Jawel, hij was al op FOK gepost dus dan zou ie automatisch landelijk bekend wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:23 schreef 907 het volgende:
Je vind het zo`n verschrikkelijk nummer, maar je gaat wel ff reclame hier zitten maken voor dat nummer
Had gewoon je kop gehouden en dan had niemand verder van dat nummer ooit gehoord.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:46 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
SOWIESO!!!-> Spelling voor simpele zielen!
Op 0.55 hoor je iemand die een bbq aansteekt met spiritusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:20 schreef SunChaser het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)appuccino/laatste.rm
Op 0.55 min hoor je mij over Toppertje
Ik heb je gehoordquote:Op zondag 9 juli 2006 02:33 schreef SunChaser het volgende:
Niet bij mij, dan moet je iets ervoor zijn, net voor de reclame
Die 2 homo's aan de kantquote:
Trouwens, ik vind die 2 ongelovelijk veel weg hebben van de droogheid van Bassie en Adriaan. Die clip lijkt verdomt veel op zo'n Bassie en Adriaan-liedje die ze wel eens in afleveringen monteerden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:03 schreef pberends het volgende:
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje | De officiële clip is uit! (tmf video).
Haha, precies wat ik ook dacht tijdens het kijken van de clip!quote:Op zondag 9 juli 2006 09:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Trouwens, ik vind die 2 ongelovelijk veel weg hebben van de droogheid van Bassie en Adriaan. Die clip lijkt verdomt veel op zo'n Bassie en Adriaan-liedje die ze wel eens in afleveringen monteerden.
daar gaat dit topic ook overquote:Op zondag 9 juli 2006 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
GeweldigFoutheid kent geen tijd.
't Kan niet vaak genoeg gedraaid worden.
Laatst verving Giel Beelen een show van Dolf Jansen. Vervolgens een paar uur lang 'Toppertje'![]()
3FM-dj draait 2 uur lang hetzelfde nummerquote:Op zondag 9 juli 2006 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
Laatst verving Giel Beelen een show van Dolf Jansen. Vervolgens een paar uur lang 'Toppertje'![]()
goh echt waar ja?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
Omdat ik meer te doen heb?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:49 schreef hannekethemaster het volgende:
[..]
goh echt waar ja?![]()
zucht waarom lezen mensen t topic niet, voordat ze iets posten
![]()
hehequote:Op maandag 10 juli 2006 10:54 schreef Smots het volgende:
Zingen we allemaal even mee?
Doar oan dûh kostâh saggik jûh lôpeuh
En ik ben eerlijk je sacher lekker ûht
Dussik sei: Moppie gâ je mit mûh dânsen
Ik ben dûh slagróhm, ben jeijet stukkie fruit
Refrein
Doe meijen toppi'tje en een briese rannenass
En doede rook moar ûhn dubbele wiskey bèij
W'nt f'navond goan alle rimmeh loss
En we dansûh we springûh, sèin zo blèi
Allejezus, hoelang hebben ze daar over na moeten denken?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:13 schreef Alchemila het volgende:
"Ik ben de slagroom en jij het stukkie fruit!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |