Moet ik dat lezen als dat de regenbui vanochtend uit Eindhoven nooit is aangekomen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*glaasje water nuttigt*
o.a.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Moet ik dat lezen als dat de regenbui vanochtend uit Eindhoven nooit is aangekomen ?
Stoute wolken danquote:
Hier zitten er allemaal wolken en huizen voorquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
De atmosfeer is wel alreeds wat koeler, 'k zit hier nu in 'n heerlijk licht koel briesje te kijken naar een vuurrode zonsondergang. Best mooi zo oranje rood icm geel/groen (van het mosterdzaad)
het was dieper dan dat ik lang was, dus ik moest mij drijvende houdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Waxxer het volgende:
In welke bewoordingen, Stroekie?Ga er eens dieper op in??
Finally something we can agree onquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
Oh my god, they killed the topic!!![]()
Southpark is tof![]()
2 op een rij...what are the odds?quote:
Jij doodt dierenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:55 schreef davidov het volgende:
[..]
2 op een rij...what are the odds?
Schrok me net de pleuris...voelde iets landen op mn nek...ik graai ernaar met mn arm... voel ik een eng beestje![]()
ik sla het er af...is het een lieveheersbeestje en geen smerige mug of mot...
Nu zit hij heel lief al 10 minuten op mn F8 knop zichzelf te ontdoen van een dikke laag stof![]()
(tja dat krijg je als je op mn toetsenbord gaat landen)
Ik eet dieren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |