Kuijt naar Liverpool, bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:57 schreef Knoekie het volgende:
Wanneer komt die spectaculaire transfer nou
tja...dan is het onmogelijk om ergens een Feyenoord shirtje te halenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zaanstad, 9 km van 020.
Dus is alles Ajax of AZ hier.. :x
Zonde van je geld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:59 schreef R81 het volgende:
Morgen naar de 1e training... Meteen ff het nieuwe uitshirt kopen
¤70 euro voor een shirt is zonde van je geld.quote:
Wel duur ja. Mja of het zonde is, is nogal relatief.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
¤70 euro voor een shirt is zonde van je geld.
Ruud heeft gelijk, lekker laten kopen. Volgend jaar een tweede Kolkka
Waar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb woensdag het uitshirt van vorig seizoen voor 25 euro gekocht. 3 keer zo goedkoop, maar net zo mooi
Ik ben ook van club verwisseld (mijn club had geen zaterdagelftal) om naar Feyenoord te kunnen blijven gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan moet je een keuze maken. De Kuip of je amateurploeg.
Is al een paar keer eerder gevraagd...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef koningdavid het volgende:
Is Hasselbaink niets voor Feyenoord?
Nee, ik denk Koebrugge al genoeg mensen in dienst heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef koningdavid het volgende:
Is Hasselbaink niets voor Feyenoord?
Ik vind van niet... Ik koop maar 1x in de 5 jaar ofzo een shirt..quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee joh, laat hem nou
dan kunnen we met die inkomsten volgend jaar een 2e Kolkka kopen
Heb m'n amateurclub gekozen zodat ik naar Feyenoord kan blijveng aanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik ben ook van club verwisseld (mijn club had geen zaterdagelftal) om naar Feyenoord te kunnen blijven gaan.
Prioriteiten stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |