belde net peter boszquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:34 schreef Cart_man het volgende:
Ik denk het niet.
Zal pas iemand komen wanneer er iemand vertrekt.
Duh, welkom in de Kuipquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:51 schreef yvette1982 het volgende:
wat een lulkoek dat Feyenoord nog maar 1 speler wil als Kuijt blijft. In dat geval spelen we dit jaar weer om de kat zijn kut.
Idd, ik snap echt niet wat de plannen zijn.quote:Een rechtsback kopen is onzin, ik blijf erbij dat Greene daar top voor is. Een linksback is nodig en een goede middenvelder.
Hoezo afstaan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dehoer![]()
Wie zegt dat hij zo'n kunstje bij ons niet zou flikken als hij zou komen? Ik ben ook totaal niet overtuigd van zijn kwaliteiten. 17 wedstrijden pas voor Genk gespeeld. En wie moet zijn plek dan afstaan? Hofs, Castelen? Ik hoop trouwens dat ze Castelen nog ergens kunnen slijten.
Het is een rechter middenvelder. Neem toch aan dat we met 11 man voetballen en niet met 12.quote:
Dan verliest Castelen zijn transferwaardequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Nellid het volgende:
En trouwens, als Castelen daardoor zijn plaats af moet staan aan iemand die wellicht beter is, wat is daar mis mee dan...?
klopt, maar als ik zie hoe hij bij Genk weg wil komen zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:42 schreef Nellid het volgende:
Doe is niet zo populistisch man, je hebt die gast nog geen woord horen zeggen volgens mij...
als die net zo scoort als huntelaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef MarkNMGN het volgende:
"Ik wil best naar Ajax. Ik voel me niet te jong. Soetaers en Sonck waren ouder toen ze gingen, maar braken niet door. Ik denk dat het vooral met je manier van voetballen te maken heeft en dat het spel van Ajax me ligt",
"Defour is een echte Ajacied", aldus De Mos. "Helemaal in de stijl van Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar.
'ik twijfel er niet aan dat ik er met Ajax wel uit zal komen. Ik heb al gesproken met mensen bij Ajax."
Volgens mij is het enige dat ie zegt: Ik wil "best" naar ajax en ik heb gesproken met mensen van ajax...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef MarkNMGN het volgende:
"Ik wil best naar Ajax. Ik voel me niet te jong. Soetaers en Sonck waren ouder toen ze gingen, maar braken niet door. Ik denk dat het vooral met je manier van voetballen te maken heeft en dat het spel van Ajax me ligt",
"Defour is een echte Ajacied", aldus De Mos. "Helemaal in de stijl van Wim Kieft, Zlatan Ibrahimovic en Klaas Jan Huntelaar.
'ik twijfel er niet aan dat ik er met Ajax wel uit zal komen. Ik heb al gesproken met mensen bij Ajax."
Ach, dat gebeurt waarschijnlijk ook als je m laat spelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan verliest Castelen zijn transferwaarde![]()
Dat klopt, heb het alleen even snel opgezocht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef Nellid het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige dat ie zegt: Ik wil "best" naar ajax en ik heb gesproken met mensen van ajax...
Zo erg laat ie z'n liefde nou ook weer niet blijken, als dit de enige quote's zijn.
tja wij hadden ook de beste speler van die competitie van willem II toenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom probeerd Koeman niet een keer de Guzman op 10.... In de A1 was hij topscoorder van de competitie, en verkozen tot beste speler.
Dat heb ik ook al vaker geopperd gewoon achjter Kuyt zetten, denk dat dat best nog eens een verrassing zou kunnen zijn...quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom probeerd Koeman niet een keer de Guzman op 10.... In de A1 was hij topscoorder van de competitie, en verkozen tot beste speler.
Nee, ik ook niet. Ken die hele gozer nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:51 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat klopt, heb het alleen even snel opgezocht.
Zou alleen totaal niet weten wat voor speler Defour is...
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef Nellid het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ken die hele gozer nietNooiit van gehoord, nooit zien spelen. Zet 10 gezichten naast elkaar en ik zou m niet herkennen...
Heeft er niet iemand een foto? Kan ik meteen zien of t wat is voor ons![]()
soms hoop je zulk soort dingen extreem en gebeurd het nooitquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:01 schreef TC03 het volgende:
Castelen is voor mij al een beetje een gepasseerd station. Ik ging er voor de zomer eigenlijk vanuit dat Castelen verkocht werd en De Ceulaer zijn plaats in nam.
En?quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Defour (Mechelen, 15 april 1988
ik ben ouder als hem zeg
loop ik hem te supporterren dalijk![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:12 schreef Merkie het volgende:
Ik heb op 1 of andere manier altijd gedacht dat Defour een grote neger was. Klopt best wel heulemaal niet, dat beeld.
edit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]had ik ook totdat ik enkele weken geleden een foto van hem zag.
Dan zou ik na je 30e maar niet meer naar de Kuip gaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Steven Defour (Mechelen, 15 april 1988
ik ben ouder als hem zeg
loop ik hem te supporterren dalijk![]()
Haha, ik dacht ook dat het een neger wasquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:20 schreef daaaaan het volgende:
[..]had ik ook totdat ik enkele weken geleden een foto van hem zag.
Is het relevant?quote:
Best wel.quote:
prikpagina, netwerk, VZ, tis allemaal niet veel soeps...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Best wel.
Feijenoord prikpagina. Zitten nog grotere debielen op, dan hier.
edit: ze zien daar zelfs kluivert graag komen.![]()
VZ zitten alleen ajax fansquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef Nellid het volgende:
[..]
prikpagina, netwerk, VZ, tis allemaal niet veel soeps...
op die mainpage allemaal ajax gezeik bij een feyenoord berichtquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Nellid het volgende:
Je hebt er ook een Feyenoordforum o.i.d. 1x op gekeken maar dat gaat ook nergens over.
Ik ben zelfs een hele tijd moderator geweest op dat Feyenoord prikbord, echt wat een kansloze mensen heb je daarquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Best wel.
Feijenoord prikpagina. Zitten nog grotere debielen op, dan hier.
edit: ze zien daar zelfs kluivert graag komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |