Nee hè? Ik wil daar écht liever níet over nadenken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:30 schreef Gellius het volgende:
Volgens mij raken ze elkaar..."midscheeps"
.
Ik heb je gelezen in de Weekendkrant.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Scrut hoe staat het met "ons" verzet.... hebben we al meer dan 3 leden?
Waar verzetten we ons ook alweer tegen? O wacht, tegen de Amerikaanse bezetting toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Scrut hoe staat het met "ons" verzet.... hebben we al meer dan 3 leden?
Vond je het leuk??quote:
Ja tegen de Amerikaanse invasie die Balkenende gaat helpen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar verzetten we ons ook alweer tegen? O wacht, tegen de Amerikaanse bezetting toch?
Hij ligt bij mijn ouders, maar als Diaan het goed vindt en de krantenbak niet is geleegd wil ik hem wel ff inscannen.quote:
Wel leuk stukje ja. Jij was de grootste UB40 fan van Nederland, volgens dat artikel toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vond je het leuk??
Concert was trouwens heel erg gaaf..... veel oud werk
en ik stond de laatste 5 nummers helemaal vooraan...
Ik heb gister al twee Amerikaanse touristen de verkeerde kant opgestuurd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja tegen de Amerikaanse invasie die Balkenende gaat helpen...
Toen ik hier kwam wonen zat er zo'n NEE NEE sticker op, en ik heb nooit moeite gedaan die er af te peuteren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:26 schreef Gellius het volgende:
Hebje zelf geen weekendkrantabonnement?!
Vooruit ik vind het goed....quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij ligt bij mijn ouders, maar als Diaan het goed vindt en de krantenbak niet is geleegd wil ik hem wel ff inscannen.
Nee dat niet hoor.... en dat ben ik ook absoluut niet... ik heb gezegd dat ik wel fan ben, maar ik heb en weet lang niet alles van ze hoor.. heb ze ook een tijdje uit het oog verloren... het is ook vooral jeugdsentiment omdat ik 13/14 was toen ik samen met een vriendin voor het eerst naar hun concert in Arnhem ben geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wel leuk stukje ja. Jij was de grootste UB40 fan van Nederland, volgens dat artikel toch?
Heel goed van jequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gister al twee Amerikaanse touristen de verkeerde kant opgestuurd.![]()
Ik heb op m'n vorige adres twee keer een bezorger van reclametroep betrapt op het afpeuteren van die sticker op mijn bus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam wonen zat er zo'n NEE NEE sticker op, en ik heb nooit moeite gedaan die er af te peuteren.
Ze wilden naar de Wallen, als ze mijn instructies gevolgd hebben zijn ze in de Reguliersdwarsstraat uitgekomenquote:
Die bezorger neemt z'n werk wel heel serieus danquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb op m'n vorige adres twee keer een bezorger van reclametroep betrapt op het afpeuteren van die sticker op mijn bus.![]()
Natuurlijk, je kent ons toch?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
maar wil dan alleen leuke/positieve reacties horen![]()
Ze worden per stuk betaald en ik woonde in een flat, dat is makkelijk verdiend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die bezorger neemt z'n werk wel heel serieus dan![]()
Waar is hier?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef NoSigar het volgende:
Het regent hier als een bezetene en iedereen is half naakt.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Richard Krajicek, Malavai Washington en iemand uit de buurt van NoSigar.
Helm? Wanneer heb ik een helm opgezet? Maar op deze foto sta ik in ieder zonder helm.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je dit keer ook weer een helm opgezet voor de foto?
Allebeiquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:22 schreef Gellius het volgende:
Is dat een raadplaatje of wordt hiermee het topic gestreaked?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Helm? Wanneer heb ik een helm opgezet? Maar op deze foto sta ik in ieder zonder helm.
Fransman?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:27 schreef Gellius het volgende:
Geen Karl, geen Marx, mogelijk een portfeuille. Ik zou zelf zeggen: zijn pen.
Ow jeetje ja..... had jij die nogquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zij zijn groot en ik ben klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |