quote:
quote:
de iPod staat hier los van hequote:Op zondag 23 juli 2006 13:00 schreef fraubitch het volgende:
re ik was eerst he, wanneer heb je weer tijd voor mij? hoe was je vakantie trouwens?
Ik vind dit de beste tot nu toe. Voor mijn gevoel wordt het oorspronkelijke idee -het overbrengen van de emoties- hier het sterkst neergezet: ik kan ze haast meevoelen. En ik vind de toning en contrast eerlijk gezegd lekkerder dan het eeuwige roodfilter-grijs. maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:54 schreef Re het volgende:
Ripley
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja paar pxs te groot dat komt vanavond wel
Haai!quote:Op zondag 23 juli 2006 09:37 schreef Re het volgende:
[..]
na 16 augustus is geheel mogelijk, mijn agenda is eindelijk weer eens leeg, we mailen wel
Dat is dusquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
De computer van Re is "hopelijk' vanaf morgen weer gefixt en kunnen al weer wat foto's geplaatst worden. Voor afspraken met Re, moet je denk ik eventjes via de mail doen.
Dat is vandaag!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:59 schreef Dizer het volgende:
De computer van Re is "hopelijk' vanaf morgen weer gefixt
pc gefixt? nu de ban nogquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is vandaag!!!
*duimt dat het goed komt*
Voorzichtig met die harde schijven he!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
PC is half gefixt. Nu nog de hardeschijve met de foto's erop
Zij/Wij doen ons bestquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Voorzichtig met die harde schijven he!!!![]()
En veel suc6!![]()
Ben benieuwd naar die van jou!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is vandaag!!!
*duimt dat het goed komt*
Ik kan goed acterenquote:
Ook nog? Jeetje, je bruist van het talent.quote:
Mijn telefoon doet het anders nog steeds.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Het probleem is een beetje dat Re nog even geband is en dus niks kán plaatsen.
(Overigens weet ik niet of ze al klaar zijn of niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |