noord limburg ook, zonnetje breekt net door, verder plakkerigquote:
daar trekt dan ook nog een restant van een bui overquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Party_P het volgende:
Als je kijkt naar knmi actuele temperaturen is het niet eens zo heel warm, alleen die verdomde luchtvochtigheid
In friesland is die zelfs 95%![]()
volgens mij was dat ten NO van Zwolle. Ik zag het ook aardig weerlichten op de terugweg van een concert in Hardenberg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:21 schreef i2Them2 het volgende:
Gister niet veel regen gehad, 0,5mm. Wel onweer 25 km van mij vandaan, rond 23:30:
[afbeelding]
Vanochtend eerst bui van 20 minuten en 15mm en later op de ochtend nog wat buien. Totaal vandaag 24mm.
volgens mij is het er al zo'n beetje ;Pquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:10 schreef unstoppablemark het volgende:
www.buienradar.nl Veendam gaat er aan om 2 uur
Het is echt superbenauwd nu hier, maar lijkt erop dat de buien de stad net niet gaan raken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:18 schreef clauwheee het volgende:
We hebben hier in stad Groningen uiteindelijk, op drie druppeltjes na, niks gehad. Het is nu wel beter dan gisteren, maar een verfrissende regenbui sla ik niet af, zeg maar
Trekken toch alleen maar over het ZO.. Niets om wakker van te liggen voor het westen..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:53 schreef Againzender het volgende:
In Belgie lijken nu buien te gaan ontstaan, misschien komt het nu dan eens op gang!
Klopt die buien trokken van Zwolle richting Heerenveen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
volgens mij was dat ten NO van Zwolle. Ik zag het ook aardig weerlichten op de terugweg van een concert in Hardenberg.
Wij liggen wel wakker van die kleffe warmtequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Trekken toch alleen maar over het ZO.. Niets om wakker van te liggen voor het westen..
Oh sorry.. Ja ik slaap gewoon 's nachts, ookal is het 30 graden binnen. Dat heb ik de afgelopen dagen wel bewezenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij liggen wel wakker van die kleffe warmte![]()
ik slaap ook prima, alleen ligt er iemand naast mij die er een stuk minder goed tegen kanquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ja ik slaap gewoon 's nachts, ookal is het 30 graden binnen. Dat heb ik de afgelopen dagen wel bewezen![]()
Mijn excuus...
en 't lijkt wel steeds benauwder te wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:02 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rotterdam alleen maar benauwd, benauwd en benauwd.
Getverdegetver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |