quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:44 schreef Nellid het volgende:
Wat een lompe titel zeg...![]()
Wat moet je trouwens met die naast hun sokken lopende goudhaantjes uit Italie?![]()
Heb ie een zonnesteek ofzo?
Nee, we hebben Kuyt toch.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Radegast het volgende:
Hasselbaink niks voor jullie?
Dat liever dan een elftal met zakkenvullers uit een land waar ik geen klote mee hebquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]nee we moeten hardwerkende boeren die nog geen man voorbij komen hebben, daarmee kom je ver
geld te veel ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:46 schreef Knoekie het volgende:
Wanneer gooit iemand mij nou in de op
Dubbel V
Dat is ie wel volgens mij, maar dromen is nooit verkeerd toch...?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:46 schreef MarkNMGN het volgende:
(ervan uitgaande dat het niet serieus bedoeld is)
Ik zit nog altijd op blauwe stoeltjes dus ik geloof van nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geld te veel ?
VV is toch kakkersvak![]()
Die mensen zetten zich 10 keer zo hard voor hun team in dan al die Nederlandse slappelingen, halve WK-finale net gemist? Die verdedigers zouden je juist aan moeten spreken als Feyenoorder.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:47 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat liever dan een elftal met zakkenvullers uit een land waar ik geen klote mee heb![]()
![]()
iemand een 11 wedstrijden kaart gekocht ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:50 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd op blauwe stoeltjes dus ik geloof van niet![]()
Betaal iets van 270 euro voor me seizoenskaart geloof ik
Moet je daar nou mee?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
iemand een 11 wedstrijden kaart gekocht ?
En als ze dat al kunnen wil zo'n speler natuurlijk nooit naar Nederland toekomen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:52 schreef TC03 het volgende:
Zó gek is de TT niet als Kuijt voor ¤15 miljoen verkocht zou worden...Maar dan toch kan Feyenoord het salaris waarschijnlijk niet betalen.
Natuurlijk vindt ik het verdedigen en de inzet van Gattuso, Cannavaro, Materazzi super maar je gelooft toch niet dat die gasten naar Feyenoord komen zeker?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die mensen zetten zich 10 keer zo hard voor hun team in dan al die Nederlandse slappelingen, halve WK-finale net gemist? Die verdedigers zouden je juist aan moeten spreken als Feyenoorder.Aandoenlijk die conservatieve en romantische ideeen die veel Feyenoorders er nog op nahouden...
Nepsupportersquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er zijn mensen die zaadwedstrijden als feyenoord-heracles/excelsior niet willen zien
Precies.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef daaaaan het volgende:
De spelers van Juv enz. zullen waarschijnlijk naar clubs als Manchester, Inter, Arsenal, enz. gaan.
kopen we mutu van juvequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En als ze dat al kunnen wil zo'n speler natuurlijk nooit naar Nederland toekomen.
Natuurlijk geloof ik dat niet, maar jij zegt dat die spelers niet welkom zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef Nellid het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt ik het verdedigen en de inzet van Gattuso, Cannavaro, Materazzi super maar je gelooft toch niet dat die gasten naar Feyenoord komen zeker?![]()
quote:04-07-2006: Feyenoord wil nog rechtsback aantrekken [Bron: FR-Fans.nl]
Feyenoord wil tijdens de voorbereiding nog een rechtsback proberen aan te trekken. Chris Woerts geeft dat aan in het weekblad Voetbal International: "Die positie is iets waar we ons op richten wat betreft nieuwe spelers", aldus Woerts, die het daarom een enorme tegenvaller vond dat Glen Johnson niet voor Feyenoord koos en naar Portsmouth verkast. Tot de eerste training van zaterdag zijn er volgens Woerts nog geen transfers te verwachten.
1e zal wel leuk wordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is trouwens wel vaker zo dat je bij Feyenoord beter de 6e training (ofzo) kan gaan dan de 1e
Dan moet ik jou gezien hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1e zal wel leuk worden
wat fakkels net als vorig jaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelf geschoten![]()
hoe oud ben jequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is altijd wel gezellig ja
Maar als je meer spelers wilt zien, en een grotere kans wilt maken om op de foto te kunnen met spelers, kan je beter 1 of 2 weekjes later gaan.
Ja precies, niet meer op mijn leeftijd. Ik had het meer over het type mensen dat ook op zo'n eerste training afkomt (gezinnetjes, dagjesmensen)quote:
ja inderdaad. dat zie je ook voral zaterdag weer van die dagjesmensen. moet wel zeggen dat ik zelfvorig jaar al snel weer weg ben gegaan, zoals ik dat meestal doe als ik een training ga bekijken, het kan mij nooit lang boeien. Vorig jaar was ook kut weer met die regenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja precies, niet meer op mijn leeftijd. Ik had het meer over het type mensen dat ook op zo'n eerste training afkomt (gezinnetjes, dagjesmensen)
Al ben ik wel nog behoorlijk trots op de foto's met de Wolf, Fraser, Cruz bijvoorbeeld....![]()
op een bepaalde hoogte niet achter het doel kijk je alleen maar tegen de lat aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef Knoekie het volgende:
In x zie je geen reet.
Dan heb je niets aan zo'n 11 wedstrijdenkaart.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er zijn mensen die zaadwedstrijden als feyenoord-heracles/excelsior niet willen zien
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Die zal het wel naar z'n zin hebben bij DHZ![]()
Lekker kansloos zuipenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:09 schreef Cart_man het volgende:
[..]
![]()
Ga misschien ook wel een kijkje nemen bij de eerste training zaterdag.
Ik moet die gozer nietquote:Steven Defour praat eerstdaags met Feyenoord en FC Köln over een transfer. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.
Beide clubs zijn erg geïnteresseerd in Defour en dat spreekt de speler zelf wel aan. De grote vraag blijft echter of Defour nu echt transfervrij is of niet. De jonge middenvelder verbrak onlangs zijn contract bij Racing Genk op basis van de wet van '78, maar de Limburgse club beweert dat dat niet correct gebeurde. Genk wil tot een minnelijke schikking komen met de speler, maar de entourage van Defour wil daar niet van weten. Als er geen akkoord komt, riskeert Defour volgens Genk een Fifa-schorsing van minstens een jaar.
Ajax, dat eerder interesse toonde, houdt zich voorlopig afzijdig. De Amsterdammers willen pas met Defour praten als die de problemen met Genk afgehandeld heeft.
kiezen tussen Koln en Feyenoord, tja zou het een belediging vinden als die dan voor Koln kiest.quote:
Je weet dus niet wat voor een club 1. FC Koln isquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kiezen tussen Koln en Feyenoord, tja zou het een belediging vinden als die dan voor Koln kiest.
vertelquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:18 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat voor een club 1. FC Koln is
Een club uit de 2e klasse in Duitsland....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:18 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Je weet dus niet wat voor een club 1. FC Koln is
die alleen in de jaren 60 goed warenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een club uit de 2e klasse in Duitsland....
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:32 schreef Paul_NL het volgende:
Koln speelt gewoon in de bundesliga en is een club met een van de grootste fanbases van Duitsland
Als je voor Koln speelt krijg je:
1: Iedere week een wedstrijd voor minimaal 30.000 man
2: Iedere week een topwedstrijd
3: Een keer of 10 per jaar een topwedstrijd tegen een rivaal(Leverkusen, Dortmund, Schalke, BMG)
4: Meer salaris.
Feyenoord kan er alleen misschien maar een ronde in de UEFA Cup tegenover zetten
Als ik Duffour was wist ik het wel.
komen zequote:Op woensdag 5 juli 2006 10:34 schreef Paul_NL het volgende:
Sterke argumenten
1: En uit voor 500 man tegen Heraclesquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
komen ze
1 elke thuiswedstrijd minimaal 35.000 toeschouwers
2 europees spelen
3 niet spelen voor degradatie zoals koln maar spelen voor de bovenste plaatsen.
4 geweldige aanhang
5 topwedstrijden tegen psv,ajax,az
Godzijdank niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef Paul_NL het volgende:
Je bent duidelijk nog nooit in Duitsland naar het voetbal geweest
Ja, Feyenoord maakt nooooit kans op tweede plek of zelfs het kampioenschap.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:40 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
3: Bij Feyenoord speel je niet voor de bovenste plaats mee meestal en bij Koln niet tegen degradatie
quote:FEYENOORD NIET GELUKKIG MET AANVANGSTIJDSTIJDEN UITWEDSTRIJDEN
Feyenoord is niet gelukkig met de aanvangstijden van de meeste wedstrijden in het nieuwe seizoen. Maar liefst 11 wedstrijden beginnen om 12.30 uur. Ten opzichte van het seizoen 2005/2006 is het aantal ‘half-één-wedstrijden’ zelfs met drie toegenomen.
In de meeste gevallen wordt openbare orde en veiligheid genoemd als voornaamste argument om al om 12.30 uur af te trappen. Dat gold al voor de wedstrijden tegen Ajax, PSV, AZ, FC Utrecht, ADO Den Haag, Vitesse en Roda JC. In het nieuwe seizoen zijn Willem II en NAC aan dat rijtje toegevoegd. Tegen FC Twente en NEC wordt om 12.30 uur gespeeld omdat op dezelfde dag en tijd Ajax in Rotterdam en Den Haag speelt. In tegenstelling tot vorig seizoen wordt de uitwedstrijd tegen Sparta gewoon om 14.30 uur gespeeld.
Feyenoord beseft dat een aanvangstijd van 12.30 uur voor veel supporters ongewenst is, maar heeft geen invloed op de aanvangstijden voor uitwedstrijden. Die worden bepaald door de ontvangende club en de lokale autoriteiten, zoals Feyenoord in overleg met de Gemeente Rotterdam de aanvangstijden voor haar thuiswedstrijden bepaalt. Overigens is bij het vaststellen van het competitieprogramma wel rekening gehouden met de wens van Feyenoord om verre wedstrijden niet om 16.30 uur vast te stellen, zoals vorig seizoen bij FC Groningen en Heracles het geval was.
Dat zijn een beetje dezelfde argumenten als de middenmoters en lager geplaatste clubs in Engeland mee hebben, maar als speler wil je toch ook meestrijden om prijzen en Europees voetbal? Dan heb je bij Feyenoord natuurlijk veel meer kans.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:11 schreef Cart_man het volgende:
In Duitsland is alles zo veel malen groter dan in Nederland. Betere salarissen, aantrekkelijkere wedstrijden, grotere stadions.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
PAUL_NL, wat lul je nou allemaal jongen. Koln is gewoon weer gedegradeerd.
Dus van je puntjes blijft waarschijnlijk alleen "meer salaris" over.
Niks, maar hij naaid zijn club waar hij nog niet eens 17 wedstrijden in het 1e heeft gespeeld!quote:
Klopt zie ik nu. Dan zal dat van dat salaris ook wel meevallenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:59 schreef TerroRobbie het volgende:
PAUL_NL, wat lul je nou allemaal jongen. Koln is gewoon weer gedegradeerd.
Dus van je puntjes blijft waarschijnlijk alleen "meer salaris" over.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:53 schreef Paul_NL het volgende:
[..]
Klopt zie ik nu. Dan zal dat van dat salaris ook wel meevallen
Ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is toch normaal je ff verdiepen in wat je post
quote:Linksback Edson Braafheid zal hoogstwaarschijnlijk niet voor Ajax uitkomen volgend seizoen. Het Parool meldt dat het uitgelegde transfergeld van Ajax op is, waardoor de Amsterdammers niet de anderhalf miljoen euro kunnen betalen die FC Utrecht wil.
Verschillende media meldden onlangs dat Braafheid mogelijk naar Ajax zou vertrekken, maar die kans is nu dus gering. Ook verklaarde technisch directeur Martin van Geel enkele dagen geleden tegenover diverse media dat Braafheid niet naar Ajax zou komen: "Hij is voor ons geen optie. Hij komt nu niet. Misschien wel in de toekomst."
quote:Celtic lijkt de beste papieren te hebben voor Jerrel Hasselbaink. De aanvaller en zaakwaarnemer Humphrey Nijman zijn momenteel in gesprek met de Schotten. Er hoeft geen transfersom te worden betaald.
Nijman bevestigde tegenover het ANP de onderhandelingen. “Hasselbaink vindt Celtic een erg interessante club met een mooi stadion en goede supporters. De clubmensen moeten ons nu duidelijk maken waarom ze Jimmy graag willen hebben, want hij staat ook nog in de belangstelling van drie ploegen uit de Engelse Premier League.”
Hasselbaink speelde de afgelopen seizoenen voor Middlesbrough. De Premiershipclub wil echter een andere aanvaller contracteren, waardoor de Nederlander niet kan rekenen op een verlenging van het aflopende contract.
Lijkt mij echt een misser als ze Lazovic voor minder dan 4 miljoen verkopen en dan nogeens Janssen er bij nemen !quote:Een paar weken geleden liet Theo Janssen geen onduidelijkheid bestaan over wat hij in de toekomst wil. De middenvelder wil zo snel mogelijk overstappen naar een Nederlandse topclub of naar het buitenland. Maar inmiddels heeft hij zich neergelegd bij nog een seizoen in Arnhem en zal hij zich volledig in zetten voor de club.
“Ik heb tijdens de vakantieperiode vrij veel getraind. Ik ben dan ook veelvuldig op de club geweest. Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen. Als ploeg moeten wij groeien en als ik naar mezelf kijk wil ik belangrijker worden voor het elftal," aldus Janssen op de website van zijn club.
"Met Aad de Mos als onze nieuwe trainer zie ik dat wel zitten. Hij is een trainer die anders tegen het voetbal aan kijkt en dat is voor mij persoonlijk een verbetering.”
quote:"Met Aad de Mos als onze nieuwe trainer zie ik dat wel zitten. Hij is een trainer die anders tegen het voetbal aan kijkt en dat is voor mij persoonlijk een verbetering.”
quote:Dirk Kuyt zal niet aanwezig zijn op de eerste training van Feyenoord dat in verband met WK-deelname heeft hij een langere vakantie. Dus als er mensen komen kijken op de training en Kuyt is niet aanwezig, wees niet bang dat Kuyt vertrokken is naar een andere club.
quote:Als we de voetbalsite FIFAweb.nl mogen geloven zou Feyenoord bezig zijn met 2 goeie spelers te contracteren. Er is nog niet helemaal duidelijk wie het zijn maar de geruchten gaan over Tomasson, De Cler, Janssen en Defour (foto). De Cler en Defour lijken de meest logische opties voor Feyenoord. Aangezien Defour weg wil bij Racing Genk en een overstap naar Feyenoord wel ziet zitten.
quote:Volgens de papieren uitgave van Sportweek ziet het Franse Valenciennes in Patrick Paauwe de gewenste routinier voor komend seizoen. Zijn zaakwaarnemer Karel Jansen is al in de Noord-Franse plaats geweest en kreeg een 'goed gevoel' bij de club. 'Patrick staat open voor een buitenlands avontuur,' zegt Jansen. Feyenoord en Valenciennes zijn nog niet in onderhandeling, meldt Feyenoord-directeur Chris Woerts: 'We moeten bovendien eerst bekijken of we hem wel kunnen missen,' zegt Woerts. 'Anderzijds hebben we respect voor een speler die al acht jaar voor ons speelt en nog eens iets anders wil. Binnen twee weken zal er een beslissing vallen.'
Minder dan 4 miljoenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Lijkt mij echt een misser als ze Lazovic voor minder dan 4 miljoen verkopen en dan nogeens Janssen er bij nemen !
Ik heb er nog een met van Bronkhorst, denk dat hij zo net 19/20 was ofzo..quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja precies, niet meer op mijn leeftijd. Ik had het meer over het type mensen dat ook op zo'n eerste training afkomt (gezinnetjes, dagjesmensen)
Al ben ik wel nog behoorlijk trots op de foto's met de Wolf, Fraser, Cruz bijvoorbeeld....![]()
Logisch, vragen naar iets en dan zeggen eerst afwachten op de aankopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:36 schreef renz0r het volgende:
Op de hoeveelste plaats zal feyenoord eindigen?
Ik denk zelf 3de ofzo... Eerst afwachten op de aankopen.
belde net peter boszquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:34 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk het niet.
Zal pas iemand komen wanneer er iemand vertrekt.
Duh, welkom in de Kuipquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:51 schreef yvette1982 het volgende:
wat een lulkoek dat Feyenoord nog maar 1 speler wil als Kuijt blijft. In dat geval spelen we dit jaar weer om de kat zijn kut.
Idd, ik snap echt niet wat de plannen zijn.quote:Een rechtsback kopen is onzin, ik blijf erbij dat Greene daar top voor is. Een linksback is nodig en een goede middenvelder.
Hoezo afstaan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dehoer![]()
Wie zegt dat hij zo'n kunstje bij ons niet zou flikken als hij zou komen? Ik ben ook totaal niet overtuigd van zijn kwaliteiten. 17 wedstrijden pas voor Genk gespeeld. En wie moet zijn plek dan afstaan? Hofs, Castelen? Ik hoop trouwens dat ze Castelen nog ergens kunnen slijten.
Het is een rechter middenvelder. Neem toch aan dat we met 11 man voetballen en niet met 12.quote:
Dan verliest Castelen zijn transferwaardequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Nellid het volgende:
En trouwens, als Castelen daardoor zijn plaats af moet staan aan iemand die wellicht beter is, wat is daar mis mee dan...?
klopt, maar als ik zie hoe hij bij Genk weg wil komen zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef Nellid het volgende:
Doe is niet zo populistisch man, je hebt die gast nog geen woord horen zeggen volgens mij...
als die net zo scoort als huntelaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef MarkNMGN het volgende:
"Ik wil best naar Ajax. Ik voel me niet te jong. Soetaers en Sonck waren ouder toen ze gingen, maar braken niet door. Ik denk dat het vooral met je manier van voetballen te maken heeft en dat het spel van Ajax me ligt",
"Defour is een echte Ajacied", aldus De Mos. "Helemaal in de stijl van Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar.
'ik twijfel er niet aan dat ik er met Ajax wel uit zal komen. Ik heb al gesproken met mensen bij Ajax."
Volgens mij is het enige dat ie zegt: Ik wil "best" naar ajax en ik heb gesproken met mensen van ajax...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef MarkNMGN het volgende:
"Ik wil best naar Ajax. Ik voel me niet te jong. Soetaers en Sonck waren ouder toen ze gingen, maar braken niet door. Ik denk dat het vooral met je manier van voetballen te maken heeft en dat het spel van Ajax me ligt",
"Defour is een echte Ajacied", aldus De Mos. "Helemaal in de stijl van Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar.
'ik twijfel er niet aan dat ik er met Ajax wel uit zal komen. Ik heb al gesproken met mensen bij Ajax."
Ach, dat gebeurt waarschijnlijk ook als je m laat spelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan verliest Castelen zijn transferwaarde![]()
Dat klopt, heb het alleen even snel opgezocht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige dat ie zegt: Ik wil "best" naar ajax en ik heb gesproken met mensen van ajax...
Zo erg laat ie z'n liefde nou ook weer niet blijken, als dit de enige quote's zijn.
tja wij hadden ook de beste speler van die competitie van willem II toenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom probeerd Koeman niet een keer de Guzman op 10.... In de A1 was hij topscoorder van de competitie, en verkozen tot beste speler.
Dat heb ik ook al vaker geopperd gewoon achjter Kuyt zetten, denk dat dat best nog eens een verrassing zou kunnen zijn...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom probeerd Koeman niet een keer de Guzman op 10.... In de A1 was hij topscoorder van de competitie, en verkozen tot beste speler.
Nee, ik ook niet. Ken die hele gozer nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat klopt, heb het alleen even snel opgezocht.
Zou alleen totaal niet weten wat voor speler Defour is...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef Nellid het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ken die hele gozer nietNooiit van gehoord, nooit zien spelen. Zet 10 gezichten naast elkaar en ik zou m niet herkennen...
Heeft er niet iemand een foto? Kan ik meteen zien of t wat is voor ons![]()
soms hoop je zulk soort dingen extreem en gebeurd het nooitquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:01 schreef TC03 het volgende:
Castelen is voor mij al een beetje een gepasseerd station. Ik ging er voor de zomer eigenlijk vanuit dat Castelen verkocht werd en De Ceulaer zijn plaats in nam.
En?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Defour (Mechelen, 15 april 1988
ik ben ouder als hem zeg
loop ik hem te supporterren dalijk![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef Merkie het volgende:
Ik heb op 1 of andere manier altijd gedacht dat Defour een grote neger was. Klopt best wel heulemaal niet, dat beeld.
edit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]had ik ook totdat ik enkele weken geleden een foto van hem zag.
Dan zou ik na je 30e maar niet meer naar de Kuip gaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Defour (Mechelen, 15 april 1988
ik ben ouder als hem zeg
loop ik hem te supporterren dalijk![]()
Haha, ik dacht ook dat het een neger wasquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]had ik ook totdat ik enkele weken geleden een foto van hem zag.
Is het relevant?quote:
Best wel.quote:
prikpagina, netwerk, VZ, tis allemaal niet veel soeps...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Best wel.
Feijenoord prikpagina. Zitten nog grotere debielen op, dan hier.
edit: ze zien daar zelfs kluivert graag komen.![]()
VZ zitten alleen ajax fansquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef Nellid het volgende:
[..]
prikpagina, netwerk, VZ, tis allemaal niet veel soeps...
op die mainpage allemaal ajax gezeik bij een feyenoord berichtquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Nellid het volgende:
Je hebt er ook een Feyenoordforum o.i.d. 1x op gekeken maar dat gaat ook nergens over.
Ik ben zelfs een hele tijd moderator geweest op dat Feyenoord prikbord, echt wat een kansloze mensen heb je daarquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Best wel.
Feijenoord prikpagina. Zitten nog grotere debielen op, dan hier.
edit: ze zien daar zelfs kluivert graag komen.![]()
Komt zijn vriendin ook?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
god henk timmer morgen bij sportzomer
dus wordt je er maar modquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een hele tijd moderator geweest op dat Feyenoord prikbord, echt wat een kansloze mensen heb je daar![]()
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dus wordt je er maar mod![]()
jack de jood zegt net dat Timmer wel eens naar Feyenoord zou kunnen gaan![]()
![]()
Jammer dat E. Koeman dat niet doet, geef talent eens een kans ipv van die oude keeperts.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
hij zal wel komen dan, onbegrijpelijk geef ekramy lekker een goede kans
quote:Re: Patrick in de Kuip
Auteur: 3-wheeler (---.tilbu1.nb.home.nl)
Datum: 05-07-2006 19:11
Stuur de helicopter maar vast richting Spanje om hem optehalen.
Ik denk dat Patrick wel honger heeft naar de bal en zijn eigen graag wil revancheren. Dus laat maar komen.
Omdat wij in Nederland geen "Wet van '78 " kennen misschien?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dehoer![]()
Wie zegt dat hij zo'n kunstje bij ons niet zou flikken als hij zou komen? Ik ben ook totaal niet overtuigd van zijn kwaliteiten. 17 wedstrijden pas voor Genk gespeeld. En wie moet zijn plek dan afstaan? Hofs, Castelen? Ik hoop trouwens dat ze Castelen nog ergens kunnen slijten.
Dan had ik dat fout.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:47 schreef jorienvdherik het volgende:
rechtsbenige aanvallende middenvelder
maakt niet uit, voelen wij ons weer slimmerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik haal het alleen een beetje naar beneden.
quote:Als we de voetbalnieuwssite FIFAweb mogen geloven, dan zal Feyenoord binnenkort twee 'grote' namen presenteren. De Rotterdammers zouden met de twee spelers een mondeling akkoord hebben, maar om wie het gaat, is vooralsnog onduidelijk.
Commercieel Manager Chris Woerts gaf onlangs aan dat er, mocht Kuyt blijven, nog maar één aankoop zal worden gedaan. Een tijdje geleden zou de Stadionclub nog hebben aangegeven voor 2 postities een versterking te zoeken. Het gaat in dat geval om de plaatsen linksback en linkshalf. Woerts liet vandaag echter optekenen dat een nieuwe rechtsback aan de orde is, waar een huur van Glenn Johnson op het laatste moment werd afgeblazen, omdat Johnson voor Portsmouth koos.
Geruchten zijn er genoeg, zo worden Tim de Cler (linksback, AZ), Theo Janssen (Linkshalf, Vitesse), Steven Defour (aanvallende middenvelder, transfervrij) en Jon Dahl Tomasson (aanvaller, Stuttgart) genoemd als mogelijke aankopen.
Betrouwbaar is het gerucht niet, want een bron is niet vermeld. Wij van FRGoals.nl zullen zo snel mogelijk proberen een vervolg aan dit gerucht te geven...
Maar waarom is Collens contract dan verlengd als ze 1mnd later al geen vertrouwen meer in m hebben?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:44 schreef Cart_man het volgende:
Keeper kan ik ergens wel begrijpen. Rechtsback minder. Dat moet gewoon betekenen dat Bahia naar links schuift en Greene en Vlaar het centrale duo vormen. Lucius wordt de verdedigende middenvelder.
[..]
Geen vertrouwen? Dat wordt toch nergens gezegd? Blijkbaar zien ze hem als vervanger van de vaste rechtsback. Hij komt ook terug van een blessure. En dat zullen Greene en Lucius niet worden, anders zou een nieuwe rechtsback ook niet nodig zijn. Bij blessures kan alles vrij eenvoudig worden opgevangen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar waarom is Collens contract dan verlengd als ze 1mnd later al geen vertrouwen meer in m hebben?
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Selectie ziet er, op de linksbackpositie na, helemaal niet zo slecht uit.
Nou ja, ze zien iig geen 1e keus in hem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geen vertrouwen? Dat wordt toch nergens gezegd? Blijkbaar zien ze hem als vervanger van de vaste rechtsback. Hij komt ook terug van een blessure. En dat zullen Greene en Lucius niet worden, anders zou een nieuwe rechtsback ook niet nodig zijn. Bij blessures kan alles vrij eenvoudig worden opgevangen.
Ik weet ook niet hoe Koeman en Jansen de selectie willen hebben dit seizoen? Zie het wel in de wedstrijden die gaan gespeeld worden.
Selectie ziet er, op de linksbackpositie na, helemaal niet zo slecht uit.
Timmer wil weg bij AZ omdat ie met de komst van Didulica geen eerste keeper meer zou zijn, lijkt me sterk dat ie die toezegging van Feyenoord wel zou krijgen.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:15 schreef chrisgyan het volgende:
Vanavond Peter Bosz en Henk Timmer bij Sjek van Gelder. Kunnen we gelijk horen wat er waar is van alle geruchten over Timmer naar Feyenoord.
Weet iemand hier de bedoelingen van dit systeemquote:De KNVB gaat in drie stadions een
proef doen met een gezichtsscan.Met die
scan hoopt de voetbalbond relschoppers
buiten de deur te houden.Het huidige
systeem met pasfotoregistratie werkt
volgens de KNVB niet goed.
In een zwembad in Ridderkerk wordt al
langer gewerkt met de gezichtsscan.De
directeur is zeer tevreden.Volgens hem
houden de bezoekers zich beter aan de
regels als ze niet meer anoniem zijn.
De gezichtsscan herkent persoonlijke
kenmerken zoals de iris van het oog en
ook vingerafdrukken.De proef begint na
de winterstop bij de stadions van Ajax,
Feyenoord en Vitesse.
Bron: NOS Teletekst
Lijkt me wel duidelijk toch. Of iedere supporter moet een pasfoto meesturen bij zijn aanvraag of alleen de mensen met een stadionverbod. Zodat ze worden herkend wanneer ze het stadion willen betreden...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:07 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Weet iemand hier de bedoelingen van dit systeem?
vi.nlquote:Danko Lazovic wil via Vitesse de top bereiken
Vitesse heeft Danko Lazovic binnen. De Arnhemse club kwam donderdag tot overeenstemming met Feyenoord over de transfervoorwaarden van de Servische aanvaller.
Lazovic belandde in de zomer van 2003 bij Feyenoord, maar was weinig succesvol. De 23-jarige spits speelde in totaal slechts 41 competitieduels voor de Rotterdammers en maakten negen goals. Vorig seizoen belandde hij als huurling bij Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado.
'Het is duidelijk dat we meer hadden verwacht toen we Danko aantrokken, maar helaas is zijn grote talent er bij Feyenoord nooit helemaal uitgekomen', reageerde Feyenoords algemeen directeur Chris Woerts op de website van zijn club, op het vertrek van de speler die voor zeven miljoen euro naar De Kuip kwam.
Lazovic zelf vindt ook dat hij aan een nieuwe club toe is. 'Voor mijn carrière is het heel belangrijk dat ik nu veel ga spelen en bij Vitesse kan dat. Ik ga er alles doen om met Vitesse alsnog de top te bereiken', vertelde hij op de website van de Arnhemse club.
Ik vind hem iets te traag. Verder ziet hij er wel netjes uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
1 á 2 denk ik.
Feyenoord heeft trouwens een vernieuwde website.
quote:Feyenoord aast op Defour
Feyenoord heeft de jacht geopend op Steven Defour van Racing Genk. De 18-jarige middenvelder, die eerder in de belangstelling stond van Ajax, praat volgens eigen zeggen morgen met de Rotterdamse club. Feyenoord onthoudt zich van commentaar. Defour geldt als een van de talentvolste middenvelders van België. Hij staat nog tot 2009 onder contract, maar heeft op grond van een wet uit de 70-er jaren het contract opgezegd, nadat Genk volgens hem een te hoge transfersom vroeg aan Ajax.
Defour en Genk zijn in onderhandeling om het geschil te schikken.
quote:Feyenoord nog steeds in de markt voor Barreto
Feyenoord is nog steeds in de markt voor Edgar Barreto. De middenvelder van NEC staat al een tijdje hoog op het lijstje van Feyenoord.
De middenveder van de Nijmeegse club is gehaald met behulp van externe financiers. Hierdoor is hij niet echt goedkoop. Een eventuele komst van deze middenvelder is volledig afhankelijk van een eventuele verkoop van Dirk Kuyt en/of Romeo Castelen.
Jup. Wel mooi verder.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef Superheld het volgende:
Menu is niet echt mooi, beetje slordig dat het zwarte over het rode heen komt.
Wat werkt er in Firefox niet dan? Bij ij deed ie t prima dacht ik...quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jup. Wel mooi verder.Jammer dat ie de Firefox-test niet doorstaat, dat blijf ik toch triest vinden bij van die grote websites.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef Nellid het volgende:
Nou, Castelen eruit, Barreto erin?
Het zoek-dingetje onder dat filmpje staat scheef.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:09 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wat werkt er in Firefox niet dan? Bij ij deed ie t prima dacht ik...
Baretto is een middenvelder?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:24 schreef ruud_fr het volgende:
al iets beter dan de oude
in IE springt het tabblad altijd weer terug naar Tickets, in FF niet
in FF is de zoekfunctie slordiger neergezet.
moet zeggen dat ik het zelf ook lastig vind om een FF proof site te maken.
de muziek is wel irritant trouwens
maar nu genoeg er over
[..]
Pfff, serieus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Voetbal Insite
"snuivert de perfecte opvolger voor Kuyt"
Alleen al dat ze Kuyt en die mongool in 1 zin durven noemen...
Voorlopig nog niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:05 schreef Nellid het volgende:
verder nog nieuws trouwens?
Wie vond dat?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Voetbal Insite
Kluivert is wel wat beter dan Kuyt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Voetbal Insite
Die discussie wil ik niet eens voeren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kluivert is wel wat beter dan Kuyt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kluivert van de laatste 3 jaar niet, daarvoor natuurlijk wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vraogah kregen wij alleen een blaadje in de bus......quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:54 schreef Erasmusch het volgende:
Vroegah hadden we helemaal geen site. Stond er 3 jaar lang 'Hier wordt gewerkt...' en toen zou Chris de allernieuwste snufjes introduceren
Geld, hè. Dat hebben we niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij was Feyenoord echt (1 van?) de laatste profclub met een werkende website.
Die gaat 3x tegen ons scoren dit seizoen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En anders kopen we daar toppertjes als Lazovic voor!
Maar met zijn transfergeld hebben ze wel de website kunnen updaten, is ook wat waard.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat 3x tegen ons scoren dit seizoen.
Fokbanner geupdate.
Ken je mij er bij zetten op X..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat 3x tegen ons scoren dit seizoen.
Fokbanner geupdate.
Misschien als'ie met de auto komtquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef Staanplaats het volgende:
Kluivert in een Feijenoord shirt, haha
Die gaat het trainingsveld nooit halen...discussie gesloten.
EDIT:quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
what the fuck lul jij nou weer?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef Nyrem het volgende:
Verkoop Kuyt (beter voor Feyenoord)
Koop: Jimmy Floyd
dealquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Als Kluivert naar Feyenoord komt wordt ik supporter van Excelsior.
castelen vertrekt echt nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:21 schreef ruud_fr het volgende:
zou je Castelen niet eens weg-editten?
De kans dat fnoord komend seizoen de CL wint lijkt me groter, en ze doen niet eens meequote:Op donderdag 6 juli 2006 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Als Kluivert naar Feyenoord komt wordt ik supporter van Excelsior.
hihiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
De kans dat fnoord komend seizoen de CL wint lijkt me groter, en ze doen niet eens mee
vorig jaar wel dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kut tijd zeg half 1. Ik kan nu niet eens meer voetballen bij mijn amateurvereniging als Feyenoord thuis moet![]()
Ga je op zaterdag voetballen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kut tijd zeg half 1. Ik kan nu niet eens meer voetballen bij mijn amateurvereniging als Feyenoord thuis moet![]()
Daar gaat m'n enige vraag aan Feyenoord vorig seizoen. Castelen verkopen... Zelfs dat kunnen ze nog geen eens doen. Ze kunnen wel Ostlund slijten, maar Castelen...quote:
Castelen kun je best slijten, maar ik denk dat Feyenoord dat niet wilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar gaat m'n enige vraag aan Feyenoord vorig seizoen. Castelen verkopen... Zelfs dat kunnen ze nog geen eens doen. Ze kunnen wel Ostlund slijten, maar Castelen...
Zijn ze dan blind ofzo? (Het antwoord weet ik alquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Castelen kun je best slijten, maar ik denk dat Feyenoord dat niet wil
Antwoord: Nee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn ze dan blind ofzo? (Het antwoord weet ik al)
Ik snap dat negatieve over Castelen niet echt, vind het nog best een redelijke speler voor jullie. Geen topniveau natuurlijk, maar dat lijkt me op dit moment ook niet mogelijk. Ik had 'm er lekker bijgehouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn ze dan blind ofzo? (Het antwoord weet ik al)
Castelen is leuk voor een ADO of een FC Twente, maar voor Feyenoord komt die gast gewoon tekort...
Tsssquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik snap dat negatieve over Castelen niet echt, vind het nog best een redelijke speler voor jullie. Geen topniveau natuurlijk, maar dat lijkt me op dit moment ook niet mogelijk. Ik had 'm er lekker bijgehouden.
Ik las ergens 45%.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef Erasmusch het volgende:
Elmander verkocht voor 5mln aan Toulouse. Hoeveel kregen wij daar ook weer van?
Belachelijk. Een Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord zonder uitsupporters is geen klassieker.quote:Een aantal Feyenoord-supporters heeft vanochtend een uur lang gesproken met burgemeester Opstelten van Rotterdam. Het gesprek vond plaats in het bijzijn van directeur Onno Jacobs en Coördinator Supporterszaken Ton Strooband en was voortgevloeid uit een eerdere bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. Bij die gelegenheid had Arjen Littooij, naaste medewerker van de burgemeester en belast met openbare orde en veiligheid, de toezegging voor een gesprek gedaan.
De ontmoeting van vandaag betrof een informeel gesprek waar supporters het negatieve beeld dat de burgemeester volgens hen van voetbalsupporters lijkt te hebben, weg wilden nemen. Gezien de sfeer waarin het gesprek verliep lijken de supporters in die opzet geslaagd te zijn. Ook erkende de burgemeester dat hij inziet dat het overgrote deel van de Feyenoord-aanhang uitsluitend met goede bedoelingen naar het stadion komt.
Natuurlijk kwamen ook de gebeurtenissen rond de laatste Feyenoord-Ajax nog ter sprake. Burgemeester Opstelten merkte nog op dat zijn collega Cohen van Amsterdam en hijzelf overwegen om komend seizoen bij de onderlinge ontmoetingen tussen Feyenoord en Ajax geen supporters van de bezoekende clubs toe te laten. Beide burgervaders vinden de kosten die de overheid rondom deze wedstrijden voor organisatie en veiligheid moet maken onevenredig en onaanvaardbaar.
Daar heb ik niet echt zin in. Dan speel ik met lui van rond de 30/40 terwijl ik 20 ben. Ik speel nu in het 4e het hoogste elftal dat niet hoeft te trainen.quote:
Dan moet je een keuze maken. De Kuip of je amateurploeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt zin in. Dan speel ik met lui van rond de 30/40 terwijl ik 20 ben. Ik speel nu in het 4e het hoogste elftal dat niet hoeft te trainen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:00 schreef Soul_Survivor het volgende:
Uit shirt schijnt fucking mooi te zijn.. morgen ook maar ff kopen.
Word niet altijd op prijs gesteld door je eigen amateurploeg hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan moet je een keuze maken. De Kuip of je amateurploeg.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die was zo geil
waar woon je dan? timboektoe?quote:Die wou ik toen zo graag.. maar was niet te koop hier..
duhquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:24 schreef The_Gunman het volgende:
fc boszoom - feyenoord wordt volgens mij wel erg druk
We hadden het seizoen erna geloof dat gele shirt. Die was ook erg tof. Die heb ik nog wel kunnen bemachtigenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft wel wat weg van dat Champions League/UEFA cup shirt dat we in 2001-2002 hadden.
Die was zo geil
Die wou ik toen zo graag.. maar was niet te koop hier..
[afbeelding]
(L)
Kuijt naar Liverpool, bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:57 schreef Knoekie het volgende:
Wanneer komt die spectaculaire transfer nou
tja...dan is het onmogelijk om ergens een Feyenoord shirtje te halenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zaanstad, 9 km van 020.
Dus is alles Ajax of AZ hier.. :x
Zonde van je geld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:59 schreef R81 het volgende:
Morgen naar de 1e training... Meteen ff het nieuwe uitshirt kopen
¤70 euro voor een shirt is zonde van je geld.quote:
Wel duur ja. Mja of het zonde is, is nogal relatief.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
¤70 euro voor een shirt is zonde van je geld.
Ruud heeft gelijk, lekker laten kopen. Volgend jaar een tweede Kolkka
Waar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb woensdag het uitshirt van vorig seizoen voor 25 euro gekocht. 3 keer zo goedkoop, maar net zo mooi
Ik ben ook van club verwisseld (mijn club had geen zaterdagelftal) om naar Feyenoord te kunnen blijven gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan moet je een keuze maken. De Kuip of je amateurploeg.
Is al een paar keer eerder gevraagd...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef koningdavid het volgende:
Is Hasselbaink niets voor Feyenoord?
Nee, ik denk Koebrugge al genoeg mensen in dienst heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef koningdavid het volgende:
Is Hasselbaink niets voor Feyenoord?
Ik vind van niet... Ik koop maar 1x in de 5 jaar ofzo een shirt..quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee joh, laat hem nou
dan kunnen we met die inkomsten volgend jaar een 2e Kolkka kopen
Heb m'n amateurclub gekozen zodat ik naar Feyenoord kan blijveng aanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik ben ook van club verwisseld (mijn club had geen zaterdagelftal) om naar Feyenoord te kunnen blijven gaan.
Prioriteiten stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |