Ik vind de tekening je eigenlijk wel iets beter weergevenquote:
Oefening baart kunst zeggen zequote:
Wat P zegt... Hier zit echt veel meer emotie in...quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
NiceDit is echt al veel mooier dan de series "in den beginne"
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
Mwa, het is geen kwestie van beter mijn best doen, want dat zou beteken dat de anderen dat minder deden. Het is meer een kwestie van openstellen, denk ik. Je mag gek doen, je mag huilen, je mag boos zijn. Omdat de sfeer bij Re en MB ook relaxed is en ze met enthousiasme werken, zorgt er voor dat je je ook open kunt zijn. Wat de achtergrond betreft, dat was ook het eerst wat bij mij opviel, maar ik vind het wel iets hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef skiczukie het volgende:
Hoezo, een stijgende lijn. Het model doet beter haar best, maar de foto's zelf vind ikminder mooi, met die grijze achtergronden. Liever het lekker zwarte zoals je 'in het begin' had, veel mooier contrast.
WHZquote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ben ik het wel mee eens, beetje minder licht op (of meer afstand tot) de achtergrond zou mooier zijn, zeker bij een donkerharig model. Maar goed, dat hele roodfilter-gebeuren hoeft van mij toch niet zo, dat is natuurlijk een kwestie van smaak en hierna zal ik er niet meer over beginnen. misschienquote:Op maandag 26 februari 2007 21:11 schreef skiczukie het volgende:
Liever het lekker zwarte zoals je 'in het begin' had, veel mooier contrast.
Met Channelmixer kan je het virtueel toepassenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:54 schreef Vliegvrager het volgende:
Maar goed, dat hele roodfilter-gebeuren hoeft van mij toch niet zo
prachtige verscheidenheid in uitdrukkingen. heel erg goed gedaan, zowel Roooooooooooosje als Re!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:59 schreef Re het volgende:
Roooosje!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De rest hier
die is altijd openquote:Op maandag 26 februari 2007 22:43 schreef p-etr-a het volgende:
Is de inschrijving hiervoor nog open?
die breng ik inderdaad meestal niet in beeld, gaat me in eerste instantie om de emotie, meestal geven de witte draden het een en ander al weg qua iPod gebruikquote:Op maandag 26 februari 2007 23:54 schreef pauld het volgende:
Gave serie. Moet zeggen dat ik 1 ding mis: de i-pod zelf. Groot gedeelte van mijn plezier in de muziek en het uitkiezen van de liedjes zit 'm in dat apparaatje. Breng je die express niet in beeld?
waarom noem je het dan wel : the ipod............ emo rollblaat ding?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:01 schreef Re het volgende:
[..]
die breng ik inderdaad meestal niet in beeld, gaat me in eerste instantie om de emotie, meestal geven de witte draden het een en ander al weg qua iPod gebruik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |