Daar heb ik met de profi weerberichten niets van gemerkt hoor..quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:41 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Vandaag zou een rare tussenbeide dag worden. Dat hebben ze lekker een dag vooruit geschoven. Die prutsers kunnen blijkbaar geen weerkaart lezen....
flitst het daar ook, of is er alleen regen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het regengebiedje dat ten oosten van Maastricht langstrekt is wel hier te ruiken en duidelijk te zien.
profiquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Daar heb ik met de profi weerberichten niets van gemerkt hoor..
@Demonrage; dan slaap ik....![]()
Ik hoor net een onweersklapquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
flitst het daar ook, of is er alleen regen?
Jep! Hoor wat gerommel en het lijkt alsof het in de verte ook flink regent, maar dat kan ik niet helemaal goed zienquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef Againzender het volgende:
en er ontstaat een buitje ten zuidzuidwesten van Eindhoven.
het is inderdaad een heel klein, maar erg fel buitje! Flink donkere echo op de radar en aardig wat ontladingen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:51 schreef hellmondunited het volgende:
hmm één nadeel.. volgens mij zal ik hier niks van regen krijgen.. die bui lag al een hele tijd aan de achterkant van mijn huis zich te ontwikkelen.. is zich heel langzaam gaan ontwikkelen en nu die voorbij is, wordt ie pas actief..
of de wind is gaan draaien..
Ik ben in ieder geval stront jaloers want in de verte regent het echt ontzettend hard!
aha, dat zie ik dus op de radarquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef Party_P het volgende:
Beetje mamatus achtige wolken ten oosten van apeldoorn. En natuurlijk trekt het weer langs apeldoorn heen. dit keer het oosten
vanaf welke flat is die foto gemaakt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:58 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Uitzicht over Eindhoven (die bui)... van weerwoord.be geplukt.
Danku!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:03 schreef TommyGun het volgende:
Zie ook deze webcam van Eindhoven, staat op stad huis plein:
http://robocam.eindhoven.nl/view/index.shtml
@ hellmondunited; dat is dus deze. Kies 'brugke' om die wolk te zien
Echt zware deel lijkt stil te hangen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef DemonRage het volgende:
Gerommel nog steeds hoorbaar... de bui trekt rustig ten westen langs Eindhoven naar het noorden. Eigenlijk is het heel jammer dat het nog niet donker is, want het zou anders prachtig weerlicht opleveren.
Pics!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:14 schreef Bensel het volgende:
hmm.. zit een soort van wolkenmuur voor deze bui, best indrukwekkend...
sorry, heb geen digitale fototoestel.. lijkt wel heel apart, zitten een aantal aparte 'vegen', overgangen in de lucht (kweet niet hoe ik het moet omschrijven)quote:
Komt er toch nog iets van.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:03 schreef Bensel het volgende:
Grote bui trekt oost-groningen binnen, zie ook buienradar.nl.. zie hier vanuit het raam een steeds donker wordende lucht.. kan een leuk buitje worden
Ik denk dat je een shelfcloud bedoelt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:18 schreef Bensel het volgende:
[..]
sorry, heb geen digitale fototoestel.. lijkt wel heel apart, zitten een aantal aparte 'vegen', overgangen in de lucht (kweet niet hoe ik het moet omschrijven)
dacht ik ook. zou mij ook niets verbazen als je die echo's ziet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk dat je een shelfcloud bedoelt.
nee, geen shelfcloud, die heb ik een aantal jaar geleden rond deze tijd meegemaakt, dit was iets minder indrukwekkend. Maar leek er wel wat op. nu ziet ik een soort niemandsgebied, geen onweer, redelijk lichte lucht, en een donkere lucht met flitsen die nog moet komenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk dat je een shelfcloud bedoelt.
Een beetje regen isnie misquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef unstoppablemark het volgende:
Veendam krijgt de volle laag:D
Jammerquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:51 schreef DemonRage het volgende:
Hier droog... het buitje "trok" ten westen van Eindhoven heel langzaam naar het noorden, maar kwam niet ver. Is inmiddels weer in elkaar gezakt.
Btw... lol @
[afbeelding]
De bui bracht wel wat wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |