'quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef Qunix het volgende:
Staan ze al in de top40?
Ik kende het (goddank) ook niet, maar het is zo'n mix drankje in een piepklein flesje wat ze vooral in aprčs skihut en feestcafe's verkopen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:22 schreef Krln het volgende:
mag ik vragen wat er eigenlijk bedoeld wordt met 'toppertje'? wat is dat? als vlaamse weet ik het niet zeker en ik wil zeker zijn dat als dit liedje doorbreekt in Belgie, wat zeker wel zal gebeuren, dat mijn volk het goed begrijpt(we proberen namelijk wel altijd )
Gewoon flugel dusquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:55 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ik kende het (goddank) ook niet, maar het is zo'n mix drankje in een piepklein flesje wat ze vooral in aprčs skihut en feestcafe's verkopen..
[afbeelding]
Ze ontkennen stellig, maar zou me niet verbazen als ze dat liedje sponsoren ofzo.. www.toppertje.com
quote:
Mijn oude tante beppie uit de jordaan praat nog niet eens zo belachelijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:16 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nou neehoor..
Dit is echt plat Amsterdams zoals het echt gesproken wordt door sommige Amsterdammers.
Ja, en dat doen ze expres en daarom zijn ze best oké. Ik zou ze vooral niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mijn oude tante beppie uit de jordaan praat nog niet eens zo belachelijk.![]()
Zij praten gemaakt amsterdams, net zo iets als de meeste acteurs in baantjer.![]()
dank u beleefd, het ziet er idd vrij kansloos uit zeg maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:55 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Ik kende het (goddank) ook niet, maar het is zo'n mix drankje in een piepklein flesje wat ze vooral in aprčs skihut en feestcafe's verkopen..
[afbeelding]
Ze ontkennen stellig, maar zou me niet verbazen als ze dat liedje sponsoren ofzo.. www.toppertje.com
Mensen als jij zouden niet in Nederland mogen leven, maar verbannen moeten worden naar Alaska ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Laat de zomer snel voorbij zijn.
-20 graden.
-20 graden.
Dat nummer heb ik trouwens nog nooit gehoord, ik wil niet gehersenspoeld worden dus ik sla over.
Dan ga je toch naar Alaska.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mensen als jij zouden niet in Nederland mogen leven, maar verbannen moeten worden naar Alaska ofzo
Mensen in de jordaan praten niet perse per definitie superplat amsterdams..quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mijn oude tante beppie uit de jordaan praat nog niet eens zo belachelijk.![]()
Zij praten gemaakt amsterdams, net zo iets als de meeste acteurs in baantjer.![]()
Ga danquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar Alaska.
Winter![]()
Vriezen. ijspegels
Geef mij maar een nieuwe ijstijd inplaats van een tropisch klimaat. Als het koud is dan is het beter dan bij deze hitte.
Nee godzijdank nie, (ik overigens welquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:44 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Mensen in de jordaan praten niet perse per definitie superplat amsterdams..
Tegenwoordig al helemaal niet meer.
In Amsterdam noord praten ze overigens momenteel het platste Amsterdams, zou mij niet verbazen als ze daar vandaan komen.
GA VAN M,N PLANEET!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:12 schreef chatter het volgende:
Ik vind het wel een leuk nummertje.
![]()
*hard wegrennend*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |