Waar blijft uw foto?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
Het valt me opeens op dat mijn usericon naast dat lekkere kontje van Dave staat![]()
Maar als je nagaat dat een volwassen vent met zn kontje aan t draaien is naast een klein kind, dan is t best verontrustend![]()
Kom nou maar gewoon met die fotoquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:48 schreef BB_Koning het volgende:
Het valt me opeens op dat mijn usericon naast dat lekkere kontje van Dave staat![]()
Maar als je nagaat dat een volwassen vent met zn kontje aan t draaien is naast een klein kind, dan is t best verontrustend![]()
Dat is me nogal een lichaamquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef BB_Koning het volgende:
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.
Een foto van mij, dus nu niet meer zeuren![]()
Leuk lichaam.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:52 schreef BB_Koning het volgende:
Mannelijke Fok!kers Sexy & Gewaagd #18.
Een foto van mij, dus nu niet meer zeuren![]()
Ik heb geen hoofd. Zo, dat is eruit, nu weet iedereen hetquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef NathaN het volgende:
We missen natuurlijk wel een hoofd bij die foto....
Waar steek je dan die sigaar in, die je elke keer toevoegt aan je posts?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofd. Zo, dat is eruit, nu weet iedereen het![]()
Nu, dit was een kleintje, en een héle mooie: beetje turqois - lichtblauwquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:59 schreef NathaN het volgende:
Op Kreta moest ik geregeld libelles (flinke!) ontwijken als ze kamikaze-aanvallen op het zwembad uitvoerden. Zwaluwen trouwens ook...
Seks is vies en masturbatie is een zondequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar steek je dan die sigaar in, die je elke keer toevoegt aan je posts?
Of wil ik dat misschien niet eens weten![]()
?
Mietjuh!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:01 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb geen hoofd. Zo, dat is eruit, nu weet iedereen het![]()
In z'n luchtpijpquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Of wil ik dat misschien niet eens weten![]()
?
Dus je doet aan allebei?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:04 schreef BB_Koning het volgende:
Seks is vies en masturbatie is een zonde![]()
ik wist niet dat Goodlife van Davidoff zo lang bleef hangenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Er vloog hier net een prachtige turqoise libel langs
En af en toe ruik ik een vleugje lavendel en wilde roos uit de tuin
Nou, dan wordt het er tenminste nog eens gezellig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is ook een zonde, jullie gaan allemaal naar de hel![]()
Hou je een plekje voor me warm, dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef BB_Koning het volgende:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wist niet dat Goodlife van Davidoff zo lang bleef hangen![]()
Maar de volgende keer zal ik wel Dark Blue van Boss opdoen hoor![]()
Komen we daar elkaar weer gewoon tegen, en dan zien we dat hoofd van je daar alsnogquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BB_Koning gaat ons zo verblijden door ons zijn hoofd te laten zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef Sunjammer het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden?
Dream on.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
BB_Koning gaat ons zo verblijden door ons zijn hoofd te laten zien.
Dat is wel een extreme kwelling, zelfs voor de hel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef Stroekie het volgende:
Komen we daar elkaar weer gewoon tegen, en dan zien we dat hoofd van je daar alsnog![]()
Ik mag niet slapen op m'n werk...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:14 schreef Sunjammer het volgende:
Dream on.
Whoohoo! Welke lichaamsdelen mogen we nog meer verwachten?quote:
volgens mij wil hij best nog wel vaker z'n brede borstkas laten zienquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
Whoohoo! Welke lichaamsdelen mogen we nog meer verwachten?
Ik vond je meer een Margriet dan Libelle type hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben ook een libelle. En Vanessa Paradis. En een zonnestraal.
Meuuuuh.
't Is een aangename om naar te kijken, ja...quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:54 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij wil hij best nog wel vaker z'n brede borstkas laten zien![]()
meneer traint niet voor niets zo hard
quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:15 schreef Stroekie het volgende:
Ik vond je meer een Margriet dan Libelle type hoor![]()
Blijkbaar... droom je al in het Amerikaans?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:45 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
Ik heb de meest maffe dromen gehad vannacht/vanochtend, over undercover politieagenten die de afslag naar Amersfoort misten en in een kettingbotsing terecht kwamen, inclusief voice over, over met een paar familieleden/kennissen getransporteerd worden naar de middeleeuwen en ik per se een schone boxer en mijn knuffel mee wilde nemen, over een bezoekje aan vrienden van mijn ouders, waar ik mijn eigen WC pot had meegenomen, over een ensemblelid uti Sweet Charity die mij eens haarfijn uit de doeken ging doen wat hij met een gozer met een lange blonde vlecht had uitgespookt, en vooral waar...
Ik had het knap druk
Soms wel. Vooral als ik over Brad droom, dan gaat het allemaal in het Engelsquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:47 schreef Weemz het volgende:
[..]
Blijkbaar... droom je al in het Amerikaans?
Wordt het dan ook ondertiteld?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:54 schreef wonderer het volgende:
Soms wel. Vooral als ik over Brad droom, dan gaat het allemaal in het Engels
Meestal niet. Ik heb wel eens met ondertiteling gedroomd, maar dat was gewoon in het Nederlands, geloof ik. Net als Baantjer in Belgie.quote:
Als je dat al eew vindt...quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:30 schreef NathaN het volgende:
Je droomt van Baantjer? Ieuw!
Waar ga je niet heen, dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef davidov het volgende:
Stel he...je trein gaat om 5:58 in de ochtend dus je moet om 5 uur op... enne...je hebt een reistijd van 6.5 uur, waarvan 2 a 3x overstappen...stel dat dat zo was he, zeg dus niet dat het zo IS... ennuhm je maakt met dit weer toch thuis verschrikkelijke slechte nachten...Dan vraag ik mij af he...
Zouden jullie in zo'n geval de dag ervoor de nacht doorhalen of er om 12 uur proberen in te duiken?
Ik ga niet nog eventjes snel mn vereniging achterna naar de ardennen voor een paar dagenquote:
Tja, als je niet achter een vereniging aangaat, zal het waarschijnlijk niet niet komen van slapen daar. Dus dan kun je beter een beetje uitgeslapen proberen te zijn als je niet gaat. Nietwaar?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:05 schreef davidov het volgende:
Ik ga niet nog eventjes snel mn vereniging achterna naar de ardennen voor een paar dagen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Tja, als je niet achter een vereniging aangaat, zal het waarschijnlijk niet niet komen van slapen daar. Dus dan kun je beter een beetje uitgeslapen proberen te zijn als je niet gaat. Nietwaar?
Haring, kibbeling, zalm, hollandsche garnalen, paling, tonijnquote:
Het gaat om het niet niet slapen DAAR, dus de dubbele ontkenning is gewoon terecht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:14 schreef davidov het volgende:![]()
![]()
Alleen jammer van je dubbele ontkenning bij het "niet niet" komen van slapen waardoor de hele argumentatie in elkaar valt maar ok
Ja ik denk dat ik er voor het eerst sinds mensheugenis er eens vroeg in duik vannacht
(lees bij mensheugenis bedoel ik dat van mij, en bij vroeg bedoel ik voor 2en)
ALlemaal lekkerquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:15 schreef davidov het volgende:
[..]
Haring, kibbeling, zalm, hollandsche garnalen, paling, tonijn
Mosselen
Als je zoveel van vis houdt, kun je geen homo zijn.quote:
Dan ben ik misschien misluktquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Als je zoveel van vis houdt, kun je geen homo zijn.
Als je zegt dat het daar niet niet van slapen zal komen, zeg je dus dat het daar wel van slapen zal komen....quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Het gaat om het niet niet slapen DAAR, dus de dubbele ontkenning is gewoon terecht.
hetgeen klopt als je niet gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:27 schreef davidov het volgende:
Als je zegt dat het daar niet niet van slapen zal komen, zeg je dus dat het daar wel van slapen zal komen....
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:28 schreef davidov het volgende:
Vis is gewoon verdomde lekker...
Haring...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:28 schreef davidov het volgende:
Vis is gewoon verdomde lekker...nouja meeste dan
lolquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:42 schreef davidov het volgende:
lol
Die lijkt me op zich ook wel lachen...quote:
Alles nat binnen vanwege de vochtige lucht?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou poe.
Die regen vanmiddag, dat was wel lekker. Hup, ramen open
Hier is het gewoon extreem benauwd, zonder regen. Zit zonder shirt nog gigantisch te zweten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou poe.
Die regen vanmiddag, dat was wel lekker. Hup, ramen open
Hier heeft het vanmorgen een uurtje geregend, en vanaf 1 uur scheen de zon weer volop. Weer stik benauwd ook..quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hier is het gewoon extreem benauwd, zonder regen. Zit zonder shirt nog gigantisch te zweten.
Ja uhu. Noem je dat al flirten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
jouw ex heeft met mijn faghag geflirt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |