quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:44 schreef Nellid het volgende:
Wat een lompe titel zeg...![]()
Wat moet je trouwens met die naast hun sokken lopende goudhaantjes uit Italie?![]()
Heb ie een zonnesteek ofzo?
Nee, we hebben Kuyt toch.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:45 schreef Radegast het volgende:
Hasselbaink niks voor jullie?
Dat liever dan een elftal met zakkenvullers uit een land waar ik geen klote mee hebquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]nee we moeten hardwerkende boeren die nog geen man voorbij komen hebben, daarmee kom je ver
geld te veel ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:46 schreef Knoekie het volgende:
Wanneer gooit iemand mij nou in de op
Dubbel V
Dat is ie wel volgens mij, maar dromen is nooit verkeerd toch...?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:46 schreef MarkNMGN het volgende:
(ervan uitgaande dat het niet serieus bedoeld is)
Ik zit nog altijd op blauwe stoeltjes dus ik geloof van nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
geld te veel ?
VV is toch kakkersvak![]()
Die mensen zetten zich 10 keer zo hard voor hun team in dan al die Nederlandse slappelingen, halve WK-finale net gemist? Die verdedigers zouden je juist aan moeten spreken als Feyenoorder.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:47 schreef Nellid het volgende:
[..]
Dat liever dan een elftal met zakkenvullers uit een land waar ik geen klote mee heb![]()
![]()
iemand een 11 wedstrijden kaart gekocht ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:50 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd op blauwe stoeltjes dus ik geloof van niet![]()
Betaal iets van 270 euro voor me seizoenskaart geloof ik
Moet je daar nou mee?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
iemand een 11 wedstrijden kaart gekocht ?
En als ze dat al kunnen wil zo'n speler natuurlijk nooit naar Nederland toekomen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:52 schreef TC03 het volgende:
Zó gek is de TT niet als Kuijt voor ¤15 miljoen verkocht zou worden...Maar dan toch kan Feyenoord het salaris waarschijnlijk niet betalen.
Natuurlijk vindt ik het verdedigen en de inzet van Gattuso, Cannavaro, Materazzi super maar je gelooft toch niet dat die gasten naar Feyenoord komen zeker?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die mensen zetten zich 10 keer zo hard voor hun team in dan al die Nederlandse slappelingen, halve WK-finale net gemist? Die verdedigers zouden je juist aan moeten spreken als Feyenoorder.Aandoenlijk die conservatieve en romantische ideeen die veel Feyenoorders er nog op nahouden...
Nepsupportersquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er zijn mensen die zaadwedstrijden als feyenoord-heracles/excelsior niet willen zien
Precies.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef daaaaan het volgende:
De spelers van Juv enz. zullen waarschijnlijk naar clubs als Manchester, Inter, Arsenal, enz. gaan.
kopen we mutu van juvequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef Knoekie het volgende:
[..]
En als ze dat al kunnen wil zo'n speler natuurlijk nooit naar Nederland toekomen.
Natuurlijk geloof ik dat niet, maar jij zegt dat die spelers niet welkom zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef Nellid het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt ik het verdedigen en de inzet van Gattuso, Cannavaro, Materazzi super maar je gelooft toch niet dat die gasten naar Feyenoord komen zeker?![]()
quote:04-07-2006: Feyenoord wil nog rechtsback aantrekken [Bron: FR-Fans.nl]
Feyenoord wil tijdens de voorbereiding nog een rechtsback proberen aan te trekken. Chris Woerts geeft dat aan in het weekblad Voetbal International: "Die positie is iets waar we ons op richten wat betreft nieuwe spelers", aldus Woerts, die het daarom een enorme tegenvaller vond dat Glen Johnson niet voor Feyenoord koos en naar Portsmouth verkast. Tot de eerste training van zaterdag zijn er volgens Woerts nog geen transfers te verwachten.
1e zal wel leuk wordenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is trouwens wel vaker zo dat je bij Feyenoord beter de 6e training (ofzo) kan gaan dan de 1e
Dan moet ik jou gezien hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1e zal wel leuk worden
wat fakkels net als vorig jaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelf geschoten![]()
hoe oud ben jequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is altijd wel gezellig ja
Maar als je meer spelers wilt zien, en een grotere kans wilt maken om op de foto te kunnen met spelers, kan je beter 1 of 2 weekjes later gaan.
Ja precies, niet meer op mijn leeftijd. Ik had het meer over het type mensen dat ook op zo'n eerste training afkomt (gezinnetjes, dagjesmensen)quote:
ja inderdaad. dat zie je ook voral zaterdag weer van die dagjesmensen. moet wel zeggen dat ik zelfvorig jaar al snel weer weg ben gegaan, zoals ik dat meestal doe als ik een training ga bekijken, het kan mij nooit lang boeien. Vorig jaar was ook kut weer met die regenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja precies, niet meer op mijn leeftijd. Ik had het meer over het type mensen dat ook op zo'n eerste training afkomt (gezinnetjes, dagjesmensen)
Al ben ik wel nog behoorlijk trots op de foto's met de Wolf, Fraser, Cruz bijvoorbeeld....![]()
op een bepaalde hoogte niet achter het doel kijk je alleen maar tegen de lat aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef Knoekie het volgende:
In x zie je geen reet.
Dan heb je niets aan zo'n 11 wedstrijdenkaart.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er zijn mensen die zaadwedstrijden als feyenoord-heracles/excelsior niet willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |