Klopt die buien trokken van Zwolle richting Heerenveen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
volgens mij was dat ten NO van Zwolle. Ik zag het ook aardig weerlichten op de terugweg van een concert in Hardenberg.
Wij liggen wel wakker van die kleffe warmtequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Trekken toch alleen maar over het ZO.. Niets om wakker van te liggen voor het westen..
Oh sorry.. Ja ik slaap gewoon 's nachts, ookal is het 30 graden binnen. Dat heb ik de afgelopen dagen wel bewezenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij liggen wel wakker van die kleffe warmte![]()
ik slaap ook prima, alleen ligt er iemand naast mij die er een stuk minder goed tegen kanquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:21 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ja ik slaap gewoon 's nachts, ookal is het 30 graden binnen. Dat heb ik de afgelopen dagen wel bewezen![]()
Mijn excuus...
en 't lijkt wel steeds benauwder te wordenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:02 schreef Captain_Chaos het volgende:
Rotterdam alleen maar benauwd, benauwd en benauwd.
Getverdegetver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |