belde net peter boszquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:34 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk het niet.
Zal pas iemand komen wanneer er iemand vertrekt.
Duh, welkom in de Kuipquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:51 schreef yvette1982 het volgende:
wat een lulkoek dat Feyenoord nog maar 1 speler wil als Kuijt blijft. In dat geval spelen we dit jaar weer om de kat zijn kut.
Idd, ik snap echt niet wat de plannen zijn.quote:Een rechtsback kopen is onzin, ik blijf erbij dat Greene daar top voor is. Een linksback is nodig en een goede middenvelder.
Hoezo afstaan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dehoer![]()
Wie zegt dat hij zo'n kunstje bij ons niet zou flikken als hij zou komen? Ik ben ook totaal niet overtuigd van zijn kwaliteiten. 17 wedstrijden pas voor Genk gespeeld. En wie moet zijn plek dan afstaan? Hofs, Castelen? Ik hoop trouwens dat ze Castelen nog ergens kunnen slijten.
Het is een rechter middenvelder. Neem toch aan dat we met 11 man voetballen en niet met 12.quote:
Dan verliest Castelen zijn transferwaardequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Nellid het volgende:
En trouwens, als Castelen daardoor zijn plaats af moet staan aan iemand die wellicht beter is, wat is daar mis mee dan...?
klopt, maar als ik zie hoe hij bij Genk weg wil komen zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef Nellid het volgende:
Doe is niet zo populistisch man, je hebt die gast nog geen woord horen zeggen volgens mij...
als die net zo scoort als huntelaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef MarkNMGN het volgende:
"Ik wil best naar Ajax. Ik voel me niet te jong. Soetaers en Sonck waren ouder toen ze gingen, maar braken niet door. Ik denk dat het vooral met je manier van voetballen te maken heeft en dat het spel van Ajax me ligt",
"Defour is een echte Ajacied", aldus De Mos. "Helemaal in de stijl van Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar.
'ik twijfel er niet aan dat ik er met Ajax wel uit zal komen. Ik heb al gesproken met mensen bij Ajax."
Volgens mij is het enige dat ie zegt: Ik wil "best" naar ajax en ik heb gesproken met mensen van ajax...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef MarkNMGN het volgende:
"Ik wil best naar Ajax. Ik voel me niet te jong. Soetaers en Sonck waren ouder toen ze gingen, maar braken niet door. Ik denk dat het vooral met je manier van voetballen te maken heeft en dat het spel van Ajax me ligt",
"Defour is een echte Ajacied", aldus De Mos. "Helemaal in de stijl van Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar.
'ik twijfel er niet aan dat ik er met Ajax wel uit zal komen. Ik heb al gesproken met mensen bij Ajax."
Ach, dat gebeurt waarschijnlijk ook als je m laat spelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan verliest Castelen zijn transferwaarde![]()
Dat klopt, heb het alleen even snel opgezocht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige dat ie zegt: Ik wil "best" naar ajax en ik heb gesproken met mensen van ajax...
Zo erg laat ie z'n liefde nou ook weer niet blijken, als dit de enige quote's zijn.
tja wij hadden ook de beste speler van die competitie van willem II toenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom probeerd Koeman niet een keer de Guzman op 10.... In de A1 was hij topscoorder van de competitie, en verkozen tot beste speler.
Dat heb ik ook al vaker geopperd gewoon achjter Kuyt zetten, denk dat dat best nog eens een verrassing zou kunnen zijn...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom probeerd Koeman niet een keer de Guzman op 10.... In de A1 was hij topscoorder van de competitie, en verkozen tot beste speler.
Nee, ik ook niet. Ken die hele gozer nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat klopt, heb het alleen even snel opgezocht.
Zou alleen totaal niet weten wat voor speler Defour is...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef Nellid het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ken die hele gozer nietNooiit van gehoord, nooit zien spelen. Zet 10 gezichten naast elkaar en ik zou m niet herkennen...
Heeft er niet iemand een foto? Kan ik meteen zien of t wat is voor ons![]()
soms hoop je zulk soort dingen extreem en gebeurd het nooitquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:01 schreef TC03 het volgende:
Castelen is voor mij al een beetje een gepasseerd station. Ik ging er voor de zomer eigenlijk vanuit dat Castelen verkocht werd en De Ceulaer zijn plaats in nam.
En?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Defour (Mechelen, 15 april 1988
ik ben ouder als hem zeg
loop ik hem te supporterren dalijk![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef Merkie het volgende:
Ik heb op 1 of andere manier altijd gedacht dat Defour een grote neger was. Klopt best wel heulemaal niet, dat beeld.
edit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]had ik ook totdat ik enkele weken geleden een foto van hem zag.
Dan zou ik na je 30e maar niet meer naar de Kuip gaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Defour (Mechelen, 15 april 1988
ik ben ouder als hem zeg
loop ik hem te supporterren dalijk![]()
Haha, ik dacht ook dat het een neger wasquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]had ik ook totdat ik enkele weken geleden een foto van hem zag.
Is het relevant?quote:
Best wel.quote:
prikpagina, netwerk, VZ, tis allemaal niet veel soeps...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Best wel.
Feijenoord prikpagina. Zitten nog grotere debielen op, dan hier.
edit: ze zien daar zelfs kluivert graag komen.![]()
VZ zitten alleen ajax fansquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef Nellid het volgende:
[..]
prikpagina, netwerk, VZ, tis allemaal niet veel soeps...
op die mainpage allemaal ajax gezeik bij een feyenoord berichtquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Nellid het volgende:
Je hebt er ook een Feyenoordforum o.i.d. 1x op gekeken maar dat gaat ook nergens over.
Ik ben zelfs een hele tijd moderator geweest op dat Feyenoord prikbord, echt wat een kansloze mensen heb je daarquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Best wel.
Feijenoord prikpagina. Zitten nog grotere debielen op, dan hier.
edit: ze zien daar zelfs kluivert graag komen.![]()
Komt zijn vriendin ook?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
god henk timmer morgen bij sportzomer
dus wordt je er maar modquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een hele tijd moderator geweest op dat Feyenoord prikbord, echt wat een kansloze mensen heb je daar![]()
Alsjeblieft niet zegquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dus wordt je er maar mod![]()
jack de jood zegt net dat Timmer wel eens naar Feyenoord zou kunnen gaan![]()
![]()
Jammer dat E. Koeman dat niet doet, geef talent eens een kans ipv van die oude keeperts.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef jorienvdherik het volgende:
hij zal wel komen dan, onbegrijpelijk geef ekramy lekker een goede kans
quote:Re: Patrick in de Kuip
Auteur: 3-wheeler (---.tilbu1.nb.home.nl)
Datum: 05-07-2006 19:11
Stuur de helicopter maar vast richting Spanje om hem optehalen.
Ik denk dat Patrick wel honger heeft naar de bal en zijn eigen graag wil revancheren. Dus laat maar komen.
Omdat wij in Nederland geen "Wet van '78 " kennen misschien?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dehoer![]()
Wie zegt dat hij zo'n kunstje bij ons niet zou flikken als hij zou komen? Ik ben ook totaal niet overtuigd van zijn kwaliteiten. 17 wedstrijden pas voor Genk gespeeld. En wie moet zijn plek dan afstaan? Hofs, Castelen? Ik hoop trouwens dat ze Castelen nog ergens kunnen slijten.
Dan had ik dat fout.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:47 schreef jorienvdherik het volgende:
rechtsbenige aanvallende middenvelder
maakt niet uit, voelen wij ons weer slimmerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik haal het alleen een beetje naar beneden.
quote:Als we de voetbalnieuwssite FIFAweb mogen geloven, dan zal Feyenoord binnenkort twee 'grote' namen presenteren. De Rotterdammers zouden met de twee spelers een mondeling akkoord hebben, maar om wie het gaat, is vooralsnog onduidelijk.
Commercieel Manager Chris Woerts gaf onlangs aan dat er, mocht Kuyt blijven, nog maar één aankoop zal worden gedaan. Een tijdje geleden zou de Stadionclub nog hebben aangegeven voor 2 postities een versterking te zoeken. Het gaat in dat geval om de plaatsen linksback en linkshalf. Woerts liet vandaag echter optekenen dat een nieuwe rechtsback aan de orde is, waar een huur van Glenn Johnson op het laatste moment werd afgeblazen, omdat Johnson voor Portsmouth koos.
Geruchten zijn er genoeg, zo worden Tim de Cler (linksback, AZ), Theo Janssen (Linkshalf, Vitesse), Steven Defour (aanvallende middenvelder, transfervrij) en Jon Dahl Tomasson (aanvaller, Stuttgart) genoemd als mogelijke aankopen.
Betrouwbaar is het gerucht niet, want een bron is niet vermeld. Wij van FRGoals.nl zullen zo snel mogelijk proberen een vervolg aan dit gerucht te geven...
Maar waarom is Collens contract dan verlengd als ze 1mnd later al geen vertrouwen meer in m hebben?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:44 schreef Cart_man het volgende:
Keeper kan ik ergens wel begrijpen. Rechtsback minder. Dat moet gewoon betekenen dat Bahia naar links schuift en Greene en Vlaar het centrale duo vormen. Lucius wordt de verdedigende middenvelder.
[..]
Geen vertrouwen? Dat wordt toch nergens gezegd? Blijkbaar zien ze hem als vervanger van de vaste rechtsback. Hij komt ook terug van een blessure. En dat zullen Greene en Lucius niet worden, anders zou een nieuwe rechtsback ook niet nodig zijn. Bij blessures kan alles vrij eenvoudig worden opgevangen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:55 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar waarom is Collens contract dan verlengd als ze 1mnd later al geen vertrouwen meer in m hebben?
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Selectie ziet er, op de linksbackpositie na, helemaal niet zo slecht uit.
Nou ja, ze zien iig geen 1e keus in hem.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Geen vertrouwen? Dat wordt toch nergens gezegd? Blijkbaar zien ze hem als vervanger van de vaste rechtsback. Hij komt ook terug van een blessure. En dat zullen Greene en Lucius niet worden, anders zou een nieuwe rechtsback ook niet nodig zijn. Bij blessures kan alles vrij eenvoudig worden opgevangen.
Ik weet ook niet hoe Koeman en Jansen de selectie willen hebben dit seizoen? Zie het wel in de wedstrijden die gaan gespeeld worden.
Selectie ziet er, op de linksbackpositie na, helemaal niet zo slecht uit.
Timmer wil weg bij AZ omdat ie met de komst van Didulica geen eerste keeper meer zou zijn, lijkt me sterk dat ie die toezegging van Feyenoord wel zou krijgen.....quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:15 schreef chrisgyan het volgende:
Vanavond Peter Bosz en Henk Timmer bij Sjek van Gelder. Kunnen we gelijk horen wat er waar is van alle geruchten over Timmer naar Feyenoord.
Weet iemand hier de bedoelingen van dit systeemquote:De KNVB gaat in drie stadions een
proef doen met een gezichtsscan.Met die
scan hoopt de voetbalbond relschoppers
buiten de deur te houden.Het huidige
systeem met pasfotoregistratie werkt
volgens de KNVB niet goed.
In een zwembad in Ridderkerk wordt al
langer gewerkt met de gezichtsscan.De
directeur is zeer tevreden.Volgens hem
houden de bezoekers zich beter aan de
regels als ze niet meer anoniem zijn.
De gezichtsscan herkent persoonlijke
kenmerken zoals de iris van het oog en
ook vingerafdrukken.De proef begint na
de winterstop bij de stadions van Ajax,
Feyenoord en Vitesse.
Bron: NOS Teletekst
Lijkt me wel duidelijk toch. Of iedere supporter moet een pasfoto meesturen bij zijn aanvraag of alleen de mensen met een stadionverbod. Zodat ze worden herkend wanneer ze het stadion willen betreden...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:07 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
Weet iemand hier de bedoelingen van dit systeem?
vi.nlquote:Danko Lazovic wil via Vitesse de top bereiken
Vitesse heeft Danko Lazovic binnen. De Arnhemse club kwam donderdag tot overeenstemming met Feyenoord over de transfervoorwaarden van de Servische aanvaller.
Lazovic belandde in de zomer van 2003 bij Feyenoord, maar was weinig succesvol. De 23-jarige spits speelde in totaal slechts 41 competitieduels voor de Rotterdammers en maakten negen goals. Vorig seizoen belandde hij als huurling bij Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado.
'Het is duidelijk dat we meer hadden verwacht toen we Danko aantrokken, maar helaas is zijn grote talent er bij Feyenoord nooit helemaal uitgekomen', reageerde Feyenoords algemeen directeur Chris Woerts op de website van zijn club, op het vertrek van de speler die voor zeven miljoen euro naar De Kuip kwam.
Lazovic zelf vindt ook dat hij aan een nieuwe club toe is. 'Voor mijn carrière is het heel belangrijk dat ik nu veel ga spelen en bij Vitesse kan dat. Ik ga er alles doen om met Vitesse alsnog de top te bereiken', vertelde hij op de website van de Arnhemse club.
Ik vind hem iets te traag. Verder ziet hij er wel netjes uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
1 á 2 denk ik.
Feyenoord heeft trouwens een vernieuwde website.
quote:Feyenoord aast op Defour
Feyenoord heeft de jacht geopend op Steven Defour van Racing Genk. De 18-jarige middenvelder, die eerder in de belangstelling stond van Ajax, praat volgens eigen zeggen morgen met de Rotterdamse club. Feyenoord onthoudt zich van commentaar. Defour geldt als een van de talentvolste middenvelders van België. Hij staat nog tot 2009 onder contract, maar heeft op grond van een wet uit de 70-er jaren het contract opgezegd, nadat Genk volgens hem een te hoge transfersom vroeg aan Ajax.
Defour en Genk zijn in onderhandeling om het geschil te schikken.
quote:Feyenoord nog steeds in de markt voor Barreto
Feyenoord is nog steeds in de markt voor Edgar Barreto. De middenvelder van NEC staat al een tijdje hoog op het lijstje van Feyenoord.
De middenveder van de Nijmeegse club is gehaald met behulp van externe financiers. Hierdoor is hij niet echt goedkoop. Een eventuele komst van deze middenvelder is volledig afhankelijk van een eventuele verkoop van Dirk Kuyt en/of Romeo Castelen.
Jup. Wel mooi verder.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:31 schreef Superheld het volgende:
Menu is niet echt mooi, beetje slordig dat het zwarte over het rode heen komt.
Wat werkt er in Firefox niet dan? Bij ij deed ie t prima dacht ik...quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jup. Wel mooi verder.Jammer dat ie de Firefox-test niet doorstaat, dat blijf ik toch triest vinden bij van die grote websites.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:45 schreef Nellid het volgende:
Nou, Castelen eruit, Barreto erin?
Het zoek-dingetje onder dat filmpje staat scheef.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:09 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wat werkt er in Firefox niet dan? Bij ij deed ie t prima dacht ik...
Baretto is een middenvelder?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:24 schreef ruud_fr het volgende:
al iets beter dan de oude
in IE springt het tabblad altijd weer terug naar Tickets, in FF niet
in FF is de zoekfunctie slordiger neergezet.
moet zeggen dat ik het zelf ook lastig vind om een FF proof site te maken.
de muziek is wel irritant trouwens
maar nu genoeg er over
[..]
Pfff, serieus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Voetbal Insite
"snuivert de perfecte opvolger voor Kuyt"
Alleen al dat ze Kuyt en die mongool in 1 zin durven noemen...
Voorlopig nog niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:05 schreef Nellid het volgende:
verder nog nieuws trouwens?
Wie vond dat?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Voetbal Insite
"snuivert de perfecte opvolger voor Kuyt"
Alleen al dat ze Kuyt en die mongool in 1 zin durven noemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |