Ze moeten die hufter ontslaan en bij een ziekenomroep plaatjes laten draaienquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef alwaysleft het volgende:
Giel durft tenminste eens wat, dit zie ik een 538 jock nog niet doen![]()
Strakke actie weer3FM
![]()
Nee, Giel is een beetje zoals die ene rockster die over zijn publiek heen kotste en piste, GG Allin.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:04 schreef alwaysleft het volgende:
Giel durft tenminste eens wat, dit zie ik een 538 jock nog niet doen![]()
haha dit is toch een ludieke actie!!! gielquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze moeten die hufter ontslaan en bij een ziekenomroep plaatjes laten draaien![]()
Met elk liedje wat er vanaf nu gedraaid wordt gewoon meezingen, komt er vanzelf een overheen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb nu toch al de rest van de dag in mijn hoofd, dus het maakt niet meer uit
Ik betwijfel of dat het genezingsproces bevorderd wanneer Giel Beelen uren lang hetzelfde liedje zou draaien op radio Ziekenomroep.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze moeten die hufter ontslaan en bij een ziekenomroep plaatjes laten draaien![]()
Het zou t wel goed doen in een zelfmoordkliniek.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat het genezingsproces bevorderd wanneer Giel Beelen uren lang hetzelfde liedje zou draaien op radio Ziekenomroep.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef Urquhart het volgende:
Ik zing het nu nog
Daar aan de Costa zag ik je lopen....
Alles beter dan dat klote Muse.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:40 schreef cosmick het volgende:
Paul Rabbering draait er ook nog steeds flarden van![]()
Haha, en ik denken dat dat gewoon een leuke zinnetje was dat 'ie er tijdens 't optreden uitgooide, maar blijkt ie dat ook in de clip te zeggenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:46 schreef Everett het volgende:
"Okee, mensen...we pakken em effe lekker beet met z'n allen. Toppertje, breezertje ananas?! Doen we helemaal niet zo moeilijk over"![]()
![]()
![]()
Jij prefereert inhoudsloze muziek?quote:
Ze herhalen continue alles. Ik heb het antwoord op de vraag waar ze elkaar van kennen ook al een paar keer in verschillende interviews gehoord.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:55 schreef maidho het volgende:
[..]
Haha, en ik denken dat dat gewoon een leuke zinnetje was dat 'ie er tijdens 't optreden uitgooide, maar blijkt ie dat ook in de clip te zeggen![]()
*proest* woehahahaquote:
One-trick pony dus?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:01 schreef Everett het volgende:
[..]
Ze herhalen continue alles. Ik heb het antwoord op de vraag waar ze elkaar van kennen ook al een paar keer in verschillende interviews gehoord.
"We kwamen mekaar tegen aan de Costa en ik had gelijk door dat die gozer een gouwe strotje heb. Dus ik dacht: met hem moet ik effe aanpappe".
Tuurlijk. Niemand zit op een CD of een andere single van die gasten te wachten. Maar ik vind het wel leuk bedacht, dat hele imago en verhaal om die gasten heen.quote:
Cool Down cafe is echt een verschrikkelijke paupertentquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:07 schreef Smots het volgende:
De twee heren mogen graag in het weekend naar de Cool Down gaan.
![]()
![]()
![]()
wie is er dan dom of erg. het publiek dat het pikt en hem geweldig vind of de Giel zelf.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:11 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Nee, Giel is een beetje zoals die ene rockster die over zijn publiek heen kotste en piste, GG Allin.
Giel: "hier publiek, ik heb schijt aan jullie, dus nu 2 uur lang een kutplaat"
Publiek: "jippie! nog! nog!"
eerst moest ik er om lachen,quote:
Nee echt?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:31 schreef Jonathon het volgende:
Dat nummer was ook 2 uur lang op 3FM vanmiddag!![]()
En iedereen maar denken dat dat die jongens serieus bezig zijn.]quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:32 schreef doppelgänger het volgende:
Tropical Danny ft Guillermo - Toppertje 2006(zie video en homepage)
[afbeelding]
"Doe mij maar een toppertje en een breezer ananas, en doe er ook maar een dubbele whisky bij."
Bekend geworden van AT5 met koninginnedag, en als het aan 3FM ligt wordt het dč zomerhit..![]()
dus die draaien ze dan ook de hele tijd
ontiegelijk kutnummer!![]()
![]()
al bijna net zo dwaas als Schnappi
Ah, OK, da's zeker iets nieuws...quote:
NOUJAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik had vanavond een feestje in een kroeg/discotheekje en vroeg dus of ze dat liedje hadden, maar ze hadden hem niet.
Nope...al zeker 3 jaar oud.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:02 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ah, OK, da's zeker iets nieuws...
De horror.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik had vanavond een feestje in een kroeg/discotheekje en vroeg dus of ze dat liedje hadden, maar ze hadden hem niet.
Af en toe zingt die met het bandje mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:11 schreef pvc_boer het volgende:
Die gast met zn pet, staat er voor jan lul bij heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:51 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat het ernstig vals wordt gezongenDie hele tweede stem erbij klopt voor geen meter
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |