Ja, de lol was er vanaf. Mijn hoogtepunt was geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Erik... je topic heeft een slotje.
Ja nou ja niet jouw topic qua TS, maar wel JOUW topic.
Neuhquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef Waxxer het volgende:
Fok-fame
Hey Ang3l, ben jij al eens gefokfamed??
Daar is downloaden voor uitgevonden. Of DVD-boxenquote:
Ja, dat meot vandaag ook gebeuren, heb morgen een feestjequote:Op donderdag 6 juli 2006 18:11 schreef HuubTuub het volgende:
Facial scrub?
Nee, dat is stomquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar is downloaden voor uitgevonden. Of DVD-boxen
Geen hoofd hebben is stommerder.quote:
Onder z'n smiley bedoel je...quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Onder z'n piem0l. Als ie staat. BB zelf.
Een BijnaBoy?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef BB_Koning het volgende:
BB is geen jongen en gene meisje, ik ben uniek op de wereld, ik ben een BB![]()
Een beetje zoals deze?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef BB_Koning het volgende:
BB is geen jongen en gene meisje, ik ben uniek op de wereld, ik ben een BB![]()
Hoe zit t met jou, NataN, heb jij echt een oog waar een laserstraal uitkomt, of is de tekening van iemand andersquote:
Dat laatste. Maar ik heb dan weer zo'n linkje hier rechtsboven dat een wat waarachtiger beeld van mijn uiterlijk oplevert. Inclusief hoofd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hoe zit t met jou, NataN, heb jij echt een oog waar een laserstraal uitkomt, of is de tekening van iemand anders![]()
Familie van Jean Grey?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat oog produceert helemaal geen laserstraal! Je bent in de war met zijn "vader". Dit is Nathan Grey, niet Scott Summers!
Gecloned van Scott Summers en Jean Grey. Sort of. Lang verhaal...quote:
Het is me nooit opgevallen dat u een link naar uw website heeftquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat laatste. Maar ik heb dan weer zo'n linkje hier rechtsboven dat een wat waarachtiger beeld van mijn uiterlijk oplevert. Inclusief hoofd.
Het is mij wel opgevallen dat jij dat niet hebt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:47 schreef BB_Koning het volgende:
Het is me nooit opgevallen dat u een link naar uw website heeft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |