Waar blijft uw foto?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
Het valt me opeens op dat mijn usericon naast dat lekkere kontje van Dave staat![]()
Maar als je nagaat dat een volwassen vent met zn kontje aan t draaien is naast een klein kind, dan is t best verontrustend![]()
Kom nou maar gewoon met die fotoquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
Het valt me opeens op dat mijn usericon naast dat lekkere kontje van Dave staat![]()
Maar als je nagaat dat een volwassen vent met zn kontje aan t draaien is naast een klein kind, dan is t best verontrustend![]()
Dat is me nogal een lichaamquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef BB_Koning het volgende:
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.
Een foto van mij, dus nu niet meer zeuren![]()
Leuk lichaam.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef BB_Koning het volgende:
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.
Een foto van mij, dus nu niet meer zeuren![]()
Ik heb geen hoofd. Zo, dat is eruit, nu weet iedereen hetquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef NathaN het volgende:
We missen natuurlijk wel een hoofd bij die foto....
Waar steek je dan die sigaar in, die je elke keer toevoegt aan je posts?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofd. Zo, dat is eruit, nu weet iedereen het![]()
Nu, dit was een kleintje, en een héle mooie: beetje turqois - lichtblauwquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:59 schreef NathaN het volgende:
Op Kreta moest ik geregeld libelles (flinke!) ontwijken als ze kamikaze-aanvallen op het zwembad uitvoerden. Zwaluwen trouwens ook...
Seks is vies en masturbatie is een zondequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar steek je dan die sigaar in, die je elke keer toevoegt aan je posts?
Of wil ik dat misschien niet eens weten![]()
?
Mietjuh!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb geen hoofd. Zo, dat is eruit, nu weet iedereen het![]()
In z'n luchtpijpquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Of wil ik dat misschien niet eens weten![]()
?
Dus je doet aan allebei?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:04 schreef BB_Koning het volgende:
Seks is vies en masturbatie is een zonde![]()
ik wist niet dat Goodlife van Davidoff zo lang bleef hangenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Er vloog hier net een prachtige turqoise libel langs
En af en toe ruik ik een vleugje lavendel en wilde roos uit de tuin
Nou, dan wordt het er tenminste nog eens gezellig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is ook een zonde, jullie gaan allemaal naar de hel![]()
Hou je een plekje voor me warm, dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef BB_Koning het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist niet dat Goodlife van Davidoff zo lang bleef hangen![]()
Maar de volgende keer zal ik wel Dark Blue van Boss opdoen hoor![]()
Komen we daar elkaar weer gewoon tegen, en dan zien we dat hoofd van je daar alsnogquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BB_Koning gaat ons zo verblijden door ons zijn hoofd te laten zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef Sunjammer het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden?
Dream on.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
BB_Koning gaat ons zo verblijden door ons zijn hoofd te laten zien.
Dat is wel een extreme kwelling, zelfs voor de hel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Stroekie het volgende:
Komen we daar elkaar weer gewoon tegen, en dan zien we dat hoofd van je daar alsnog![]()
Ik mag niet slapen op m'n werk...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:14 schreef Sunjammer het volgende:
Dream on.
Whoohoo! Welke lichaamsdelen mogen we nog meer verwachten?quote:
volgens mij wil hij best nog wel vaker z'n brede borstkas laten zienquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Whoohoo! Welke lichaamsdelen mogen we nog meer verwachten?
Ik vond je meer een Margriet dan Libelle type hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben ook een libelle. En Vanessa Paradis. En een zonnestraal.
Meuuuuh.
't Is een aangename om naar te kijken, ja...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:54 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij wil hij best nog wel vaker z'n brede borstkas laten zien![]()
meneer traint niet voor niets zo hard
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:15 schreef Stroekie het volgende:
Ik vond je meer een Margriet dan Libelle type hoor![]()
Blijkbaar... droom je al in het Amerikaans?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
Ik heb de meest maffe dromen gehad vannacht/vanochtend, over undercover politieagenten die de afslag naar Amersfoort misten en in een kettingbotsing terecht kwamen, inclusief voice over, over met een paar familieleden/kennissen getransporteerd worden naar de middeleeuwen en ik per se een schone boxer en mijn knuffel mee wilde nemen, over een bezoekje aan vrienden van mijn ouders, waar ik mijn eigen WC pot had meegenomen, over een ensemblelid uti Sweet Charity die mij eens haarfijn uit de doeken ging doen wat hij met een gozer met een lange blonde vlecht had uitgespookt, en vooral waar...
Ik had het knap druk
Soms wel. Vooral als ik over Brad droom, dan gaat het allemaal in het Engelsquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:47 schreef Weemz het volgende:
[..]
Blijkbaar... droom je al in het Amerikaans?
Wordt het dan ook ondertiteld?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef wonderer het volgende:
Soms wel. Vooral als ik over Brad droom, dan gaat het allemaal in het Engels
Meestal niet. Ik heb wel eens met ondertiteling gedroomd, maar dat was gewoon in het Nederlands, geloof ik. Net als Baantjer in Belgie.quote:
Als je dat al eew vindt...quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:30 schreef NathaN het volgende:
Je droomt van Baantjer? Ieuw!
Waar ga je niet heen, dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef davidov het volgende:
Stel he...je trein gaat om 5:58 in de ochtend dus je moet om 5 uur op... enne...je hebt een reistijd van 6.5 uur, waarvan 2 a 3x overstappen...stel dat dat zo was he, zeg dus niet dat het zo IS... ennuhm je maakt met dit weer toch thuis verschrikkelijke slechte nachten...Dan vraag ik mij af he...
Zouden jullie in zo'n geval de dag ervoor de nacht doorhalen of er om 12 uur proberen in te duiken?
Ik ga niet nog eventjes snel mn vereniging achterna naar de ardennen voor een paar dagenquote:
Tja, als je niet achter een vereniging aangaat, zal het waarschijnlijk niet niet komen van slapen daar. Dus dan kun je beter een beetje uitgeslapen proberen te zijn als je niet gaat. Nietwaar?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:05 schreef davidov het volgende:
Ik ga niet nog eventjes snel mn vereniging achterna naar de ardennen voor een paar dagen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, als je niet achter een vereniging aangaat, zal het waarschijnlijk niet niet komen van slapen daar. Dus dan kun je beter een beetje uitgeslapen proberen te zijn als je niet gaat. Nietwaar?
Haring, kibbeling, zalm, hollandsche garnalen, paling, tonijnquote:
Het gaat om het niet niet slapen DAAR, dus de dubbele ontkenning is gewoon terecht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:14 schreef davidov het volgende:![]()
![]()
Alleen jammer van je dubbele ontkenning bij het "niet niet" komen van slapen waardoor de hele argumentatie in elkaar valt maar ok
Ja ik denk dat ik er voor het eerst sinds mensheugenis er eens vroeg in duik vannacht
(lees bij mensheugenis bedoel ik dat van mij, en bij vroeg bedoel ik voor 2en)
ALlemaal lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Haring, kibbeling, zalm, hollandsche garnalen, paling, tonijn
Mosselen
Als je zoveel van vis houdt, kun je geen homo zijn.quote:
Dan ben ik misschien misluktquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je zoveel van vis houdt, kun je geen homo zijn.
Als je zegt dat het daar niet niet van slapen zal komen, zeg je dus dat het daar wel van slapen zal komen....quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het gaat om het niet niet slapen DAAR, dus de dubbele ontkenning is gewoon terecht.
hetgeen klopt als je niet gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef davidov het volgende:
Als je zegt dat het daar niet niet van slapen zal komen, zeg je dus dat het daar wel van slapen zal komen....
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:28 schreef davidov het volgende:
Vis is gewoon verdomde lekker...
Haring...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:28 schreef davidov het volgende:
Vis is gewoon verdomde lekker...nouja meeste dan
lolquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:42 schreef davidov het volgende:
lol
Die lijkt me op zich ook wel lachen...quote:
Alles nat binnen vanwege de vochtige lucht?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou poe.
Die regen vanmiddag, dat was wel lekker. Hup, ramen open
Hier is het gewoon extreem benauwd, zonder regen. Zit zonder shirt nog gigantisch te zweten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou poe.
Die regen vanmiddag, dat was wel lekker. Hup, ramen open
Hier heeft het vanmorgen een uurtje geregend, en vanaf 1 uur scheen de zon weer volop. Weer stik benauwd ook..quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hier is het gewoon extreem benauwd, zonder regen. Zit zonder shirt nog gigantisch te zweten.
Ja uhu. Noem je dat al flirten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
jouw ex heeft met mijn faghag geflirt!
Moet ik dat lezen als dat de regenbui vanochtend uit Eindhoven nooit is aangekomen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*glaasje water nuttigt*
o.a.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik dat lezen als dat de regenbui vanochtend uit Eindhoven nooit is aangekomen ?
Stoute wolken danquote:
Hier zitten er allemaal wolken en huizen voorquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
De atmosfeer is wel alreeds wat koeler, 'k zit hier nu in 'n heerlijk licht koel briesje te kijken naar een vuurrode zonsondergang. Best mooi zo oranje rood icm geel/groen (van het mosterdzaad)
het was dieper dan dat ik lang was, dus ik moest mij drijvende houdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Waxxer het volgende:
In welke bewoordingen, Stroekie?Ga er eens dieper op in??
Finally something we can agree onquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
Oh my god, they killed the topic!!![]()
Southpark is tof![]()
2 op een rij...what are the odds?quote:
Jij doodt dierenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
[..]
2 op een rij...what are the odds?
Schrok me net de pleuris...voelde iets landen op mn nek...ik graai ernaar met mn arm... voel ik een eng beestje![]()
ik sla het er af...is het een lieveheersbeestje en geen smerige mug of mot...
Nu zit hij heel lief al 10 minuten op mn F8 knop zichzelf te ontdoen van een dikke laag stof![]()
(tja dat krijg je als je op mn toetsenbord gaat landen)
Ik eet dieren.quote:
Is 't niet gewoon een liedje van Duran Duran?quote:Op donderdag 6 juli 2006 05:21 schreef markiemark het volgende:
wild boys, is dat net zoiets als trailerpark boys?
Ow... heeft diep, kort, stijl, lijf, links en uit niks met erotiek te makenquote:Op donderdag 6 juli 2006 07:00 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, http://www.gay.nl/artikel.html?artikelid=970 .
Hadden ze eerst ook niet een menu-knop Erotiek ofzo? Zou het de goede kant opgaan nu die knoppen verdwenen zijn?
Je weet maar nooit met gay.nl hequote:
De knop Erotiek zit er nog steeds, hoor...quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:00 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens, http://www.gay.nl/artikel.html?artikelid=970 .
Hadden ze eerst ook niet een menu-knop Erotiek ofzo? Zou het de goede kant opgaan nu die knoppen verdwenen zijn?
quote:
Gewoon spelen dat je gitaar kan spelen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Wat zou ik toch willen dat ik gitaar kon spelen.
Ik moet alleen al bijna een jaar nieuwe snaren kopen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Wat zou ik toch willen dat ik gitaar kon spelen.
Ja, maar de gitaar speelt niet meequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gewoon spelen dat je gitaar kan spelen.
Er staat hier wel een gitaar, maar ik wil niet iets leren, ik wil het kunnenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik moet alleen al bijna een jaar nieuwe snaren kopen...ben nu kampioen luchtgitaar spelen... Maar het is zo weer op te pakken.
En dus ook: zó te leren! Een gitaar koop je voor een appel en een ei, en je leert de akkoorden zo! Gewoon doen dus!
Nou, hop, zet je vingers neer en het komt vanzelfquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er staat hier wel een gitaar, maar ik wil niet iets leren, ik wil het kunnen. (Ik weet het, een verwend streven)
Jaaaaa naja kijk als ik eenmaal bezig ben, bén ik idd een jammer in de sun.quote:
Want het leven duurt maar even?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa naja kijk als ik eenmaal bezig ben, bén ik idd een jammer in de sun.Ja of wie dat dan ook doet, dat is natuurlijk om het even.
Ja zeg dat welquote:
Nou, ik ben al 27 en het leven loopt op rolletjes. Dus ik ben net als een auto: een klassieker.quote:
Vlarp, ik doe de oeeehhh's en de whhaaaahhh's op de achtergrond.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie zingt er?
Vlarp kan heel goed Like I Love You van Justin Timberlakequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Zingen, mannen die zingen
.
Ik wil ook kunnen zingen. Ik zing wel, maar nu moet ik het nog kunnen
.
Ik. Klassiek.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie zingt er?
Waxxer wat doe je....quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:31 schreef Waxxer het volgende:
Over acht dagen ben ik wegvoor twéé weken.
Mja ik zeg het vaak omdat ik het zelf nog niet geloofen hebben jullie ook wat om naar uit te kijken
![]()
Nu, ben nog maar net begonnen, met Händel.quote:
Nou met een brabantse zachte g gaat het niet veel beter hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, ben nog maar net begonnen, met Händel.
Italiaans is best moeilijk voor iemand met een Groningse tongval![]()
Ik ben de Duitse versies maar gaan zingen, stukken makkelijkerquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou met een brabantse zachte g gaat het niet veel beter hoor
Zoveel consessies wenstte de dirigent toen niet te makenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben de Duitse versies maar gaan zingen, stukken makkelijker
Ah joh, ga gewoon de hele nacht door, of waarschuw je werk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Waxxer wat doe je....
Wie moet er nu op mij letten als ik van de Tilburgse kermis terug naar huis ga met de trein dat ik op tijd, en op het juiste station uitstap en niet weer in slaap val en en op een of ander rangeerterrein wakker wordt![]()
![]()
Wat is er gebeurd?!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:01 schreef TehRockstar het volgende:
Rijk gaat op pad naar het pliesiebureau.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, ben nog maar net begonnen, met Händel.
Italiaans is best moeilijk voor iemand met een Groningse tongval![]()
Hij wil een man in uniform? Of hij wil een man in uniform worden, dat kan ook, natuurlijk!quote:
Pssst Händel is Duitsquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zoveel consessies wenstte de dirigent toen niet te maken
hij nam alleen maar genoegen met het origineel
Dus af en toe schrik ik nog wakker met het idee dat ik Il Gitano uit Il Trovatore weer moet doen![]()
of Sappresam uit Aida
quote:***************************************
Enron-oprichter Ken Lay overleden
` Oprichter en oud-topman Kenneth Lay
van het Amerikaanse energiebedrijf
Enron is overleden.De doodsoorzaak zou
een hartaanval zijn.De 64-jarige Lay
werd in mei schuldig bevonden aan een
miljoenenfraude.Hem hing net als topman
Skilling een gevangenisstraf van zeker
25 jaar boven het hoofd.
Na vier jaar onderzoek begon het proces
tegen Lay en Skilling in januari.Bij
het bedrijf was 70 miljard dollar
zoekgeraakt;5000 banen waren verloren
gegaan.De rechters zouden in september
uitspraak doen.
Volgens de jury was Enron door toedoen
van Lay en Skilling ten onder gegaan.
volgens mij moet je nu even naar Peter Koelewijn luisterenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:43 schreef Waxxer het volgende:
En *klik*
Dat is bij mij om de hoekén ik ben daar vlak nadat 't gebeurd is nog voorbij gekomen!
![]()
![]()
M'n hart!!!!![]()
He Erik, die nieuwe avatar van je, staat dat gebouw ook echt in de lichtstad?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben net nar het bos geweest. Daar waren geen schrikeffecten
. Behalve toen ik in een kuil stapte
. Maar daar was ik snel weer van bekomen
.
Het is eigenlijk een tijdelijke oude avatar, en volgens mij staat dit gebouw niet in Eindhoven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
He Erik, die nieuwe avatar van je, staat dat gebouw ook echt in de lichtstad?
Bekijk de code van de H hierzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef NanKing het volgende:
Heren, hoe maak ik een hippe L.![]()
Ik heb webruimte.
Ok ik snap m half volgens mij.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Bekijk de code van de H hierzo
Je gaat door voor 'meest gequote Fok! User' ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe Tha_Erik een opmerking maakte, en daarbij het topic in zijn ban had: Linksplakkers moeten DOOOOOOOOOOOOD
Ik zie het, ik had mijn bril niet opquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihi, hij bedoelde dat iedereen in de ban van zn opmerking was![]()
Daar hebben wij onze H master voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef NanKing het volgende:
Heren, hoe maak ik een hippe L.![]()
Ik heb webruimte.
Dat zal ik doen, want ik zit naar de code te staren maar ik snap er geen jota vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar hebben wij onze H master voor![]()
Neem maar even contact op met Vlarp
Hij wil je daar vast bij helpen
NanKing moeten we nu ook binnenkort niet eens gaan starten met een gezamelijke meet van de 2 reeksen b.v. 24 juli te Tilburg?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat zal ik doen, want ik zit naar de code te staren maar ik snap er geen jota van.
Is het dan Roze maandag?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
NanKing moeten we nu ook binnenkort niet eens gaan starten met een gezamelijke meet van de 2 reeksen b.v. 24 juli te Tilburg?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is het dan Roze maandag?
Dat zouden we idd wel kunnen doen.
We kunnen een topic openen in onz genaamd Roze Meet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
kunnen we gezamelijk een toast uitbrengen op een voorspoedige toekomst van de reeksen en een goede samenwerking.
Is dat die Eindhoven horror movie ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Ang3l het volgende:
A star is born: http://www.imdb.com/name/nm2281416/TMM
kijk en dat vind ik dan ook zo lief aan Ang3lquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Ang3l het volgende:
A star is born: http://www.imdb.com/name/nm2281416/TMM
Nu we er hier even over hebben gepost, en er een aantal mensen vast vanavond of zo wel teruglezen, of anders de tam tam inschakelen zullen onze vaste meet regelaars vast wel de hint vatten en hier een nieuw topic voor starten of verder gaan bij het vorigequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
We kunnen een topic openen in onz genaamd Roze Meet.
En dan kijken hoeveel animo er is?
Uhuquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat die Eindhoven horror movie ?
Kun je mij er niet afphotoshoppen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk en dat vind ik dan ook zo lief aan Ang3l
ik zal aan je denken bij de oscaruitrijkingen
[afbeelding]
Ik heb m'n agenda al dichtgezet op 't werk voor de maandagmiddag en de dinsdagochtendquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
We kunnen een topic openen in onz genaamd Roze Meet.
En dan kijken hoeveel animo er is?
Die week is het nog te vroeg hoor voor de maandafsluitingquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n agenda al dichtgezet op 't werk voor de maandagmiddag en de dinsdagochtend
jij bent juist het mooie aan die fotoquote:
Klopt, maar anders proppen ze er nog steeds afspraken in.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die week is het nog te vroeg hoor voor de maandafsluiting![]()
Ik vind het een lelijke foto...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent juist het mooie aan die foto
beauty and the beast
Augustus, 2 weken vrij, utrecht, be therequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom![]()
Ik heb overigens meer haar om met je vingers in rond te kroelen![]()
Het had negatiever uit kunnen pakken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch fijn dat we elkaar mooi vinden he?
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Augustus, 2 weken vrij, utrecht, be there
Jij had toch geen hoofd?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef BB_Koning het volgende:
Waarom![]()
Ik heb overigens meer haar om met je vingers in rond te kroelen![]()
Dat jullie elkaar niet mooi vondenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe dan?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch fijn dat we elkaar mooi vinden he?
![]()
Dit jongetje lijkt op de drummer van Di-rectquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding]
en ook nog een andere oude bekende
Niet zo negatief, hč? 't Is al warm zat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja vindt in ieder geval IEMAND ons mooi he
Dit jongetje is Kugari-Ken/Cairon, mutsquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit jongetje lijkt op de drummer van Di-rect![]()
nou dan nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neeeeeee, dat is Cairon niet!!!!
()
Welles, cairon + faghagquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neeeeeee, dat is Cairon niet!!!!
()
Ja, de lol was er vanaf. Mijn hoogtepunt was geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Erik... je topic heeft een slotje.
Ja nou ja niet jouw topic qua TS, maar wel JOUW topic.
Neuhquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef Waxxer het volgende:
Fok-fame
Hey Ang3l, ben jij al eens gefokfamed??
Daar is downloaden voor uitgevonden. Of DVD-boxenquote:
Ja, dat meot vandaag ook gebeuren, heb morgen een feestjequote:Op donderdag 6 juli 2006 18:11 schreef HuubTuub het volgende:
Facial scrub?
Nee, dat is stomquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar is downloaden voor uitgevonden. Of DVD-boxen
Geen hoofd hebben is stommerder.quote:
Onder z'n smiley bedoel je...quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Onder z'n piem0l. Als ie staat. BB zelf.
Een BijnaBoy?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef BB_Koning het volgende:
BB is geen jongen en gene meisje, ik ben uniek op de wereld, ik ben een BB![]()
Een beetje zoals deze?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef BB_Koning het volgende:
BB is geen jongen en gene meisje, ik ben uniek op de wereld, ik ben een BB![]()
Hoe zit t met jou, NataN, heb jij echt een oog waar een laserstraal uitkomt, of is de tekening van iemand andersquote:
Dat laatste. Maar ik heb dan weer zo'n linkje hier rechtsboven dat een wat waarachtiger beeld van mijn uiterlijk oplevert. Inclusief hoofd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hoe zit t met jou, NataN, heb jij echt een oog waar een laserstraal uitkomt, of is de tekening van iemand anders![]()
Familie van Jean Grey?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat oog produceert helemaal geen laserstraal! Je bent in de war met zijn "vader". Dit is Nathan Grey, niet Scott Summers!
Gecloned van Scott Summers en Jean Grey. Sort of. Lang verhaal...quote:
Het is me nooit opgevallen dat u een link naar uw website heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar ik heb dan weer zo'n linkje hier rechtsboven dat een wat waarachtiger beeld van mijn uiterlijk oplevert. Inclusief hoofd.
Het is mij wel opgevallen dat jij dat niet hebt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:47 schreef BB_Koning het volgende:
Het is me nooit opgevallen dat u een link naar uw website heeft![]()
en niet bevorderlijk voor de eetlustquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is echt smerig
quote:
jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef HuubTuub het volgende:
Heeft iemand al een topic-report gedaan?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb iets gemist. En ik denk niet dat ik het erg vind.
Ah, dat is niet precies mijn kopje thee.quote:
komen er toch een aantal vragen in mij op:quote:
Met de computer is de "sky the limit".quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
komen er toch een aantal vragen in mij op:
hoe maak je zo iets?
Een of andere zieke geest vond het nodig om van een onfris plaatje, een onfrisse smiley-achtige te makenquote:waarom maak je zoiets
Omdat ze iets duidelijk wilde maken. En deze minder onsmakelijk is dan het origineel.quote:en waarom post je het dan ook nog eens nadat het origineel al is verwijderd?
Ik heb het niet gemaaktquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
komen er toch een aantal vragen in mij op:
hoe maak je zo iets?
Omdat het grappig is, al valt daar natuurlijk over te twistenquote:waarom maak je zoiets
Het is het orgineel niet en Erik vroeg wat hij had gemist.quote:en waarom post je het dan ook nog eens nadat het origineel al is verwijderd?
zie je nou wel dat ik niet de enige ben die zich dat af vraagtquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom.....
Waarom!?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |