Same herequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:11 schreef Zowy het volgende:
Nog steeds geen regen of onweer in Assen, maar wel een koelere wind.
Alle ramen en deuren tegen elkaar opengezet![]()
Hier nog niets te zien wat in die richting wijst. Het is hier in de huiskamer echter wel warmer dan gisteren. (30.5 nu nog)quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Toch moet er nog wat nieuws ontstaan in het zuiden. De wolken zijn alweer verticaal aan het opbouwen.
Het is daar aardig tekeer gegaan.quote:Doden door noodweer Frankrijk
PARIJS - Noodweer in Frankrijk heeft woensdag aan zeker twee mensen het leven gekost. Twee bouwvakkers werden vlakbij het Zuid-Franse Aurillac door bliksem getroffen en gedood.
In verscheidene delen van Frankrijk hebben hagel, windvlagen en zware regenval schade aangericht en wateroverlast veroorzaakt. Honderdduizenden Fransen zaten in de nacht van dinsdag op woensdag enige tijd zonder stroom.
mijn zus heeft een paar dagen terug deuken in de auto overgehouden aan een onweersbui in Frankrijk. Het is daar de laatste week wel vaker raak met zware buien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is daar aardig tekeer gegaan.
bron: de Telegraaf
ik hoop het.... op dit moment lijkt de activiteit er een beetje uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef Oom_Agent het volgende:
Toch moet er nog wat nieuws ontstaan in het zuiden. De wolken zijn alweer verticaal aan het opbouwen.
is altijd erg leuk ja door het onverwachtequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:25 schreef DemonRage het volgende:
Soms kan na middernacht opeens weer gaan opleven, zodat je rond een uur of 2 opeens aangenaam verrast wordt door een onweersbui.
Ik wil ooooookquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:24 schreef Jalu het volgende:
De fut is er in de Gronings/Drentse bui ook uit. Na 1,5 mm regen en een echt stevige donderklap is het hier alweer zo'n beetje droog, miezert nog een beetje. Wel is de temperatuur gezakt tot 22,9 graden.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Lekker weertje hierzo![]()
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
Wowquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
Damnquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
Heel nicequote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
hoelang heb je met je camera voor het raam gezeten gek!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
Deze heb ik net gefilmt:
[afbeelding]
Niet zo heel erg lang hoor, ging hier behoorlijk tekeer. (Drenthe)quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef Mastertje het volgende:
[..]
hoelang heb je met je camera voor het raam gezeten gek!
Waar? *zucht*quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef Skwish het volgende:
Begin hier al aardig hard te regenen. Heerlijk die regenlucht in de zomer![]()
Klopt aambeeld mooi te zien vanuit Nijmegen. Heb een aantal mooie flitsen gezien in de top van de wolk, plus een paar CG's. Nu is het ineens gedaan met de flitsen en is de batterij blijkbaar leegquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:12 schreef Againzender het volgende:
In het midden van het land lijken er nu misschien toch wat kleine buitjes te ontstaan, en nu onweer bij Wageningen
gvd!!! Emmeloord wordt weer overgeslagenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Skwish het volgende:
En nu ook een paar knallen...
Zuid Friesland
Vannacht komt er heus wel wat over Emmeloord. De tent begint nu pas te ontploffen boven Belgie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef Oldbie het volgende:
[..]
gvd!!! Emmeloord wordt weer overgeslagen![]()
Teringland![]()
Hoe zie jij dat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef Oom_Agent het volgende:
Vannacht komt er heus wel wat over Emmeloord. De tent begint nu pas te ontploffen boven Belgie.
Idd we zijn maar gewoon buiten gebleven! Veel lawaai maar klappen ho maar.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:05 schreef DemonRage het volgende:
Hey Speedy... jij hier?
Eindhoven heeft net een schampschot gehad van een onweersbui. Wel gedonder, maar geen neerslag.
Vandaar dat het zo benauwd aan het worden is!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Drugshond het volgende:
Volgens de voorspelling van de ZDF zou het hier in EHV rond een uur of 04:00-05:00 moeten klappen..
Hier gaat het in de ochtend plensenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Drugshond het volgende:
Volgens de voorspelling van de ZDF zou het hier in EHV rond een uur of 04:00-05:00 moeten klappen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |