Nee, da's zyl; z'n neef.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:34 schreef fotoloog het volgende:
Pyl is toch diegene met die uitstaande oren,in dat witte t-shirt ?
Zylneef....quote:
Die 's nu wylen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
En z'n nichtje vyl ging crowd-surfen, dat is niet goed afgelopen![]()
Moeilijk of makkelijk?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt het niet weer eens tyd voor een pylaatje?
Niveau tong.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:41 schreef fotoloog het volgende:
Moeilijk of makkelijk?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:42 schreef Treinhomo het volgende:
Niveau tong.
Britney, maar welke Britney?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:46 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan krijg je zo'n plaatje...![]()
The Great Gonzo !!!!quote:
Hij heet Ulli van der Hamquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Kees Prins, ik kijk te weinig naar B&vD om te weten hoe dat typetje heet.
Volgens mij was ze 11 op deze fotoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef Gellius het volgende:
Zo'n Britney heeft eigenlijk heel geen heupen zeg, zie ik nu.
Ik kom de laatste tijd heel vaak Michiel Romeyn tegen op z'n racefietsie. Zonde dat die mannen ermee opgehouden zijn.quote:
Eeuwig zondequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd heel vaak Michiel Romeyn tegen op z'n racefietsie. Zonde dat die mannen ermee opgehouden zijn.
Stom. Daar had ik niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij was ze 11 op deze foto![]()
Ondertussen is ze zwanger van haar tweede en een scheiding verder. Maak je over haar heupen maar geen zorgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:03 schreef Gellius het volgende:
Zo'n Britney heeft eigenlijk heel geen heupen zeg, zie ik nu.
En spleenheupen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ondertussen is ze zwanger van haar tweede en een scheiding verder. Maak je over haar heupen maar geen zorgen.
Méén je dat nou?!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh en ze was daar niet 11, ik gok een jaar of 21.
Hé, dat meisje ken ik ergens van. Is zij niet die ene meid die met al die bekende nederlanders op de foto gaat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:14 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
De naam van meneer, alstublieft.
Geen idee, Scrutinizer!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé, dat meisje ken ik ergens van. Is zij niet die ene meid die met al die bekende nederlanders op de foto gaat?
Volgens mij wel hoor. Dat meisje is wat vreemd. Die wil met zoveel mogelijk bekende Nederlanders op de foto maar dan precies om vijf over elfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen idee, Scrutinizer!
Ik Google-de op de naam van meneer en kreeg haar er gratis bij.
Rinus Gerritsen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Rinus Gerritsern op bezoek op een VMBO open dag imn den Haag ?
Rinus Gerritsen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef Gellius het volgende:
Rinus Gerritsern op bezoek op een VMBO open dag imn den Haag ?
Volgens de url heet ze Sandra.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij wel hoor. Dat meisje is wat vreemd. Die wil met zoveel mogelijk bekende Nederlanders op de foto maar dan precies om vijf over elf
Ben jij betrokken bij de Britney-fanclub of zo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Wat een moeite heb ik voor Gellius gedaan.
Deze hoes van haar Greatest Hits is van dezelfde fotosessie als die foto van Tokay. En het album is in November 2004 uitgebracht. Britney is van December 1981. Ze was dus 22 op de foto.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben jij betokken bij de Britney-fanclub of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |