I know, ik ging tenslotte met je mee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:43 schreef wyccie het volgende:
Dat heb je mooi gezegd.
Ik ken d'r niet. Maar ze lijkt echt op JK Rowling op de eerste foto!
't Is echt meer dan blinkend schoon hoor, in mijn boekje. Ziekelijk schoon haast.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:49 schreef wyccie het volgende:
Ach nou ja, echt blinkend schoon is het ook niet, hè.
Denk niet dat ik zo'n overijverig poetsvrouwtje ben. Integendeel. Ik laat mijn afwas net zo goed verschimmelen hoor![]()
Schande! Ontaarde vrouw!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
Je ziet het niet op de foto, maar ik had zondag afgewassen, en nog steeds niet de schone vaat in de kast gezet.![]()
quote:
Ik ga dus mooi niet bij jou schoonmaken Scrut!
'Our Denise'quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
I know, ik ging tenslotte met je mee.
Maar bij nader inzien is het Denise Royle, de lapzwansende dochter uit The Royle Family.
En die mensen zeggen altijd shite.Net zoals ze ta zeggen, wanneer ze 'thanks' bedoelen.
Moeder van Baby David (mét Beckham-shirtje)!quote:
Prachtige serie, zó goed getroffenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:00 schreef Tokay het volgende:
[..]
Moeder van Baby David (mét Beckham-shirtje)!
Foto van het doopfeestje:
[afbeelding]
![]()
Wow, dit moet mijn moeder horen. Wat zal ze trots op me zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:54 schreef Gellius het volgende:
't Is echt meer dan blinkend schoon hoor, in mijn boekje. Ziekelijk schoon haast.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Gellius het volgende:
Je stelt me nu al aan je moeder voor?
Geweldig, inderdaad!quote:
Dat zijn die schoonmaakdames van dat tv-programma van SBS6.quote:
Da's veeeel beter inderdaad!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik lees jouw quote voor door de telefoon.
Wordt dat programma niet uitgezonden door RTL?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat zijn die schoonmaakdames van dat tv-programma van SBS6.
Moeder en dochter. Marja en Tiny, of zo?
Hoi dartquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef dartfanaat het volgende:
Wordt dat programma niet uitgezonden door RTL?
Hoe schoon is jouw huis, of zoiets
Marja en Linyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat zijn die schoonmaakdames van dat tv-programma van SBS6.
Moeder en dochter. Marja en Tiny, of zo?
De stroom is op in het Oosten des Lands?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:18 schreef peaceman het volgende:
Een laatste groet aan mijn RJPvD vriendjes...![]()
Ga je mee in de defecte Space-shuttle?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:20 schreef peaceman het volgende:
Nee, ik vrees dat ik morgen verdampt zal zijn![]()
Hoi Tokayquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi dartgeen idee joh, RTL4 of SBS6 't is toch allemaal één pot nat!
Mag je van Diaan niet meer RJPvD'en, peaceman?![]()
Is niet nodig... de temperatuur doet hier genoeg om mij te laten verdampenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je mee in de defecte Space-shuttle?
Klopt, RTLquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Wordt dat programma niet uitgezonden door RTL?
Hoe schoon is jouw huis, of zoiets
Patagonië is the place for you to go to.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet nodig... de temperatuur doet hier genoeg om mij te laten verdampen![]()
Ik wil regen, wintertruien, sneeuwkettingen en vooral ijsmeesters die tevergeefs samenkomen omdat het niet koud genoeg is!
Ja, maar jij hebt vakantiequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Patagonië is the place for you to go to.![]()
Ik vind het wel lekker weer
Die regen is voorspeld voor morgenavond, maar eerst nog een snikhete dag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is niet nodig... de temperatuur doet hier genoeg om mij te laten verdampen![]()
Ik wil regen, wintertruien, sneeuwkettingen en vooral ijsmeesters die tevergeefs samenkomen omdat het niet koud genoeg is!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Die regen is voorspeld voor morgenavond,
quote:maar eerst nog een snikhete dag.
Laten we het hopen......quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Het schijnt dit weekend trouwens wel wat normaler te worden![]()
Tja wij zijn airco-loos (ook in de auto) en dat is niet fijn..... maar goed... ik vind het gewoon net iets te warm eigenlijk..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:27 schreef pos het volgende:
Ik vind het ook heerlijk weer en heb geen vakantie hoor, peace
Ja,en jij kan nog lekker in het park liggen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Patagonië is the place for you to go to.![]()
Ik vind het wel lekker weer
Je bent niet de enige. Ik ga ook dood van de hitte.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:28 schreef peaceman het volgende:
ik vind het gewoon net iets te warm eigenlijk..
Op mijn werk heb ik vrijwel altijd airco en 's avonds na het werk is het toch ook genieten. Vannacht blijft het zelfs een graad of 20.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ja,en jij kan nog lekker in het park liggen...
Ik heb ook geen airco, wel twee fannen (fans..whatever)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja wij zijn airco-loos (ook in de auto) en dat is niet fijn..... maar goed... ik vind het gewoon net iets te warm eigenlijk..
Nee,prettig is andersquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op mijn werk heb ik vrijwel altijd airco en 's avonds na het werk is het toch ook genieten. Vannacht blijft het zelfs een graad of 20.
Ik moet trouwens toegeven dat jij niet te benijden bent met deze temperaturen.
Jij hebt vast wel meer dan twee fans.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:35 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb ook geen airco, wel twee fannen (fans..whatever)
quote:aan het plafond in de woonkamer en ook 1 in de slaapkamer.
quote:Woensdag wordt het met name in het oosten van het land nog iets warmer dan vandaag. Een lokale 33 of 34 graden is mogelijk. De zwakke wind draait in de loop van de dag van oost naar zuidwest. Hierdoor koelt het in de middag in de kustprovincies wat af. Verder neemt de kans op een onweersbui toe. Dat zal in het zuidwesten eind van de ochtend, elders vooral in de middag en avond zijn.
dinsdag 04 juli 2006 16.00 uur
Klopt, in totaal dus driequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel meer dan twee fans.
In de winter zitten er helemaal geen lezende meisjes op de bankjesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef Gellius het volgende:
De mooiste dag van het jaar vind ik altijd de dag dat je je voordeur uitstapt, je neus wiebelt eens wat heen en weer en ineens komt de boodschap aan: helderheid! klaarheid! de deken wordt opgetild: de winter komt er aan!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:42 schreef Gellius het volgende:
je neus wiebelt eens wat heen en weer
Vier !quote:
Een beetjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:49 schreef Tokay het volgende:
Gaan jullie naar het voetballen kijken?
Ik ook een beetje, denk ik.quote:
Als je de volumeknop van je versterker op maximaal zet, komt er wind uit je boxen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:51 schreef peaceman het volgende:
Is dat koeler dan fokken?
Dat is inderdaad een nadeel. Maar over een paar weken heb ik weer een lezend meisje op mijn bank zittenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de winter zitten er helemaal geen lezende meisjes op de bankjes![]()
Italië - Duitsland (of omgekeerd).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, is er nog steeds voetbalWie tegen wie?
Sauerkraut tegen Spaghettiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:56 schreef wyccie het volgende:
Oh, is er nog steeds voetbalWie tegen wie?
Si.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:58 schreef fotoloog het volgende:
Forza Italy
Heb je 'm op foto?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef Treinhomo het volgende:
Oh ja; pyl. We hebben je zondag gezien bij Guns 'n Roses.
Wel op video.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je 'm op foto?
Seconden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan moet ik 43 minuten naar G&R luisteren/kijken?
Ja; 't was een familie-uitje...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef Gellius het volgende:
Dat is pyl en zijn hele familie!
't had dus evenzogoed 'Enjoy the silence' van Depeche mode kunnen zijn.quote:
Omdat een lekker moppie GnR er altijd wel in gaat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:30 schreef Gellius het volgende:
Ik wist geeneens dat er nog muziek zat in Guns & Roses. de rolladevraag is nu: waarom?
Of het onovertroffen "Silence" van Ciccone Youth, het hobbybandje van Sonic Youth. Precies een minuut lang ook trouwens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't had dus evenzogoed 'Enjoy the silence' van Depeche mode kunnen zijn.
Of 'The misinterpretation of silence and its disastrous consequences' van Type O Negative.
Of "The Sound of Silence" van Simon & Garfunkelquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't had dus evenzogoed 'Enjoy the silence' van Depeche mode kunnen zijn.
Of 'The misinterpretation of silence and its disastrous consequences' van Type O Negative.
Heb je het nu over rollade?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:31 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Omdat een lekker moppie GnR er altijd wel in gaat.
Overigens (tevens verkapte punk-tip voor Gellius) ook zéér aangenaam gecovered door Undeclinable. (ambuscade)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Of "The Sound of Silence" van Simon & Garfunkel![]()
Nee, da's zyl; z'n neef.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:34 schreef fotoloog het volgende:
Pyl is toch diegene met die uitstaande oren,in dat witte t-shirt ?
Zylneef....quote:
Die 's nu wylen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
En z'n nichtje vyl ging crowd-surfen, dat is niet goed afgelopen![]()
Moeilijk of makkelijk?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt het niet weer eens tyd voor een pylaatje?
Niveau tong.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:41 schreef fotoloog het volgende:
Moeilijk of makkelijk?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
Niveau tong.
Britney, maar welke Britney?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan krijg je zo'n plaatje...![]()
The Great Gonzo !!!!quote:
Hij heet Ulli van der Hamquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Kees Prins, ik kijk te weinig naar B&vD om te weten hoe dat typetje heet.
Volgens mij was ze 11 op deze fotoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef Gellius het volgende:
Zo'n Britney heeft eigenlijk heel geen heupen zeg, zie ik nu.
Ik kom de laatste tijd heel vaak Michiel Romeyn tegen op z'n racefietsie. Zonde dat die mannen ermee opgehouden zijn.quote:
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd heel vaak Michiel Romeyn tegen op z'n racefietsie. Zonde dat die mannen ermee opgehouden zijn.
Stom. Daar had ik niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij was ze 11 op deze foto![]()
Ondertussen is ze zwanger van haar tweede en een scheiding verder. Maak je over haar heupen maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef Gellius het volgende:
Zo'n Britney heeft eigenlijk heel geen heupen zeg, zie ik nu.
En spleenheupen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ondertussen is ze zwanger van haar tweede en een scheiding verder. Maak je over haar heupen maar geen zorgen.
Méén je dat nou?!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh en ze was daar niet 11, ik gok een jaar of 21.
Hé, dat meisje ken ik ergens van. Is zij niet die ene meid die met al die bekende nederlanders op de foto gaat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:14 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De naam van meneer, alstublieft.
Geen idee, Scrutinizer!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé, dat meisje ken ik ergens van. Is zij niet die ene meid die met al die bekende nederlanders op de foto gaat?
Volgens mij wel hoor. Dat meisje is wat vreemd. Die wil met zoveel mogelijk bekende Nederlanders op de foto maar dan precies om vijf over elfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen idee, Scrutinizer!
Ik Google-de op de naam van meneer en kreeg haar er gratis bij.
Rinus Gerritsen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Rinus Gerritsern op bezoek op een VMBO open dag imn den Haag ?
Rinus Gerritsen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef Gellius het volgende:
Rinus Gerritsern op bezoek op een VMBO open dag imn den Haag ?
Volgens de url heet ze Sandra.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij wel hoor. Dat meisje is wat vreemd. Die wil met zoveel mogelijk bekende Nederlanders op de foto maar dan precies om vijf over elf
Ben jij betrokken bij de Britney-fanclub of zo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Wat een moeite heb ik voor Gellius gedaan.
Deze hoes van haar Greatest Hits is van dezelfde fotosessie als die foto van Tokay. En het album is in November 2004 uitgebracht. Britney is van December 1981. Ze was dus 22 op de foto.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij betokken bij de Britney-fanclub of zo?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:14 schreef Gellius het volgende:
Méén je dat nou?!
Dat is het goed. Zonder deze kristalheldere bewijsvoering was ik ongetwijfeld blijven geloven dat ze elf was op die foto.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
Om te laten zien dat ik het niet uit mijn duim zuig.
[..]
Daar heb je gelijk in, maar meestal worden er voor zulke cd's nieuwe foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat het album van 2004 is zegt natuurlijk nog niet dat die foto's dat ook zijn. Die kunnen ook in 1994 gemaakt zijn.
Je zult toch Porgy hetenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:05 schreef Tokay het volgende:
Pfffff.... Het is nog steeds niet afgekoeld hier... [afbeelding]
[afbeelding]
Waar?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens was mijn plaatje nog niet geraden Tokay![]()
Klopt, Porgy Franssen.quote:
Italiaquote:
Tegen Frankrijjk of tegen Portugal, dat is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, grrr. En tegen wie moet Italië de volgende wedstrijd?
Tegen de winnaar van Frankrijk-Portugal.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, grrr. En tegen wie moet Italië de volgende wedstrijd?
Bij [FOT] zoeken ze naar verluidt nieuwe modjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben voor Frankrijk, zou ik een blauwe usernaam kunnen krijgen?
En dan komen die sukkels niet eens op hun knieën smeken bij Fotoloog of hij het weer oppakken kan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bij [FOT] zoeken ze naar verluidt nieuwe modjes.
Blijkbaar niet. Er is daar een rel geweest, geloof ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan komen die sukkels niet eens op hun knieën smeken bij Fotoloog of hij het weer oppakken kan?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan komen die sukkels niet eens op hun knieën smeken bij Fotoloog of hij het weer oppakken kan?
Ik heb last van droge ogen. Het nadeel van airconditioning.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het nog lekker warm hè?
Heb jij airco in huis?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb last van droge ogen. Het nadeel van airconditioning.
Dat zei je al eerderquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft een gekke naam.
Ja, maar niet door heel het huis hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij airco in huis?
Een onderbroekenlol-naam?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft een gekke naam.
Lauw.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Een koude douche aan het eind van de dag is nu wel lekker![]()
Ik heb wel kipfilet gehad. In een maaltijdsalade. Met mango.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Treinhomo zit tegenwoordig aan de komkommersalade en jij bent aan het kipkluiven geslagen?
Is dat een kippenras?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Obersturmführer Pfeffer?
Jullie maken je gewoon te drukquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef Tokay het volgende:
Waarom, wáárom kan de temperatuur in Nederland nou niet eens gewoon aangenaam zijn?![]()
Zou dat het zijn?quote:
Wat wil je ertegen doen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij hebben we nu al 3 jaar achter elkaar een hittegolf.
Naar Antarctica verhuizen helpt wel.quote:
Bijna. Eigenlijk is het peperkip. Een soort van.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Pollo Picante?
Het klimaat lijkt idd behoorlijk te veranderen. Op de Spaanse Hoogvlakte valt al jaren 's zomers geen regen meer, die dreigt onbewoonbaar te worden. Dat heeft ook grote effecten op de rest van het klimaat in West Europa.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naar Antarctica verhuizen helpt wel.
Maar het viel me op dat het lijkt alsof het zo bijzonder is dat we zulke tropische temperaturen beleven in Nederland, maar ondertussen is het gewoon normaal geworden.
De zon komt te dichtbij.
Peper is Pimienta of zoiets. Pollo Pimienta?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna. Eigenlijk is het peperkip. Een soort van.
Ik reken het goed, het is ook veel te warm om na te denken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Peper is Pimienta of zoiets. Pollo Pimienta?
Trusten Tokay
Plaatje? Kan ik dat inruilen tegen een paar uurtjes koele slaap?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:44 schreef Tokay het volgende:
Ik vind je zielig, Gwaenlios. Wil je een plaatje?
Hoi Tokayquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef Tokay het volgende:
Hoi dart, het was een Wouter Bos-loze droom.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:04 schreef Gellius het volgende:
Hij kan ook heel warm en teder zijn!
[afbeelding].
Nee hè? Ik wil daar écht liever níet over nadenken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij raken ze elkaar..."midscheeps"
.
Ik heb je gelezen in de Weekendkrant.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Scrut hoe staat het met "ons" verzet.... hebben we al meer dan 3 leden?
Waar verzetten we ons ook alweer tegen? O wacht, tegen de Amerikaanse bezetting toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Scrut hoe staat het met "ons" verzet.... hebben we al meer dan 3 leden?
Vond je het leuk??quote:
Ja tegen de Amerikaanse invasie die Balkenende gaat helpen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar verzetten we ons ook alweer tegen? O wacht, tegen de Amerikaanse bezetting toch?
Hij ligt bij mijn ouders, maar als Diaan het goed vindt en de krantenbak niet is geleegd wil ik hem wel ff inscannen.quote:
Wel leuk stukje ja. Jij was de grootste UB40 fan van Nederland, volgens dat artikel toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vond je het leuk??
Concert was trouwens heel erg gaaf..... veel oud werk
en ik stond de laatste 5 nummers helemaal vooraan...
Ik heb gister al twee Amerikaanse touristen de verkeerde kant opgestuurd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja tegen de Amerikaanse invasie die Balkenende gaat helpen...
Toen ik hier kwam wonen zat er zo'n NEE NEE sticker op, en ik heb nooit moeite gedaan die er af te peuteren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:26 schreef Gellius het volgende:
Hebje zelf geen weekendkrantabonnement?!
Vooruit ik vind het goed....quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij ligt bij mijn ouders, maar als Diaan het goed vindt en de krantenbak niet is geleegd wil ik hem wel ff inscannen.
Nee dat niet hoor.... en dat ben ik ook absoluut niet... ik heb gezegd dat ik wel fan ben, maar ik heb en weet lang niet alles van ze hoor.. heb ze ook een tijdje uit het oog verloren... het is ook vooral jeugdsentiment omdat ik 13/14 was toen ik samen met een vriendin voor het eerst naar hun concert in Arnhem ben geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wel leuk stukje ja. Jij was de grootste UB40 fan van Nederland, volgens dat artikel toch?
Heel goed van jequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister al twee Amerikaanse touristen de verkeerde kant opgestuurd.![]()
Ik heb op m'n vorige adres twee keer een bezorger van reclametroep betrapt op het afpeuteren van die sticker op mijn bus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen zat er zo'n NEE NEE sticker op, en ik heb nooit moeite gedaan die er af te peuteren.
Ze wilden naar de Wallen, als ze mijn instructies gevolgd hebben zijn ze in de Reguliersdwarsstraat uitgekomenquote:
Die bezorger neemt z'n werk wel heel serieus danquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb op m'n vorige adres twee keer een bezorger van reclametroep betrapt op het afpeuteren van die sticker op mijn bus.![]()
Natuurlijk, je kent ons toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
maar wil dan alleen leuke/positieve reacties horen![]()
Ze worden per stuk betaald en ik woonde in een flat, dat is makkelijk verdiend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die bezorger neemt z'n werk wel heel serieus dan![]()
Waar is hier?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef NoSigar het volgende:
Het regent hier als een bezetene en iedereen is half naakt.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Richard Krajicek, Malavai Washington en iemand uit de buurt van NoSigar.
Helm? Wanneer heb ik een helm opgezet? Maar op deze foto sta ik in ieder zonder helm.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je dit keer ook weer een helm opgezet voor de foto?
Allebeiquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:22 schreef Gellius het volgende:
Is dat een raadplaatje of wordt hiermee het topic gestreaked?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helm? Wanneer heb ik een helm opgezet? Maar op deze foto sta ik in ieder zonder helm.
Fransman?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:27 schreef Gellius het volgende:
Geen Karl, geen Marx, mogelijk een portfeuille. Ik zou zelf zeggen: zijn pen.
Ow jeetje ja..... had jij die nogquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zij zijn groot en ik ben klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |