Kluivert is wel wat beter dan Kuyt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Voetbal Insite
"snuivert de perfecte opvolger voor Kuyt"
Alleen al dat ze Kuyt en die mongool in 1 zin durven noemen...
Die discussie wil ik niet eens voeren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kluivert is wel wat beter dan Kuyt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kluivert van de laatste 3 jaar niet, daarvoor natuurlijk wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vraogah kregen wij alleen een blaadje in de bus......quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:54 schreef Erasmusch het volgende:
Vroegah hadden we helemaal geen site. Stond er 3 jaar lang 'Hier wordt gewerkt...' en toen zou Chris de allernieuwste snufjes introduceren
Geld, hè. Dat hebben we niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij was Feyenoord echt (1 van?) de laatste profclub met een werkende website.
Die gaat 3x tegen ons scoren dit seizoen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En anders kopen we daar toppertjes als Lazovic voor!
Maar met zijn transfergeld hebben ze wel de website kunnen updaten, is ook wat waard.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat 3x tegen ons scoren dit seizoen.
Fokbanner geupdate.
Ken je mij er bij zetten op X..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat 3x tegen ons scoren dit seizoen.
Fokbanner geupdate.
Misschien als'ie met de auto komtquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef Staanplaats het volgende:
Kluivert in een Feijenoord shirt, haha
Die gaat het trainingsveld nooit halen...discussie gesloten.
EDIT:quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
what the fuck lul jij nou weer?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef Nyrem het volgende:
Verkoop Kuyt (beter voor Feyenoord)
Koop: Jimmy Floyd
dealquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Als Kluivert naar Feyenoord komt wordt ik supporter van Excelsior.
castelen vertrekt echt nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:21 schreef ruud_fr het volgende:
zou je Castelen niet eens weg-editten?
De kans dat fnoord komend seizoen de CL wint lijkt me groter, en ze doen niet eens meequote:Op donderdag 6 juli 2006 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Als Kluivert naar Feyenoord komt wordt ik supporter van Excelsior.
hihiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
De kans dat fnoord komend seizoen de CL wint lijkt me groter, en ze doen niet eens mee
vorig jaar wel dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kut tijd zeg half 1. Ik kan nu niet eens meer voetballen bij mijn amateurvereniging als Feyenoord thuis moet![]()
Ga je op zaterdag voetballen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kut tijd zeg half 1. Ik kan nu niet eens meer voetballen bij mijn amateurvereniging als Feyenoord thuis moet![]()
Daar gaat m'n enige vraag aan Feyenoord vorig seizoen. Castelen verkopen... Zelfs dat kunnen ze nog geen eens doen. Ze kunnen wel Ostlund slijten, maar Castelen...quote:
Castelen kun je best slijten, maar ik denk dat Feyenoord dat niet wilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar gaat m'n enige vraag aan Feyenoord vorig seizoen. Castelen verkopen... Zelfs dat kunnen ze nog geen eens doen. Ze kunnen wel Ostlund slijten, maar Castelen...
Zijn ze dan blind ofzo? (Het antwoord weet ik alquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Castelen kun je best slijten, maar ik denk dat Feyenoord dat niet wil
Antwoord: Nee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn ze dan blind ofzo? (Het antwoord weet ik al)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |