quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:14 schreef Gellius het volgende:
Méén je dat nou?!
Dat is het goed. Zonder deze kristalheldere bewijsvoering was ik ongetwijfeld blijven geloven dat ze elf was op die foto.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
Om te laten zien dat ik het niet uit mijn duim zuig.
[..]
Daar heb je gelijk in, maar meestal worden er voor zulke cd's nieuwe foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat het album van 2004 is zegt natuurlijk nog niet dat die foto's dat ook zijn. Die kunnen ook in 1994 gemaakt zijn.
Je zult toch Porgy hetenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:05 schreef Tokay het volgende:
Pfffff.... Het is nog steeds niet afgekoeld hier... [afbeelding]
[afbeelding]
Waar?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens was mijn plaatje nog niet geraden Tokay![]()
Klopt, Porgy Franssen.quote:
Italiaquote:
Tegen Frankrijjk of tegen Portugal, dat is nog niet bekend.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, grrr. En tegen wie moet Italië de volgende wedstrijd?
Tegen de winnaar van Frankrijk-Portugal.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:30 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, grrr. En tegen wie moet Italië de volgende wedstrijd?
Bij [FOT] zoeken ze naar verluidt nieuwe modjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben voor Frankrijk, zou ik een blauwe usernaam kunnen krijgen?
En dan komen die sukkels niet eens op hun knieën smeken bij Fotoloog of hij het weer oppakken kan?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bij [FOT] zoeken ze naar verluidt nieuwe modjes.
Blijkbaar niet. Er is daar een rel geweest, geloof ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan komen die sukkels niet eens op hun knieën smeken bij Fotoloog of hij het weer oppakken kan?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan komen die sukkels niet eens op hun knieën smeken bij Fotoloog of hij het weer oppakken kan?
Ik heb last van droge ogen. Het nadeel van airconditioning.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het nog lekker warm hè?
Heb jij airco in huis?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb last van droge ogen. Het nadeel van airconditioning.
Dat zei je al eerderquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft een gekke naam.
Ja, maar niet door heel het huis hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij airco in huis?
Een onderbroekenlol-naam?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef wyccie het volgende:
Hij heeft een gekke naam.
Lauw.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Een koude douche aan het eind van de dag is nu wel lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |