Als je dat al eew vindt...quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:30 schreef NathaN het volgende:
Je droomt van Baantjer? Ieuw!
Waar ga je niet heen, dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef davidov het volgende:
Stel he...je trein gaat om 5:58 in de ochtend dus je moet om 5 uur op... enne...je hebt een reistijd van 6.5 uur, waarvan 2 a 3x overstappen...stel dat dat zo was he, zeg dus niet dat het zo IS... ennuhm je maakt met dit weer toch thuis verschrikkelijke slechte nachten...Dan vraag ik mij af he...
Zouden jullie in zo'n geval de dag ervoor de nacht doorhalen of er om 12 uur proberen in te duiken?
Ik ga niet nog eventjes snel mn vereniging achterna naar de ardennen voor een paar dagenquote:
Tja, als je niet achter een vereniging aangaat, zal het waarschijnlijk niet niet komen van slapen daar. Dus dan kun je beter een beetje uitgeslapen proberen te zijn als je niet gaat. Nietwaar?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:05 schreef davidov het volgende:
Ik ga niet nog eventjes snel mn vereniging achterna naar de ardennen voor een paar dagen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, als je niet achter een vereniging aangaat, zal het waarschijnlijk niet niet komen van slapen daar. Dus dan kun je beter een beetje uitgeslapen proberen te zijn als je niet gaat. Nietwaar?
Haring, kibbeling, zalm, hollandsche garnalen, paling, tonijnquote:
Het gaat om het niet niet slapen DAAR, dus de dubbele ontkenning is gewoon terecht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:14 schreef davidov het volgende:![]()
![]()
Alleen jammer van je dubbele ontkenning bij het "niet niet" komen van slapen waardoor de hele argumentatie in elkaar valt maar ok
Ja ik denk dat ik er voor het eerst sinds mensheugenis er eens vroeg in duik vannacht
(lees bij mensheugenis bedoel ik dat van mij, en bij vroeg bedoel ik voor 2en)
ALlemaal lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Haring, kibbeling, zalm, hollandsche garnalen, paling, tonijn
Mosselen
Als je zoveel van vis houdt, kun je geen homo zijn.quote:
Dan ben ik misschien misluktquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je zoveel van vis houdt, kun je geen homo zijn.
Als je zegt dat het daar niet niet van slapen zal komen, zeg je dus dat het daar wel van slapen zal komen....quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het gaat om het niet niet slapen DAAR, dus de dubbele ontkenning is gewoon terecht.
hetgeen klopt als je niet gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef davidov het volgende:
Als je zegt dat het daar niet niet van slapen zal komen, zeg je dus dat het daar wel van slapen zal komen....
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:28 schreef davidov het volgende:
Vis is gewoon verdomde lekker...
Haring...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:28 schreef davidov het volgende:
Vis is gewoon verdomde lekker...nouja meeste dan
lolquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:42 schreef davidov het volgende:
lol
Die lijkt me op zich ook wel lachen...quote:
Alles nat binnen vanwege de vochtige lucht?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou poe.
Die regen vanmiddag, dat was wel lekker. Hup, ramen open
Hier is het gewoon extreem benauwd, zonder regen. Zit zonder shirt nog gigantisch te zweten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou poe.
Die regen vanmiddag, dat was wel lekker. Hup, ramen open
Hier heeft het vanmorgen een uurtje geregend, en vanaf 1 uur scheen de zon weer volop. Weer stik benauwd ook..quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hier is het gewoon extreem benauwd, zonder regen. Zit zonder shirt nog gigantisch te zweten.
Ja uhu. Noem je dat al flirten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
jouw ex heeft met mijn faghag geflirt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |