Ik zie het, ik had mijn bril niet opquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
hihi, hij bedoelde dat iedereen in de ban van zn opmerking was![]()
Daar hebben wij onze H master voorquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef NanKing het volgende:
Heren, hoe maak ik een hippe L.![]()
Ik heb webruimte.
Dat zal ik doen, want ik zit naar de code te staren maar ik snap er geen jota vanquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar hebben wij onze H master voor![]()
Neem maar even contact op met Vlarp
Hij wil je daar vast bij helpen
NanKing moeten we nu ook binnenkort niet eens gaan starten met een gezamelijke meet van de 2 reeksen b.v. 24 juli te Tilburg?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat zal ik doen, want ik zit naar de code te staren maar ik snap er geen jota van.
Is het dan Roze maandag?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
NanKing moeten we nu ook binnenkort niet eens gaan starten met een gezamelijke meet van de 2 reeksen b.v. 24 juli te Tilburg?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Is het dan Roze maandag?
Dat zouden we idd wel kunnen doen.
We kunnen een topic openen in onz genaamd Roze Meet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
kunnen we gezamelijk een toast uitbrengen op een voorspoedige toekomst van de reeksen en een goede samenwerking.
Is dat die Eindhoven horror movie ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Ang3l het volgende:
A star is born: http://www.imdb.com/name/nm2281416/TMM
kijk en dat vind ik dan ook zo lief aan Ang3lquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:37 schreef Ang3l het volgende:
A star is born: http://www.imdb.com/name/nm2281416/TMM
Nu we er hier even over hebben gepost, en er een aantal mensen vast vanavond of zo wel teruglezen, of anders de tam tam inschakelen zullen onze vaste meet regelaars vast wel de hint vatten en hier een nieuw topic voor starten of verder gaan bij het vorigequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
We kunnen een topic openen in onz genaamd Roze Meet.
En dan kijken hoeveel animo er is?
Uhuquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat die Eindhoven horror movie ?
Kun je mij er niet afphotoshoppen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk en dat vind ik dan ook zo lief aan Ang3l
ik zal aan je denken bij de oscaruitrijkingen
[afbeelding]
Ik heb m'n agenda al dichtgezet op 't werk voor de maandagmiddag en de dinsdagochtendquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
We kunnen een topic openen in onz genaamd Roze Meet.
En dan kijken hoeveel animo er is?
Die week is het nog te vroeg hoor voor de maandafsluitingquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb m'n agenda al dichtgezet op 't werk voor de maandagmiddag en de dinsdagochtend
jij bent juist het mooie aan die fotoquote:
Klopt, maar anders proppen ze er nog steeds afspraken in.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die week is het nog te vroeg hoor voor de maandafsluiting![]()
Ik vind het een lelijke foto...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent juist het mooie aan die foto
beauty and the beast
Augustus, 2 weken vrij, utrecht, be therequote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Waarom![]()
Ik heb overigens meer haar om met je vingers in rond te kroelen![]()
Het had negatiever uit kunnen pakken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch fijn dat we elkaar mooi vinden he?
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Augustus, 2 weken vrij, utrecht, be there
Jij had toch geen hoofd?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef BB_Koning het volgende:
Waarom![]()
Ik heb overigens meer haar om met je vingers in rond te kroelen![]()
Dat jullie elkaar niet mooi vondenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
hoe dan?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch fijn dat we elkaar mooi vinden he?
![]()
Dit jongetje lijkt op de drummer van Di-rectquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[afbeelding]
en ook nog een andere oude bekende
Niet zo negatief, hè? 't Is al warm zat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja vindt in ieder geval IEMAND ons mooi he
Dit jongetje is Kugari-Ken/Cairon, mutsquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit jongetje lijkt op de drummer van Di-rect![]()
nou dan nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neeeeeee, dat is Cairon niet!!!!
()
Welles, cairon + faghagquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Neeeeeee, dat is Cairon niet!!!!
()
Ja, de lol was er vanaf. Mijn hoogtepunt was geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Erik... je topic heeft een slotje.
Ja nou ja niet jouw topic qua TS, maar wel JOUW topic.
Neuhquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef Waxxer het volgende:
Fok-fame
Hey Ang3l, ben jij al eens gefokfamed??
Daar is downloaden voor uitgevonden. Of DVD-boxenquote:
Ja, dat meot vandaag ook gebeuren, heb morgen een feestjequote:Op donderdag 6 juli 2006 18:11 schreef HuubTuub het volgende:
Facial scrub?
Nee, dat is stomquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar is downloaden voor uitgevonden. Of DVD-boxen
Geen hoofd hebben is stommerder.quote:
Onder z'n smiley bedoel je...quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Onder z'n piem0l. Als ie staat. BB zelf.
Een BijnaBoy?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef BB_Koning het volgende:
BB is geen jongen en gene meisje, ik ben uniek op de wereld, ik ben een BB![]()
Een beetje zoals deze?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef BB_Koning het volgende:
BB is geen jongen en gene meisje, ik ben uniek op de wereld, ik ben een BB![]()
Hoe zit t met jou, NataN, heb jij echt een oog waar een laserstraal uitkomt, of is de tekening van iemand andersquote:
Dat laatste. Maar ik heb dan weer zo'n linkje hier rechtsboven dat een wat waarachtiger beeld van mijn uiterlijk oplevert. Inclusief hoofd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hoe zit t met jou, NataN, heb jij echt een oog waar een laserstraal uitkomt, of is de tekening van iemand anders![]()
Familie van Jean Grey?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat oog produceert helemaal geen laserstraal! Je bent in de war met zijn "vader". Dit is Nathan Grey, niet Scott Summers!
Gecloned van Scott Summers en Jean Grey. Sort of. Lang verhaal...quote:
Het is me nooit opgevallen dat u een link naar uw website heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar ik heb dan weer zo'n linkje hier rechtsboven dat een wat waarachtiger beeld van mijn uiterlijk oplevert. Inclusief hoofd.
Het is mij wel opgevallen dat jij dat niet hebt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:47 schreef BB_Koning het volgende:
Het is me nooit opgevallen dat u een link naar uw website heeft![]()
en niet bevorderlijk voor de eetlustquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
dit is echt smerig
quote:
jaquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:25 schreef HuubTuub het volgende:
Heeft iemand al een topic-report gedaan?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb iets gemist. En ik denk niet dat ik het erg vind.
Ah, dat is niet precies mijn kopje thee.quote:
komen er toch een aantal vragen in mij op:quote:
Met de computer is de "sky the limit".quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
komen er toch een aantal vragen in mij op:
hoe maak je zo iets?
Een of andere zieke geest vond het nodig om van een onfris plaatje, een onfrisse smiley-achtige te makenquote:waarom maak je zoiets
Omdat ze iets duidelijk wilde maken. En deze minder onsmakelijk is dan het origineel.quote:en waarom post je het dan ook nog eens nadat het origineel al is verwijderd?
Ik heb het niet gemaaktquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
komen er toch een aantal vragen in mij op:
hoe maak je zo iets?
Omdat het grappig is, al valt daar natuurlijk over te twistenquote:waarom maak je zoiets
Het is het orgineel niet en Erik vroeg wat hij had gemist.quote:en waarom post je het dan ook nog eens nadat het origineel al is verwijderd?
zie je nou wel dat ik niet de enige ben die zich dat af vraagtquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom.....
Waarom!?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |