Giel Beelen vond ook dat er "iets ontplofte in Nederland" toen ze Het Land Van voor het eerst draaiden..quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:59 schreef Nosh het volgende:
Moet je om 8 uur beginnen met werk, is dit het eerste wat je hoort (omdat muziekliefhebber Giel Beelen dit dé zomerhit vindt)
shownieuwsquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:06 schreef 2609 het volgende:
omg ik zag ze bij shownieuws jah wat een sukkels
Ik ook niet, ik zal vanavond eens kijke anders loop ik dadelijk weer achter de feiten aan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:33 schreef cyberstalker het volgende:
Dit fenomeen heb ik niet mogen meemaken.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:36 schreef Koenholio het volgende:
Dat filmpje.
Na 3 seconden maar weer weggeklikt. Te erg!
Nou neehoor..quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Verschrikkelijk!
Ik kom zelf uit Amsterdam maar dit is toch wel heel erg... Die jongens overdrijven volgens mij ontzettend in dat accent! Ze doen echt hun best om amsterdams te pratenHet klinkt voor geen meter!
Als er iemand een prutser is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:59 schreef Nosh het volgende:
muziekliefhebber Giel Beelen
Het is dat ik dubbel lag en m,n broek vol piste van het lachen, anders had ik ,t ook gelijk weggeklikt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:36 schreef Koenholio het volgende:
Dat filmpje.
Na 3 seconden maar weer weggeklikt. Te erg!
Dat accent is inderdaad ook zo erg, alsof ze Johnny Jordaan nadoen ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:26 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Verschrikkelijk!
Ik kom zelf uit Amsterdam maar dit is toch wel heel erg... Die jongens overdrijven volgens mij ontzettend in dat accent! Ze doen echt hun best om amsterdams te pratenHet klinkt voor geen meter!
Ja, zo KLINKT het inderdaad, maar er komen ernstige vermoedens in mij boven als ik dit hoor: NEP!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:16 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Nou neehoor..
Dit is echt plat Amsterdams zoals het echt gesproken wordt door sommige Amsterdammers.
Wat hij zegt..pff wat erg zeg..quote:
Hij wil ontslagen worden ofzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Is Giel boos ofzo, omdat-ie moet invallen vanmiddag? Wraakactie!
Wat een ongelovelijke humorloze zak is hetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:36 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Hij wil ontslagen worden ofzoOf hij wil zeker weer een keer in opspraak komen.. meneer komt gewoon aandacht tekort.. de stakker.
Giel Beelen
Precies, ik mag dan melig zijn vandaag maar ik begin het steeds leuker te vinden (de actie, het nummer niet zo).quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:41 schreef Nosh het volgende:
Muzikaal is het verschrikkelijk, maar deze actie is zó ontiegelijk flauw dat het nog iets heeft ook.
ik vind de actie lollig, het nummer vind ik echt 3 x kutquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Precies, ik mag dan melig zijn vandaag maar ik begin het steeds leuker te vinden (de actie, het nummer niet zo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |