Daar is downloaden voor uitgevonden. Of DVD-boxenquote:
Ja, dat meot vandaag ook gebeuren, heb morgen een feestjequote:Op donderdag 6 juli 2006 18:11 schreef HuubTuub het volgende:
Facial scrub?
Nee, dat is stomquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Daar is downloaden voor uitgevonden. Of DVD-boxen
Geen hoofd hebben is stommerder.quote:
Onder z'n smiley bedoel je...quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:22 schreef DennisMoore het volgende:
Onder z'n piem0l. Als ie staat. BB zelf.
Een BijnaBoy?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef BB_Koning het volgende:
BB is geen jongen en gene meisje, ik ben uniek op de wereld, ik ben een BB![]()
Een beetje zoals deze?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef BB_Koning het volgende:
BB is geen jongen en gene meisje, ik ben uniek op de wereld, ik ben een BB![]()
Hoe zit t met jou, NataN, heb jij echt een oog waar een laserstraal uitkomt, of is de tekening van iemand andersquote:
Dat laatste. Maar ik heb dan weer zo'n linkje hier rechtsboven dat een wat waarachtiger beeld van mijn uiterlijk oplevert. Inclusief hoofd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:34 schreef BB_Koning het volgende:
Hoe zit t met jou, NataN, heb jij echt een oog waar een laserstraal uitkomt, of is de tekening van iemand anders![]()
Familie van Jean Grey?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Dat oog produceert helemaal geen laserstraal! Je bent in de war met zijn "vader". Dit is Nathan Grey, niet Scott Summers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |