Ik heb wel kipfilet gehad. In een maaltijdsalade. Met mango.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Treinhomo zit tegenwoordig aan de komkommersalade en jij bent aan het kipkluiven geslagen?
Is dat een kippenras?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Obersturmführer Pfeffer?
Jullie maken je gewoon te drukquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:54 schreef Tokay het volgende:
Waarom, wáárom kan de temperatuur in Nederland nou niet eens gewoon aangenaam zijn?![]()
Zou dat het zijn?quote:
Wat wil je ertegen doen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij hebben we nu al 3 jaar achter elkaar een hittegolf.
Naar Antarctica verhuizen helpt wel.quote:
Bijna. Eigenlijk is het peperkip. Een soort van.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Pollo Picante?
Het klimaat lijkt idd behoorlijk te veranderen. Op de Spaanse Hoogvlakte valt al jaren 's zomers geen regen meer, die dreigt onbewoonbaar te worden. Dat heeft ook grote effecten op de rest van het klimaat in West Europa.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Naar Antarctica verhuizen helpt wel.
Maar het viel me op dat het lijkt alsof het zo bijzonder is dat we zulke tropische temperaturen beleven in Nederland, maar ondertussen is het gewoon normaal geworden.
De zon komt te dichtbij.
Peper is Pimienta of zoiets. Pollo Pimienta?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bijna. Eigenlijk is het peperkip. Een soort van.
Ik reken het goed, het is ook veel te warm om na te denken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Peper is Pimienta of zoiets. Pollo Pimienta?
Trusten Tokay
Plaatje? Kan ik dat inruilen tegen een paar uurtjes koele slaap?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:44 schreef Tokay het volgende:
Ik vind je zielig, Gwaenlios. Wil je een plaatje?
Hoi Tokayquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef Tokay het volgende:
Hoi dart, het was een Wouter Bos-loze droom.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:04 schreef Gellius het volgende:
Hij kan ook heel warm en teder zijn!
[afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |