Hier wat prettige voorbeeldjes:quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:30 schreef Re het volgende:
ja je moet toch wat verzinnen he?
Ik zoek mensen voor een groot project waar ik al een tijdje mee speel en nu met een verse studio in het vooruitzicht kan het van start gaan.
Het idee:
i-pod (en equivalenten) is het nieuwe fenomeen, lopend door de stad haal je ze er zo uit, witte oordopjes, verzonken gezichten, luisteren naar muziek, blije mensen, verdrietige mensen enz. Daar moet toch iets mee te doen zijn dacht ik zo dus:
4 muziek nummers, 4 emoties, 4 foto's
wat wil ik dan:
euforie (hint)
verdriet
bezinning
boosheid
wat moet jij dan:
4 nummers doorgeven die bovenstaande emoties in je losbrengen, ik download ze op de i-pod, jij luistert ze af, in afzondering en ik neem de portret foto's
shoots beginnen in November, maar nu wil ik al even kijken voor de interesse
Ik zaterdag. Bwehehehquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:00 schreef PeRi het volgende:
Dat deel twee zo goed nog beter mag worden als dan deel één.
Leuk is ie he?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:11 schreef Puckzzz het volgende:
Wat heeft Jerruh een leuke lach trouwenshij kijkt altijd zo stoer op de foto's maar hij mag best wat meer lachen als ik dit zo zie
14.gifquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zaterdag. Bweheheh
En Re, ik ben zo vrij geweest om een foto van Mukie van Photophoria te plukken.
Als je het liever niet hebt dat ik de foto's in de OP plaats moet je het zeggen
da's een heul lang pleri...prile..prelim...ja! gewoon lijstje jah!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef Re het volgende:
ok hier ff een preliminary lijstje
nog te verwerken
missbliss
ripley
falanx
in de planning
Sanne
Skaai
Dizer
qu63
PeRi
XcUZ_Me
mvdlubbe
Shark.Bait
An24
Beestjuh
CrazyCharlie's neefje (neem nog ff contact op ja)
PiperMaru (nog ergens vaag)
interesse uit vorige topic:
BloodyLotte
Take_a_Picture
roooosje
caradoc
Jett
vast nog wel iemand vergeten, excuses daarvoor
Waarom wist ik dat ik hier spijt van ging krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef Re het volgende:
ok hier ff een preliminary lijstje
nog te verwerken
missbliss
ripley
falanx
in de planning
Sanne
Skaai
Dizer
qu63
PeRi
XcUZ_Me
mvdlubbe
Shark.Bait
An24
Beestjuh
CrazyCharlie's neefje (neem nog ff contact op ja)
PiperMaru (nog ergens vaag)
interesse uit vorige topic:
BloodyLotte
Take_a_Picture
roooosje
caradoc
Jett
vast nog wel iemand vergeten, excuses daarvoor
In m'n hoofd. Ik moet even de goede nummers bij de juiste emoties zien te plaatsenquote:
Ik had toch Puckzzz als model moeten gebruikenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:47 schreef An24 het volgende:
Waarom wist ik dat ik hier spijt van ging krijgen![]()
![]()
quote:
volgens mij heb ik hier al meerder malen bewezen dat ik echt blont ben al is het maar te meten aan de intelligentie die uit mijn posts sijpeltquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik had toch Puckzzz als model moeten gebruiken
(voor de lezertjes, ik ken maar 2 of 3 blondines en-geen enkele is echt)
[..]
das toch wel een lange zin voor een blondine hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hier al meerder malen bewezen dat ik echt blont ben al is het maar te meten aan de intelligentie die uit mijn posts sijpelt![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
ditoquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hier al meerder malen bewezen dat ik echt blont ben al is het maar te meten aan de intelligentie die uit mijn posts sijpelt![]()
oeh, roept u maar! Ik moet over een half uur weg naar terschelling voor werk, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:37 schreef Re het volgende:
Ripley, ik heb wat foto's voor je om te keuren die ik hier graag zou willen posten...
Ik ben blondquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
kom je gezellig ff langs, sanne en skaai zijn er ook zaterdagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
oeh, roept u maar! Ik moet over een half uur weg naar terschelling voor werk, dus ik ben benieuwd
en anders kan ik morgen in amsterdam wel checken hoe of wat? Laat maar horen hoe je het wil regelen?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef Skaai het volgende:
Re! Dat mp3tjes sturen ging niet helemaal puik. Ik zet ze over op mijn eigen mp3 speler, dan pluggen we morgen wel wat iPod oordopjes erin![]()
betalen doe je morgen maarquote:
debsterr!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:13 schreef Re het volgende:
[..]
betalen doe je morgen maar
http://photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=369 deze voor debsterr
http://photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=438 en deze voor mukie
Moet je mij eens uitleggen hoe je weet dat de foto's mooi zijn maar je ze nog niet hebt gezien?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef Sanne het volgende:
Er zijn zulke mooie foto's gemaakt!
Kan niet wachten tot ik ze kan zien!
Hele dikke kus voor Re.
Ze waren al mooi in rode staat, maar als ze eenmaal zijn bewerkt zijn ze vast nog mooierquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Moet je mij eens uitleggen hoe je weet dat de foto's mooi zijn maar je ze nog niet hebt gezien?
Jomanda kwaliteiten?
nette kleren?... gewoon je kloffie hoor en ja zou het tof vinden als je zou kunnenquote:Op zondag 9 juli 2006 02:00 schreef ableton het volgende:
Ik wil mij ook wel opgeven Re als het mag
Alleen moet je dan nette kleren aan...?![]()
En ben ik dan rond januari '07 aan de beurt?![]()
Prachtig!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:54 schreef Re het volgende:
Ripley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja paar pxs te groot dat komt vanavond wel
Rest in Peace?quote:
zullen wij ook maar weer eens wat afspreken?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef Re het volgende:
[..]
MB, falanx, skaai en youen Dizer vanavond
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen wij ook maar weer eens wat afspreken?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:54 schreef Re het volgende:
Ripley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat is in dit geval dus alleen nummero 2. R3 heb je hier niet bijgezet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:16 schreef qu63 het volgende:
en Ripley! r2 en r3 werd ik meteen drietig van![]()
nee was ff te vroeg met online zetten dus ik heb ze hernummerdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
[..]
dat is in dit geval dus alleen nummero 2. R3 heb je hier niet bijgezet?
ahquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:31 schreef Re het volgende:
[..]
nee was ff te vroeg met online zetten dus ik heb ze hernummerd
maar je had er op je site 4 geuploadquote:
Ripley mênquote:
tof!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:50 schreef yvonne het volgende:
Cool en ja, hoi.
Het is in Amsterdamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hai,
Nou ik ben nog steeds geinteresseerd en ben al op zoek naar 4 nummers.
Is het mogelijk als ik na 16 augustus aan de beurt ben?
Ik weet niet waar ik heen moet om die foto's te laten maken en ik kan dan namelijk weer gratis reizen met m'n OV![]()
na 16 augustus is geheel mogelijk, mijn agenda is eindelijk weer eens leegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hai,
Nou ik ben nog steeds geinteresseerd en ben al op zoek naar 4 nummers.
Is het mogelijk als ik na 16 augustus aan de beurt ben?
Ik weet niet waar ik heen moet om die foto's te laten maken en ik kan dan namelijk weer gratis reizen met m'n OV![]()
LOL maja als het in de weekenden gedaan wordt maakt het sowieso niet uitIk hoor het wel
Mooi, kunnen we deze week weer lekker op een terras zitten zuipenquote:Op zondag 23 juli 2006 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
na 16 augustus is geheel mogelijk, mijn agenda is eindelijk weer eens leeg, we mailen wel
Zeg, blijf van hem afquote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef fraubitch het volgende:
re ik was eerst he, wanneer heb je weer tijd voor mij? hoe was je vakantie trouwens?
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, blijf van hem af.
Oh wacht... als we nou tegelijkertijd met hem afsprekenDan zie ik jou ook
![]()
ik moet ook nog steedsquote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef fraubitch het volgende:
re ik was eerst he, wanneer heb je weer tijd voor mij? hoe was je vakantie trouwens?
ik ben belangrijkerquote:
quote:
quote:
de iPod staat hier los van hequote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef fraubitch het volgende:
Ik vind dit de beste tot nu toe. Voor mijn gevoel wordt het oorspronkelijke idee -het overbrengen van de emoties- hier het sterkst neergezet: ik kan ze haast meevoelen. En ik vind de toning en contrast eerlijk gezegd lekkerder dan het eeuwige roodfilter-grijs. maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:54 schreef Re het volgende:
Ripley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haai!quote:Op zondag 23 juli 2006 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
na 16 augustus is geheel mogelijk, mijn agenda is eindelijk weer eens leeg, we mailen wel
Dat is dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
De computer van Re is "hopelijk' vanaf morgen weer gefixt en kunnen al weer wat foto's geplaatst worden. Voor afspraken met Re, moet je denk ik eventjes via de mail doen.
Dat is vandaag!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
De computer van Re is "hopelijk' vanaf morgen weer gefixt
pc gefixt? nu de ban nogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is vandaag!!!
*duimt dat het goed komt*
Voorzichtig met die harde schijven he!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
PC is half gefixt. Nu nog de hardeschijve met de foto's erop
Zij/Wij doen ons bestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Voorzichtig met die harde schijven he!!!![]()
En veel suc6!![]()
Ben benieuwd naar die van jou!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is vandaag!!!
*duimt dat het goed komt*
Ik kan goed acterenquote:
Ook nog? Jeetje, je bruist van het talent.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |