord.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Oud moederbord of zijn het alleen de instellingen?
dat is niet aan mij.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:31 schreef Sanne het volgende:
Wat een onzin PKfotografie.
Jij weet ook dat Re hier niet kan posten momenteel. Moeten we dan allemaal maanden gaan wachten?
De Foto's blijven staan . Maar, posten uit naam van een gebande is dus niet toegestaan. En helemaal niet op de wijze zo als de poster doet, ze als eigen foto's presenteren. Daarnaast is de Ban van RE niet ons probleem en ook niet het probleem van FOT. Het is een probleem tussen de FA's/A's en RE. Ga daar klagen , niet hier bij ons.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:31 schreef Sanne het volgende:
Wat een onzin PKfotografie.
Jij weet ook dat Re hier niet kan posten momenteel. Moeten we dan allemaal maanden gaan wachten?
het gezeik van PKhielenlikker en deze opmerking vind ik eerlijk gezegd een beetje sfeerverpestend Lord_dreamer: we gaan gewoon verder zoals we voor zijn ban deden: een mooi topic maken met fotos die van ons door RE zijn gemaakt. hij vind het fijn als er een aantal foto's zijn geplaatst door users, puur omdat het een foto is. daar staat zijn ban helemaal van los, vind je niet? Ik kan je opmerking gerust begrijpen maar hou het ook even een beetje gezellig en respectvol.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
De Foto's blijven staan . Maar, posten uit naam van een gebande is dus niet toegestaan. En helemaal niet op de wijze zo als de poster doet, ze als eigen foto's presenteren. Daarnaast is de Ban van RE niet ons probleem en ook niet het probleem van FOT. Het is een probleem tussen de FA's/A's en RE. Ga daar klagen , niet hier bij ons.
Verder geouweneel over de bans etc wordt gewoon verwijderd.
Er zijn meer mensen die het fijn zouden als een rij gebanden weer zouden kunnen posten. men weet hoe ik reageer en hoe tolerant ik daarin ben. Een heel rij users is de dupe van een actie van de gebande zelf. Dan kan je de Mods aanvallen, maar verstandiger is het de gebande op zijn flikker te geven. HIj heeft zich namelijk in deze positie gemanouvreerd. Niet ik. En verder blijven de foto's staan. Kijk rond en zie de wijze van posten hoe het wel kan zonder uitlokkend over te komen wat QU63 naar mijn mening doet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gezeik van PKhielenlikker en deze opmerking vind ik eerlijk gezegd een beetje sfeerverpestend Lord_dreamer: we gaan gewoon verder zoals we voor zijn ban deden: een mooi topic maken met fotos die van ons door RE zijn gemaakt. hij vind het fijn als er een aantal foto's zijn geplaatst door users, puur omdat het een foto is. daar staat zijn ban helemaal van los, vind je niet? Ik kan je opmerking gerust begrijpen maar hou het ook even een beetje gezellig en respectvol.
Klik dan op de link johquote:
Ja, dat heb ik natuurlijk allang gedaan.quote:
Johquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik natuurlijk allang gedaan.![]()
Bij mijn weten ligt het portret recht nog steeds bij de gefotografeerde, dus is jou uitspraak onterechtquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:23 schreef PKfotografie het volgende:
ehh niet om heel vervelend enzo tedoen.
dit is een topic van RE
als re de foto's wil posten dan plaatst hij ze wel als hij weer op fot kan komen.
dit is foto's plaatsen waarvan niet duidelijk is of ze hier neer gezet mogen worden. (toestemming van de fotograaf)
en ehh linkje hier boven gaat naar een ander forum . ik weet niet in hoeverre dat gewenst is
ik heb er al eentje gezien en die is tof!quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben vorige week op de kiek geweest. Midden tussen mijn tentamens en een studiereis naar Berlijn, dus ik was erg fris en fruitig.. Maar, het was tof. En ik ben natuurlijk ontiegelijk nieuwsgierig naar het resultaat.
Er zitten er inderdaad nog een paar voor die we deze en volgende week gaan bewerken en dan die van jou.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
MB had 1 foto snel bewerkt toen ik er was, waarschijnlijk heb je die gezien. Ik denk dat er nog een aantal wachtenden voor me zijn die op bewerking wachten..
Wat hij zegtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |