Giel Beelen vond ook dat er "iets ontplofte in Nederland" toen ze Het Land Van voor het eerst draaiden..quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:59 schreef Nosh het volgende:
Moet je om 8 uur beginnen met werk, is dit het eerste wat je hoort (omdat muziekliefhebber Giel Beelen dit dé zomerhit vindt)
shownieuwsquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:06 schreef 2609 het volgende:
omg ik zag ze bij shownieuws jah wat een sukkels
Ik ook niet, ik zal vanavond eens kijke anders loop ik dadelijk weer achter de feiten aan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:33 schreef cyberstalker het volgende:
Dit fenomeen heb ik niet mogen meemaken.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:36 schreef Koenholio het volgende:
Dat filmpje.
Na 3 seconden maar weer weggeklikt. Te erg!
Nou neehoor..quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Verschrikkelijk!
Ik kom zelf uit Amsterdam maar dit is toch wel heel erg... Die jongens overdrijven volgens mij ontzettend in dat accent! Ze doen echt hun best om amsterdams te pratenHet klinkt voor geen meter!
Als er iemand een prutser is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:59 schreef Nosh het volgende:
muziekliefhebber Giel Beelen
Het is dat ik dubbel lag en m,n broek vol piste van het lachen, anders had ik ,t ook gelijk weggeklikt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:36 schreef Koenholio het volgende:
Dat filmpje.
Na 3 seconden maar weer weggeklikt. Te erg!
Dat accent is inderdaad ook zo erg, alsof ze Johnny Jordaan nadoen ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Verschrikkelijk!
Ik kom zelf uit Amsterdam maar dit is toch wel heel erg... Die jongens overdrijven volgens mij ontzettend in dat accent! Ze doen echt hun best om amsterdams te pratenHet klinkt voor geen meter!
Ja, zo KLINKT het inderdaad, maar er komen ernstige vermoedens in mij boven als ik dit hoor: NEP!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:16 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nou neehoor..
Dit is echt plat Amsterdams zoals het echt gesproken wordt door sommige Amsterdammers.
Wat hij zegt..pff wat erg zeg..quote:
Hij wil ontslagen worden ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Is Giel boos ofzo, omdat-ie moet invallen vanmiddag? Wraakactie!
Wat een ongelovelijke humorloze zak is hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:36 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Hij wil ontslagen worden ofzoOf hij wil zeker weer een keer in opspraak komen.. meneer komt gewoon aandacht tekort.. de stakker.
Giel Beelen
Precies, ik mag dan melig zijn vandaag maar ik begin het steeds leuker te vinden (de actie, het nummer niet zo).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef Nosh het volgende:
Muzikaal is het verschrikkelijk, maar deze actie is zó ontiegelijk flauw dat het nog iets heeft ook.
ik vind de actie lollig, het nummer vind ik echt 3 x kutquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, ik mag dan melig zijn vandaag maar ik begin het steeds leuker te vinden (de actie, het nummer niet zo).
--> dit is klaagbaakquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:54 schreef SoA-Holic het volgende:
Toppertje!
Dr loopt al een topic over onze helden!
Daar is dit nummer ook al twee middagen gedraaid door Ruud de Wildquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:22 schreef borisz het volgende:
ik heb de radio naar 538 gezet,
En we dansen, springen zijn zo blij.quote:
Nog een heel uur.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef donderopman het volgende:
tot hoe laat moet Giel?
Ben je net te laatquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb hem nu ook op 3fm gezet wil het weleens horen
jawel het is zo slecht dat het leuk is en hoe vaker je hem hoort hoe leuker hij wordtquote:
"repeteren doet begeren"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jawel het is zo slecht dat het leuk is en hoe vaker je hem hoort hoe leuker hij wordt
Jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:55 schreef hannekethemaster het volgende:
en nog steedsverdomme dat nr blijft in je hoofd hangen
![]()
Ze moeten die hufter ontslaan en bij een ziekenomroep plaatjes laten draaienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef alwaysleft het volgende:
Giel durft tenminste eens wat, dit zie ik een 538 jock nog niet doen![]()
Strakke actie weer3FM
![]()
Nee, Giel is een beetje zoals die ene rockster die over zijn publiek heen kotste en piste, GG Allin.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef alwaysleft het volgende:
Giel durft tenminste eens wat, dit zie ik een 538 jock nog niet doen![]()
haha dit is toch een ludieke actie!!! gielquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze moeten die hufter ontslaan en bij een ziekenomroep plaatjes laten draaien![]()
Met elk liedje wat er vanaf nu gedraaid wordt gewoon meezingen, komt er vanzelf een overheen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb nu toch al de rest van de dag in mijn hoofd, dus het maakt niet meer uit
Ik betwijfel of dat het genezingsproces bevorderd wanneer Giel Beelen uren lang hetzelfde liedje zou draaien op radio Ziekenomroep.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze moeten die hufter ontslaan en bij een ziekenomroep plaatjes laten draaien![]()
Het zou t wel goed doen in een zelfmoordkliniek.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat het genezingsproces bevorderd wanneer Giel Beelen uren lang hetzelfde liedje zou draaien op radio Ziekenomroep.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik zing het nu nog
Daar aan de Costa zag ik je lopen....
Alles beter dan dat klote Muse.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:40 schreef cosmick het volgende:
Paul Rabbering draait er ook nog steeds flarden van![]()
Haha, en ik denken dat dat gewoon een leuke zinnetje was dat 'ie er tijdens 't optreden uitgooide, maar blijkt ie dat ook in de clip te zeggenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:46 schreef Everett het volgende:
"Okee, mensen...we pakken em effe lekker beet met z'n allen. Toppertje, breezertje ananas?! Doen we helemaal niet zo moeilijk over"![]()
![]()
![]()
Jij prefereert inhoudsloze muziek?quote:
Ze herhalen continue alles. Ik heb het antwoord op de vraag waar ze elkaar van kennen ook al een paar keer in verschillende interviews gehoord.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:55 schreef maidho het volgende:
[..]
Haha, en ik denken dat dat gewoon een leuke zinnetje was dat 'ie er tijdens 't optreden uitgooide, maar blijkt ie dat ook in de clip te zeggen![]()
*proest* woehahahaquote:
One-trick pony dus?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef Everett het volgende:
[..]
Ze herhalen continue alles. Ik heb het antwoord op de vraag waar ze elkaar van kennen ook al een paar keer in verschillende interviews gehoord.
"We kwamen mekaar tegen aan de Costa en ik had gelijk door dat die gozer een gouwe strotje heb. Dus ik dacht: met hem moet ik effe aanpappe".
Tuurlijk. Niemand zit op een CD of een andere single van die gasten te wachten. Maar ik vind het wel leuk bedacht, dat hele imago en verhaal om die gasten heen.quote:
Cool Down cafe is echt een verschrikkelijke paupertentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef Smots het volgende:
De twee heren mogen graag in het weekend naar de Cool Down gaan.
![]()
![]()
![]()
wie is er dan dom of erg. het publiek dat het pikt en hem geweldig vind of de Giel zelf.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Nee, Giel is een beetje zoals die ene rockster die over zijn publiek heen kotste en piste, GG Allin.
Giel: "hier publiek, ik heb schijt aan jullie, dus nu 2 uur lang een kutplaat"
Publiek: "jippie! nog! nog!"
eerst moest ik er om lachen,quote:
Nee echt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:31 schreef Jonathon het volgende:
Dat nummer was ook 2 uur lang op 3FM vanmiddag!![]()
En iedereen maar denken dat dat die jongens serieus bezig zijn.]quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:32 schreef doppelgänger het volgende:
Tropical Danny ft Guillermo - Toppertje 2006(zie video en homepage)
[afbeelding]
"Doe mij maar een toppertje en een breezer ananas, en doe er ook maar een dubbele whisky bij."
Bekend geworden van AT5 met koninginnedag, en als het aan 3FM ligt wordt het dè zomerhit..![]()
dus die draaien ze dan ook de hele tijd
ontiegelijk kutnummer!![]()
![]()
al bijna net zo dwaas als Schnappi
Ah, OK, da's zeker iets nieuws...quote:
NOUJAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik had vanavond een feestje in een kroeg/discotheekje en vroeg dus of ze dat liedje hadden, maar ze hadden hem niet.
Nope...al zeker 3 jaar oud.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ah, OK, da's zeker iets nieuws...
De horror.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik had vanavond een feestje in een kroeg/discotheekje en vroeg dus of ze dat liedje hadden, maar ze hadden hem niet.
Af en toe zingt die met het bandje mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:11 schreef pvc_boer het volgende:
Die gast met zn pet, staat er voor jan lul bij heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:51 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat het ernstig vals wordt gezongenDie hele tweede stem erbij klopt voor geen meter
![]()
joh je meent het. mischien moet je dit soort liedjes beschouwen als een uit de hand gelopen grap. Heerlijk om te zien dat zoveel mensen zich kunnen ergeren aan 1 liedjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:51 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat het ernstig vals wordt gezongenDie hele tweede stem erbij klopt voor geen meter
![]()
Ik zit er helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:20 schreef SunChaser het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)appuccino/laatste.rm
Op 0.55 min hoor je mij over Toppertje
Ik draai hem non stopquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ik draai hem non stopZit er aan te denken om hem om cd te branden en dalijk op een verjaardag iedereen er mee te "besmetten"
![]()
hahaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat het jammer was dat ze dit te kekke nummer niet hebben.quote:
Hij staat hier nu ook non-stop aanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ik draai hem non stopZit er aan te denken om hem om cd te branden en dalijk op een verjaardag iedereen er mee te "besmetten"
![]()
Jawel, hij was al op FOK gepost dus dan zou ie automatisch landelijk bekend wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:23 schreef 907 het volgende:
Je vind het zo`n verschrikkelijk nummer, maar je gaat wel ff reclame hier zitten maken voor dat nummer
Had gewoon je kop gehouden en dan had niemand verder van dat nummer ooit gehoord.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:46 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
SOWIESO!!!-> Spelling voor simpele zielen!
Op 0.55 hoor je iemand die een bbq aansteekt met spiritusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb je gehoordquote:Op zondag 9 juli 2006 02:33 schreef SunChaser het volgende:
Niet bij mij, dan moet je iets ervoor zijn, net voor de reclame
Die 2 homo's aan de kantquote:
Trouwens, ik vind die 2 ongelovelijk veel weg hebben van de droogheid van Bassie en Adriaan. Die clip lijkt verdomt veel op zo'n Bassie en Adriaan-liedje die ze wel eens in afleveringen monteerden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef pberends het volgende:
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje | De officiële clip is uit! (tmf video).
Haha, precies wat ik ook dacht tijdens het kijken van de clip!quote:Op zondag 9 juli 2006 09:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Trouwens, ik vind die 2 ongelovelijk veel weg hebben van de droogheid van Bassie en Adriaan. Die clip lijkt verdomt veel op zo'n Bassie en Adriaan-liedje die ze wel eens in afleveringen monteerden.
daar gaat dit topic ook overquote:Op zondag 9 juli 2006 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
GeweldigFoutheid kent geen tijd.
't Kan niet vaak genoeg gedraaid worden.
Laatst verving Giel Beelen een show van Dolf Jansen. Vervolgens een paar uur lang 'Toppertje'![]()
3FM-dj draait 2 uur lang hetzelfde nummerquote:Op zondag 9 juli 2006 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
Laatst verving Giel Beelen een show van Dolf Jansen. Vervolgens een paar uur lang 'Toppertje'![]()
goh echt waar ja?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
Omdat ik meer te doen heb?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:49 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
goh echt waar ja?![]()
zucht waarom lezen mensen t topic niet, voordat ze iets posten
![]()
hehequote:Op maandag 10 juli 2006 10:54 schreef Smots het volgende:
Zingen we allemaal even mee?
Doar oan dûh kostâh saggik jûh lôpeuh
En ik ben eerlijk je sacher lekker ûht
Dussik sei: Moppie gâ je mit mûh dânsen
Ik ben dûh slagróhm, ben jeijet stukkie fruit
Refrein
Doe meijen toppi'tje en een briese rannenass
En doede rook moar ûhn dubbele wiskey bèij
W'nt f'navond goan alle rimmeh loss
En we dansûh we springûh, sèin zo blèi
Allejezus, hoelang hebben ze daar over na moeten denken?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:13 schreef Alchemila het volgende:
"Ik ben de slagroom en jij het stukkie fruit!"![]()
Een decimeter of een centimeter?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 14:09 schreef black_hacker het volgende:
een maat komt net terug uit mallorca
quote:
flikker in de gracht en verzuip.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:32 schreef doppelgänger het volgende:
Tropical Danny ft Guillermo - Toppertje 2006(zie video en homepage)
[afbeelding]
"Doe mij maar een toppertje en een breezer ananas, en doe er ook maar een dubbele whisky bij."
Bekend geworden van AT5 met koninginnedag, en als het aan 3FM ligt wordt het dè zomerhit..![]()
dus die draaien ze dan ook de hele tijd
ontiegelijk kutnummer!![]()
![]()
al bijna net zo dwaas als Schnappi
eensch.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Wat een kutlied zeg, en die gasten zijn ook best kansloos.
Watskeburt vorig jaar was nog een stuk leuker.![]()
gelukkig al afgelopenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:49 schreef doppelgänger het volgende:
Nu op 3FM bij Claudia de Breij..
[..]
eensch.
ze komen zo nog met een bijdrage voor Claudia's "vakantiebandje"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:49 schreef dennisreijbroek het volgende:
gelukkig al afgelopen
Claudia de Breij, je bent NIET grappig!quote:claudia de breu
'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef Qunix het volgende:
Staan ze al in de top40?
Ik kende het (goddank) ook niet, maar het is zo'n mix drankje in een piepklein flesje wat ze vooral in après skihut en feestcafe's verkopen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:22 schreef Krln het volgende:
mag ik vragen wat er eigenlijk bedoeld wordt met 'toppertje'? wat is dat? als vlaamse weet ik het niet zeker en ik wil zeker zijn dat als dit liedje doorbreekt in Belgie, wat zeker wel zal gebeuren, dat mijn volk het goed begrijpt(we proberen namelijk wel altijd )
Gewoon flugel dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:55 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ik kende het (goddank) ook niet, maar het is zo'n mix drankje in een piepklein flesje wat ze vooral in après skihut en feestcafe's verkopen..
[afbeelding]
Ze ontkennen stellig, maar zou me niet verbazen als ze dat liedje sponsoren ofzo.. www.toppertje.com
quote:
Mijn oude tante beppie uit de jordaan praat nog niet eens zo belachelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:16 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nou neehoor..
Dit is echt plat Amsterdams zoals het echt gesproken wordt door sommige Amsterdammers.
Ja, en dat doen ze expres en daarom zijn ze best oké. Ik zou ze vooral niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mijn oude tante beppie uit de jordaan praat nog niet eens zo belachelijk.![]()
Zij praten gemaakt amsterdams, net zo iets als de meeste acteurs in baantjer.![]()
dank u beleefd, het ziet er idd vrij kansloos uit zeg maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:55 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ik kende het (goddank) ook niet, maar het is zo'n mix drankje in een piepklein flesje wat ze vooral in après skihut en feestcafe's verkopen..
[afbeelding]
Ze ontkennen stellig, maar zou me niet verbazen als ze dat liedje sponsoren ofzo.. www.toppertje.com
Mensen als jij zouden niet in Nederland mogen leven, maar verbannen moeten worden naar Alaska ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Laat de zomer snel voorbij zijn.
-20 graden.
-20 graden.
Dat nummer heb ik trouwens nog nooit gehoord, ik wil niet gehersenspoeld worden dus ik sla over.
Dan ga je toch naar Alaska.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mensen als jij zouden niet in Nederland mogen leven, maar verbannen moeten worden naar Alaska ofzo
Mensen in de jordaan praten niet perse per definitie superplat amsterdams..quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mijn oude tante beppie uit de jordaan praat nog niet eens zo belachelijk.![]()
Zij praten gemaakt amsterdams, net zo iets als de meeste acteurs in baantjer.![]()
Ga danquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar Alaska.
Winter![]()
Vriezen. ijspegels
Geef mij maar een nieuwe ijstijd inplaats van een tropisch klimaat. Als het koud is dan is het beter dan bij deze hitte.
Nee godzijdank nie, (ik overigens welquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:44 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Mensen in de jordaan praten niet perse per definitie superplat amsterdams..
Tegenwoordig al helemaal niet meer.
In Amsterdam noord praten ze overigens momenteel het platste Amsterdams, zou mij niet verbazen als ze daar vandaan komen.
GA VAN M,N PLANEET!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:12 schreef chatter het volgende:
Ik vind het wel een leuk nummertje.
![]()
*hard wegrennend*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |