Kluivert is wel wat beter dan Kuyt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef Tomasso het volgende:
Voetbal Insite
"snuivert de perfecte opvolger voor Kuyt"
Alleen al dat ze Kuyt en die mongool in 1 zin durven noemen...
Die discussie wil ik niet eens voeren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kluivert is wel wat beter dan Kuyt.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kluivert van de laatste 3 jaar niet, daarvoor natuurlijk wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vraogah kregen wij alleen een blaadje in de bus......quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:54 schreef Erasmusch het volgende:
Vroegah hadden we helemaal geen site. Stond er 3 jaar lang 'Hier wordt gewerkt...' en toen zou Chris de allernieuwste snufjes introduceren
Geld, hè. Dat hebben we niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:56 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens mij was Feyenoord echt (1 van?) de laatste profclub met een werkende website.
Die gaat 3x tegen ons scoren dit seizoen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:59 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En anders kopen we daar toppertjes als Lazovic voor!
Maar met zijn transfergeld hebben ze wel de website kunnen updaten, is ook wat waard.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat 3x tegen ons scoren dit seizoen.
Fokbanner geupdate.
Ken je mij er bij zetten op X..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die gaat 3x tegen ons scoren dit seizoen.
Fokbanner geupdate.
Misschien als'ie met de auto komtquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:05 schreef Staanplaats het volgende:
Kluivert in een Feijenoord shirt, haha
Die gaat het trainingsveld nooit halen...discussie gesloten.
EDIT:quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
what the fuck lul jij nou weer?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef Nyrem het volgende:
Verkoop Kuyt (beter voor Feyenoord)
Koop: Jimmy Floyd
dealquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Als Kluivert naar Feyenoord komt wordt ik supporter van Excelsior.
castelen vertrekt echt nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:21 schreef ruud_fr het volgende:
zou je Castelen niet eens weg-editten?
De kans dat fnoord komend seizoen de CL wint lijkt me groter, en ze doen niet eens meequote:Op donderdag 6 juli 2006 23:44 schreef heiden6 het volgende:
Als Kluivert naar Feyenoord komt wordt ik supporter van Excelsior.
hihiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
De kans dat fnoord komend seizoen de CL wint lijkt me groter, en ze doen niet eens mee
vorig jaar wel dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kut tijd zeg half 1. Ik kan nu niet eens meer voetballen bij mijn amateurvereniging als Feyenoord thuis moet![]()
Ga je op zaterdag voetballen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 06:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een kut tijd zeg half 1. Ik kan nu niet eens meer voetballen bij mijn amateurvereniging als Feyenoord thuis moet![]()
Daar gaat m'n enige vraag aan Feyenoord vorig seizoen. Castelen verkopen... Zelfs dat kunnen ze nog geen eens doen. Ze kunnen wel Ostlund slijten, maar Castelen...quote:
Castelen kun je best slijten, maar ik denk dat Feyenoord dat niet wilquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar gaat m'n enige vraag aan Feyenoord vorig seizoen. Castelen verkopen... Zelfs dat kunnen ze nog geen eens doen. Ze kunnen wel Ostlund slijten, maar Castelen...
Zijn ze dan blind ofzo? (Het antwoord weet ik alquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:08 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Castelen kun je best slijten, maar ik denk dat Feyenoord dat niet wil
Antwoord: Nee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn ze dan blind ofzo? (Het antwoord weet ik al)
Ik snap dat negatieve over Castelen niet echt, vind het nog best een redelijke speler voor jullie. Geen topniveau natuurlijk, maar dat lijkt me op dit moment ook niet mogelijk. Ik had 'm er lekker bijgehouden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zijn ze dan blind ofzo? (Het antwoord weet ik al)
Castelen is leuk voor een ADO of een FC Twente, maar voor Feyenoord komt die gast gewoon tekort...
Tsssquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik snap dat negatieve over Castelen niet echt, vind het nog best een redelijke speler voor jullie. Geen topniveau natuurlijk, maar dat lijkt me op dit moment ook niet mogelijk. Ik had 'm er lekker bijgehouden.
Ik las ergens 45%.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef Erasmusch het volgende:
Elmander verkocht voor 5mln aan Toulouse. Hoeveel kregen wij daar ook weer van?
Belachelijk. Een Feyenoord-Ajax of Ajax-Feyenoord zonder uitsupporters is geen klassieker.quote:Een aantal Feyenoord-supporters heeft vanochtend een uur lang gesproken met burgemeester Opstelten van Rotterdam. Het gesprek vond plaats in het bijzijn van directeur Onno Jacobs en Coördinator Supporterszaken Ton Strooband en was voortgevloeid uit een eerdere bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. Bij die gelegenheid had Arjen Littooij, naaste medewerker van de burgemeester en belast met openbare orde en veiligheid, de toezegging voor een gesprek gedaan.
De ontmoeting van vandaag betrof een informeel gesprek waar supporters het negatieve beeld dat de burgemeester volgens hen van voetbalsupporters lijkt te hebben, weg wilden nemen. Gezien de sfeer waarin het gesprek verliep lijken de supporters in die opzet geslaagd te zijn. Ook erkende de burgemeester dat hij inziet dat het overgrote deel van de Feyenoord-aanhang uitsluitend met goede bedoelingen naar het stadion komt.
Natuurlijk kwamen ook de gebeurtenissen rond de laatste Feyenoord-Ajax nog ter sprake. Burgemeester Opstelten merkte nog op dat zijn collega Cohen van Amsterdam en hijzelf overwegen om komend seizoen bij de onderlinge ontmoetingen tussen Feyenoord en Ajax geen supporters van de bezoekende clubs toe te laten. Beide burgervaders vinden de kosten die de overheid rondom deze wedstrijden voor organisatie en veiligheid moet maken onevenredig en onaanvaardbaar.
Daar heb ik niet echt zin in. Dan speel ik met lui van rond de 30/40 terwijl ik 20 ben. Ik speel nu in het 4e het hoogste elftal dat niet hoeft te trainen.quote:
Dan moet je een keuze maken. De Kuip of je amateurploeg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt zin in. Dan speel ik met lui van rond de 30/40 terwijl ik 20 ben. Ik speel nu in het 4e het hoogste elftal dat niet hoeft te trainen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:00 schreef Soul_Survivor het volgende:
Uit shirt schijnt fucking mooi te zijn.. morgen ook maar ff kopen.
Word niet altijd op prijs gesteld door je eigen amateurploeg hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan moet je een keuze maken. De Kuip of je amateurploeg.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die was zo geil
waar woon je dan? timboektoe?quote:Die wou ik toen zo graag.. maar was niet te koop hier..
duhquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:24 schreef The_Gunman het volgende:
fc boszoom - feyenoord wordt volgens mij wel erg druk
We hadden het seizoen erna geloof dat gele shirt. Die was ook erg tof. Die heb ik nog wel kunnen bemachtigenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Heeft wel wat weg van dat Champions League/UEFA cup shirt dat we in 2001-2002 hadden.
Die was zo geil
Die wou ik toen zo graag.. maar was niet te koop hier..
[afbeelding]
(L)
Kuijt naar Liverpool, bedoel je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:57 schreef Knoekie het volgende:
Wanneer komt die spectaculaire transfer nou
tja...dan is het onmogelijk om ergens een Feyenoord shirtje te halenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Zaanstad, 9 km van 020.
Dus is alles Ajax of AZ hier.. :x
Zonde van je geld.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:59 schreef R81 het volgende:
Morgen naar de 1e training... Meteen ff het nieuwe uitshirt kopen
¤70 euro voor een shirt is zonde van je geld.quote:
Wel duur ja. Mja of het zonde is, is nogal relatief.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
¤70 euro voor een shirt is zonde van je geld.
Ruud heeft gelijk, lekker laten kopen. Volgend jaar een tweede Kolkka
Waar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:46 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb woensdag het uitshirt van vorig seizoen voor 25 euro gekocht. 3 keer zo goedkoop, maar net zo mooi
Ik ben ook van club verwisseld (mijn club had geen zaterdagelftal) om naar Feyenoord te kunnen blijven gaan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan moet je een keuze maken. De Kuip of je amateurploeg.
Is al een paar keer eerder gevraagd...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef koningdavid het volgende:
Is Hasselbaink niets voor Feyenoord?
Nee, ik denk Koebrugge al genoeg mensen in dienst heeft.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:02 schreef koningdavid het volgende:
Is Hasselbaink niets voor Feyenoord?
Ik vind van niet... Ik koop maar 1x in de 5 jaar ofzo een shirt..quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee joh, laat hem nou
dan kunnen we met die inkomsten volgend jaar een 2e Kolkka kopen
Heb m'n amateurclub gekozen zodat ik naar Feyenoord kan blijveng aanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:28 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik ben ook van club verwisseld (mijn club had geen zaterdagelftal) om naar Feyenoord te kunnen blijven gaan.
Prioriteiten stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |