hoe kom je daar dan weer bij?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Iemand is hier door de bliksem geraakt volgens mij![]()
TT denk ikquote:
fotoquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
Iemand is hier door de bliksem geraakt volgens mij![]()
26.5 alweer in Rotterdam.. Wat het zonnetje al niet kan doen met heet weer :S
quote:
Die bui net langs de grens valt erg mee hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:57 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
![]()
Oeh die bui boven de noordzee is ook prettig geactiveerd. Waren de overblijfsels van die onwweersbui in Rotterdam vanmorgen.
Dat ding boven Duitsland is ook een mooie (kut-Duitsers weer he! Mazzelpikken. Alhoewel ik niet per se wil ruien meet hun temperaturen nu)
Brrrr wat koud zegquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:01 schreef aloa het volgende:
Nu zo rond de 25 graden.
Onweer is onweer enm ik kijk alleen naaar radarbneelden, dus ja.. Maar goed, dat ding kan evengoed activeren...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die bui net langs de grens valt erg mee hoor
wees blij dat je hier mniet zit...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Maar wl slechts 27.7.. Wat een genot! Twee graden koeler! Aaaaah!![]()
Zo warm, dat ik m'n PC maar open geschroefd heb, na bijna te verbranden aan de zijkant.quote:
Jij zit niet eens in de stad zelfquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Maar wl slechts 27.7.. Wat een genot! Twee graden koeler! Aaaaah!![]()
Ik zie niets op de radar hoor.... Volgens mij gaat die pluk vanuit Duitsland rechstreeks Gelderland in en niet Brabant.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:32 schreef hellmondunited het volgende:
er komt wat richting zuid oost brabant![]()
Vanuit Limburg komt het een en ander brabant in trekken binnen een uurtjequote:Op woensdag 5 juli 2006 16:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zie niets op de radar hoor.... Volgens mij gaat die pluk vanuit Duitsland rechstreeks Gelderland in en niet Brabant.
Sterker nog, toen ik dat schreef zat ik in de airco.. Ik zit inmiddels alweer thuisquote:
Wind? Welke wind?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:01 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Sterker nog, toen ik dat schreef zat ik in de airco.. Ik zit inmiddels alweer thuis
Maareuh, die wind buiten is echt fantastisch aangenaam!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:08 schreef DemonRage het volgende:
De vogels zitten ook te puffen... als ze ergens zitten hebben ze hun bek open staan om te ventileren.
De thermostaat hier geef 30 rond aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:47 schreef Oldbie het volgende:
DIe weerprofeten van tegenwoordig zijn wel prutsers he? Beloven regen en onweer en nu blijkt alles niet waar te zijn. Ben ik even blij dat ik mijn zonwering toch maar naar beneden heb gedaan vanmorgen....
Zijn hier nog amateur weerprofeten die kunnen voorspellen wanneer er in Emmeloord (Flevoland) wat verkoeling komt? Het is inmiddels 28 graden in mijn huiskamer en dat vind Oldbie nogal warm
Jij wel geluksvogelquote:
Shut up, in Papendrecht moest ik mijn rok vasthouden om niet in mijn onderbroek te staan.. Dat jij nou midden in de stad woontquote:
Ze hebben onweer voorspelt vandaag en die is er ook geweest.. Ze hebben regen voorspelt en ook dat is er geweest. Het is alleen niet een tweede zondevloed nee.. Ze hebben immers ook voorspelt dat het 33 graden zou worden in het noorden van het land en dat gaat niet als het dondert en bliksemt. Daarnaast is de dag nog niet voorbij..quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:47 schreef Oldbie het volgende:
DIe weerprofeten van tegenwoordig zijn wel prutsers he? Beloven regen en onweer en nu blijkt alles niet waar te zijn. Ben ik even blij dat ik mijn zonwering toch maar naar beneden heb gedaan vanmorgen....
Zijn hier nog amateur weerprofeten die kunnen voorspellen wanneer er in Emmeloord (Flevoland) wat verkoeling komt? Het is inmiddels 28 graden in mijn huiskamer en dat vind Oldbie nogal warm
Onderbroek... Nee dus... Gewoon een rok met té veel stof ala Marylin Monroe... Nee geen pics... En nu ontopic.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:36 schreef highway101 het volgende:
Kilt?
pics?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Onderbroek... Nee dus... Gewoon een rok met té veel stof ala Marylin Monroe... Nee geen pics... En nu ontopic.![]()
Daar ben ik op dit moment ook niet zo blij meequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Shut up, in Papendrecht moest ik mijn rok vasthouden om niet in mijn onderbroek te staan.. Dat jij nou midden in de stad woont![]()
ik wil ook, regen en onweer en afkoelen en morgen weer zon en 25 graden maxquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:51 schreef -skippybal- het volgende:
Net over de grens in West-Duitsland is er wel veel onweer.
http://www.mouse-music.com/boltek/index_de.php
*Zucht![]()
Vandaag zou een rare tussenbeide dag worden. Dat hebben ze lekker een dag vooruit geschoven. Die prutsers kunnen blijkbaar geen weerkaart lezen.... Ik krijg aardig genoeg van dit weer. Doe mij maar een lekkere 25 graden...zonnetje....briesje. Maar nee, we wonen in nederland inderdaad. Land van extremen. Of regen en hagel en een temperatuur van 19 graden, of windstil en broeierig heet en 34 graden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ze hebben onweer voorspelt vandaag en die is er ook geweest.. Ze hebben regen voorspelt en ook dat is er geweest. Het is alleen niet een tweede zondevloed nee.. Ze hebben immers ook voorspelt dat het 33 graden zou worden in het noorden van het land en dat gaat niet als het dondert en bliksemt. Daarnaast is de dag nog niet voorbij..
Je moet de weersvoorspellingen niet zó letterlijk nemen.. Dat gaat niet, we wonen in Nederland, remember?!
Vrijdag is het sowieso koeler.. Morgen wordt een rare tussenbeide en vochtige dag.
Daar heb ik met de profi weerberichten niets van gemerkt hoor..quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vandaag zou een rare tussenbeide dag worden. Dat hebben ze lekker een dag vooruit geschoven. Die prutsers kunnen blijkbaar geen weerkaart lezen....
flitst het daar ook, of is er alleen regen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het regengebiedje dat ten oosten van Maastricht langstrekt is wel hier te ruiken en duidelijk te zien.
profiquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Daar heb ik met de profi weerberichten niets van gemerkt hoor..
@Demonrage; dan slaap ik....![]()
Ik hoor net een onweersklapquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
flitst het daar ook, of is er alleen regen?
Jep! Hoor wat gerommel en het lijkt alsof het in de verte ook flink regent, maar dat kan ik niet helemaal goed zienquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef Againzender het volgende:
en er ontstaat een buitje ten zuidzuidwesten van Eindhoven.
het is inderdaad een heel klein, maar erg fel buitje! Flink donkere echo op de radar en aardig wat ontladingen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:51 schreef hellmondunited het volgende:
hmm één nadeel.. volgens mij zal ik hier niks van regen krijgen.. die bui lag al een hele tijd aan de achterkant van mijn huis zich te ontwikkelen.. is zich heel langzaam gaan ontwikkelen en nu die voorbij is, wordt ie pas actief..
of de wind is gaan draaien..
Ik ben in ieder geval stront jaloers want in de verte regent het echt ontzettend hard!
aha, dat zie ik dus op de radarquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef Party_P het volgende:
Beetje mamatus achtige wolken ten oosten van apeldoorn. En natuurlijk trekt het weer langs apeldoorn heen. dit keer het oosten
vanaf welke flat is die foto gemaakt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:58 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Uitzicht over Eindhoven (die bui)... van weerwoord.be geplukt.
Danku!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:03 schreef TommyGun het volgende:
Zie ook deze webcam van Eindhoven, staat op stad huis plein:
http://robocam.eindhoven.nl/view/index.shtml
@ hellmondunited; dat is dus deze. Kies 'brugke' om die wolk te zien
Echt zware deel lijkt stil te hangen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef DemonRage het volgende:
Gerommel nog steeds hoorbaar... de bui trekt rustig ten westen langs Eindhoven naar het noorden. Eigenlijk is het heel jammer dat het nog niet donker is, want het zou anders prachtig weerlicht opleveren.
Pics!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:14 schreef Bensel het volgende:
hmm.. zit een soort van wolkenmuur voor deze bui, best indrukwekkend...
sorry, heb geen digitale fototoestel.. lijkt wel heel apart, zitten een aantal aparte 'vegen', overgangen in de lucht (kweet niet hoe ik het moet omschrijven)quote:
Komt er toch nog iets van.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:03 schreef Bensel het volgende:
Grote bui trekt oost-groningen binnen, zie ook buienradar.nl.. zie hier vanuit het raam een steeds donker wordende lucht.. kan een leuk buitje worden
Ik denk dat je een shelfcloud bedoelt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:18 schreef Bensel het volgende:
[..]
sorry, heb geen digitale fototoestel.. lijkt wel heel apart, zitten een aantal aparte 'vegen', overgangen in de lucht (kweet niet hoe ik het moet omschrijven)
dacht ik ook. zou mij ook niets verbazen als je die echo's ziet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk dat je een shelfcloud bedoelt.
nee, geen shelfcloud, die heb ik een aantal jaar geleden rond deze tijd meegemaakt, dit was iets minder indrukwekkend. Maar leek er wel wat op. nu ziet ik een soort niemandsgebied, geen onweer, redelijk lichte lucht, en een donkere lucht met flitsen die nog moet komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk dat je een shelfcloud bedoelt.
Een beetje regen isnie misquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef unstoppablemark het volgende:
Veendam krijgt de volle laag:D
Jammerquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:51 schreef DemonRage het volgende:
Hier droog... het buitje "trok" ten westen van Eindhoven heel langzaam naar het noorden, maar kwam niet ver. Is inmiddels weer in elkaar gezakt.
Btw... lol @
[afbeelding]
De bui bracht wel wat wind.
Same herequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:11 schreef Zowy het volgende:
Nog steeds geen regen of onweer in Assen, maar wel een koelere wind.
Alle ramen en deuren tegen elkaar opengezet![]()
Hier nog niets te zien wat in die richting wijst. Het is hier in de huiskamer echter wel warmer dan gisteren. (30.5 nu nog)quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Toch moet er nog wat nieuws ontstaan in het zuiden. De wolken zijn alweer verticaal aan het opbouwen.
Het is daar aardig tekeer gegaan.quote:Doden door noodweer Frankrijk
PARIJS - Noodweer in Frankrijk heeft woensdag aan zeker twee mensen het leven gekost. Twee bouwvakkers werden vlakbij het Zuid-Franse Aurillac door bliksem getroffen en gedood.
In verscheidene delen van Frankrijk hebben hagel, windvlagen en zware regenval schade aangericht en wateroverlast veroorzaakt. Honderdduizenden Fransen zaten in de nacht van dinsdag op woensdag enige tijd zonder stroom.
mijn zus heeft een paar dagen terug deuken in de auto overgehouden aan een onweersbui in Frankrijk. Het is daar de laatste week wel vaker raak met zware buien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is daar aardig tekeer gegaan.
bron: de Telegraaf
ik hoop het.... op dit moment lijkt de activiteit er een beetje uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Toch moet er nog wat nieuws ontstaan in het zuiden. De wolken zijn alweer verticaal aan het opbouwen.
is altijd erg leuk ja door het onverwachtequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:25 schreef DemonRage het volgende:
Soms kan na middernacht opeens weer gaan opleven, zodat je rond een uur of 2 opeens aangenaam verrast wordt door een onweersbui.
Ik wil ooooookquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:24 schreef Jalu het volgende:
De fut is er in de Gronings/Drentse bui ook uit. Na 1,5 mm regen en een echt stevige donderklap is het hier alweer zo'n beetje droog, miezert nog een beetje. Wel is de temperatuur gezakt tot 22,9 graden.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Lekker weertje hierzo![]()
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
Wowquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
Damnquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
Heel nicequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
hoelang heb je met je camera voor het raam gezeten gek!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
Niet zo heel erg lang hoor, ging hier behoorlijk tekeer. (Drenthe)quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef Mastertje het volgende:
[..]
hoelang heb je met je camera voor het raam gezeten gek!
Waar? *zucht*quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef Skwish het volgende:
Begin hier al aardig hard te regenen. Heerlijk die regenlucht in de zomer![]()
Klopt aambeeld mooi te zien vanuit Nijmegen. Heb een aantal mooie flitsen gezien in de top van de wolk, plus een paar CG's. Nu is het ineens gedaan met de flitsen en is de batterij blijkbaar leegquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:12 schreef Againzender het volgende:
In het midden van het land lijken er nu misschien toch wat kleine buitjes te ontstaan, en nu onweer bij Wageningen
gvd!!! Emmeloord wordt weer overgeslagenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Skwish het volgende:
En nu ook een paar knallen...
Zuid Friesland
Vannacht komt er heus wel wat over Emmeloord. De tent begint nu pas te ontploffen boven Belgie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
gvd!!! Emmeloord wordt weer overgeslagen![]()
Teringland![]()
Hoe zie jij dat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Vannacht komt er heus wel wat over Emmeloord. De tent begint nu pas te ontploffen boven Belgie.
Idd we zijn maar gewoon buiten gebleven! Veel lawaai maar klappen ho maar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:05 schreef DemonRage het volgende:
Hey Speedy... jij hier?
Eindhoven heeft net een schampschot gehad van een onweersbui. Wel gedonder, maar geen neerslag.
Vandaar dat het zo benauwd aan het worden is!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Drugshond het volgende:
Volgens de voorspelling van de ZDF zou het hier in EHV rond een uur of 04:00-05:00 moeten klappen..
Hier gaat het in de ochtend plensenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Drugshond het volgende:
Volgens de voorspelling van de ZDF zou het hier in EHV rond een uur of 04:00-05:00 moeten klappen..
noord limburg ook, zonnetje breekt net door, verder plakkerigquote:
daar trekt dan ook nog een restant van een bui overquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Party_P het volgende:
Als je kijkt naar knmi actuele temperaturen is het niet eens zo heel warm, alleen die verdomde luchtvochtigheid
In friesland is die zelfs 95%![]()
volgens mij was dat ten NO van Zwolle. Ik zag het ook aardig weerlichten op de terugweg van een concert in Hardenberg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:21 schreef i2Them2 het volgende:
Gister niet veel regen gehad, 0,5mm. Wel onweer 25 km van mij vandaan, rond 23:30:
[afbeelding]
Vanochtend eerst bui van 20 minuten en 15mm en later op de ochtend nog wat buien. Totaal vandaag 24mm.
volgens mij is het er al zo'n beetje ;Pquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef unstoppablemark het volgende:
www.buienradar.nl Veendam gaat er aan om 2 uur
Het is echt superbenauwd nu hier, maar lijkt erop dat de buien de stad net niet gaan raken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:18 schreef clauwheee het volgende:
We hebben hier in stad Groningen uiteindelijk, op drie druppeltjes na, niks gehad. Het is nu wel beter dan gisteren, maar een verfrissende regenbui sla ik niet af, zeg maar
Trekken toch alleen maar over het ZO.. Niets om wakker van te liggen voor het westen..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef Againzender het volgende:
In Belgie lijken nu buien te gaan ontstaan, misschien komt het nu dan eens op gang!
Klopt die buien trokken van Zwolle richting Heerenveen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
volgens mij was dat ten NO van Zwolle. Ik zag het ook aardig weerlichten op de terugweg van een concert in Hardenberg.
Wij liggen wel wakker van die kleffe warmtequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Trekken toch alleen maar over het ZO.. Niets om wakker van te liggen voor het westen..
Oh sorry.. Ja ik slaap gewoon 's nachts, ookal is het 30 graden binnen. Dat heb ik de afgelopen dagen wel bewezenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij liggen wel wakker van die kleffe warmte![]()
ik slaap ook prima, alleen ligt er iemand naast mij die er een stuk minder goed tegen kanquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ja ik slaap gewoon 's nachts, ookal is het 30 graden binnen. Dat heb ik de afgelopen dagen wel bewezen![]()
Mijn excuus...
en 't lijkt wel steeds benauwder te wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:02 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rotterdam alleen maar benauwd, benauwd en benauwd.
Getverdegetver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |